WĘDKARZE 2 - Suchary#115

Opublikowany 30 kwi 2021
A tymczasem w Sucharach...
►Subskrybuj: plthrow.info?
►Gościnnie:
Fishing With Ace
plthrow.info
Maciek Fox
plthrow.info
Tomir Dąbrowski
plthrow.info/clone/t8MQzPmaikpNd3TnoLjw6Q.html
Tomasz Sieja
Marianna Cyberska
plthrow.info/clone/u4duoOduLPT24jVnUTEg8Q.html
►►MUZYKA: bit.ly/2aopX5r
►Prywatne foty Mariana: cybermarianpl
►Dołącz do Cyber Gwardii: groups/16793...
►Poćwierkaj: cybermarianpl
►Maniek na fejsie: cybermarian
►Cyber Gały i koszulki: www.cybermarian.pl
►►Posłuchaj Cyber Muzy w następujących serwisach:
Spotify: spoti.fi/2Kz4RDz
Tidal: bit.ly/2QM2jWd
Deezer: bit.ly/2vMmGtl
Apple Music: apple.co/2MufY2z
iTunes: apple.co/2OirkY0
Napster: bit.ly/2Or0dtT
Amazon: amzn.to/2MlcWRa

Komentarze

  • :)

  • Checking out some random Polish show. Hearing a Finnish folk song at the very beginning. Feeling national proudness 💪🏻 🇫🇮 Na zdrowie 🍻

  • Marian! Zrób trailer do nieistniejącego filmu o Jakubie Wędrowyczu! Prawdziwie Polski superbohater :)

  • Pij pofolutku

  • Marianie, Zrób całe Cyber Info do góry nogami

  • Marian kiedy cyber info?

  • Kiedy kolejny mega mix

  • Cała polska z nami śpiewa kamerzysta za kratami

  • Myślałem, że wyszła zakopana teściowa w ogródku

  • potezny bezbek

  • Marian dziś tak bardziej u Jokerfarm

  • Скажи что-нибудь по-русски

  • Hej ile chcesz za malucha ??

  • Biedny niemiec

  • Kto pamięta "waka waka Euro sraka" cały czas mi się to na głównej wyświetla xD

  • ten piątek był wspaniały dzięki tobie jest jeszcze lepszy

  • Z górnikami mnie rozwaliło

  • Piosenka z intro będzie w przyszłości pieśnią narodowa.

  • pokarz swoją prawdziwą twarz

  • MY tez lowilismy wczoraj wegorze 😁

    • Zakończenia się nie spodziewałem

  • O Fishing with ace ! Super.😀😀😀

  • Nie pisze tylko na pisane 🤪

    • @soniyu ziuy To jak czytam dokument i mowie tu pisze czy jest na pisane 🤔🤪

    • Zwrotu "tu pisze" uzywa się jeżeli ktoś w danym momencie pisze. A nikt chyba tam niczego nie pisał🤔

  • Te wędkarskie suchary są zajebiste.

  • Z górnikami mnie rozwaliło

  • Hahaha

  • Ale gówno

  • Jeszcze muszą być ciepłe, pamiętaj

    • @soniyu ziuy XDDDDDD

    • Już niedługo matura, więc dobrze byłoby, gdybyście ogarnęli sobie jakieś lektury! Wbijajcie na kanał LBC po spoko opracowanka. I powodzonka na maturze!

  • 👍👍👍👍👍

  • O Ace

  • 👍👍👍👍👍

  • Gaminate ?

  • Chciałbym nieśmiało skorzystać z okazji, by zaprosić Was na swój kanał :) Nazwa sama wskazuje wokół jakiej idei został on stworzony ;) Przepraszam z góry za ten lekki spam, niestety nie znam innego sposobu na promocję :|

  • polecam zajrzeć na profil @suche_mysli na insta 😂

  • Zakończenia się nie spodziewałem

  • W końcu

  • Zwrotu "tu pisze" uzywa się jeżeli ktoś w danym momencie pisze. A nikt chyba tam niczego nie pisał🤔

  • Zajebiste suchary! Pozdrawiam!

  • Świetne heh. Pozdrawiam.

  • Oo suchar na majówkę 😁

  • Hehehe 🤣

  • Już niedługo matura, więc dobrze byłoby, gdybyście ogarnęli sobie jakieś lektury! Wbijajcie na kanał LBC po spoko opracowanka. I powodzonka na maturze!

  • XD

  • 😂😂😂 Suchary od Mariana jak zawsze Mega 😂😂😂Pozdro 👍👍👍

  • 🤣🤣 ostatnie najlepsze 🤣👍👏 brawo Marian

  • No padłam z tych górników!😆😆😆

  • Ejjjj to było już ,?

  • jest napisane kuwa

  • Ostatnie dobrw

  • Zidiociale spoleczenstwo to zasluga m.in takich internetowych pajacow

  • Mój wujek kocha cie oglądać

  • Czekawe czy cyper Marian coś nagra i wystopi w Rudzie śląskim🤔

  • Kto w 2049?

  • maniek dobry filmik nagraj coś jeszcze śmiesznego

  • Piosenka z intro będzie w przyszłości pieśnią narodowa.

  • Danke Jolka😉

  • tego na końcu nie znałem 😁👍

  • kto czeka wciglo mnie do gier 4 minecraft ma byc

  • Mocne. Danke 😘

  • Pierwszy suchar z którego się nie zasmialam hm

  • :))

  • A ja se dzisiaj szczupaczka 82 złowiłem

  • plthrow.info/my/wideo/mX1meoe3q9erlWQ.html

  • Pierwszy żart już słyszałem w kontekście że Ślązak do gorola :D

  • 😂

  • A z tym prądem to prawda xD ?! Serio pytam czy to działa ?!

  • Końcówka najlepsza

  • Debilizm !!! 🙉🤭🤭🤭👎👎👎

  • Siema Ace

  • Pij powoli bo woda jest zimna 😆😆

  • I cyk kolejna dawka sucharów! Marian,twoja twórczość jest genialna. Pozdrawiam i życzę mnóstwo pomysłów i kreatywności!

  • Doyebane

  • Durzre glizdy są w Czarnobylu jak ktoś chce😀

  • nie wierzę Ace u Mariana!

  • Z tą kartą z zeszłego roku - myślałem że powie że musi robaki zeszłoroczne do końca wykorzystać.

  • xDD dobre jak zawsze

  • Superowo! Jak zawsze!

  • Dwóch facetów łowi ryby. Jednemu z nich bierze co chwilę, a drugi tylko moczy kije w wodzie. Ten pechowy wreszcie nie wytrzymał: - Proszę mi powiedzieć, na jaką przynętę pan łowi? - Łapię na pastylki na syfilis - zadrwił ten drugi. Pechowiec zostawia sprzęt na brzegu, wskakuje do swojego samochodu i jedzie do najbliższej apteki. - Poproszę 4 opakowania pastylek na syfilis. - A co, złapał pan? - zainteresował się życzliwie aptekarz. - Jeszcze nie, ale znam super miejsce!

  • Marian kiedy cyber info?

  • Marian uwielbiam cię i te twoje suchary. Pozdro

  • Byłem na rybach wyłowiłem dżdżownice bo ryby uciekły

  • No! Kolejny dobry suchar!

  • hahaha xd +1

  • Marianie, KIEDY CYBER INFO???

  • Dobijmy w tym odcinku 1000000

  • 🤣🤣🤣

  • 1:37 "jest napisane" takie tylko małe poprawienie

  • Nie "tu pisze" bo niby kto i czym? Tylko tu jest napisane, że nie ważna jest

  • Marian kiedy cyberinfo

  • 👍

  • Mój stary to fanatyk wędkarstwa. Pół mieszkania zajebane wędkami, najgorzej. Średnio raz w miesiącu ktoś wdepnie w leżący na ziemi haczyk czy kotwicę i trzeba wyciągać w szpitalu, bo mają zadziory na końcu. W swoim dwudziestodwuletnim życiu już z 10 razy byłem na takim zabiegu. Tydzień temu poszedłem na jakieś losowe badania, to baba z recepcji jak mnie tylko zobaczyła, to kazała buta ściągać xD, bo myślała, że znowu hak w nodze. Druga połowa mieszkania zajebana „Wędkarzem Polskim”, „Światem Wędkarza”, „Super Karpiem” xD itp. Co tydzień ojciec robi objazd po wszystkich kioskach w mieście, żeby skompletować wszystkie wędkarskie tygodniki. Byłem na tyle głupi, że nauczyłem go into internety, bo myślałem, że trochę pieniędzy zaoszczędzimy na tych gazetkach, ale teraz nie dosyć, że je kupuje, to jeszcze siedzi na jakichś forach dla wędkarzy i kręci gównoburze z innymi wędkarzami o najlepsze zanęty itp. Potrafi drzeć mordę do monitora albo wypierdolić klawiaturę za okno. Kiedyś ojciec mnie wkurwił, to założyłem tam konto i go trollowałem, pisząc w jego tematach jakieś losowe głupoty, typu „karasie jedzo guwno”. Matka nie nadążała z gotowaniem bigosu na uspokojenie. Aha, ma już na forum rangę SUM, za najebanie 10 tysięcy postów. Jak jest ciepło, to co weekend zapierdala na ryby. Od jakichś pięciu lat w każdą niedzielę jem rybę na obiad, a ojciec pierdoli o zaletach jedzenia tego wodnego gówna. Jak się dostałem na studia, to stary przez tydzień pierdolił, że to dzięki temu, że jem dużo ryb, bo zawierają fosfor i mózg mi lepiej pracuje. Co sobotę budzi ze swoim znajomym Mirkiem całą rodzinę o czwartej w nocy, bo hałasują, pakując wędki, robiąc kanapki itd. Przy jedzeniu zawsze pierdoli o rybach i za każdym razem temat schodzi w końcu na Polski Związek Wędkarski, ojciec sam się nakręca i dostaje strasznego bólu dupy durr, niedostatecznie zarybiajo, tylko kradno hurr, robi się przy tym cały czerwony i odchodzi od stołu, klnąc, i idzie czytać Wielką Encyklopedię Ryb Rzecznych, żeby się uspokoić. W tym roku sam sobie kupił na święta ponton. Oczywiście do wigilii nie wytrzymał, tylko już wczoraj go rozpakował i nadmuchał w dużym pokoju. Ubrał się w ten swój cały strój wędkarski i siedział cały dzień w tym pontonie na środku mieszkania. Obiad (karp) też w nim zjadł [cool][cześć]. Gdyby mnie na długość ręki dopuścili do wszystkich ryb w Polsce, tobym wziął i zapierdolił. Jak któregoś razu, jeszcze w podbazie czy gimbazie, miałem urodziny, to stary jako prezent wziął mnie ze sobą na ryby w drodze wyjątku. Super prezent kurwo. CD. w Odpowiedziach XD

  • Dobre 👌🏻😁

  • Zdrowia i Wolności dla ciebie Marian i wszystkich wędkarzy

  • Byłem dziś na rybach i po powrocie musiałem umyć ręce bo gówno złapałem i gumy pozrywałem haha

  • FWA

  • Zajebiście, że Ace na odcinku

  • 👍🏻👍

  • Jak fwa jest to zostawiam suba

  • Wtf od kiedybwy sie znaće wsensie ti ten od fwa

  • Niezłe,, pozdrawiam;))

  • Bo ja łowię tylko te ryby których nie złowiłem w zeszłym roku. ...... :)