PRZEGRANY SPĘDZA NOC Z KROWAMI... | Kacper Blonsky

Opublikowany 2 gru 2020
W dzisiejszym odcinku w końcu dowiadujecie się co teraz będzie się działo. Wyjechałem z chłopakami na wyjazd i tworzymy dla was materiał na cały grudzień. Dodatkowo trafiliśmy do sąsiada, gdzie doiliśmy krowy. Osoba która wydoi najmniej mleka musi zostać z krowami na całą noc. Było naprawdę grubo tak więc zapraszam do oglądania!
Instagram:
kacperblonsky
thewojak
szymon_kolos
alekskonrad
Biznes: kontakt@kacperblonsky.pl
Realizacja:
Mateusz Zawadka / PROMEO VIDEO www.promeovideo.pl
Bartek Wappa

Komentarze

  • Nawet krowa nie lubi Blonskiego😂

  • + 1 dla krowy

  • Mówiłeś na fame mma że nie witasz się już "eluwina"

  • Kacper I julka nie są już razem

  • Szczerze cie nie lubiłam XD ale dobra dam suba

  • 8:00

  • Jakie buty ? XD

  • 8:01 po to tu przyszliście :)

  • Suwalszczyzna jest piękna byłem tam na wakacjach

  • Kacper to teraz z bykami dawaj

  • I tak każdy film to rozumiem

  • 8:02 świecisz inteligencja biorąc do pracy z krowami buty za 5 stów

  • Kiedy jesteś rolnikiem i oglądasz ten film 🤦‍♂️. Masakra jak oni te krowy doją.

  • XKURWAD

  • ehem , nie zapominajac stiflera i wojtka gole na kanale wyzwani

  • Nowe motule

  • Ale oni spizgani u tych krów byli 🤣🤣🤣

  • 8:01 kocham ten moment xDDDDDDDDDDDD

  • Zadymiasz co parówa

  • TO TERAZ CHODŹ DO MNIE 130 SZTUK WYDOJ 😆 I PRZY OKAZJI PŁOTY ZRÓB BETONOWE XDD

  • MORDO? TY W SUWAŁKACH?! TERAZ?!

  • xDD KROWA CO NASRAAŁA NA CHŁOPA

  • 8:00 moment nasrania na Blońskiego

  • 8:00 nie ma za co XD Wiem, że po to tu jesteś

  • Wypierdalajcie xD

  • kto ogląda komentarze podczas czytania?

  • Kiedy ten moment w którym krowa na niego nasrała bo mi się nie chce oglądać

  • dobry kontent

  • Kto od zebo

  • 8:00

  • xd

  • 8:02 jak coś

  • Co z Julką??

  • Kto po filmiku zeba xd ?

  • Pov: Przez kamerzyste i fagate Zebo nie nagrywa filmu o błońskim i krowie więc postanawiasz obejrzeć to samemu

  • Mam takiego samego pada 🤭🍀

  • Fajny kontroler

  • No nieźle wam idzie to dojenie krów 🤣

  • Z ciebie jest tępa krowa

  • Tak wygaldały moje wakacje w dzieciństwie tylko że z kozami XDD

  • znowu ten typ

  • Wątpię żeby w oborze było 0 stopni bo w oborze z krowami jest zawsze cieplej niż na zewnątrz

    • Słaby odcinek!!! Nudy Dubiel ma lepsze!

  • Jestem z suwalszczyzny

  • Kto nagrywa takie coś....

    • Japierdole kolejna ekipa na polskim yt

  • Kto ogląda takie coś...

    • Japierdole kolejna ekipa na polskim yt

  • obsrany przez krowe kacper to najlepsze co dziś zobaczyłam

  • Wy te krowy stresowaliscie debile

  • Ale to krówki ufajdane.. Trzeba je umyć. Następny przegrany myje mućki

  • Co macie do krów?

  • Ale to krówki ufajdane.. Trzeba je umyć. Następny przegrany myje mućki

    • Kobietko z miasta... Krowy zawsze będą brudne bo taka ich natura, mają swoje specjalne czyste stanowiska a one i tak kładą się w odchody bo zawsze jest tam cieplej więc taka natura.

  • Idinahuj bliet

    • Fu, ja bym nigdy tam nie weszła

  • Ta krowa najlepsza 😂😂😂

    • Yyy wiecie że mleko krowy przed sporzytkiem trzeba przecyscic...

  • 4:00 ogulnie to powinno się krowom przed dojeniem umyć wymiona żeby do mleka nie dostały się żadne bakterie i żeby dojarki były czyste i nie zapychały się słomą czy innego rodzaju brudem

    • A mówił ze Pawłowski jest opóźniony jak na konfie powiedział eluwina Tymczasem...

  • siema misiaku super że zajebałeś temu dublowi :* kocham cie misiaczku

  • Słaby odcinek!!! Nudy Dubiel ma lepsze!

  • Ale kontent jprdl

  • Już na samym początku widać ze jesteś z nimi szczęśliwy 😊

  • Japierdole kolejna ekipa na polskim yt

  • Wiesniaki z miasta kurła

  • 8:53 nie no gościu my mamy 2020 rok a nie 2013

  • Wydojcie krowę mordami, wejdziecie pod krowę i każdy będzie ciągnął jednocześnie ze swojego cyca

    • Parę tygodni temu mówił, że już nie będzie używać słowa eluwina..... 😂😅😂😅

  • Gorszego pomysłu sie nie spodziewalem

  • Yyy wiecie że mleko krowy przed sporzytkiem trzeba przecyscic...

  • 8:01 XDDDDD 11:45

  • A mówił ze Pawłowski jest opóźniony jak na konfie powiedział eluwina Tymczasem...

  • 8:01 GÓWNIANA sprawa xD, nie dzękujcie

  • Jk

  • Polecam

  • Spedz noc nad popracowaniem nad swoją głową pls

  • Nooo, ekstrymalne czelendze, dojenie krowy...

  • Biedne krówki... Stoicie i drzecie te mordy przy nich, a później zdziwienie wielkie że się stresuje. To są zwierzęta, nie zabawki! I tak wielką cierpliwością się wykazały i większą inteligencją od Was. Szkoda że na prawdę Was nie kopneła któraś to może nabralibyście trochę szacunku i dystansu. Wielkie "FUUUUJ!" bo zrobiła kupę. Wy i wasze pieski rasowe czy kotki nie robią? Żałosne. Troche szacunku do zwierząt, tym bardziej że nawet nie wiecie jakie katusze takie krowy przeżywają, żebyście wy mieli mleczko,sery i jedzonko w restauracjach. Polecam poczytać, pooglądać filmy na ten temat.

    • Taka natura, a ty wiesz jakie Rolnik przeżywa cierpienie żebyś mogła napełnić swój brzuch? On musi codziennie wstać, bez wyjątku czy jest chory czy niedziela czy święto, nakarmić te zwierzęta, usunąć obornik, wydoić krowy. A w roku musi przygotować im pasze zasiewając pole, opiekując się polem, zbierając plon, musi naprawić maszyny, przywieźć części, wybudować stanowiska i schronienie krowom, grodzić łąki i wiele innych czynności. Rolnik z krowami robi 365 dni w roku i często po 10-12 h a ty jedynie raz w roku poudajesz że myślisz przez 10sekund...

  • Parę tygodni temu mówił, że już nie będzie używać słowa eluwina..... 😂😅😂😅

  • 8:00 zajciekawszy moment filmu 🥶

  • Te ziomki są chyba śmieszniejsi od niego

  • Pany wszystko fajnie pieknie ale smiesznie to troche wyglada ze nie ogarniacie w ktora kamere sie skierowac

  • Tania kopia frizo-podobnego gow... Tik-toka(chyba najlepszy synomim)

  • To polski Harry Potter? Poznałem po tych rękach co wyglądają jak kije do golfa.

  • 8:01

  • Pozdrawiam mieszkam w okolicy gdzie byłeś na wakacjach 😆

  • Jeśli czujesz się bezużyteczny to pomyśl o tych wszystkich kamerach które co sekundę się przełączają.

  • XDDDDDD

  • minuta 8:00 moje uszy

  • I jak dla mnie wynik jest oszukany, ponieważ każdy powinien zdajać inną krowę A każdy tą samą....

  • Jak dla mnie czysty debilizm co Wy tam odjebalisci... Dla właścicieli hodowli- Ile musieli Wam zapłacić, że zgodziliscie się na taki stres dla tych krów i poprzez takie 'zabawy' pogorszyc sobie tylko wydajność mleka .. Bo te cymbaly cieszyły się jak krowa np. się zesrala czy zeszczala nie znając prawdziwego powodu tego czynu, gdzie akurat zostało to wywołane poprzez stres, zdenerwowanie ..

  • Nasrała do ciebie krowa 🐄💩 XDDD

  • Ale to krówki ufajdane.. Trzeba je umyć. Następny przegrany myje mućki

  • Szkoda że twojego głupiego ryja nie obsrała

  • Ale się uśmiałam 😂😂

  • Eluwina to 2 lata temu ....

  • Dobra jedna sprawa. Moim zdaniem odcinek okey, ale krowy i ogólnie zwierzęta to nie zabawki, a dojenie krów też nie jest dla nich czymś przyjemnym i naturalnym, mimo że ludzie to robią i będą tak robić. Proszę jednak wszystkich czytających komentarz żeby pamiętać, że zwierzęta to nie zabawki, dzięki i miłego dnia/wieczoru/nocy.

  • Oglądam ten film tylko dlatego ponieważ pewien youtuber powiedział że krowa nasrała na blońskiego

    • Także

    • Xd tez

    • mowil to zebo XDD

    • ja też

    • @Foxrest Games Szukałam tego komentarza, dobry człowieku.

  • Kacper rolnik

  • No i zajebiscie pogchamp

  • Kto czyta komentarze tych co piszą kto czyta komentarze tych co piszą co z Kosterą

  • Dom jego pani manager Izabeli. Kazy pseudo celebryta jest tam zapraszany. Nic nowego.

  • Dobrze Ci tak z tym gówne

  • jb

  • nawet spoko tylko wyjebać tego typa w okularach i wtedy będzie zajebiste

  • Kacper czy jesteś z Julką?

  • Ale ty jesteś pusty jak murzyński bęben