Nie ufaj nikomu - przykład sprzed chwili

Opublikowany 18 wrz 2015
Jadę sobie za Renault, które zatrzymuje się w najgorszym możliwym miejscu w okolicy (zakręt 3d). Ja, znając to miejsce, chciałem zaczekać, aż pojedzie dalej, ale kierowca dał mi znak ręką, że mogę jechać. Zobaczcie, co się wydarzyło dalej...

Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! - plthrow.info
Facebook - zacharoffpl
Instagram - zachar_off

Komentarze

  • To nagranie to już klasyk

  • Gość jak by odrazu zareagował i ruszył to nie było by lipy ale jak łeb za kierownica BMW ma zapłon zjebany jak w szerszeniu to wychodzą później takie akcje

  • Ktoś mi wytłumaczy co tu się wydarzyło bo nie kminie?

  • Zakazu zatrzymywania nie widać więc jak nie jestem pewien to nie omijam i tyle w temacie. Sorry ale wymusił i tyle.

  • Ale cię w chuja zrobił psychopata jeden.

  • Szkoda ze nie ma nagrania jak kolesie dostają po mordzie...

  • Tytuł nie adekwatny . Klient z busa nic nie sugerował . Autor moze mieć tylko i wyłącznie do siebie pretensje .

  • Sprzed chwili przykład czego? Wjechał ci w tył czy co?

  • O co chodzi?

  • Żal. Ktoś stanął chujowo to Zachar stanął jeszcze bardziej niebezpiecznie i mógł doprowadzić do tragedii

  • czemu mi to wyskoczyło w 2020 co za debilizm wtorny

  • Już 5 lat minęło i kanał się rozwinął w dobrą stronę

  • Jeden parkuje jak ostatni debil, a następny omija go i parkuje przed nim.

  • Facet dał sygnał że zjeżdża z drogi na pobocze i włączył awaryjne więc ja nie wiem czy agresja jest uzasadniona...

  • Faktycznie, w gorszym miejscu nie mógł się chyba zatrzymać... Wydaje mi się że koleś z busa też nie widział co się dzieje za łukiem, zatrzymał się i machał że możesz go ominąć, nie kontrolował sytuacji, raczej nie zrobił tego celowo... Ostatecznie to zawsze nasza decyzja :)

  • Mogłeś gaz to dechy i pisk opon na tego debila ja nie wiem czemu nie uciekłeś 🤔

  • Co się tam odpierdala leją się czy jak

  • kto przed 5mln

  • Minęło pięć lat, potwierdzam przykład nadal sprzed chwili.

  • Pewnie ustawione xd

  • debile

  • WTF? 1` 0:23 Jeszcze pare "cm" i minolbym was posrodku te kaleki busem posrodku...... 2` 0:18 widac WYRAZNIE ze typ od filmiku zaczyna manewr w tym samym czasie (a raczej 0,5 sec. wczesniej ) co/niz kierowca Busa wy ciaga lapke by "dac (DISS)lajka" temu `wszemu. 3` Nie trafilem na ani jedna stop klatke z gestem "jedz kolego jest git" tylko jakies 3 razyt pod rzad z palcem wskazujacym skierowanym na niebezpieczenstwo.... 4` Od kiedy jedziemy wg.wlasnej interpretacji mowy ciala innych uczestnikow ruchu, a zasady o tym ograniczonym czyms tam do d***? 5` GRatuluje rozwagi podejmujac sie tego manewru z zerowa widocznoscia.... zaaaaawodowiec... 6 ALE NAPISAL PRAWDE UFAC W SUGESTYWNY SYF NIE MA CO BO JESZCZE NABIJEMY OSZUSTOWI MILIONY WYSWIETLEN....;p;p;p;p

  • Za to tłumaczenie ronda powinni zabrać tobie prawojazdy do tej pory pamiętam ten bełkot.

  • Oj chyba gość z busa dostał zjebke, co niestety nie zwalnia Zachara. Ale koi nerwy.

  • 5 lat minęło no cóż skomentuję, gościu to była tylko i wyłącznie twoja wina omijasz na zakręcie bez żadnego upewnienia się to że chłop daje ci znać żebys go wyprzedzał bo minie jakis czas zanim ruszy to jego dobra wola wcale nie musi cię nawigować moze jestem miał ci szyby umyć?

  • Mydełko fa na kierownicy to i czasu mało ;)

  • O co tu chodzi

  • Ja pierdole przecież on awaryjne włączył a nie kurwa że możesz wyprzedzać...dzban

  • Połamałeś mu chociaż tą witę?

  • Nie rozumiem o co tu chodzi moze ktos mi wyjasnic?

  • Miałeś masę miejsca do wyprzedzania wcześniej i lepszą widoczność. Tak się kończy zamulanie i jeżdżenie za pojazdami które zasłaniaja widoczność. Zastanawiam się czasem po co wam te silniki 2.0 turbo, TFSI i inne i po 200KM pod maską, spokojnie by wam 1.0 diesel wystarczył..

  • ???

  • czy ty czlowieku jestes powazny ? dokonujesz manerwu wyprzedzania popleniles ksiazkowy blad jak dla mnie powinni ci odebrac prawo jazdy i temu gosciowi tez bo po 1 jestes na wzniesieniu a co mowi kodkeks o wyprzedzaniu na wzniesieniu po 2 zakret :) noz qurwa wiekszych dekli jak na tym filmie nie widzialem i jeszcze masz pretensje ze ci gosciu machal skad wiesz ze on do ciebie machal osoba prywatna nie jest upowazniona do kierowania ruchu nie zachowales ostroznosc i to twoja wina

  • jechales sobie spokojnie nic sie nie wydarzyło ale intuicja kazala ci wyciągnąć telefon i zacząć nagrywać bo wyczułeś, że coś się stanie tak ?? no to ciekawe, może wywróżysz mi przyszłość ?

    • ta, a telefon w zębach trzymał co? brawo ty. Jest coś takiego jak kamerka sportowa.

  • Nie widzę nic w tym dziwnego chłop wyszedł z samochodu zatrzymał się awaryjki włączył może coś mu się poluzowało w samochodzie i chciał poprawić ?

  • Przecież kierowca busa nie dał Ci znać że nic nie jedzie tylko dał awaryjne że chwilę stoi.

    • a, czyli machając ręką, że ma jechać włączył awaryjne? to nieźle tam masz.

  • Buków !!!

  • przeciez typek tylko peta ztrzepywał

  • Ale o co chodzi

  • Marian Kotwica Brian Lisko ✝️🙏⚡️Trump Pence 2020⚡️Ogladac idz pod prad Na zywo PLthrow t.v. internment pozdrawiam Podawaj dalej

  • Autor filmu ma problem z odczytaniem zamiaru kierowcy. Facet ma awaryjne. Jak myślicie co to oznacza?

    • ty masz problem ze wzrokiem. Macha mu ręką do przodu, że ma jechać, co to oznacza?

  • 5 lat, a przykład nadal jest sprzed chwili.

  • Masakra, kamerkę trzeba mieć , i weź tu udowodnij,że ci pokazał że miałeś wolne .Albo że ktoś ci cofnął na skrzyżowaniu

  • Mialem taka sytuacje że typ mnie zatrzymał i wysiadł i miał sikere nie miałem kamery nie stety ale nie wiem co chciał potem mnie gonił chwile .wyglądał na cygana albo araba

  • O nie zachar jest skodziarzem XDDDDDD

  • Dokładnie nikomu nie można dziś ufać i to nie tylko na ulicy. Wszystko trzeba samemu analizować i rozkminiać bo na każdym kroku są pułapki.

  • Dupa a nie kierowca z tego zachara. Zero wyobraźni przestrzennej. Zamiast płynnie wyminąć, już w momencie gdy ten z przodu zjeżdża. (jak zrobiły to dwa dostawczaki na filmiku.) Przecież oczywistym jest że ten ktoś ma potrzebę zatrzymać się, nie widać nic z przeciwka co powoduje żeby i zachar musiał To się zatrzymuje ..tylko po co ? A potem żale jakieś.

  • Nawet dzieci wiedzą, że w takie machanie ręką się nie wierzy nikomu. Chocby nie wiem jak chciał być uprzejmy. Nie. W sumie do końca nie wiadomo dlaczego gość się zatrzymał być może coś się stało. Nie widze tu jego winy.

  • Po tym filmie przestałem ufać własnej matce

  • Jeszcze dłużej trzeba było czekać jak już dał awaryjki. Dał pierwszy kierunek w prawo to trzeba było już myśleć co on chce zrobić. A tak znów jeszcze raz dał Ci szansę,a Ty nic. Wiem że to działo się szybko, ale ja tak to odebrałem.

  • Powie mi ktoś o co chodzi?

  • Co za bzdury buahaha, bus dał migacz jako sygnał ostrzegawczy, że stanie, potem awaryjne i stoi, zrobił to co należy, a że ktoś wyprzedza to już jego sprawa... Serio to niby miał być znak "wyprzedzaj, czysto"? Ktoś z komentujących ma prawko??? Buahaha, trza było iść bić za prawidłowe zachowanie, brawo!!! :) :) :) Thug life Zachar

    • Na drodze awaryjne to znak, machać ręką to sobie może skrzat leśny buahaha, tak jestem spostrzegawczy i dlatego jako kierowca wiem, że sam się upewniam i dopiero jadę, a nie patrzę jak ktoś macha łapką. Szerokości ps. Machaj, machaj i jazda!!

    • awaryjne to nie znak, ale machanie ręką już tak. Masz prawko? Bo z taką spostrzegawczością raczej nie.

  • Bo typ dał sygnał proszę jechać ale zabrakło szarych komórek żeby sprawdzić czy jest czysto.

  • No i siedzenie do wymiany XD

  • Nie wiem czym wy się podniecacie. Dla mnie codzienność. Taka praca. Idiotów nie brak a bywa gorzej. Tu nic nie widzę kto by zawinił, co że tym busem się tam zatrzymał ?

  • ciekawe że skręcasz kierownicę dokladnie w tym samym momencie kiedy gosc wyciaga ręke i jedziesz, to nie jego wina

  • 5 lat minęło a dalej sprzed chwili.

  • gruby najebał kierowcy dostawczaka

  • Czemu mam to na glownej xd

  • A o co tu chodzi?

  • Bylo trzeba dluzej poczekac

  • O co chodzi bo nie kumam

  • Od razu tam nikomu. Ufam sobie i to mocno

  • Przeciez ten manewr wyprzedzania sam zes wybrał !!!

  • Ale o co kaman? Pojazd zle parkuje na wzgórzu ,sygnalizując zjazd na prawo,potem włącza światła "awaryjne". Nic tu nie ma wspólnego "droga wolna"...

    • po światłach awaryjnych dodaj machanie ręką, to może zrozumiesz ;)

  • Ten manewr mógł trwać kilka sekund ale co ja tam wiem...

  • Debil

  • Niektórzy nie mają pojęcia jak się zatrzymać i gdzie. Nawet jak awaria to powinni zjechać w bezpieczne miejsce. A nagrywający czasem nie obtarł busa jak uciekał na swój pas, takie odniosłem wrażenie.

  • Na moje oko filmik trwa 43 sekundy i... kończy się na pozostawieniu telefonu w samochodzie. Więc co było dalej ?

  • A potem wypadek byłby głównie z Twojej winy a Pan by się wypiął, "ale ja nic nie pokazywałem" 1) Ostrożność i tak jak mówisz, ograniczone zaufanie, bo ludzie, to chwilami naprawdę tępaki, 2) wideorejestrator, 3) brak przyzwalania na kombinatorstwo innych kierowców frajerów, trzeba być wyrozumiałym, ale trzeba też wiedzieć kiedy trzeba zatrąbić, zwrócić uwagę lub wezwać policję

  • Kościół katolicki usunął drugie przykazanie a czwarte zmienił, a żeby liczba przykazań się zgadzała ostatnie podzielił na dwa, drugie przykazanie zakazuje kłaniać się obrazom i figurom, a czwarte mówi o tym że dniem świętym jest Sabat (Sobota) czyli siódmy dzień tygodnia, nie niedziela (sunday, dzień słońca, łac. Sol Invictus, dies solis). Potwierdzeniem że sobota jest siódmym dniem tyg. jest numeracja dni w amerykańskim kalendarzu, albo słowa księdza w kościele tzn. ,,pierwszy dzień tyg.'' w odniesieniu do niedzieli. Sabat(Sobota) to dzień Pański, a Jezus w ewangeli Marka roz.2 wers 28 powiedział o sobie że jest ,,Panem Sabatu''. Polecam bar Sabat obok galerii Słonecznej z szóstką w logo w której pełno galerianek, podobieństwo do niewiernych panien z przypowieści, albo nierządnicy(Babilońskiej) ze złotym kielichem ubranej w purpurę i szkarłat z 17 rozdziału Apokalipsy, zagadka kto obecnie nosi takie kolory? Kościoły i obrazy katolickie są naszpikowane symboliką słońca (aureole, monstrancje), katolicyzm to tak naprawdę kult słońca(solarny) czyli krótko pisząc to jedna wielka Galeria Słoneczna z obrazami, ale obrazów jest tam mniej niż galerianek w galeri Słonecznej z szóstką w logo ;)). Gdy łamiemy przykazania zdradzamy Boga tzn. cudzołożymy(grzeszymy) w sensie duchowym, ciekawostką jest to że niewiasta(dziewica, nierządnica) w Biblii symbolizuje kościół, Izrael, a Bóg albo Jezus symbolizuje małżonka, oblubieńca. Pytanie za 100 punktów, co powinno spotkać sekretarkę która zmieni korespondencje szefa bez jego zgody? A poniżej link do bardzo ważnej grafiki z opisami. zapodaj.net/3b1c09f298eb3.jpg.html Poniżej zamieszczam obrazek z pełną wersją 10 przykazań z księgi Wyjścia, które znacząco się różnią od okrojonej(wykastrowanej)katechizmowej wersji którą zna większość katolików. zapodaj.net/1002accacbdfc.jpg.html Na poniższym obrazku zestawiam 17 roz. Apokalipsy pod kątem podobieństw i symboliki tzn. czy Wielką Nierządnicą opisaną tam jest Katolicyzm stricte Watykan. zapodaj.net/d2efa12dbe88a.jpg.html Poniżej zamieszczam obrazek z analizą katolickiego kultu Maryjnego w oparciu o Biblie. zapodaj.net/53f3d064d6496.jpg.html Na poniższym obrazku analizuje czy aby na pewno zgodnie z oryginalnym greckim językiem imię Piotr znaczy słowo skała, czy może jednak kamyk, i czy wg. greckich manuskryptów Jezus powiedział (czyli skała) w odniesieniu do Piotra. zapodaj.net/706083c6c5fad.jpg.html Poniżej link do obrazka z zaleceniami związanymi z dietą Biblijną. zapodaj.net/0536aa8ab84c1.jpg.html A poniżej pozostałe zapodaj.net/af53e4ec8630f.jpg.html zapodaj.net/58efcb5584298.jpg.html zapodaj.net/d4dee889f4b17.png.html zapodaj.net/918cf9d22641e.jpg.html zapodaj.net/49679fe49f5db.jpg.html

  • Dziad z busa winny

  • *Tu jest wyjaśnienie tej sytuacji z wczorajszego wczoraj Zachara Offa :D* *_plthrow.info/my/wideo/sG2fh4Gb17idiI2Q.html*

  • O co w tym chdozi

  • A co gdyby Panu w renault naprawde auto sie zepsuło i by musiał sie zatrzymac? kogo wtedy wina?

  • Kto w 09.2020 ma na główniej? Przykład ciągle aktualny.

  • Sory Ale to twoja wina. Zaufales gościowi który wysiadl od strony pasażera który stal tyłem do łuku. Druga kwestia że podczas wykonywania manewru nim się wbiles na pas już było widać auto z naprzeciwka. Myślałeś że zdążysz? To się przeliczyles. Więcej skupienia na drodze A nie jazda z go pro na czole bo tak to wygląda. Gość Cie tylko uświadomił że będzie stal. Nie miałeś żadnych podstaw udać typowi który widział mniej niż Ty.

  • Denny film. Po pierwsze: fakt zatrzymania auta na środku drogi by isć się wykłucać dyskwalifikuje Cię jako dobrego i rozsądnego kierowcę - prędzej pieniacza. Po drugie: spowodowałeś jeszcze większe zagrożenie bo inni użytkownicy muszą wyprzedzić teraz dwa auta. Po trzecie: to że kierowca busa machnął ręką nie musiało oznaczać że droga jest wolna a np to że planuje postój i możesz go wyminąć - to Ty jesteś kierowcą. Może zepsuło mu się auto? Może ktoś zasłabł? Sytuacje są różne. Dla mnie ktoś kto wrzuca takie filmy sam siebie ośmiesza. Wielki mi pan Zachar kolejny drogowy szeryf. Dziękuję.

  • Na kursach powinien być jeszcze przedmiot nauki z wyobraźni.

  • Przed chwilą to się zdarzyło? Po co za nim stanąłeś??? Żeby kolejny się nadział?? Ehhh

  • Zes się tak zabierał za te wyprzedzanie to nic dziwnego ze nadjechał ktos

  • Jeden staje na zakręcie żeby się odlać a drugi zapier jak po torze wyścigowym... bez dalszego komentarza...

  • o co tu chodzi bo nie ogarniam

  • Urgrhue

  • "Przykład z przed chwili" 2 linijki niżej Zprzed 4 lat I o na głównej yt xD

    • *Tu jest wyjaśnienie tej sytuacji z wczorajszego wczoraj Zachara Offa :D* *_plthrow.info/my/wideo/sG2fh4Gb17idiI2Q.html*

  • Emm, co sie tu staneło sie ktos opowie bo z obrasków nie wyczyta. Xd

  • Fakt, gosciu stanął w najgorszym mozliwym miejscu ale...wydaje mi sie że miał taki sam kąt widzenia jak i Ty wiec nie miał prawa go zauwazyc dla tego dał Ci signał, ale to tylko moje zdanie ;) ps. srebrna astra jechała za szybko, a sam jako kolejny nie powinieneś stawać w tak słabym miejscu(wiem wiem emocje) Pozdro !

  • Przyczyną to coronavirus ;)

  • Przykład zprzed chfili 4 lata mineły

  • Ja tu nie widzę winy busa . Już dawno powinien to wyprzedzić A nie czekac Bóg wie za czym jak pizda

  • Ufam tobie panie

  • Aleś dał tytuł

  • Przeciez to twoja wina to komu masz ufac xdd

  • Mogilany

  • na biednego nie trafiło

  • zachar prosze zrob tes opel astra twin top ok?

  • w 100% wina nagrywającego w skodzie ....zanim zaczął wyprzedzanie samochód przed nim włączył kierunkowskaz

  • Przecież to jest oszustwo aby wbijać jak najwięcej wyświetleń. Przecież tu nie było kontaktu z tym busem. Co jeszcze Ci ludzie wymyślą aby podbić wyświetlenia. Szok.

  • Ale ten z naprzeciwka na pewno nie miał 50

  • do jest w skawinie