Nizioł ft. Dedis, Lukasyno - Nadzieja (prod. Flame)

Opublikowany 19 lut 2021
Zamów Preorder na: preorder.pl/niziol
Banita Records oraz Step Dystrybucja zapraszają na premierę czwartego singla promującego nadchodzący album Nizioła "Game Plan". W utworze "Nadzieja" rapera wspierają Dedis oraz Lukasyno. Za produkcję numeru odpowiada Flame. Teledysk zrealizował Sensi&.
O albumie "Game Plan":
Tylko wersja preorderowa zawiera:
- specjalną książeczkę ze zdjęciami oraz wszystkimi tekstami
- autograf Nizioła
- wlepy
Nadchodzi nowy album Nizioła! Sam raper tak mówi o swoim projekcie: „Game Plan” to zbiór 15 utworów, które powstały w momencie reorganizacji mojego życia: dieta, treningi plus zdrowy tryb życia. Musiałem wiele rzeczy poukładać od nowa, aby móc się skupić na mojej pasji - efekt tej pracy już niebawem będziecie trzymać w dłoniach. Za większość produkcji na płycie odpowiada Szwed SWD. Szczegółowa tracklista już wkrótce!
Nizioł na FB: NiziolSzajkaSyndykat
Nizioł na IG: niziol_official
Dedis na FB: DedisMzP/
Dedis na IG: dedis_dawid
Dedis INFO: steprecords.pl/dedis-info/
Lukasyno na FB: Lukasyno.official
Lukasyno na IG: lukasynoofficial​
Odzież PATRIOTIC: patriotic.pl/jesien-zima-2020
Odzież Prima Sort: bit.ly/Odziez_PrimaSort/
Fanpage Step Records: steprecords/
Instagram Patriotic: patriotic_48
Instagram Prima Sort: primasortbrand
Fanpage Prima Sort: PrimaSortBrand/
Na hasło Nizioł10 - 10% rabatu na pierwszą dietę od Brokuła. Zamów przez kontakt@dietyodbrokula.pl
Skorzystaj z RABATU 15% NA CAŁY ASORTYMENT na www.drziolko.pl i w sklepach stacjonarnych KOD: NIZIOŁ ważny do 30.04.2021
Sprawdź singiel w digitalu:
www.soundline.biz/NiziolNadzieja
Spotify open.spotify.com/album/3rcAQsDiYAOXNomaCBus61
iTunes music.apple.com/pl/album/1554200464?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music music.apple.com/pl/album/1554200464?&app=music
Tidal tidal.com/album/173959572
Amazon Music music.amazon.com/albums/B08WS1RBBR
Deezer www.deezer.com/pl/album/208448372
Plus Music plusmusic.pl/album/4147564
Tik Tok vm.tiktok.com/ZMeNHfgpW

#NiziołDedisLukasyno #GamePlan #Nadzieja
Produkcja teledysku: sensi&.
Scenariusz i reżyseria: Paweł Poździk
Zdjęcia: Paweł Poździk
Montaż i color grading: Paweł Poździk
Oświetlenie i asysta na planie: Artur Wojciechowski
Casting: Tomasz Szymichowski
Wystąpili: Yuliia Rudenko, Michał Komarnicki, Łukasz Osóbka
Podziękowania przy realizacji klipu dla Łukasza Osóbki z Instytutu Ozonoterapii Salus
Title: Nadzieja ;
Artist: Nizioł, Dedis, Lukasyno ;
Lyrics: Nizioł, Dedis, Lukasyno ;
Producent: Flame ;
Video: Sensi&. ;

Komentarze

  • Zamów Preorder na: preorder.pl/niziol Sprawdź w digitalu: www.soundline.biz/NiziolNadzieja

  • Dedis jak Ty Mnie Chłopie Rozpierdalasz od Środka Dziękuję że Jesteś Zawsze w Ciebie Wierzyłem . Głowa do Góry ♥️

  • Mocne aż łza się kręci 💪🔥🔥🔥

  • Pokłon 👊🤝 pozdro Panowie 🙂

  • Nie przesłuchałem jeszcze ale już wiem że to będzie ogień

  • Ciary, ciary ciary!!!

  • Dedis pozamiatal !!!!!

    • Lukasyno dozywotni props za całą twórczość 👏

  • Mamy milion👏🏻

  • Idę Swoimi Torami 🛤🚦🛣

  • Najlepszą zwrotę nawinął Dedis, pozdrawiam. Ogólnie kawałek jest kocur.

  • Chwyta za serce

  • Dedis mistrzostwo

  • Dziękuję Panowie za ten kawałek. Nawet nie wiecie jakie to daje wsparcie ❤️ Wielki szacunek i podziękowania w imieniu Rodzin Tych, którzy są obecnie w tej sytuacji ...

  • Zajebisty kawałek! Mistrzostwo

  • kur..a .. ale poziom! nie mam pytań! Ostatnio widziałem Cię Dedis w jakiś rap programie, odcinek sprzed 8 lat, jestem wdzięczny, że nie przestałeś! props od ziomka z Bytomia mieszkającego w Opolu !

  • Dzięki wam znowu zacznę słuchać Polskiego Rapu. Dzięki wam odżyła moja Nadzieja do Polskiego Rapu bez przekleństw. Wspaniała Piosenka.

  • Pojawia się i znika taka rola zawodnika, pZDR

  • Lukasyno jak zawsze wersy o życiu i takie właśnie poruszają serca ludzi 😄❤️poeta wszech czasów

  • Dedis super

  • Brawo chłopaki !pełen szacunek ♥️

  • Ale zajebisty Bit 😍

  • Lukasyno dozywotni props za całą twórczość 👏

  • Kocurr🤞🤞

  • Nizioł prosto w serce!! Chcialbym kiedyś przybic Ci 5 dziekuje i pozdrawiam!

  • Ogień! 💪💪

  • 👍👍👍👍👍👍

  • Co to jest jakaś nowa werba ?

  • Dedis pamiętam cię z Żywego rapu ,zmieniłeś się ale Flow nie zmienne i tak trzymaj byczku piona :)

  • Ja dam radę to też radę sobie dasz...

  • Tymek lepszy

  • To co się tu odyebało to mistrzostwo, ciarki na plecach mega, jest ogień 💥💪🏻

  • Pozamiataliście chłopaki.

  • Zajebisty klip. Az ciary przechodzą jak sie oglada.

  • Nie przesłuchałem jeszcze ale już wiem że to będzie ogień

  • mistrzostwo mam nadzieję żę trafi to do jak największego grona i nie tylko, ludzie nieświadomi też potrzebują bodźca, petarda, zobaczymy się kiedyś tam u góry, pozdrówki !!!

  • Kawałeczek wyjeb.....ny w kosmos SUPER Pozdrawiam i oby tak dalej więcej takich kawałków z zajebistym przekazem.

    • dobra panowie .... bedzie ten najlepszy ktory mi usunie konto na youtube. ma ktoś jakis pomysł ... ? bo nikt z suporta nie leci

  • Super kawałek Białystok pozdrawia

  • Mistrzostwo Panowie!!! 💪💪 Brawa 👏.... Brawa👏! 👌

  • Ja dam rade to tez rade sobie dasz mamy wielkie plany a z wiekiem goni nas czas najwazniejsze nigdy nie powiedziec pas, nadzieja ja ją mam ty ją masz 😍

  • Chwyta za serducho :)

  • Daliście siłę 💪

  • fajnie, a ja na codzien sie bujuam bez skazy.dzieki... ja od kilku lat nie powiedzialem pass. Bialystok pozdrawia

  • jesli moge dac rade ,to radze nie plac nigdy blikiem, pozdrawiam

  • Teledysk kottt

  • Może ta nuta pomoże mi walczyć z moim alkoholizmem który trwa już 10 lat...pozdro rocznik 93 😕

  • Kozak nuta pozdro z Jarosławia💪💪💪

  • Stara szkoła i nowości jak dla mnie gra prawdziwy rap💪💪💪

    • Ps. oczywiście radę dam bo kto hurwa jak nie ja 🤣🤣🤣

  • Nadzieja ......ja ją mam ,Ty ją masz.....Super nuta, szacun 👍

  • Jak Dedis robi tracki z Niziołem to to każdy kawałek jest złoto 🤠 a Lukasyno jeszcze wisienką n tym torcie

  • Lukasyno!

  • dobra panowie .... bedzie ten najlepszy ktory mi usunie konto na youtube. ma ktoś jakis pomysł ... ? bo nikt z suporta nie leci

  • Super super super wielki SZACUN..

  • Nie słuchałem ostatnimi czasy lepszej nuty. Nadzieja wariaty!

  • Fajny Teledysk

  • 🇷🇺🇵🇱💯🔥

  • Serdeczne pozdrówki z Legnicy 🖐

  • Miny dedisa najlepsze

  • Piękne

  • Nadzieja ja ja mam ty ja masz...💪🥰

  • Mistrzostwo 💯

  • Mistrzostwo kawałek 💣💣💣 Dedis jesteś wielki numer 1 jak dla mnie 👊👊👊

  • Ps. oczywiście radę dam bo kto hurwa jak nie ja 🤣🤣🤣

  • Fakt... Ciężej już nie wierzyć. Tym trudniej im bardziej wierzyłeś wcześniej. Moje szczęście że sny tak popierdolone, że Pan na czas lulu odcina świadomość i pozwala złapać odpoczynku oddech 👍

  • To jaki Dedis robi progres z piosenki na piosenkę jest niesamowite! Oby jak najwięcej takich kawałków

  • Aż ciary mam 🔥

  • Genialne

  • Mocne kawałki wjeżdżają.. ;)

  • "czasem gubię się, tracę kontrolę nie widzę sensu" Dedis co tu nawinął to absolutny sztos

  • " Ja dam radę to też rade sobie dasz " 💪❤

  • zajebista nuta 🔥wlasnie mimo ze cholerne zycie ale walcze i nie podam sie nigdy chodzby nie wiem co

  • Ale kocur, oooo Matko 😍❤️❤️❤️❤️

  • Robicie naprawdę dobrą robotę, dzięki za kolejny dobry numer do słuchania .

  • Wszyscy perfekcyjnie (Dedis Przyszłości RAPer

  • Kto daje minusy do takich życiowych kawałków????????

  • Na tym polega rap,o życiu, o trudach życia a nie ile wypilem ile przecpalem. Dobra robota taka muzykę to chce się słuchać i wystawiać sobie rachunek. Szacunek

  • Kozak nuta 🔥🔥🔥

  • Nizioł klasa światowa, Dedis człowiek refren, props chłopaki

  • Dedis i Paluch, ciekawie by mogło być hehe

  • No i poszła aż łezka

    • Jak zwykle dobry numer. Tak trzymać brat.

  • Do pewnych decyzji poprostu trzeba dojrzeć ❤

  • Piosenka w tym momencie dla mnie... Po ciężkim wypadku w pracy, gdzie pracodawca zostawił mnie samemu sobie..., Muszę wstać z łużka, rechabilitacja i znów pracować na rodzinę.. ALE WIARA I NADZIEJA JEST WE MNIE SILNA, BO NIGDY SIĘ NIE PODDAWAŁEM... Mam SIŁĘ którą jest moja Córeczka❤. Dziękuję za piosenkę 👌

  • Cała ekipa ogień

  • 🤜🤛Mordeczki dzieki za ta nute. Sztosik w ujj.

  • Lukasyno mistrzu 🙏🥰

  • Dojebane to jest❤💫

  • Jak to boli źe piosenki o dużej wartości przesłania zazwyczaj tak mało mają wyświetleń... Pozdro mordki...

  • Jak zawsze rozpierdol 💪

  • Taka muzyka i teledysk dają mi do zastanowienia się nad swoim życiem i docenieniem tego co mam, gdyż żyje się raz...

    • Jesteście niesamowici ! To jest piękne !! Nadzieja! Ja ją mam ty ją masz !

  • Ram pam pam! :D

    • 'Kto zaznał głodu, grosz podniesie z ziemi Nieważne ile masz, a to czy umiesz to docenić' Kibicuje mocno od Bardu, pozdrowienia dla dobrych ludzi.

  • Brawo mega pozdrawiam Michał :)

  • Dla takich numerów warto żyć..

    • Dziękuję za dawanie nadziei na działana!

  • Jak zwykle dobry numer. Tak trzymać brat.

  • W każdym przypadku trzeba mieć nadzieję, nawet jeżeli jest nikła... Utwór trafia w sedno...

    • żebyśmy posłuchali ich Produkcji bo robią świetna robotę tak trzymać

  • Zajebiste:)

  • Aż się łza w oku kręci.

  • Kizo mistrz!

  • Rap z życia wzięty!!!

  • Kozak ‼przekaz‼ płyta🎙 musi być jak zawsze!! Wspieraj 🙌

  • To jest Swietne i tekst i video. Mega przesłanie.

  • Ciary ciary i jeszcze raz ciary!