PRO8L3M - Backstage / gościnnie: Andrzej Zaucha

Opublikowany 23 lis 2020
"Backstage" to bonus track do winylowego wydawnictwa albumu PRO8L3M pt. “Art Brut 2“. Całość materiału oparta została o sample z polskiej muzyki lat 70, 80 i 90. Numer “Backstage“ wykorzystuje fragment utworu Andrzeja Zauchy pt. “Nie takie mnie kochały”, który powstał w sierpniu 1987 roku na zlecenie TVP. Za lirykę odpowiada Magdalena Wojtaszewska, a muzykę skomponował Jerzy Dobrzyński w krakowskim Studiu Malachitowa.
Słuchaj w cyfrze: soundline.biz/pro8l3mandrzejzauchabackstage/
Produkcja: PRO8L3M
Mix i master: Piotr Witkowski / Exit Productions
Wideo:
Produkcja: @macadamczak
Reżyseria: Maciek Adamczak
DoP: Aleksy Kubiak
Kierownik produkcji: Dawid Kubicki
Światło: Krzysztof Łabaz, Kamil Tomaszewski
Kostiumograf: Linda Golińska, Ewelina Gralak
Charakteryzacja: Małgorzata Wiśniewska
Fryzury: Paulina Grygierzec
Kierownik planu: Mateusz Salamon
Scenografia: Weronika Filipek, Adam Majewski
Obsługa kamery: rentalhouse.pl
Korekcja barwna: Aleksy Kubiak
Obsada:
Agata Konieczny
Agnieszka Rawinis
Aleksandra Kądziołka
Kester
Kornelia Strzelecka
Linda Golińska
Magdalena Krawczyk
Marcelina Tuszyńska
Ola Akpa
Piotr Pytel
Rafał Kazanowski
oraz PRO8L3M
Booking: pro8l3m@revolume.pl
Media: pro8l3m@sidorowicz.co

PRO8L3M/
pro8l3m
www.pro8l3m.pl
2020.works
#PRO8L3M #ARTBRUT2

Komentarze

  • Kto dalej słucha w 2021?

  • NAJS

  • kozackie !!

  • 11/10 sluchane bylo po jakied 100000000000000000 razy!

  • "kochanieńkaaaaa...." :)

  • Za mało Zauchy w polskim hh

  • Liryka, muzyka, obraz... ależ to wszystko jest tu kurwa dobre! 👌♥️

  • Miazga... Kolejny raz Wam się udało 👏👏👏👏

  • wow

  • Je*ać PiS mi się rymuje ;p

  • Ciekawe ile trwała ta scena. Pewnie z 10 sekund :)

  • Polecam sie zjarac i ogarąc sb teledysk

  • Bo pod klubem czeka Fighter w t-shirt Manchester United!!

  • 🌍 I właśnie świat usłyszał dobry utwór 👍 A przynajmniej Polska 😁

  • I BŁYSKAWICA ZE STRAJKU KOBIET

  • piekne kadry

  • Ona szpile diamenty

  • Kurwa bit, wszystko. POEZJA

  • PANOWIE i PANIE KTÓRZY PRZYGOTOWALI TELEDYSK!!! Ile mieliście podejść? Czy udało się nagrać wszystko za pierwszym razem? 😁😁😁😁 Pozdrawiam, świetna robota jak zawsze!

  • Jest przezarombista ta piosenka

  • podklad tekst 2078

  • jak zwykle steez rozjebal

  • buja w aucie

  • kozak / troche za krótkie

  • Steezz to jest prze kot..

  • Samo życie wszyscy coś robią na pokaz a to trzeba jak w grze w szachy myśleć nad każdym ruchem.

  • Andrzej Zaucha i historia jego milosci pozostanie juz na zawsze niedoscigniona. Zazdrosny maz juz opuscil wiezienie.

  • a gdzie propsy dla mojego ziomeczka Andrzjea Zaucha?

  • Problem to jo HARNAŚ

    • JOOOO

  • Tradycyjnie łapka w górę, bicik i nawijka, jak zawsze klasa... Oskar/Steez elo Mordki :)) ..tradycyjnie czekam na wiecej i jeszcze

  • Dostrugac ze 2 zwrotki mordy, dobre

  • "... Polewamy mi wciąż szampany , i BLANTY mnie porywały " 😂

  • Ja:Rozwiązuję Problem Wszyscy inni na koncercie:

  • kto słuchał Zauchy, zajrzał w komentarze i znalazł PRO8L3M ??

  • Kozak!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kocham PRO8L3M Jest kurwa najlepszy !

  • Nie chce się czepiać ale czy na początku teledysku on najpierw zbił mu gońca a potem położył skoczka na złym miejscu, dodatkowo białe mają 3 wieże... XD

  • Yo

  • Jebać TRAPY

  • andrzej zaucha to podstawa

  • kochanie dl a Ciebie zrobie wszystko

  • Jaką wódkę piją wyboriwa czy bolss?

  • Kozaczek :D

  • UUUUUU

  • Ostatnim czasy chłopaki wskrzesili Zauche i prawidłowo bo inaczej bym pewnie nigdy nie odkrył jego twórczości , dziękuje , dobry fest numer 💀

  • Bez kitu jesteście najlepsi

  • Dzisiaj równy miesiąc ma ta nuta

  • Mistrz!

  • Kolejny lepszy kawałek. Nowa pływa w kolekcji.

  • Progres Panowie, progres.

  • To jest po prostu Mistrzostwo ten klimat jeszcze ten podkład

  • no i czerwony piorun elegancko B))

  • Andrzej Zaucha przytulnie potulnie spontanicznie i romantycznie wpada do ucha pucha

  • Świetne

  • Sztos że hej

  • AHOJ NETOPERKU

  • Najbardziej lubię jak robi pam pam pam pam pam pam pam.

  • Stezz to wirtuoz, mam nadzieję, że nie długo będzie dostępna wersja instrumental

  • Próbowałem spojrzeć z dystansu, ale nawet stamtąd to jest sztos.

  • ELO

  • Nieprawdopodobnie rewelacyjne. Całkiem zapomniałem, że Zaucha miał taki kawałek. Gość, który łączy utwory, normalnie mistrz.

  • ARCYDZIEŁO

  • Kozak nutka

  • Kozacki numer, kozacki klip.

  • dzięki za numer Andrzeja, chociaż pojedyncze numery jego słucham to tego nie znałem, a teraz miele od 3 tyg :)

  • Zamykam oczy i widzę scenę z filmu the business jak jechali wybrzeżem sl500 😍

  • Przyśpieszcie sobie x13

  • 1:35 błyskawica na ramieniu kobiety, delikatnie przemycana ideologia. Nie oceniam.

  • brakuje trzeciej zwrotki :/

  • Dajcie do tego instrumental, proszęęę!

  • Czy jest sama muzyczka bez tego dennego wokalu/tekstu?

  • Pozdrowienia z Amsterdamu

  • 2:09 PR08LEM: *spiewa na luzie* W tle: *jeb*

  • Genialne

  • Kawałek jest taki kocur, że Klakier się chowa... 👌🏻

  • jak ta laska w peruce wygląda jak Evelyn Parker XDD

  • PRO8L3Mem takich kawałków często jest to, że nie dorównują oryginałowi. Ale to jest taki sztos, że pewnie Mistrz Pan Andrzej Zaucha sam po drugiej stronie łapie Youtuba, żeby posłuchać ❤

  • Niby muzyka ok ale słowa i ten teledysk to bełkot, nic dla normalnych ludzi nie ma do zaproponowania.

  • Steez wow

  • Gambit Królowej wersja prawdziwa

  • Jedziemy z wami Plisss😉

  • no zajebali strasznie z tym bitem i liryką, ne dziwie sie, ze naleza do elit muzycznych, natomiast wideo to jakis jebany majsterrszyk na skale Oskara albo choć Nobla, czy honoriskauza byle by hajs sie zgadzal.....

  • 83' najlepszy rocznik, wiadomo.

    • Kochanienkaaaaaa już nie takie mnie kochałyyyyy

  • Jak wam się nagrywało nutkę z Panem Andrzejem ?

    • Wykorzystuje sample... Kurwa mać Problem z całym szacunkiem dla Twojej twórczości i przesłania ale Pan Andrzej zbiera laury gdyż to jest "ponadczasowe" te sample

  • BIT 2020 roku 🙆‍♂️ No ni chuja jest najlepszy jaki słyszałem w tym roku

  • Ukłon po same kule za Pana Zauche 🙏

  • "Ale nie mam tyle fanek co Andrzej Zaucha "

  • Kolejna Wieczerza

    • @Ptao Tom ee no problem

    • That was brilliant.. thank you!!!?

  • Przeszli samych siebie , bit wyrywa z papci 🙆‍♂️ mogę tego słuchać aż się nie zrzygam i dalej będę tego słuchał

    • szczerze? PRO8L3M zawsze był dobry ale ostatnio zaczynają się robić genialni

  • PRO8L3M podnosi poprzeczkę w swojej branży. Extra usłyszeć nowy kawałek w tych koronaczasach. Pozdrawiam

  • w aucie też to wchodzi jak miód, szczególnie przed świtem, kilka lat temu zwątpiłem że wróci taki styl na polską scenę a od niedawna poznałem chłopaków i jestem w niebie. Ja wychowałem się na Eldo, Gramatik, NAS także uwielbiam to co chłopaki robią z tymi podkładami. Teksty są układane mistrzowsko, dopiero po kilku razach odkrywa się smaczki. Pozdrawiam i uwielbiam.

  • Kurwaaaa sztossss ! Sam Andrzej tupie nóżkami w trumnie! Co typ mógł zrobić karierę z PR08L3M'em to jest po prostu sztos nad sztosy !!!

  • Co za bit to nie mam pytań... jeden z lepszych na płycie i nie tylko!

  • Goscinnie? No whuj sie dogral :/

  • m.facebook.com/groups/ingasma/permalink/301867584484087/ może ktoś chce kupić plakat i przy okazji pomóc

  • Ta laska za Oskarem przyciąga mocno wzrok.

    • Zajebiście tu połączyli twórczośc śp pana Andrzeja, świetnego rapu i niesamowitej strony muzycznej... 👍

  • Kwintesencja pro8l3mu w jednym singlu

  • Wykorzystuje sample... Kurwa mać Problem z całym szacunkiem dla Twojej twórczości i przesłania ale Pan Andrzej zbiera laury gdyż to jest "ponadczasowe" te sample

  • Kochanienkaaaaaa już nie takie mnie kochałyyyyy

  • Gdyby to się znalazło na Art brut 2 na CD to na 100 % bym kupił