Trybuna Ludu #21 - Mirosław Okniński odpowiada na pytania internautów

Opublikowany 12 lip 2019
📺 Wesprzyj nas na PLthrow:
➡️ plthrow.info/clone/Gtmmo-xLJv8tYTuAQmw2cw.htmljoin
📺 Wesprzyj nas na Patronite:
➡️ patronite.pl/mymma
◻ Instagram - mymma.pl
◻ FanPage - myMMApl/
◻ Twitter - myMMApl/
◻ Oficjalna strona - mymma.pl/
◻ Adres e-mail - redakcja@mymma.pl
◻ Kontakt w sprawie reklamy - marketing@mymma.pl
#MMA #KSW #UFC

Komentarze

  • Za mało reklam

  • 2:44:31 maluch nie pali

  • Bardzo ciekawy wywiad ,ale pracujac i wychowujac dwojke dzieci naprawde ciezko wygospodarowac 3.5h wolnego czasu

  • Padło gdzieś pytanie o Damiana Janikowskiego??

  • MIło posłuchać anegdot i historii pana Mirka, ale proszę nie mylić napierdalania po mordach ze sportem. MMA nie ma nic wspólnego ze sportetem.

  • OGLĄDAM TO CODZIENNIE, DZIEKUJE JARU.

  • To sa chuje nie ludzie.

  • Na 3 wieczory sobie to rozłożyłem

  • Mądre słowa p.Mirka o gangsterce

  • Okinski zacząłem słuchać wywiadu i zasnalem.. Ja wstaje a ty dalej pierdolisz... Powinieneś czytać dzieciom bajki na dobranoc... Pomysl nad tym 😁

  • A moim zdaniem wszystko jest w głowie.I mięśnie i zabić to wszystko jest w mózgu 😭

  • ŁAAAAAAAAAAAAAA

  • powiem tak "gangsterka to gowno "

  • Daj spokój temu Mariuszowi już

  • I to święta prawda grypsujący rozjebują się na wyścigi 90% karierowicze więźienni.

  • No jestem w szoku że nikt nie chciał pomóc trenerowi finansowo tylko życzyć dużo zdrowia trenerowi a tą całą resztę niech chuj strzeli szlauf a nie ludzie.

  • A co się dzieje z kułakiem?

  • Ty wieprzu następne pytanie wieprzu prostaku ty

  • Mirek mądre odpowiedzi , Trybuna Ludu na propsie , pozdro z Karlsruhe

  • Mirek szacun!

  • Minęło jak pół godziny.

  • Okiński widzisz czubek własnego nosa,. Jednak są lepsi i skromniejsi. Ludzie kochają skromnych. Oleksiejczuk powinien pomyśleć....

  • Nie wypowiadaj się na temat Janka.........

  • Rycerz Okiński 😂😂😂😂😂

  • 😁 💪 🔥😁 💪 🔥😁 💪 🔥😁 💪 🔥

  • Sporo gorzkich żali ,ale to ten TYP się wpisał w polskie MMA jak nikt inny

    • Nie no, rozmowa o życiu. Przecież teraz szczerość to jest luksus, na który większość nie może sobie pozwolić. Facet mówi co myśli i świetnie się to ogląda. Ja bardziej zwróciłam uwagę na jego poczucie humoru Ale każdy widzi co chce :p

  • Komentarz 😉

  • wkoncu to zrozumiales

  • Najlepsze pytanie "Mirek komu chciałbyś zajebać między oczy?" xDDDDD

  • Mirek jest bardzo dobrym trenerem ponieważ jest to jego pasja życiowa daje całe serce i cały swój czas dla chłopaków których trenuje. Szkoda tylko że nie ma kogoś kto by go wsparł finansowo bo dużo młodych chłopaków zamiast biegać po osiedlach to by mogli ćwiczyć z nim Pozdrawiam całą ekipę która prowadzącą wywiad i zapraszam na mój kanał grzeszny katecheta

  • Zajebiste

  • jak sie potoczyla historia z kapciami? :P

  • obejrzal bym trybsona vs akop

  • Ta i z Różalem najlepsze SEJFY PE EL GARANT NAJLEPSZA BROŃ ŁAAAA !!!!

  • Mirek jak zawsze ma rację.

  • Lata 90 - rządziło karate 2000- kick boxing 2010 MMA Za 10 lat będzie co innego może gole pieść się spopularyzują?

  • Nastula moj idol z czasow Judo ale jak slucham Trenera Mirka jak opowiada , jak mowi ze kiedy powiedzial mu ze ma nowotor a ten ze ,,chajs sie musi zgadzac " to serio ale frajerstwo ! mimo tego co gadaja na trenera Mirka ja uwazam ze to mega szczery Facet a w tych czasach dla wielu szczerosc to hamstwo i staraja sie wlasnie trenera Mirka w ten sposob odsuwac ,opluwac itd

  • Obejrzalem do końca 😀

  • i znow sobie obejrzalem MIrek to jak film akcji mozna w kolko ogladac xd

  • jakby sterydy obcieli to ziolkowski xDDDDD

  • Oddaj kasę chłopakom zasrańcu.Wielki trener,przekręt ,już miałeś raka mózgu,nic cie to nie nauczyło???

    • Myślę, że odda. Ratował swoje życie, wpadł w kłopoty finansowe, z tego co rozumiem. Ciekawe jak te cudne chłopaki okazali mu wtedy wsparcie bo chyba raczej jak typowi frajerzy. Jeżeli kasa jest dla Was ważniejsza niż życie, zdrowie, koleżeństwo to.wasi rodzice doprowadzili do swojej porażki wychowczej. Mojemu ojcu koledzy wiszą kasę po kilka lat Ale jako mądry facet dopomina się wtedy, gdy wie,.kiedy mogą oddać. Chociaż zazwyczaj upominać się nie musi :p Nie lata po znajomych i nie odwala nagonki. Bo raczej tak wygląda koleżeństwo A może w innych realiach się wychowaliśmy :p

  • treneiro na propsie

  • 1:31:55 afera kapciowa

  • Najwiekszy klakier wsrod trenerow

  • Nie lubie goscia i nie uwazam zeby byl jakims zajebistym trenerem.

  • 3h ? Chyba cię poje... Gosciu.... Mogła nakciekawsze wybrać....

  • 1:06:09 no chemia mie interesuje

  • 1:33:40 mistrz !!!!!

  • Oknińskiego nie da się nie lubić :-)

  • Ciekawe czy Najman sprzedał walkę z Burneika hmmm.?

  • 52:40 Oj Panie Mirku, będzie dobrze!!! :D

  • "cannabis to jest marijuana???" Trener Mirosław to jest legenda

  • oklinski oddaj siano chlopakom ,przestań się tym rakiem domniemanym zasłaniać

  • Najlepsza trybuna, Okniński jest epicki, brakuje takich charyzmatycznych osób w tym sporcie.

  • 6:15 Łapka w górę za tą wypowiedź

  • Mega wywiad. Mirek zawsze na propsie 💪😀

  • Czy ten koleś co chciał Mirasowi kapcie podprowadzić ma zna się z kelnerem?

  • Obejrzane do końca

  • Obejrzałam i podobało mi się 😆

  • Pan Okninski na Prezydenta!!!

  • Obejrzane na raz :) Ale ksw to będzie mi się dzisiaj śniło!

  • Legenda.

  • Mirus forever 🤘💪💯🔥

  • Ale Jaru masz zajebisty pasek KSW. Dopiero w 2:44 zauważyłem

  • 1:32:00

  • 46:00 zaległości dzień widzenia

  • 43:10 Pobicie 3vs1

  • on nie wie co to koks hahahahhahaha

  • 3:09:15 Narożnik racja

  • 1:31:46 No jakie zdania padały? Bo Miras nie odpowiedział

  • 1:14:30 leczenie i zbiorka i najlepsze momenty do przodu

  • 1:09:20 Portale i Emerytura

  • 1:05:55 Kot

  • Kocham p. Mirka...dużo zdrówka życzę.

  • 3:18:50 Nienatural Ford i najlepsze federacje w PL

  • 3:17:28 FFF I MMA

  • 2:14:25 Najman Mowiący

  • 1:48:20 Hardkorowy

  • dużo można o Oknińskim powiedzieć, ale Szymon Kołecki jest super przykładem, że jak zaufasz trenerowi w 100% i poddajesz się w zupełności technikom jego szkolenia, to możesz wygrywać wszystko i odnosić sukcesy, zaskakiwać.

  • 43:00 o 3 bandytach

  • beznadziejne pytania internautów!

  • Jaru chyba nie przepada za mirasem 😝

  • wez spierdalaj

  • Mądrych to aż miło posłuchać !!!

  • Witam.Zajebisty kanał,zajebisty pomysł z tymi wywiadami Trybuna Ludu.Pozdrawiam Serdecznie.

  • 😂😂😂

  • Jaro-dwóch najlepszych "wirtuozów " na wywiady to -pan Mirek i Daniel Omielańczuk💪💖👍🥊 p.s pozdro z UK😎

  • godzinę obejrzałem jutro dokończę, szacun dla trenera a tych frajerów co się wypięli jak był na glebie to chuj wam do dupy parówy zajebane

  • Mirek Legenda !!!!!

  • Jest jeszcze gdzieś na świecie drugi taki celebryta jak Najman?

  • Po co bić kelnera kelner sam się przewraca

  • Mireczek jesteś wielki

  • Myśliwym?! To chuj z nim ..

  • Brawo trener Mirek. Długi wywiad ale warto do końca obejrzeć.

  • Mirek dla mnie jesteś jak Pan Mijagi🙃

  • Okiński i jego bajeczki które łykają jedynie tępaki na jego poziomie inteligencji.

  • Mirek, nie lubilem Cie i nawet uwazalem Cie za pajaca, wybacz. Dzis zobaczylem z Toba pare wywiadow i zmieniam zdanie, uwazam, ze jestes w porzadku gosc i zycze Ci jak najlepiej, bo wydaje mi sie, ze wbrew pozorom jestes dobry czlowiek.

  • Miras zawsze bedziesz na poziomie jako trener, a to ze znokaltowales raka to jest klasa sama w sobie. pozdrawiam

  • cienkie pizdy medialne

  • Ja obejrzałem