Rolnik szuka żony 7 - Odcinek 5 - Pobudka

Opublikowany 18 paź 2020
Zapraszamy na
www.rolnikszukazony.tvp.pl
rolnikszukazonytvp
rolnikszukazonytvp

Komentarze

  • Przecież każdy rolnik przed pójściem do obory bierze prysznic 🤭

  • I tak późno. O 5ej powinni wstać 😂😂😂

  • Ki pl

  • Młoda jest ta p, Magda

  • Głupki ,wywalić wszystkich

  • Pani. Magdo nie chcę się wtrącać ale ci. Panowie wcale nie myślą niczego poważnie. Poprostu zgłosili się żeby być w telewizji. Pozdrawiam serdecznie. Bożena z Pomorza

  • Co za kolesie....dramat

  • Ta Magda slicznotka jest,ładny miły usmiech a jak jedzie kolosem ok10t ciagnikiem to juz widac ze ma MOC dziewczyna a byki sa MEGA niebezpieczne bez problemu zgniecie człowieka jak kluske.mi sie podoba taka miła fajna i w tym takim kucyku,pieknie😉

  • Byki wyją wstawać kurde osły😂

  • nie chcial wstac bo jeszcze musial rano wydoic byka

    • Nie wstał bo namiot miał xDDD

  • Wytatuowani ci rolnicy

  • Mateusz koszmarny.przyjechał na urlop. Wydaje mu się.,że jak ma 185 cm to Madzia go oprawi w ramki.

  • Pozdro

  • Jeśli ona szuka żony to czemu tam sami faceci ??? Hehe a tak serio to tam nikt z nich rolnikiem nie zostanie.

  • Masakra oni się nie nadają dla niej do gospodarstwa ten z tatuażami na klacie chyba pierwszy raz krowę widział jedyny ułożony to ten Paweł chyba jest.

  • Jaki rolnik co ma zwierzęta idzie przed oprzentem pod prysznic. K.... Wa śmiech na sali

    • Taki którego pokażą później w TV...

    • @Danuta Keresz u mnie to się mówi opszontek

    • Przed oporządzeniem

  • Magda ja balabym sie kogos takiego wpuscic pod swoj dach ,ani jeden na meza Pawel jakos dziwnie cichy dla mnie tez bym mu nieufala. Kobieto czekaj i znajdziesz kogos co naprawde lubi prace na wsi. Ty musisz miec meza aby cie pokochal wtedy bedzie dobrze

  • Mogła im po lodzie zrobić na dzień dobry....🙈😆

  • Na cholere te prysznice itd jak zaraz i tak przejda stajnia itd

  • Dobrze się bawią fajne wakacje nic nie robic jesc dadzą a dla nich mogloby Magdy nie być zero zainteresowania dziewczyna.Pani Magdo weź i rozpędz to towarzystwo

    • Nie wczuwaj się tak. Nagrania były w lato, jest koniec piździernika...

  • ale oni sie popiszuja przed nia

  • ta 7 seria jest strasznie nudna 5 seria byla najlepsza xDDDD

    • Nudna i wcale nie ma nic ciekawego oni widać traktują to dla kasy i dla sławy a ona szuka księcia na białym koniu ,wypowiadała się że ma za sobą jakiś związek zdrada czy coś .... , Każdy w życiu swoje wycierał nie tylko ona ale afiszować się z tym w telewizji

    • ale ma być kolejna edycja moze 8ma bedzie lepsza?

    • Właśnie ta nie jest nudna. Ale najlepsza była ta z Markiem.

  • 😕Żenada, chłopaki przyszli się lansować , lub na wypoczynek przejrzyj dziewczyno na oczy pogon 👎ich do domu,

    • @Blllkl Bn No jasne, taki Mateuszek by się zesrał jakbym na niego krzyknął

    • @Janusz Pawlacz O, kolejny cwaniak?

    • Przecież z tyłu listów akurat wybrała by takich kolesi wszystkie to telewizja

    • @Blllkl Bn co ty pierdolisz XDDD

    • @Wojtek K Mądrala mocny w internecie. Na zywo nawet bys nie wiedział co powiedziec do takiego Mateuszka. Zgasiłby cie jak peta. Ale spokojnie, w internecie mozesz sobie pisac co chcesz.

  • Jakby facet wszedł tak rano do sypialni kobiet, to powiedziałyby, że zboczuch...

  • Fajna babka ale szkoda jejj dla takich durni

    • Widać że chce kasę ! Z telewizji i sławę , tam żaden do niej nie pasuje .próbuje uświadomić innym jaka jest wspaniala

    • Na siłę dziecko chce i męża .

    • Nooo też tak wygladaa udaje milutka a ciekawe czy nie jest wredna .w telewizji to musi być kochaniutka

    • Ja myślę że ona ma sianko w głowie

  • Dziewczyno poszukaj normalnego chłopaka ze wsi. Jesli ty przychodzisz ich budzic i wstajesz przed nimi do oporzadzenia bydła to nie tak powinno byc. Pozdrawiam 😉😀

    • @Danuta Keresz Dzieki 😉. Pozdrawiam 😀

    • @Rafał89 Kap0211 tak jest ,masz rację.

    • To nie wczasy zeby kobieta przychodziła budzic. Chłopaki powinni czekac przed domem na nia ubrani 😁

    • Są u niej drugi dzień czego od nich oczekujesz?

  • 0:00 to oni w tym kiblu mieszkają ? hahahahaha na dachu 50 letni eternit to jest obraz rolnika rolnik daje złudzenie pięknych drogich maszyn ale mieszka się różnie

    • @assasinny ninja47 no bo mieszkasz w bloku albo pod mostem ;]

    • @Mustaha980 nie mam 50 letniego eternitu na dachu wystarczy ?

    • Maszyny to narzędzia do pracy a nie do lansu

    • a ty gdzie mieszkasz i czym sie wozisz idz do programu sie pochwal

  • Czy wszyscy śpią z telefonami w ręce?

  • masakra jaki z mateusza pozer żenada adam jest najlepszy stonowany i mega opalony adam z lekką bródką wygląda mega bardziej męsko niż mateuszek ze swoją bujną wygląda jak trans horror

  • Mateusz nie chciał wstawać, bo chyba mu się coś podniosło i bal się zdjąć kołdrę 🤫😏

    • Widać po Twoich komentarzach tutaj że samotna i jedno w głowie 😆

  • Hihi

  • Hihihi