Największa porażka transferowa Realu Madryt?

Opublikowany 30 lis 2020
🚨 KSIĄŻKI od 6 ZŁOTYCH: bit.ly/LaBotigaBF
(OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI)
🚨 MOJE CIUCHY 35% TANIEJ - bit.ly/SklepFutbola
➡️️ 11stka weekendu: footroll.pl/newsy/pozostale/25373,footrollowa-jedenastka-weekendu-27-29-listopada
➡️️ Magiczna piętka xD: footroll.pl/footlol/video/25363,zagranie-pietka-level-ekstraklasa-d-video
➡️️ Brama Griezmanna: footroll.pl/footlol/video/25383,fenomenalny-gol-griezmanna-z-osasuna-ale-odpalil-video
🎬Montaż: Trojtek
-plthrow.info
00:00 - Dzień dobry serdecznie!
00:59 - Kupony do kosza
03:04 - Polacy na plus
04:14 - magiczne zagranie piętą xD
05:01 - Girezmann z laczka
05:35 - Świetny mecz United
07:14 - Hazard i Klopp
➡️️ W grach hazardowych mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
➡️️ Hazard może uzależniać. BEM to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych bukmacherów grozi konsekwencjami prawnymi.

Komentarze

  • Dlaczego nie ma kacika pt.sedziowanie?To co wyprawiaja sedziowie nadaje sie na film grozy!Nikt nie chce podjac tego tematu.Czy tzn,ze to jest temat zakazany?

  • Betis mi totalnie zepsuł przegrałem 40 zł a mogłem wygrać 170zł bo obstawiłem że strzelą gola...

  • Kiedy mówili, że Bale to najgorszy transfer, po czym przyszedł Hazard za 160 mln...

  • Filmy robią się naprawdę profesjonalne. Dobra jakość, ładne grafiki i ogląda się je naprawdę świetnie. Brawo!!

  • trochę dziwnie sędzia się zachował w meczu Realu z Deportivo ponieważ było widać na powtórkach dokładnie że Marcelo był ciągnięty za włosy w polu karnym a sędzia po prostu tego karnego nie dał

  • A co z koszulkami z dudelange? 😂

  • Hi

  • Hi

  • Pozdrawiam fanów Real Madryt jak tam szachtar Donieck 2-0w dupę hahaha 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Czyli Bayern znowu wszystko wygra . Oni tam z 3 składy mają :D

  • Juve bez Ronaldo to jest dramat

  • Coś Cię rozpraszało bo non stop zerkałeś w lewą stronę. A mnie to rozpraszało i nie mogłem skupić się na oglądaniu 😂

  • Footroll udający Stonogę - piękne

  • Nie wiem jak Borussia mogła przegrać z Koelnem

  • 6:03 ja bym dał 2 mecze weekendu a tym drugim byłby mecz Wolfsburga: 8 bramek, czerwona kartka, samobój. Dla mnie ten lepszy trochę ale ok

  • i ramos główka brama

  • Co to za jeba... szumy?! Unsub ty raku

  • :)

  • Ten courtois gorzej się rzuca niż mój stary pijany na tapczan

  • Siema czy wspominałeś coś ostatnio o Maradonie ? bo nie widzę odcinka ani nic a z chęcią bym posłuchał Twojej opinii

  • grabara na minusik

  • Juve vs ferencvaros 2-1 atletico vs lokomotiv 0-0 benevento-juve 1-1 sporting -moreirense 2-1 real-valaves 0-2 dortmund vs koln 1-2. Te kilka meczy zjadlo mi z 10 tysiecy funtow pewnej wygranej lol

  • Oglądam cie na tv sport nagraj piosenke o Zidanie

  • Jestem kibicem chelsea i smutno mi było patrzeć na odchodzącego hazarda ale teraz to w sumie się cieszę

  • Ja już nie liczę na to, że Hazard odpali. Nie wierzę w cuda

  • Montaż trójek? to nie ten z tiktoka co przeróbki z pisem i familiadę nagrywał?

  • Czy tylko mnie irytuje ten szum w tle?

  • A podobno Garetha Bale był szklany 🤣🤣🤣🤣

  • Na co komu Twój autograf...?

  • Fajne te odcinki nagrywasz, jestem takim niedzielnym fanem. Znam drużyny, wiem kto w nich gra ale nie ogladam lecz lubie Cię posłuchać co się dzieje w świecie piłki, fajne by było jak mówisz o jakiś sytuacjach lub wywiadach wklejał te wywiady, bo tak to słucham i muszę sb szukać tej sytuacji w necie bo nie mogę z ciekawości xd

  • DO niszczycieli jeszcze bym wrzucił atalante 0-2 u siebie z verona co mi kupon popsuło i z obserwacji to lazio u siebie 1-3 z udinese. Ta włoska dać pieniążkow nie chciała w tym tygodniu...

  • zapakujesz jakoś ładnie te szklanki na święta?

  • Cavani klasa.

  • A może nie będzie popierzony, bo w końcu może wygrać ktoś kto nie jest Realem lub Barca

  • 4 szklanki za 120 zł...hahahahhahaahhaha niech frajerzy kupują

  • Ciekawe czemu jak piłkarze przechodzą z ligi niemieckiej lub angielskiej do Hiszpanii to często mają kontuzje

  • A Bednarek główka przeciwko United

  • Czy ty masz nową kamerę czy mi się wydaje???

  • Fajny materiał

  • ten moment, kiedy masz nowe słuchawki i nagle coś brzęczy O_o

  • Czyżby doczekaliśmy się przebudzenia Griezmanna?

  • Real miał Bale'a teraz Hazard .Chujowo to wygląda.

  • ja to bym w bece dał drugi raz z rzędu obrone lecha po 90 minucie XD

  • W ten weekend zaczołem obstawiać mecze oczywiście postawiłem na pewniaczki ale niestety wszystko poszło się,nie będę mówił brzydko.

  • Jak się nazywa twój fotel od spc?

  • Jak na ten moment Hazard przynosi więcej strat niż zysków Realowi. Jeśli ten sezon będzie tak wyglądał jak ostatnie półtora roku, to bez skrupułów należy go sprzedać tak jak Marcelo, Isco, Jovicia i Vazqueza. Sprowadzić Mbappe i napastnika z prawdziwego zdarzenia, nie typu Jovicia czy Mariano, ale np Halaanda, Aguero,Harry Kane, czy nawet Gabriela Jesusa, Rashforda. Tak wiem, że sprowadzenie dwóch cracków w obecnych czasach wiąże się z ogromnym kosztem, ale jeśli chcemy (kibic Realu) wrócić do bycia najlepszymi to trzeba zainwestować, osobiście mam już dość słuchania tłumaczeń Zidane'a, wrzutek Vazqueza, Benzemy na skrzydle, kontuzji Hazarda itp. itd...

  • Co o tym sądzisz? "Marca" poinformowała o piłkarce która nie uszanowała minuty ciszy ku pamięci Diego Armando Maradony ‼️ Dlaczego to zrobiła? - Powiedziałam że nie będę honorować minutą ciszy gwałciciela, pedofila oraz sprawcy. Aby być dobrym człowiekiem musisz mieć wartości wykraczające poza spektakularne umiejętność na boisku. Tak tłumaczyła się.

  • A gdzie obronienie dragowskiego na plus

  • Bvb mi 630 ziko przegrało 😡😡😡

  • Żal patrzeć na to co się dzieje z Hazardem... byłem jego fanem jak grał w Chelsea (której kibicuje). Niestety po jego odejściu to on na tym gorzej wyszedł wbrew wszelkim prognozom. Trzymam za niego kciuki ale nie jest to i już raczej nie będzie nowy Galactico... a szkoda

  • Maćku musisz przyznać że Bratweit jest w formie

  • Ja straciłem cierpliwość w tym sezonie jak się połamał przed rozpoczęciem

  • No jak hazard nie umie chodzić

  • Nic o celebracji Messiego? Równie dobrze mógł mieć pod spodem koszulkę Maradony z czasów FCB. Jak dla mnie tym gestem pokazał gdzie obecnie ma Barcelonę. Czekałem aż się wypowiesz w tym temacie i nic🙁

  • Edinson Cavani jest koksem

  • Masz morde jak nie wypał dupe można podetrzeć tymi książkami.

  • Mikrofon Ci trzeszczał czasami Reszty nie skomentuję jako miłośnik piłki nożnej i fan F1

  • Ooo w niszczycielach kuponów idealnie na TOP 6 lig europejskich się rozłożyło !

  • Lepiej oglądało mi się twoje filmy gdy kamera ustawiona była w stary sposób, super by było jakbyś mogł to zmienić

  • Sprzedanie Hazarda to był najlepszy deal w historii Chelsea

    • @Edek Zgredek w Historii Chelsea. Kurwa Edziu ty umiesz czytać?

    • borussia zrobiła lepszy na dembele.

  • W Hiszpanii hazard I Bale ciągle kontuzję a w Anglii grali hmm dużo częściej, czy to przypadek czy może w Hiszpanii dużo brutalniej grają?

  • Odcinek jak zawsze fajny Ale zabrakło wiadomości o jimenezie i jego kontuzji

  • Taktyka Zidana w trakcie meczu z Deportivo: Jest piłeczka, jest Marcelo i grają sobie chłopaczki.

  • suarez z mistrzostwem w atleti

    • @Mariusz saassa też ich lubię ale nie dadzą rady, za wąska kadra. Wszystko narazie wskazuje na Atletico

    • Real sociedad! Ja im kibicuje ,alez by byla to piekna historia ;)

  • Klopp który przez kilka sezonów zajechał jednym składem BVB i w 2015 skutkiem była strefa spadkowa nagle domaga się 5 zmian? O ironio 🤣

    • @Kacper Rogala Kontuzji multum ale to przez zbyt duzo meczy w krotkim czasie. Zawodnicy graja co 3 dni. Dzis znowu graja mecz. A co do tracenia punktow to kazdy traci teraz jak nigdy. Mimo to Live stoi na dobrej pozycji i nic nie jest stracone pomimo braku kilku ogniw.

    • @Rozumiem że boli no też prawda, w końcu wyszli na prostą, ale kryzys nie wziął się znikąd. Wielu ekspertów potwierdzało to że zajechał, bo taka prawda, że 3 sezony tymi samymi ludźmi. I teraz podobnie się dzieje w Liverpoolu zobacz ile kontuzji i straty punktów.

    • Gowno prawda. Nie zajechal go tylko odeszlo kilka kluczowych ogniw. Jakos w LM grali dobrze prawie znowu eliminujac Real gdyby nie paralityk Mchitarjan ktory nie strzelil na pusta bramke w rewanzu. A w lidze dograli do miejsca gwaramtujacego gre w LE. Klopp czesto i duzo zmienial gdy byla mozliwosc zrobienia 5 zmian i tylko PL nie ma tej opcji.

  • Jako kibic RM od początku mówiłem że to bedzie wtopa z tym transferem, i ze nie ogarnie tego po Ronaldo i niestety sie sprawdziło:(

    • @Mariusz saassa na wierzę że ansu fati będzie nowym Messim a ronaldo to w sumie nie wiem halland może typowy kończoncy akcje silny typ

    • Takich jak ronaldo i messi dlugo nie bedzie

  • Jak oni nazwisko tylko kupili xD Jego brat Thorgan by 10x więcej w tym Realu zrobił.

  • Witam, a gdzie w zepsutych kuponach Celtic- porażka w Pucharze Szkocji, do tego remisy Pilzna, Slavii Pragi w Czechach, Arsenal oczywiście( nie zakładałem ich porażki z silnym mimo wszystko Wolves), do tego Leverkusen, Gent, Basel, Feyenoord, Lazio, Atalanta- bardzo trudny weekend dla typerów ;) Mecz weekendu zgadzam się- przy okazji Cavani pokazał Greenwood'owi, jak się wykorzystuje sytuację w meczu, rasowa dziewiątka, może z PSG też coś strzeli, ze swoim byłym klubem, w sumie liczę na to. Ucieszył mnie bardzo występ Napoli w hołdzie dla Maradony- zniszczyli wręcz Romę 4-0 !! :D Klopp'a lubię, aczkolwiek znów, jak nie udaje się wygrać The Reds, to Niemiec się pulta i ma do wszystkich problemy, tylko nie do siebie, znów obwinia wszystkich. Tak, czy inaczej bardzo ciekawy weekend. Co do Hazarda- dramat totalny, w Chelsea był absolutną gwiazdą, w Realu to cień piłkarza. Wychodzi na to, że Chelsea zrobiła z Belgiem fantastyczny wręcz interes- przytulili ponad 100 mln, na czysto w gotówce, a Hazard w Madrycie nic nie pokazuje, Chelsea ma na jego miejsce Pulisic'a, Ziyech'a, więc to Real wyszedł póki co na tym transferze jak przysłowiowy Zabłocki na mydle ;)

  • Footroll lubię Cię chłopie , ale kup nowy mikrofon .

  • Słaby dźwięk niestety :(

  • Z autografem ?! A po chuj...

  • Chłopie weź w koncu ten mikrofon ogarnij, ileż można...

  • Sedzia mieszka w alaves sprawdźcie sobie w necie

  • Kiedy pes?

  • Zielinski

  • Aj ta piętka taka sobie :P Courtoins bardziej zasłużył :D

  • @Footroll chciałbym Ci podziękować za rzucenie klątwy na Real Madryt mówiąc że wygrają ligę,jako kibic Atleti jestem pewien że dzięki temu to będzie nasz sezon ❤️

    • nie żeby coś, ale o atletico przecież mówił to samo...

  • M. Braithwaite miał być jednym z najgorszych transferów Barcy a tu o prosze 3 bramki w 2 ostanich meczach w lacznie 150min

  • To nie jest tak, że sędziowie w Hiszpanii komuś specjalnie pomagają. Oni po prostu są chujowi

  • @Footroll proponuję włączyć dziś PESA są dwa challenge vs Com o paczkę z legendą myślę że chętni by się to obejrzało :) a w czwartek prawdopodobnie Też dostaniemy kolejną paczkę z legendą więc będzie co otwierać. Powodzenia !

  • Còś łod czasu do czasu trzeszczy 🤷

  • 8:56 mogłeś tu wstawić Zbigniewa stonogę xD

  • Neymar się połamie na uro siostry spokojnie

  • Już po sezonie 19/20 Hazard okazał się niewypałem przez kontuzje tylko 1 gol i chyba 2 lub 3asysty teraz niewiele lepiej ale znów kontuzja i trzeba pamiętać ile Real za niego zapłacił 100 mln

  • Kiedy fm21

  • Grabara to cienias "Szef" tylko w internecie

    • @Rozumiem że boli a ja uwazam ze wychodzi na gorszego. Przynajmniej przy Adrianie. Karius jest jaki jest ale az tak slaby jak Kamilek to nie jest

    • @Asttter Wypozyczyli go tam chyba dlatego ze zna ta lige juz i wczesniej sie dobrze prezentowal. Dalej uwazam ze przy Kariusie czy Adrianie nie wychodzi na gorszego.

    • @Rozumiem że boli mhm i dlatego chlop jest wypozyczany do Danii. Pilkarz z dobra jakoscia bylby wyslany do lepszej ligi.

    • @Asttter Niekoniecznie. Pozycja bramkarza charakteryzuje sie tym ze w kazdej lidze mozesz sie latwo zaaklimatyzowac i dostac sie do skladu. Szczegolnie ze nie takie reczniki graja w PL.

    • @Rozumiem że boli Grabara nie daje rady w lidze dunskiej. Premier League by go zmiotlo z planszy

  • w polacy rodacy powinien być Jan Bednarek powód: -po meczu z Manchesterem Utd. jest polskim królem strzelców Premier League -zdobył bramnke :)

  • Czemu real zabrał nam Hazarda 🥺🥺🥺

  • Poniedziałek z podsumowaniem weekendu musi byc :D

  • Haland sie skończył.. tak jak mój kupon xD Dzięki za pozdrowienia Maciek ! Mam nadzieje, że tobie kuponik siadł

  • Myślę że na plusik zasłużył Drągowski, który może i przegrał 2-0, ale obronił rzut karny

  • Nie umiałem się doczekać tego odcinka :D

  • Klopp to się niech lepiej zacznie martwić czy w top4 będzie bo na ten moment tott, cfc i united są lepsi od nich a city też w pewnym momencie zacznie grać. Wygląda na to że historia kloppa się kończy i lfc wróci na swoje miejsce czyli okoliwe 4-7 miejsca.

    • @Mariusz Radecki ale inni też grają tyle samo. Mógł klopp bardziej rotować.

    • No jak tyle kontuzji mają to co się dziwić XD

  • Mam nazwę dla szklanek z Hazardem : Eden Glassard

  • Gdzie plus przy bednarku dobrze moim zdaniem zagrał strzelił bramkę przeciwko united

  • Co myślisz o obrońcach w Barcelonie a raczej ich braku?

  • Hazard na wcześniejszą emeryturę!

  • 7:08 i to co ciekawe zawsze 2-3

  • Tragicznie było ponowne zatrudnienie zidana

    • @Edek Zgredek ogólnie nie chciałbym mbappd w realu wolałbym halanda i może sancho

    • @baju vini jest według mnie za młody by go zaraz z klubu wyrzucać, chłop się może jeszcze ogarnąć, natomiast isco ponoć chce odejść, więc prawdopodobnie tak się stanie, tylko pytanie czy już zimą, czy dopiero latem w przyszłym roku. ale przynajmniej jak odejdzie to będzie trochę hajsu na mbappe czy innego halanda.

    • @Edek Zgredek isco nie gra nic od 3 sezonów także już dawno powinien wylecieć to samo z vinim chłop się zatrzymał w miejscu teraz ani szybkości ani nic

    • @baju niestety, problem w tym że wiele klubów chce pochettino, więc nie wiem co musiałoby się stać by wybrał właśnie real. chyba gdyby chciał zrobić na złość barcelonie, ale wątpię. dla mnie kiepską decyzją zidane'a(choć w sumie nie jestem pewien czy aby na pewno jego), była sprzedaż reguilona zamiast marcelo. reguilon byłby w tym momencie lepszym rywalem dla mendyego, z całym szacunkiem dla marcelo i jego dokonań dla realu, myślę że co najmniej od roku, jak nie od dwóch, nie powinno być go w klubie. co do isco, to gdy nie był wystawiany to też były narzekania, zresztą w momencie gdy tylu zawodników ma kontuzje, to zidane średnio ma inne wyjście.

    • @Edek Zgredek bardziej mi chodzi o niektóre decyzję zidana np wystawianie marcelo i isco w pierwszej 11,styl drużyny albo nie raczej brak stylu. Ja chciałbym pocchetino

  • Szkoda chłopa