WIEWIÓR PO FAME MMA 8: JAK FERRARI NIE WIE KTO WYGRAŁ TO NIECH ZOBACZY NA MOJĄ TWARZ I SWOJĄ

Opublikowany 21 lis 2020
Maksymilian WIEWÓR Wiewiórka po zwycięskiej walce z Amadeuszem FERRARI Roślikiem na gali FAME MMA 8
► Subskrybuj nas: bit.ly/32moGrQ
► Nasz Portal: www.fightsport.pl/
► Facebook: Fightsport
► Twitter: fightsport_pl
#WIEWÓR #FAMEMMA8 #AMADEUSZFERRARI

Komentarze

  • Co do wiewióra walka piękna widać juz wysoki poziom jaki prezentuje fame ze nie jest to już napierdalanka pod monopolem tylko walki pełno dystansowe z taktykami itd. Amadeusza juz wystarczy w tym Fame jak na moje, jak to powiedział Kasjo na 4 walki udało mu się raz ustrzelic Lucky Punch'a gdzie walkę i tak przegrał, umiejętności nie wiele się podoniosły dalej walka z wiatrakami polegająca tylko na sile Amadiego. Moim zdaniem z jego charakterem wytrenować ładnie to MMA i chłop dawał by radę ale patrząc na jego socialmedia raczej prędko to nie nastąpi. Szkoda mi Ciebie Amadi bo wiem ze mógł byś narobić szumu tylko sam sobie kładziesz kłody pod nogi ☺️

  • Wiewiór super gość, naprawde jest o klase wyżej od Ferrariego, Ferrari robil sobie z niego jaja na wazeniu, odpychal go i świrował pawiana po czym przegral i to na zasadach korzystniejszych dla niego. Brawo Wiewior od poczatku zaskakuje pozytywnie

  • Wiewiór chyba najbardziej spoko gościu z tej "patologicznej" strony famemma, w sensie ze z tych co sa z warsaw shore, czy jakies inne ex na plazy, albo pato strimerzy. Nie robi z siebie nie wiadomo kogo, jest mega zabawny swoim sposobem bycia. W porzadku gość. Nawet fajnie podkreślił ze jest amatorem, mimo, ze umie duzo wiecej niz wielu co juz sie nazywaja tutaj mega fighterami.

  • Chyba jedyny wyjątek w tym całym cyrku, który nie jest klaunem

  • Wiewior od poczatku przygody jest naprawde prawdziwy. Nicnie udaje. Moglby jeszcze potrenowac i pojsc wyzej dalej.

  • Jak chłop się bez gardy bil to co się dziwić

  • wiewiorka,jestem z ciebie dumny

  • Ja chce wyjsc z wami dwoma . Ta federacja to smiech. Dajcie mi info jak zaistniec w Internecie wystarczy ze zrobie cos glupiego i bede mogl walczyc z tymi profesjonalistami ?

  • Spoko chłopak taki pozytywny nie można go nie lubić :D

  • Mega pozytywny chłopak... I jego sztab trenerski... 😁 Same koty...

  • ciekawe kto by się odważył na walkę z WIEWIÓREM ????????? :O

  • ferrari nic nie umie,jeden strzał mu wyszedł z Polakiemi tyle

  • Jaki ten Wiewiór jest przygłupi XDDDD

  • Ustawka....

  • pozamiatane ferrari rozbite teraz tylko poczekać aż wspomagacze zejdą wystrzelony jak pocisk z armaty haha

  • Ja pierdole jaki ćpunek

  • Chłopak udowodnił . Naaaaaajs!!!!!

  • wiewór i kacjusz to by była walka optymistów życiowych :)

  • Wiewiór byłeś lepszy 💪💪💪

  • biedny wiewiór, wydaje mi się ze boi się udzielać wywiadów, albo jeszcze się nie oswoił z nimi

  • -czyli po polsku sierpami - nie, nie takimi woo rozjebalo mnie to XDDDDDDDD

  • On wygląda jak nacpany

  • To tłumaczenie multipli po przegranej walce było mega żenujące. Zasłużona wygrana Wiewióra!

  • Brawo Wewior sercem za toba! ;) oby tak dalej wyjasniaj tych dalnow kozakow pozdroo !

  • Proste

  • Niech Dawid Malczyński da mu walkę o pas bo w 77 nikt bardziej nie zasługuje od niego

  • Redaktor nie wiem czym różni sie sierp od overhandu. Prosze sie douczyć.

    • ołwerchend to po polsku? Z polskiego znam tylko sierp na określenie tego ciosu. Ludzie coraz mniej chronią polski język. To może jeszcze podżabować trzeba i po-huukować?

  • Propsy dla mefedroniarza

  • wiedziałem że wygra

  • Coś mu skrzydła chyba za duże urosły ._.

  • Amadeusz jak zwykle zaczął długo trenowanymi na imprezach w wiejskiej remizie cepami ... a tu go technicznie rozłożyli

  • Ale mnie wkurwia

  • Deklasacja!! ferrari dostał zasłużony wpierdol, gratulacje Wiewiór

  • Wiewiór to jest gość

  • Nie, nie takimi łooo 😂 rozjebal mnie wiewiórka 🥰😂😂😂 1:53

  • Szacunek wiewior warto bylo na ciebie postawic 💪

  • To sie nazywa karma.. Za te wszystkie farmazony i klamstwa ktore robil i robi dostaje w pizde i tyle.. A wiewior widac ze przygotowany i oaza spokoju i zasluzyl na to

  • My w klubie mówimy „łopatologia” na ten cios

  • Nie neguje, że wiewiór wygrał, był lepszy, kondycyjnie i technicznie. Chciałbym się jedynie odnieść do tego, że wiewiór wielokrotnie przeczył słowom ferrariego jakoby wiewiór sam chciał k1. Mówił, że nie pamięta tego i zdecydowanie chciał i wolał mma, ale amadeusz to sobie wymyślił. A tutaj na wywiadzie z przekonaniem mówi, że chciał k1, bo chciał ferrariemu coś udowodnić. To jak było w końcu Wiewiór? Ps. Wydaje mi się, że wiewiór przecząc, że chciał k1, bo chciał mma, chciał sobie chyba wyrobić baze do tłumaczenia w razie gdyby przegrał. Tak mi się tylko wydaje

  • widać na jego twarzy taaaką mądrość i inteligencje

  • Super chłopak, pewny siebie, a zarazem skromny : ), pokorni daleko zajdą i tego Ci życzę.

  • Wiewiór ten cios to wiatrak :D

  • Ten cały ferrari to wyrasta na drugiego najmana czyli następne 15 lat męczarni z kolejnym idiotą medialnym.

  • Po prostu miszcz polecił mu unikać nie potrzebnych walek .

  • BRAWO WIEWIÓR CORAZ LEPIEJ OBY TAK DALEJ😉🏆

  • mimo że kibicowałem ferrariemu to gratuluje wygranej

  • pizdeusz ferrari to sie nadaje do ssania petardy

  • Amadeusz to taki mini Najman, mówi że wszystkich pokona, a każda walka wpierdol, i potem tłumaczenie jak Najman 🤣🤣🤣

  • Chłop po pixie siedzi😂

  • herczyk poniesie konsekwencje, zobaczycie.

  • Xdddd

  • Gościa najbardziej lubię z FAME MMA

  • Jak można to dajcie suba na kanale szymonek xd

  • Wiewiórka dzięki Amadeuszowi dostał klucze do fame next level .

  • Pan ich tam podszkolilby z tego mma.

  • Mówiąc po polsku cepami

  • Widać, że chłopak ma serce i głowę do tego sportu. Trzymam kciuki za dobranie mu godnych przeciwników do kolejnych walk.

  • Nie no Wiewior gratulacje zaskoczyłeś mnie 💪💪💪👍

  • Brawo wiewiór. A ferrari znowu nie wie dlaczego przegrał, to jest proste,on chce melanżować i pokazać się dobrze w klatce,a to w parze nie idzie

  • Gratulacje :))) fajny normalny chłopak

  • wiewiór naćpany

  • wiewiór to Piotr Żyła fame mma, trochę głupkowaty ale każdy go lubi xd

  • Brawo

  • Wiewiór skończył mu karierę 👏

  • Wewur dobry wariat👊🏻

  • Wiewiór zajebisty chłopak! Oby mu nie odwaliło jak DonPajacowi.

  • zawsze byłem za wiewiórem, ani razu nie zawiódł

  • Tak wlasnie by wygladala wojna Chiny-USA jak wygladala walka Wiewiór-Farmazoniarz :P.

  • Wiewiór szacun mega rozpier*olił Farmazeusza w stójce :DDDD

  • On to podobny z zachowania do zusje

  • lamus

  • Ferrari powinien się zapoznać z 2 pojęciami : trening oraz garda.

  • gdzie te gimby team ferrari xddd

  • Wiewiórka bez szwanku, a multipla do kasacji ;)

  • Dobry chłopak Najlepszy z fame mma 👊

  • Brawo Wiewior💪😎Dałeś lekcje pokory temu cwaniakowi!

  • To co Wiewiór, teraz Piechowiak?😂

  • Kocham tę Wiewiórę XD 🐿

  • I multipla do kasacji

  • a no potem niech zobaczy kto ma złamaną nogę i ręke :)

  • I bardzo dobrze. Wiewiór pokazał na co go stać.

  • Uwielbiam wiewióra ❤️

  • Jak się nazywa reporter? Kojarzę głos z telewizji

  • Wiewiór vs Don Kasjo następna!!!!

  • Brawo chłopaku

  • Brawo! Czyli wiewiór pokazał, że w swojej najsłabszej płaszczyźnie i tak jest lepszy od Amadeusza XDDDDD

  • Kurdę naprawdę myślałem, że Amadeusz się ogarnął ale w chuja leci cały czas. Chciałby wygrywać i bić się jak na podwórku.... Szacun dla Wiewióra, zasłużył na walką o pas.

  • Pan koks dostal wpierdol hahahahhahahahaha Bravo wiewiór

  • Brawo Wiewiòr ! Farmazon zapakowany. Dobrze się pokazałeś frajera zbiłeś dobrze

  • Brawo byku! Od początku chciałem żebyś ustawił tego cwaniaka. Gratulacje! Oby cały do przodu chłopaku. Dokładnie to co mówi Wiewiór, barki wysoko żeby ochronić przed sierpami i dystansowanie przednią ręką. Tego też uczył mnie na poziomie rekreacyjnego boksu, młody chłopak który jest zawodnikiem i też prowadzi treningi. Więc amadeusz p!eprzy głupoty, że nie miał gdzie trenować. Nie musi być znane nazwisko, żeby dobrze przygotować do walki. Trzeba tylko chcieć zamiast iść w melanż.

  • Pozytywny sfir... Pokazał że bez muskulatury można rozjebac farmazona Ferrari bravo....

  • Z Malczynskim nie wygra

  • Cytując "Amadeusz był zbyt głupi by wygrać, a Maks był zbyt cwany by przegrać."

  • Lubie go. Spoko morda

  • Wygrałeś z pychą ,gratuluje !

  • Brawo Wiewiór ! Poskładałeś Ferrari'ego z klasą. Dyskotekowe cepy nie pomogły temu farmazonowi !!

  • Sierpowymi, fajny prowadzący, teraz tylko zbić pione z pawlowskim.

  • Bravo wiewiór oby tak dalej

  • Farmazoniarz wyjaśniony:)

  • Co to za pała z tym mikrofonem te ciosy to cepy,cepie!