PIERWSZY WYWIAD MARCINA NAJMANA PO AWANTURZE Z DON KASJO NA FAME MMA 8!

Opublikowany 24 lis 2020
DAJ SUBA!: bit.ly/29hFbNN
Polub nas na FB: bit.ly/29aX1O1

Komentarze

  • Najman, ty coś, ty żenado bez wstydu i mózgu. Jesteś chodzącą porażką. Ty kanalii bez mózgu. Większość chłopaków z siłowni obala cię w 5 sekund. Won z tobą i ta żenadą

  • *PIERWSZY WYWIAD MARCINA NAJMANA PO AWANTURZE Z DON KASJO NA FAME MMA 8!* #TeamMMAPLtv

  • "Ja sie czuje bardzo dobrze"... ponad 7 tysiecy hejtu (prawdy). Ja to bym sie wstydzil wychodzic z domu, a po nim to "splywa" jak po godlewskiej. XDD teraz to juz pewnie dzieci na ulicy go wytykaja palcami, "Patrz to ta PIS-DA idzie" Najman, Cyrk mowisz? Zgadza sie, gdy sie widzi taka uposledzona malpe i te Twoje cyrkowe sztuczki. Wspolczuje Tym ktorzy wykupili PPV, mysle ze juz nikt o zdrowym umysle nie wykupi, gdyby jakims cudem doszlo do kolejnej "walki" HWDN

  • Nie jesteś turzem , jesteś skończonym kretynem ....................................................................... cała Polska śmieje sie z ciebie , a ty wgl nie masz honoru aby tego skończyć

  • Mówi że nie zakończy kariery w taki sposób tylko w czysto sportowy czyli kur... Nigdy 😂

  • „To ,że to jest człowiek który żyje z pomawiania” smiechłem xD bo to Najman żyje z pomawiania bo nigdzie go brać już niechcą, bo bukchmacherzy nie stawiają na niego bo i tak przegra, a po 2 jak on będzie występować na jakiejkolwiek gali to publiczność zmaleje o 90%

  • Co za GŁĄB j.bany hahahaahahahahaahah Dostałeś propozycje ale jako dziwka, a nie zawodnik mma. Wcale sie nie dziwie, że tak zrobiłeś. Ty nie wiesz co to jest boks, a co do MMA dwie piersze walki i masz wpie.dol bankowy. Jestes słaby!!!!!!!

  • plthrow.info/my/wideo/u56DZGvP1J2oaY0.html 😁😁

  • Debilu przestań walczyć i robić z siebie idiotę zostań redaktorem w TVP

  • Uwaga Najman bedzie walczył o pas mistrza w UFC

  • Taki bokser i sportowiec, to było trzeba go pięściami znokautować. Kasjusz walczył, bo pajacuje w sieci, a Ty "niby" walczysz, bo wiesz jak dobrze prowokować, by się o Tobie pisało. Ale za pieniądze tak się szmacić, do tego włączać w to rodzinę? Współczuję.

  • Po kiego chuja z nim te wywiady przecież to zwykła parowa zbojkotować te jego śmieszne galę i jego

  • Do dziś nikt go nie przeprosił a my do dziś czkamy aż zakończysz tą szopkę którą nazywasz karierą... i to wymigiwanie się od odpowiedzi haha ten koleś jest odklejony i to dobrze

  • Wygląda jak traczyk

  • Propozycje, ha, ha. Do cyrku, wspólny występ z babą z brodą. Pajac.

  • Xd

  • nie ma jak cieszyć się z obalenia... w walce bokserskiej. No brawo, Marcin ! 🤮

  • wydaje mi sie ze ten kretyn ma IQ noworodka

  • ciekawe jakie organizacje dzwonily...kfc,kkk,itp

  • Każdy ma prawo do własnych poglądów przykry jest brak szacunku ma Pan rację

  • A co z trenerem najmana

  • Król klepanoa😂

  • Ale jaja

  • tego obrzezanego debila nie idzie słuchać

  • Marcin jesteś zerem... Zero honoru czy godności. Wstyd, że nazywasz się zawodnikiem...

  • Najman to kupa

  • No to idiota podsumował sobie karierę.

  • Najman to oszust delikatnie mówiąc. Obserwuję jego wypowiedzi. I warto by było żeby on sam oglądał to co gada co wygaduje bo mija się z prawdą na każdym kroku.

  • Marcin a nie myślałeś nad wydaniem książki, mam nawet świetny tytuł z marketingowego punktu widzenia" " Marcin Najman -człowiek, który chciał zostać sportowcem"

  • Jesteś zerem totalnie.

  • Nawet rozumiem dlaczego to Zrobił. Chciał się odebrać na hejcie organizatorów.

  • walczycie na zasadach boksu a ty go obalasz a potem kopiesz no gratuluję debilizmu

  • Rany co za hipokryzja, oglądałem live na kanale sportowym właśnie z Marcinem Najmanem przed ogłoszeniem walki z Don Kasjo i chłop wszystko na odwrót mówił masakra...

  • Ten debil idzie się kąpać do wanny w ciuchach i twierdzi że umył by się ale był ubrany,ja myślę że Tworki albo Węgorzewo te dwie federację powinny zająć się tym debilem

  • Wstyd Najman. Cieszysz się z obalenia Kasjusza w walce bokserskiej? Hahahhahah

  • Ale on ma zajebiscie silna psychike cala Polska po nim jedzie a on sie cieszy mega

  • A gdzie Marcin je mandarynki :c

  • Najman wygrał na punkty, bo za obalenia i dosiad jest dużo punktów

  • GNIDA!!!!

  • Kasjo pezesadził ale Najman kurwa zawiódł ludzi z nowu. MASAKRA

  • 7,2 TYŚ negatywnych komentarzy na temat Marcina Najmana. Sporo tych pozwów będzie musiał zrobić... życzę aby skończył to robić szybciej niż karierę xd

  • oddaj pas !

  • tylko CHUCK NORRIS może zakończyć jego karierę:)

  • chlop pije z kubka tvpis :D wszystko w temacie

  • Boxdel przysłowiowo stał się,,z dziada na pana.'' Cipa zwykła stoji za frajerskim kasjo nie mozna najezdzac na rodzine trzeba byc poprostu ostatnio parówa jesli sie tak dziala wiadomo a najman nie wytrzymal i chciał go zajebac stoje za nim mórem!!

  • co ty pierdolisz fajansiarzu 😂

  • Jo nie lubi Najman łapka w górę pod kom

  • Jn

  • Piłka nożna ma Carlos Henrique Raposo, a sporty walki Najmana

  • El progresteron

  • W walce bez zasad kasjo został by kaleka. Sama masa Najmana zagniotla by dzieciaka.

  • JN

  • Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój kanał

  • NAJMAN jestes ZEREM ,ani z ciebie pięściarz,ani zawodnik mma,ch.j wie kim ty jesteś pajacu.O jakiej ty karierze mówisz_

  • Co to jest za parówa dęta🤮

  • Nejmam ma niewykretego Downa!!!

  • Wytrzymałem 4minuty i 25 sekund i juz nie dam rady tego oglądać...

  • PIĘKNY PAS MARCINIE :V

  • kiedy pojebał ci się cukier z solą więc powalasz przeciwnika w boksie

  • Cały ten Don to pajac tępy

  • najman jest debilem

  • Druga organizacja od której dostał propozycje po walce jest "strikte sportowa". Jaka jest pierwsza? :D

  • mmapltv, jedyny filmik z taka iloscia lapek w dol.

  • Rok 2020 i wcześniej. Najman: to moja ostatnia walka Rok 2045. Najman: To moja ostatnia walka. Zaswiaty. Najman: święty Piotrze Ale puść na ziemię. Obiecuję ostatnia walka. Ok puszczam Cię. Hehe żartowałem to 1000 .... 0000 przedostatnia walka.

  • Marcin to powinien rozje... Kasjo w tej walce bokserskiej. A tu taka lipa.

  • Oj dana oj dana Fon Kasjo zlał najmana

  • Tu się zgodzę z tą parową. Poziom sportowy w Fame MMA rośnie bo ten debili odejdzie

  • mozesz zawieszac pranie w suszarni...tylko nie klep

  • Boxdel to parowa

  • Nie no kurwa 🤣🤣🤣🤣Marcinku,a weź ty spierdalaj.zobacz sobie 1000 razy powtórkę z tym co odjebałeś.serio

  • Napjany xD

  • Ej on jeszcze się tym szczyci to jest hańba

  • Biedny idiota

  • Co za łoś

  • facebook.com/bestvideopl/videos/839422916806141 od tego momentu zaczął sie cofać w rozwoju ,i nokt bidokowi nie pomógł

  • Większego dzbana niż Najman nie ma w tej chwili. Pas Salety jako trofeum, chełpi się że obalił kogoś kto nie był przygotowanym. Jego trzeba izolować, ignorować i wszelkie pseudo walki bojkotować. 0 promocji tego cymbała bo później znajdą się naśladowcy.

  • Najmanowi powinni nie zapłacić za to co zrobił.

  • Federacja WKU zawsze ci pomóc może.

  • Kazdy bo nim jedzie a Najman tak naprawde wszystkich rucha. Zauwazyl ze na tej calej szopce, wywiadach, galach...robi sie dobry hajs no i w to wszedl. I robi wszystko aby tylko $$$ sie zgadzal. Wyjebane ma na swoja opinie, bo i tak nigdy dobrej nie mial. Przynajmniej nie musi wstawac rano do roboty. Ja cie rozgryzlem ti ti ti cwaniaczku jeden🤣😂

  • Ale gościu kompletnie bez realiów, do walki boxerskiej kopie i wali na deski. Co za wstyd, na podwórko się many nadaje. Nawet błędu się nie umie przyznać. O czym ty wogole mówisz, boxerska walka a ty robisz mma?? Pewnie na zakładach dobrze obstawiles

  • Bydlaku ale on ma chociaż honor nie jak ty parowczaku

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂📱😂😂📱😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Tylko mma😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Lachociag

  • Podobno Najman.przed walką badal prostate.. helga z Niemiec to badała.. Podobno to dowiedział się, że cipke ma i taki nerwowy się zrobił.

  • Zabawne jest to, ile człowiek jest w stanie zrobić dla pieniędzy. Poniżać się publicznie, robić z siebie idiotę, przejść do historii jako nieudacznik i to wszystko za pieniądze? Panie Najman, niech się Pan zastanowi czy było warto?

  • Co za farmazon na konwerencji dziękował boxdelowi i reszcie ze jest super najlepsze 13 miesięcy jego a teraz bał sie ze wyłapie na kły odwalił cyrk

  • Ja powiem tak. Się każdy z niego śmieje. Ale trzeba mieć jaja żeby np.wejść do oktagonu i walczyć z Pudzianowskim. To jest goliat. I uwierzcie mi że 90 % hejterów co sie z niego nabija nie wyskoczyło by z Najmanem na gołe pięści. Tak samo z Pudzianowskim. Pudzian mógłby nasrać waszym matkom na twarz i każdy by tylko do matki powiedział...nie wygłupiaj sie mama zrób herbaty Pan Pudzian przyszedł. Tacy odważni jesteście to proszę w twarz Najamanowi to powiedzieć....to czy go lubie to inna kwestia.

  • Rozumiem, że te puchary na szafce Marcin kupił w Pepco. Ma swój świat nasz miszcz. 😅

  • Jedyna walka, na jaką powinien zgodzić się jego potencjalny przeciwnik to full contact z możliwością przerwania walki przez sędziego dopiero w momencie, kiedy ta menda przestanie się ruszać.

  • Zobaczcie jak teraz wygląda życie. Im większy ku...s tym większe ego.

  • Ciężki ulung z tego kasztaniarza

  • Najman zrób jedną rzecz,obejrzyj swój 36 minutowy filmik "historia zmyślona"i po prodtu już się nie pokazuj w internecie bo nam bardziej wstyd za ciebie niż samemu jest ci wstyd

  • Dla Najmana szacunku już nie mam, ino napluć w twarz

  • Ale ucieka od tematu co za szczoch

  • Dobrze mówi Najman król

  • co za pajac.chwali sie byciem bokserem a walczy w parterze.odejdz juz chlopie bo jestes pajacem.wygrasz z kaleka na wozku choc lekko nie bedzie.

  • Kasjo, doknął dna i, rynsztoku, a ty zrobiłeś pod nim odwiert. Żenada

  • Trzeba było wziąć pałę i kastet. Pozamiatał byś go nawet w boksie.

  • Mówi o języku z rynsztoku a sam takim włada.... czy to nie hipokryzja ???

  • Marcin jak kiedyś spotkam Cie na ulicy to też bez problemu sprowadzę Cie do parteru w mniej niż 10 sekund :-) bez problemu