Olivia Rodrigo - deja vu (Official Video)

Opublikowany 1 kwi 2021
Listen to ‘deja vu’ out now: OliviaRodrigo.lnk.to/dejavu​
Pre-order the debut album SOUR: OliviaRodrigo.lnk.to/preorder​
Co-starring - Talia Ryder
Shop the deja vu collection: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Director - Allie Avital
Production Co. - SMUGGLER x north of now
Executive Producer - Elizabeth Doonan
Creative Producer - Daniel Yaro
Producer - Matisse Gaillard
Assistant Director - Lynna Baculo
Cinematography - Logan Triplett
Steadicam - Renard Cheren
Gaffer - Cole Pisano
Grip - Colin Stoye
Art Director - Jake Tremblay
Production Designer - Natalia Brito
Editor - Lindsey Nadolski
Colorist - Kaitlyn Battistelli
VFX - B.Art VFX
Follow Olivia Rodrigo:
Instagram: oliviarodrigo
Twitter: Olivia_Rodrigo
Facebook: OliviaRodrigoOfficial
PLthrow: plthrow.info
TikTok: tiktok.com/@livbedumb
Store: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Music video by Olivia Rodrigo performing deja vu. © 2021 Olivia Rodrigo, under exclusive license to Geffen Records
vevo.ly/6wgmhZ

Komentarze

  • I like this more than driver's license even though the bridge in that song is epic and glamorous

  • she is the queen

  • How did deja vu leave the top 10 of the Billboard Hot 100? Let's deja vu back in the top 10👏👏👏

  • U r 18 I am 31

  • I also was kind of upset when I found out my bf's ex gf is still texting him, but when I checked her ig I realised she is really empty and lazy and wasn't upset anymore. And I stopped care when my bf said I'm the smartest girl he's ever met.

  • Why are they twerking?

  • Balades en voiture à Malibu Car rides to Malibu glace à la fraise Strawberry ice cream Une cuillère pour deux One spoon for two Et des vestes de trading And trading jackets Rire à quel point il te paraît petit Laughing 'bout how small it looks on you (Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha) (Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha) Regarder les rediffusions de Glee Watching reruns of Glee Être ennuyeux Being annoying Chanter en harmonie Singing in harmony Je parie qu'elle se vante I bet she's bragging A tous ses amis, disant que tu es si unique, hmm To all her friends, saying you're so unique, hmm Alors quand tu vas lui dire So when you gonna tell her Que nous avons fait ça aussi? That we did that too? Elle pense que c'est spécial She thinks it's special Mais tout est réutilisé But it's all reused C'était notre place, je l'ai trouvée en premier That was our place, I found it first J'ai fait les blagues que tu lui racontes quand elle est avec toi I made the jokes you tell to her when she's with you Avez-vous du déjà vu quand elle est avec vous? Do you get déjà vu when she's with you? Avez-vous du déjà vu? Do you get déjà vu? (Ah), hmm (Ah), hmm Avez-vous du déjà vu, hein? Do you get déjà vu, huh? Est-ce que tu l'appelles Do you call her Presque dire mon nom? Almost say my name? Parce que soyons honnêtes 'Cause let's be honest On a un peu le même son We kinda do sound the same Une autre actrice Another actress Je déteste penser que j'étais juste ton type I hate to think that I was just your type Je parie qu'elle connaît Billy Joel I'll bet that she knows Billy Joel Parce que tu as joué sa fille Uptown 'Cause you played her Uptown Girl Vous le chantez ensemble You're singing it together Maintenant je parie que tu lui dis même Now I bet you even tell her Comment tu l'aimes How you love her Entre le refrain et le couplet (ooh) (je t'aime) In between the chorus and the verse (ooh) (I love you) Alors quand tu vas lui dire So when you gonna tell her Que nous avons fait ça aussi? That we did that too? Elle pense que c'est spécial She thinks it's special Mais tout est réutilisé But it's all reused C'était le spectacle dont nous parlions That was the show we talked about T'as joué la chanson qu'elle chante maintenant quand elle est avec toi Played you the song she's singing now when she's with you Avez-vous du déjà vu quand elle est avec vous? Do you get déjà vu when she's with you? Avez-vous du déjà vu? Do you get déjà vu? Oh Oh Avez-vous du déjà vu? Do you get déjà vu? Glace à la fraise à Malibu Strawberry ice cream in Malibu N'agis pas comme si on n'avait pas fait cette merde aussi Don't act like we didn't do that shit too Vous échangez des vestes comme nous le faisions You're trading jackets like we used to do (Ouais, tout est réutilisé) (Yeah, everything is all reused) Joue de son piano, mais elle ne sait pas (oh, oh) Play her piano, but she doesn't know (oh, oh) Que c'est moi qui t'ai appris Billy Joel (oh) That I was the one who taught you Billy Joel (oh) Une fille différente maintenant, mais il n'y a rien de nouveau A different girl now, but there's nothing new (Je sais que tu as du déjà vu) (I know you get déjà vu) Je sais que tu as du déjà vu I know you get déjà vu Je sais que tu as du déjà vu I know you get déjà vu

  • why's everyone twerking? *twerks confused*

  • why is everyone twerking in the comments *twerks back*

  • poor billy joel

  • It’d be so cool if Olivia’s new song is about the song that her ex sang to her about and how Olivia thinks of it now.

  • Why is this song always stuck in my head?!

  • Thank for using my name

  • so good

  • Bruh let your ex live

  • I swear 99% of the views were me...

  • Olivia is so pretty

  • That blond girl at 1:29 looks familiar 👀

  • Is it just me or does she look like Rowan Blanchard at 0:58 - 0:59 ?

  • Cd os brasileiros?

  • *vibin' twerking*

  • Quien bino de TikTok

  • bizardbak

  • I am going for the frogurt.

  • No lo superaba más jajajaj. Queda como una pendeja

  • twerking with my drivers license

  • This is so cool

  • Queen

  • Olivia is now one of my fav singers😌 💅

  • I kinda wish she would make a song with Sabrina, it would be a masterpiece !!

    • both of their fandoms will go crazy after that lmao

  • O-OLIVIA R-RODRIGO

  • She is so pretty

  • Olivia I am not a fan but you and Sabrina need to sort this out

  • is it just me or does she seem obsessed at this point, like instead of making a thousand on this one boy's breakup and he still secretly loves you, why don't start getting over it, start new relationships, maybe go to therapy if needed. but girl, stop getting other ppls feelings hurt cause you can't get over him, that's your problem

    • Not everything is about Joshua.

  • SoMeOnE nEeDs To AdD a FLASH WARNING On ThIs...

  • SoMeOnE nEeDs To AdD a FLASH WARNING On ThIs...

  • forever hooked on this song till Olivia's next song

  • so proud of you, livs

  • *Cute twerking*

  • Why is everyone twerking?

  • Everyone is twerking im scared *Bothered twerking*

  • okay, yes. I love Olivia and her music and I fully support her. but, sometimes I feel bad for Sabrina, she's being pressured by Olivia's music and can't love someone just because his ex is turning most people against her...

  • This is so calm....I love it

  • I love this song sm but the tiktoks people make with the song- EYE blinding

  • I LOVE THIS SONG too much.

  • Wow

  • y'all twerking! stop it !! *Twerk in japanese*

  • the other girl looks like Sabrina 💀

  • tiktok ruined the song bro :()

  • The reference to permanent marker by taylor swift !!! “So I found that picture of you in that green dress. Sure had a good time cleaning up that mess”

  • the girl is a freaking genius

  • Wow olivia look like catriona gray Miss universe 2018

  • ***confused twerking because everyone's twerking**

    • @Xxlittle_lionYT lol i have no idea

    • Why is everyone saying that in the chat

  • mustve been rlly fun smashing all those tvs haha

  • Don't mind me just here for my daily dose of deja vu.

  • Omg I love this 😭😭 ahhhh it kinda feels nostalgic honestly 😭❤️❤️

  • the ÿouuuuuUuuu¨ note im screamin

  • **Calmly Twerking**

  • Drivers license

  • When you get this instead of initial d deja vu

  • its as fruity as that ice cream

  • what does deja vo mean

  • you can hear the taylor swift influence in this. get it girly

  • **sugar high twerking**

  • Póki co Kocham i nie przestane... 😳😍♥️♥️

  • Deja Vu means ?

  • MISS GORL DIDNT EVEN BOTHER TO SPELL IT CORRECTLY-

  • who is this song about ?.

  • pov: vc veio pelo tiktok

  • Es tan real.:((

  • can somebody tell me the meaning or the story behind this song

  • Amiga superalo ya

  • 1:15 look at her green dress 😳

  • Aside from the twerking comments, I hope this song does really well. I like this better than drivers lisence

  • Who else craves ice cream whilst watching the video? ....Just me? Ok😭

  • via right now viarkin only can relate GST27

  • Amoo

  • **deja vu twerking**

  • The *car ride* is so relaxing

  • this song is so addictive i keep coming back here to listen over and over

  • *𝐟𝐢𝐫𝐦𝐥𝐲 𝐭𝐰𝐞𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠*

  • *sad twerking*

  • I like how she uses 1 swear word in each of her songs... shouldn’t have used them at all....

  • Aaaa

  • I heard this song and had no idea Olivia wrote this

  • Twerking because frustrated by all the twerking comments

  • f idk why this song reminds me of Perth, Love, Gun WTF

  • I feel like the more and more times you watch Olivia's music videos, the meaning behind it gets deeper and deeper and it's so satisfying.

    • 1 minutes ago comment

  • amei veyyyyyyyyyyyy indiretaaaaa

  • essa moça tá de parabéns

  • ghostly haha twerking

  • Why is everyone talking about twerking and not how amazing this song is!!! *mad twerking*

  • Sorry to ask this hehe but who's the other girl???

    • look on Olivia's Instagram, she mentions her name.

  • I want one of those cars

  • Idk why but this song, lyrics, music video, everything is so, **creative**

  • i think she obsessed with her ex why can’t she understand that he’s with someone else she needs to move on

  • This isn't about Initial D?

  • She deserves more than 1000million followers🥺❤

  • yes we want more

  • i literally got my drivers license last week 🤣