Paluch „Potrzeby" (stopa bas) prod. Julas

Opublikowany 21 lis 2020
Paluch „Potrzeby" (stopa bas) prod. Julas
#paluch #potrzeby #nadciśnienie
BOR Records prezentuje najnowszy singiel Palucha pt. „Potrzeby” (stopa bas)
To czwarty klip promujący nadchodzący album pt. „NADCIŚNIENIE”
Za warstwę muzyczną odpowiada Julas
Klip @hollywood_kris
Tracklista
1. Nadciśnienie cuty. Dj. VaZee prod. @chinoap01
2. Kaszel cuty. Dj Taek prod. Deemz & Lot808
3. Mali ludzie ft. Oki prod. @chinoap01 x Rocket
4. Czwarta kawa ft. Gedz, Włodi prod.808bros
5. Wszystko Nowe prod. Kubi Producent
6. Potrzeby (stopa bas) prod. Julas
7. Drugi Brzeg prod. Worek x Moody Scrag
8. AWF (Akademia Wychowania Finansowego) prod. Deemz
9. Nie ma życia ft. KęKę prod. dr ap
10. Części zamienne prod. @chinoap01
11. Skit
12. Normalnie Nie prod. Johnny illstrument x Worek x NAC
13. Cztery kostki Lodu Worek x @chinoap01
14. 120/80 prod. Julas
15. Pranie bani prod. Julas (BONUS TRACK PREORDER)
16. Żadnych oczekiwań ft. Lipa, Kamel, Dryja, Oliver Olson prod. PSR (BONUS TRACK PREORDER)

„NADCIŚNIENIE” to 14 długogrający album Palucha. Po serii sukcesów wydawniczych ( OKO 3x platyna, Złota Owca 3x platyna, Czerwony Dywan 4x platyna ), i dwuletniej przerwie od solowych materiałów, Poznański raper wraca z krążkiem który lirycznie nawiązuje do najbardziej życiowych produkcji w jego dorobku.
Wśród gości pojawiają się dobrze znani słuchaczom KęKę, Gedz, Włodi (pierwszy wspólny track obu raperów) oraz świeża krew Polskiej sceny OKI.
Na gramofonach w dwóch numerach rapera wsparli Dj Taek oraz Dj VaZee.
W wersji limitowanej pojawia się mocna reprezentacja BORCREW - Lipa, Kamel, Oliver Olson oraz Dryja w utworze „Żadnych oczekiwań”.
Mocna , bezkompromisowa, życiowa treść poprzecinana bragowymi bengerami oraz najświeższe produkcje od rodzimych producentów są gwarancją jakości nowego wydawnictwa.
PALUCH FB: PaluchOfficial/
PALUCH IG: paluchofficial
JULAS FB: Julasbeats/
JULAS IG: Julasbeats
BORCREW FB: borcrewofficial
BORCREW IG: bor_crew_official
Oficjalny sklep BOR - borshop.pl/

Komentarze

  • Kto Styczeń 2021(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

  • Dobra nuta !!

  • Stopa bass, Stopa bass

  • PLthrow chuj wam w reklamy

  • Paluch dam ci tekst do jakiejś nowej piosenki XD szanuj brata i nie udawaj skrzata

  • PA PA stopa?

  • o boże ale skopiował malika montane tak samo wypowiada słowa i brzmi

  • Czy tylko ja gwałce replay?

  • Cała scena w lusterku widzi długie :) Ja myślę, że nic nie widzi bo zapierdzielasz samolotem ;)

  • To jest przezajebiste poprostu!!!! 👍👍💪💪

  • Ja jeszcze nie skończyłem kurwa!

  • Masz paluszek jak wszyscy artyści w pomarańczowym 33.Pozdro dla kumatych

  • hej witam wszystkich pozwolę sobie na wysłanie moich 3 kawałków plthrow.info/my/wideo/26OUeHyWqL-neKc.html plthrow.info/my/wideo/umt-cYyv1q2XaWQ.html plthrow.info/my/wideo/vqt7nIqtqK2MkXU.html przesłuchajcie wszystkich do końca na pewno jakiś wam wpadnie wam w ucho ;) pozdrówki

  • hotele samoloty samochody i hotele, wyjazdy i powroty i powroty znów na scene , faktury i umowy zaliczka gotówka przelew , i ciągle stopa bas stopa bas stopa bas!!!!!!!!!!

  • ZAPRASZAM NA IG collectorweed PO JARANKO Z CALIFORNI

  • Paluch to NAJLEPSZY RAPER NA ŚWIECIE!!!

  • 🔥🔥🔥🔥

  • zajebisty kawałek i naprawdę niezły

  • Kot

  • SUPER DZIEKI

  • Odezwij się do mnie

  • Klepa jak chuj kozak

  • Wersy bez pokrycia. Kolejna płyta na tych samych farmazonach i populizmach. 2:29

  • Tytuł do poprawy powinno byś (stopa pas)

  • stopa bass ja pierdole co ty Paluch robisz...

  • ale slabe od 1.52s

  • " czego nie nagram platyna" 👊

  • Na dwudziestu jeden bez zapasu lecę w trasę (porsche) Organizator dzwoni czy w hotelu ma być basen Ja myślę o tym znowu że gdy byłem małolatem Chciałem by o ksywie Paluch myśleli raper (ta) I dziś to mam i dobrze mi w tej skórze (wciąż) Moi ziomale też odczuwają dumę (B.O.R) Dla miasta Poznań i piątkowskich podwórek (PTKWO) Blok nr 10 jak zabytek z pocztówek (aha) Nie ma tematu skąd jak i dlaczego (skąd on to ma) To wszystko z rapu co noc wciskam record (wciąż) Od undergroundu sekcja AWF Chrobrego Stąd mały strumień zamieniłem w Mekong (yeah) Stopa bas tylko tego potrzebuję (yeah) Ty jak się prujesz (co) To zatkaj fugę (cipo) Stopa bas dobrze wiem że to rozumiesz (yo) Cała scena w lusterku widzi długie (widzi długie) Stopa bas tylko tego potrzebuję (yo yo) Jak się prujesz to zatkaj fugę (cipo) Stopa bas dobrze wiem że to rozumiesz Cała scena w lusterku widzi długie (aha) Sam noszę bagaż nie hotelowi boye (nie) Basy jak masaż jak tuba w twoim Golfie (trzy) Nie z hajsu wachlarz choć idę po swoje (wciąż) Odwiedzam pasaż żonie kupuję kolię (partię) Życie prostsze trudne jest jak prosty banger (aha) Jak jest dobrze wiem że może być w chuj lepiej (aha) Ciągły postęp zobacz jak ten bicik klepie (suko) Niby nowsze choć gramy tak od '07 (julas) Hotele samoloty samochody i hotele Wyjazdy i powroty i powroty znów na scenę Faktury i umowy zaliczka gotówka przelew I ciągle stopa bas stopa bas stopa bas (yeah yeah) Stopa bas tylko tego potrzebuję (yeah yeah) Ty jak się prujesz (co) To zatkaj fugę (cipo) Stopa bas dobrze wiem że to rozumiesz (yeah) Cała scena w lusterku widzi długie (widzi długie) Stopa bas tylko tego potrzebuję (yeah yeah) Jak się prujesz to zatkaj fugę (zatkaj fugę) Stopa bas dobrze wiem że to rozumiesz (że rozumiesz) Cała scena w lusterku widzi długie (yeah widzi długie) Właśnie tak od '04 Cały czas niezależnie po czerwony dywan Żaden majors kurwa nie zdołał mnie kupić (yeah yeah) Lecimy z tym wszyscy (yeah) A to jest B.O.R. (ah B.O.R) Cały showbiz mijam bokiem mijam bokiem A to jest B.O.R A B.O.R. znowu buja każdym blokiem (jedziesz suko) Stopa bas tylko tego potrzebuję (potrzebuję) Ty jak się prujesz to zatkaj fugę (cipo) Stopa bas dobrze wiem że to rozumiesz (yo) Cała scena w lusterku widzi długie (widzi długie) Stopa bas tylko tego potrzebuję (potrzebuję) Jak się prujesz to zatkaj fugę (cipo) Stopa bas dobrze wiem że to rozumiesz (że rozumiesz) Cała scena w lusterku widzi długie

  • 🔥🔥

  • Kobik wyglada jakby go tata zabral na dzien do pracy

  • Paluch znów rozjebał system.

  • ten track uzależnia

  • Sam nosi bagaż. Bohater😁🙆

  • Aż tęskno za koncertami 🥺

  • Na dwudziestu jeden bez zapasu lecę w trasę (Porsche) Organizator dzwoni, czy w hotelu ma być basen (brrr) Ja myślę o tym znowu, że gdy byłem małolatem Chciałem by o ksywie Paluch myśleli raper (ta) I dziś to mam i dobrze mi w tej skórze (wciąż) Moi ziomale też odczuwają dumę (B.O.R.) Dla miasta Poznań i piątkowskich podwórek (PTKWO) Blok nr 10, jak zabytek z pocztówek (aha) Nie ma tematu, skąd, jak i dlaczego? (skąd on to ma?) To wszystko z rapu, co noc wciskam record (wciąż) Od undergroundu sekcja AWF Chrobrego Stąd mały strumień zamieniłem w Mekong (yeah) [Refren] Stopa bas, tylko tego potrzebuję (yeah) Ty jak się prujesz (co?), to zatkaj fugę (cipo) Stopa, bas, dobrze wiem, że to rozumiesz (yo) Cała scena, w lusterku widzi długie (widzi długie) Stopa bas, tylko tego potrzebuję (yo, yo) Jak się prujesz, to zatkaj fugę (cipo) Stopa, bas, dobrze wiem, że to rozumiesz Cała scena, w lusterku widzi długie (aha) Sam noszę bagaż, nie hotelowi boye (nie) Basy jak masaż, jak tuba w twoim Golfie (trzy) Nie z hajsu wachlarz, choć idę po swoje (wciąż) Odwiedzam pasaż, żonie kupuję kolię (partię) Życie prostsze, trudne jest jak prosty banger (aha) Jak jest dobrze, wiem, że może być w chuj lepiej (aha) Ciągły postęp, zobacz jak ten bicik klepie (suko) Niby nowsze, choć gramy tak od '07 (Julas) Hotele, samoloty, samochody i hotele (brrr) Wyjazdy i powroty i powroty znów na scenę (brrr) Faktury i umowy, zaliczka, gotówka, przelew (brrr) I ciągle stopa bas, stopa bas, stopa bas (yeah, yeah) [Refren] Stopa bas, tylko tego potrzebuję (yeah, yeah) Ty jak się prujesz (co?), to zatkaj fugę (cipo) Stopa, bas, dobrze wiem, że to rozumiesz (yeah) Cała scena, w lusterku widzi długie (widzi długie) Stopa bas, tylko tego potrzebuję (yeah, yeah) Jak się prujesz, to zatkaj fugę (zatkaj fugę) Stopa, bas, dobrze wiem, że to rozumiesz (że rozumiesz) Cała scena, w lusterku widzi długie (yeah, widzi długie) [Bridge] Właśnie tak, od '04 Cały czas niezależnie po czerwony dywan Żaden majors, kurwa, nie zdołał mnie kupić (yeah, yeah) Lecimy z tym wszyscy (yeah) A to jest B.O.R. (ah, B.O.R.) Cały showbiz mijam bokiem, mijam bokiem A to jest B.O.R A B.O.R., znowu buja każdym blokiem (jedziesz suko)

  • ʕ•ᴥ•ʔ

  • Stopa bas

  • Kozak i tyle pozdro Paluch

  • dobrze szybki barber gol ta palencje pozdro

  • Zaraz cię młodzi wyprzedzą

  • Na 21 bez zapasu lecę w trasę 🤪

  • Ale banger dojebany dobra robota paluch oby tak dalej 🔥

  • Bobrze jest Bor

  • Bierz przykład z PONO pajacu!!! To dla Ciebie będzie lekcja!!!!

  • Jebany kot

  • Mega szacun co zrobiłeś dla sceny... Nie będę ściemniał

  • Zaproś kiedyś TPSa na kawałek

  • Zawsze rozumiem ❤

  • Wolę Słonia ale Paluch akurat wygrał

  • #stopabas

  • #stop abas

  • #paluch

  • Paluch Nagraj coś z Słoniem

  • niemoge znieść tego auto tune na końcu

  • Zapraszam Na Grupę Palucha facebook.com/groups/730093100954128/?ref=share

  • Zapraszam Na Grupę Palucha facebook.com/groups/730093100954128/?ref=share

  • Paluch kiedyś mówił że nie usłyszysz AT na jego albumie a teraz co?

  • Kozacko 😉 pzdr Paluch 😀

  • Chyba potrzebuję pomocy medycznej

  • kozak w huj wchodzi w ucho słucham ze starym w kiblu bo matka drze morde nie masz starej? daj like

  • MOC !!! stary styl, a jednak nowy :)

  • Oj bicik klepie zacnie.

    • Mistrz 💣💥🍻

  • This is gold guys 🥰🥰🥰 with respect from Kingdom of Romanian, Moldova Republic and Federation of Russia

    • So where ru finally from

    • 1:27 dobrze siada!!!

  • 1:25-1:40 nie rób tego nigdy więcej prosze D:

  • Widać że krucho z hajsem w branży muzycznej, Paluch musi dorabiać sobie jako dostawca pyszne. Pl B O R

  • Paluch będzie wieczny!!🤴🏻

  • Great Video...cheers bud!!!?

    • Paluch puszczają ten album w końcu

  • plthrow.info/my/wideo/xq6Fhqa6r95jmI0.html

  • Nice job guys?

  • Zobacz jak ten bicik klepie !!!! ,pozdro BOR_owcy👊

    • "Ty jak się prujesz to zatkaj fugę" ale rozpierdol

  • Paluch na cykaczach, miód dla uszu 🎹✌️pzdr.

  • "Ty jak się prujesz to zatkaj fugę" ale rozpierdol

  • Jedyny polski raper, który ma potencjał 😍

    • @bodoti qwiu ale w serduchu jest i będzie ❤️

    • eee już Paluch się skończył

  • Grubo ku*wa 🔥

  • 1:27 dobrze siada!!!

  • Mistrz 💣💥🍻

    • Kurde, żadna dziwka ani kurwa nie poleciała oO

  • I tylko hajs ja pierdole żal normalnie płytkie to w hujjjj

  • Rozkurwione wariacie

  • Już to słyszę na koncercie... A to jest beeeeeor

    • nie tylko poznaniem bujasz, w warszawie i pod królujesz

  • Paluch w normie.Najlepszy raper w tej części europy...gość wymiata i wie co robi. Od początku kariery robi dobry materiał i nigdy nie zawodzi. A jest w temacie już kilkanaście dobrych lat

  • Sztos

  • Paluch puszczają ten album w końcu

    • Właśnie niby nowsze a gracie tak juz 13 lat jest spoko ale odnoszę wrażenie , że już to słyszałem

  • 3 razy ogladalem i szukalem auta az na sam koniec ukazal sie Civic vtec 😂 ale fajne ma dekielki z porsche😁 oczywiscie Paluch propsy💪

  • "Ty jak się prujesz to zatkaj fugę" ale rozpierdol

  • Paluch feat. Paznokieć dj. pilniczek prod. lewastopalabel

  • Cześć, mam nadzieję, że dobrze sobie radzisz. Tworzę muzykę, ale naprawdę ciężko jest być widocznym, kiedy nie jesteś znany. Dlatego robię co w mojej mocy, aby dzielić się z wami moją sztuką. Zapraszam do odkrycia moich Beatów, a jeśli nie zawiodłeś się, nie wahaj się subskrybować i dzielić się ze znajomymi;)

    • Polska młodzież powinna częściej słuchać takiej muzyki: plthrow.info/my/wideo/z2Vgo5Wbmpxsdqs.html

  • eee już Paluch się skończył

  • wie ktos co to za modell kurtki TNF tej czarnej?

  • web.roblox.com/games/301549746/Counter-Blox?

  • Kurde, żadna dziwka ani kurwa nie poleciała oO

  • 😎😎😎😎😎🤜🤛

  • nie tylko poznaniem bujasz, w warszawie i pod królujesz

  • Jo jo CMG

  • Pamiętam jak wjechał Nowy trueschool od tamtej pory Paluch ciśnie na 6 biegu!

  • ░█████╗░  ░█████╗░  ░░███╗░░  ██████╗░░█████╗░██████╗░ ██╔══██╗  ██╔═══╝░  ░████║░░  ██╔══██╗██╔══██╗██╔══██╗ ██║░░██║  ██████╗░  ██╔██║░░  ██████╦╝██║░░██║██████╔╝ ██║░░██║  ██╔══██╗  ╚═╝██║░░  ██╔══██╗██║░░██║██╔══██╗ ╚█████╔╝  ╚█████╔╝  ███████╗  ██████╦╝╚█████╔╝██║░░██║ ░╚════╝░  ░╚════╝░  ╚══════╝  ╚═════╝░░╚════╝░╚═╝░░╚═╝

  • Właśnie niby nowsze a gracie tak juz 13 lat jest spoko ale odnoszę wrażenie , że już to słyszałem

  • Paluch to jest kocur

  • Ten basior na bose daje pięknie po plecach

  • Dobry kawałek w chuj do toczki

  • Polska młodzież powinna częściej słuchać takiej muzyki: plthrow.info/my/wideo/z2Vgo5Wbmpxsdqs.html