Trybson: Najman zachował się jak szczur | po gali FEN 31

Opublikowany 28 lis 2020
Odwiedź naszą stronę ► realnews.pl/
Subskrybuj ► link.do/subskrybuj-realnewsPL
Trybson: Najman zachował się jak szczur | po gali FEN 31 | TRYBSON VS BOROWSKI
realnewspl/

Rozmawiała: Aleksandra Florczak
Wideo: Daniel Zadrożny

Komentarze

  • Reporterka cudo 😊

  • ..e ma che bei sorrisi che fa la giornalista!

  • Panie celebryta a kto kopnął w twarz leżącego ? Dwulicowy frajerzyna

  • Borowski zachował się jak twoja żona. Nie umie się zachować i drze ryja niech siedzi w domu bo wstyd ci przynosi.

  • Nigdy nie zrozumiem Trybsona, czemu w taki sposób nie walczył z Najmanem, przecież Najman po takich bombach to uciekłby z tego ringu...

  • Dziennikarka to chyba jakaś młoda widzę ze ręka drżała

  • Trypala kabel

  • Trybson wporzo gość pełen szacun pozdrawiam

  • nie kiwaj tyle głową bo dziwnie to się ogląda ;)

  • Przegrałeś wszyscy widzieli ... w rewanżu łomot..

  • Do autorów filmików- widziałem już chyba 5 filmów z Trybsonem o Marcinku i wszystkie mają ten sam tytuł. Lenistwo czy brak profesjonalizmu?! Pozdro

  • ale jej się rączka trzęsie xD

  • Jaka, słodka małolatka

  • Fajna ta pani

  • Coś tu nie Trybi( ͡°_ʖ ͡°)

  • Pięknie Trybson ☺️piękny gest ☺️super 🤗

  • Konfident weź ta swoją lafiryndę przystopuj i wyślij ją na projekt Lady bo słownictwo ma typowe z rynsztoka jak tam wasi znajomi z tego cwekowskiego programu WS...swój swojego znajdzie się dobrali

  • Z mojej strony napisze tylko ze Paweł przeszedł metamorfozę zarówno na płaszczyźnie sportowej , jak również mentalnej ... kawał zawodnika i świetny człowiek ... jestem absolutnie za nim , kibicuje i życzę samych sukcesów na każdej płaszczyźnie życiowej ... jestem szczerze pod ogromnym wrażeniem merytoryka wypowiedzi , brawo brawo brawo 💪🏻💪🏻💪🏻

  • Dlaczego Najman jest przeciwko aborcji? Bo wie ,że nie byłoby Go na świecie 😂

  • Nikt nie jest w stanie przeżyć Najmana matko boska co to będzie.

  • On wygląda jak Tomek Chic z ryjA

  • Przecież zeby nie ucho to by przejebal, zas walka powinna byc zawieszona

  • Ta laska nie może jeszcze wolniej mówić? Muszę jej cedzenie słów przewijać na przyśpieszonym tempie...

  • Coś mi się wydaję. ..że gdyby nie kamera ...redaktorka by mu ojebala kielbache

  • #najmanwypierdalajzInternetu

  • Pani dziennikarka, kiwajac tak glowa mam wrazenie jakby gałe mi ciagnela. Pozdrawiam. Apropo wywiadu to fajny.

  • Jebac tego lamusa trybałe

  • *NAJMAN-SZCZUR DOBRE TRYBSON HEEHEH*

    • Najman nie wpierdala ucha innym zawodniką

  • Trybson Spoko Ziomek 😁👌Najman Szmaciarz

  • #STOPPSEUDOPANDEMII!

  • Trybson na spory plus, w porownaniu do jego małżonki, po walce wyszła z niej dawna patolka xd

  • Laskę co ręką trzęsie... a twarz kamienna :D

  • Stosowanie niedozwolonych technik podczas walki na to nieźle Trybała wygrał No nie bo przecież jest zakaz używania otwartych palców podczas walki a zaciśniętą pięścią jakbyś nawet nie chciał nie chciała to i tak ucha nie Urwiesz

  • chyba tchórzliwe Trybała parówka z Klanu Mirka uciekająca przed walką w boksie z najmanem xd xd będziemy. O tym mu ciągle przypominać

  • Najman to gruby cwel!

  • Samodzielne wyciąganie wniosków jest ciekawsze niż trafianie w klucz odpowiedzi. Czytając poszerzamy wyobraźnię. Proszę o pomoc w budowie wykształconej Polski zrzutka.pl/z/480rqq

  • Chłop zakochany po same uszy. Pozostancie szczesliwi!

    • Z tą dziennikarką?

  • Patrz jak ta twoja żonka się zachowala

  • Ciekawe czy Wiewiór by wygrał z takim Trybsonem

    • Pająk przegrał tylko w oczach tych pseudo sędziów i ludzi którzy ze sportami walki nie mają nic wspólnego

    • @Emilson PL pająk też zawodowiec a przegrał xd

    • @Aurora XD widać że nie masz zielonego pojęcia o sztukach walki

    • @Emilson PL przecież w parterze wiewiórka ma o wiele większe umiejętności niż Trybson, nie wiem czemu sądzisz, że by wygrał, bo ma bardziej męskie rysy twarzy od wiewióra? xD

    • @Aurora nie porównania pomiędzy najmanem a trybsonem

  • Zapytajcie najmana czy to prawda ze jak dmuchal swoja Julke to ona miala chlopaka I czy to prawda ze w konsekwencji chlopak sie targnal na zycie

  • Szacun 😉

  • No takie śmieszne mówienie jego ksywki

  • Spoko gość szkoda ze się wykopał na najmana!!

  • Mówcie o nim co chcecie ale to was powinno zgasić zawistnicy 6:00

    • Przecież te zbiórki charytatywne to tylko budowanie reputacji XD

    • @Nr.1 thx

    • @Marcin Hihiu pisze się tez „zbiorka”? Balwanie ty

    • @Viny V u mnie sie mowi szwingiel.

    • @Marcin Hihiu jaki bohater z Ciebie .... Ryjem tylko umiesz kłapać .

  • Trybson ogromny progres na każdej płaszczyźnie nawet jeśli chodzi mma.

  • Trybson, jaka przemiana intelektualna i psychologiczna ... PLUS

    • @Zbyszq R dokładnie 😆

    • jeszcze nad zona musi popracowac

  • Gorąca prośba do REAL NEWS PL zmieńcie dziennikarkę . dziękuję

    • @Aleksandra Florczak Brawo pani Aleksandro. Nikomu na początku nie jest łatwo, ale najwazniejsze by z dnia na dzień się rozwijać. Zresztą nawet gdyby była pani najlepsza w swoim fachu to hejterzy i tak będą. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego. ;)

    • A mi się podoba

    • @Aleksandra Florczak 😀👍

    • Panie Robercie, poproszę o konstruktywną krytykę. Zamiast wymiany osoby można pracować nad samym sobą. Pozdrawiam

  • Ale laska mrrrrrr

  • I powiedzcie, czy oni kurwa nie nakręcają tematu, żeby ta kurwa tylko atencje miała? po chuj oni rozmawiają o tym Najmanie

  • on ma 40 lat ty 29 chlopieeeeeeeee ,z najmanem wez rewanz

  • Podobno Trybson to konfident?tak twierdzi Najman wie ktoś co na ten temat może i kiedy się rozje...ten walczak Trybson???

    • @Łukasz W nie obrazaj meneli przecież don kasjo to można powedzieć trochę że menel a don kasjo a najman to nie porówniój

    • Nie wstyd Ci powoływać się na słowa Najmana? To tak jakbyś cytował menela spod sklepu.

  • Dobry czlowiek szacun

  • Po co wy wgl rozmawiacie o Najmanie? Po co robicie mu atencję? Wywiad z Trybsonem a ta o Najmana pyta. Kobieto, po co? Nie ma nic ciekawszego od Najmana?

  • Trybsom spoko, nadrobiłeś chłopaku, szacunek

  • Zajebisty wywiad co 2 minuty Eeee, eeeeee,eeeeee,eeeeee,eeeeee,

    • Kurwa bo może chłop był po walce? XD

    • Bo zmęczony

  • 4:47 o najmanie

  • Dajcie już spokój z pytaniami o tego tchórza.

    • Dokładnie. Każdy niby ma go dość, a cały czas mu robią reklamę.

  • Jakoś jak by zmądrzal

  • Niezła suczka auuuuu

  • To ten chłop jeszcze walczy xD? Przecież on walczy jak gufno

  • Trypsona szacunek💌💌

  • Co ta małolata takie miny strzela?

  • Amatorka straszna Gdyby nie kontuzja przegral by

  • Kurwa co tam ucho jakbym z nią skończył to by jej te pełne usteczka odpadły. Fajna dupa. Ale to „poważne” spojrzenie po zadaniu pytania od razu wzywa żołnierza do erekcji.

  • Szacun Trybson.....

  • Trybała to bum, pokonał tylko ,, zawodników" z ujemnym rekordem, w paru walkach z nimi był na skraju porażki (np.z Bąkiem). Z średniakiem Niedźwiedziem, odklepał trójkąt rękoma z półgardy. Model kariery wzorowany na młodym Najmanie. Borowski, który przegrał z Akopem i Dobiasem, walczył z nim jak równy.

    • Ale pewnie nie skończy tak jak Najman

    • @Pioter Nykt Z bumami z ujemnym rekordem Najman też wygrywał, gdy był młody. XD

    • Ty no ale wygrywa nie tak jak wiadomo kto

  • Szacunek dla Trybsona Zmienił się o 180stopni Śliczna i konkretna dziennikarka

  • 💩

  • Ten trybson to z samego ryja mnie wkurwia.

  • śliczna :- )

  • dziewczyna ma muzyczne usta ładna

  • pppoooozdo

  • Fajna kobietka, wczuwa się a jednocześnie robi swoją pracę :)

  • Patrzy na niego ta laska jagby chciała klęknąć do miecza

    • ona to juz ma zawod ostrzytko mieczy panie

    • Zjeb sie porno naogladal i wypisuje glupoty

    • Ale że mleczak do rodzica się przypierdala

    • @BRAJSQN mhm

    • @Enio Fenio chyba tw stary

  • FEN-FRAJER EL NAJMAN!!!!!!

  • Wsadził bym jej ostro knage. A grubą mam jebana by stekala świnia

  • Gratki

  • Pani Aleksandro, szacun za szyderę z tej najmanowej, żalosnej gali xD ale proszę tak nie kiwać głową

    • Nieboszczyk na magazynie jak to się mówi na dzień dzisiejszy tu tego

    • @Konop Po śmierci brata ciężko, dalej wysyłają zakład pogrzebowy. Jestem żyjącym nieboszczykiem i nie pozdrawiam Pana Krzysztofa Kononowicza

    • @Monte Kristo to chyba oczywiste, ale przesadnie wykonywane wygląda zabawnie. a ty Wiesław podobno nie żyjesz, w trumnie wifi masz?

    • To kiwanie głową ma podłoże psychologiczne, robiąc tak pokazujesz że rozumiesz gościa

    • Ale ale Aleksandra!