MISJA FUTBOL - BOREK, SMOKOWSKI, GLEŃ I BORZĘCKI OMAWIAJĄ PIŁKARSKI TYDZIEŃ

Opublikowany 1 mar 2021
🔔 SUBSKRYBUJ #KanałSportowy🔔: bit.ly/SUBSKRYBUJKanalSPORTOWY
#MisjaFutbol - Mateusz #Borek, Tomasz #Smokowski, Bartosz Gleń i Marcin Borzęcki omawiają najważniejsze wydarzenia ostatnich dni na piłkarskich boiskach!

Komentarze

  • SUPER KLASA

  • Nie mówcie nic o największej drużynie w tym wieku proszę was

  • Miszczu. Nie ma czerwonej . Jest duch gry 🤦‍♂️ Nie ma kartek bo ludzie ogladaja..... Co za gosc.

  • Bardzo się cieszę że jesteście. Dziękuję.

  • Brawo za naszych w lidze Rosyjskiej .Czekalam na to. Dzięki Panie Mateuszu.

  • Pan Gleń klasa sama w sobie! Oby jak najczęściej bywał 🤗

  • Zajebisty program! Pozdrawiam!

  • Dzień puszystych?! Smokowski a dzień pamięci Żołnierzy Wyklętych?

  • Panu Iwanowi ciągle przerywano. Tutaj jednak już kulturka.

  • Misja bayern, pozdro

  • Ale ten Gleń wygadany

  • Co do atrakcyjności lig, szczerze ostatnimi czasy najbardziej podobały mi się mecze z udziałem Bayeru Leverkusen, niekoniecznie ich wygrane mecze, ale dobrze się to ogląda, a tak w ogóle to tylko ekstraklasa mnie interesuje, mimo że znam jej minusy 🙄

  • XD do wieczora byście przeciągali linę z sędziami o to czy czerwona zasłużona czy nie? Oni by wam udowodnili że tak, a wy byście dalej gadali te swoje bzdury o duchu gry.

  • Zderzył się Pep z Guardiolą... Wybitna parafraza

  • Mniej Ekstraklasy bo to liga ogorkowa i nie ma czym się zachwycac

  • Boguski publicznie przyznaje się że dosrodkowywał , że wiatr mu pomógł ... tu pytanie o strzał ... wywody ze faul ma byc oceniany pod wzgledem minuty spotkania , ze początek ... to takie coś tylko dyskredytuje sędziego i to mocno ... bo mecz i przepisy obowiazuja przez 90 min ... dla mnie czerwona zasłużona ... sam na sam z kata ale w polu karnym z bliska mógl strzelić gola

  • Tak chelea faworytem do wygrania ligi mistrzów XDD, tak to tylko mogę skomentować

  • Marcin Borzęcki - fajny gość

  • Mój ulubiony magazyn 💪😀. Najlepszego dla Kanału sportowego🎂

  • Trzeba się zastanowić czy za tydzień poświęcić godzinę na ten program, co raz częściej myślę że jednak nie warto. Rozmowa się nie klei, rozmawiacie o wszystkim i niczym, Borek siedzi jak by tam był za karę, chyba coraz mniej jest zadowolony z tego że wszedł w ten projekt "kanał sportowy".

  • Jest pan Gleń, może czas na pana Kazimierza Grenia? Fajny gosc

  • Wielki Bór coraz okrąglejszy. Widać, że się powodzi;)

  • Mam nadzeje ze Sosa mie powola do reprezentacji Polski,on zna wszystkich mie Chyba tez😂😂😂😹😂😹😂😹😂😂😂😹😂😹😂😹😂😹😂😹☀️☀️💝☀️💝💝💝💝

  • Rekord Gerda Mullera coraz blizej 😹😂😹😂😹😂😂😂☀️💝☀️💝☀️💝☀️💝☀️💝💝

  • Ja mam jedno pytanie: Czemu nie zapraszacie DARKA SZPAKOWSKIEGO?!

  • Odcinek niestety z cyklu "flaki z olejem".

  • Totalne pierdolenie o Szopenie jak u cioci na imieninach.............bla....bla.....bla....pol litra poszlo !

  • Ten kanal to badziewie jakich malo,nie da sie tego ogladac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • No i swietnie Borek sie sprzedal do TVP i ogolnie swietna sprawa,jedna rzecz facet zna się na rzeczy ale już te jego cwaniactwo,nawet jak siedzi ,jak mòwi to myśli sobie co ja robię tu przecież jestem mistrzem wszystkiego,i stał siè już denerwujący,no myśli że jest osobą ,ktòra nie ma nikogo poza sobą samym,leje z Najmana ale tak jak go potraktował pokazuje kim jest,i że nie ma zasad typowy ,ale to typowy gość co sprzeda wszystko aby mieć i być takim kozaczkiem jak Hajto ,dla mnie już jest słaby jako osobowość,jako expert dobry,ale te jego wypowiedzi te przerwy,to już wpada w niesmak jest sprzedawczykiem tyle

  • Nie wiem czy ktoś to wcześniej zauważył, ale wg mnie Wielki BORAS ma doskonałą rytmikę kroku...

  • Wszystkiego najlepszego Panowie i Panie 🎂

  • Kurde... jak wam sie chlopaki udalo zaprosic Hansiego Flicka to waszego studia???

  • Siema chopy. Spoko ten tego, ale POL WROC!

  • Sto lat! Ostatni rok to Wasz wielki sukces;)

  • Kiedy Szpaku w misji?

  • taka nudna ta misja futbol kiedyś było lepiej a teraz to jak nie ma tematu o reprezentacji to nudy ! :)

  • Moim zdaniem ten program bardzo dobrze prowadził Pan Michał Pol... Mógłby wrócić.

    • Pol się nie zna na piłce i gada głupoty

    • A moim kompletnie się nie!

  • A Borkowi to się pojebało, że dwóch koszulek podnieść nie może dla biednych dzieci z licytacji. Lubię gościa ale jakiś się cyniczny zrobił :)

  • ten "luz" i napiete portki na jajach zaproszonych gosci staje sie i meczący i irytujacy. no i ten duet smokoski/borkoski ....ehhhh szkoda strzepic ....

  • Dlaczego Milik gra w koszulce przeznaczonej dla kibiców? To nie jest wersja meczowa.

  • Zmieńcie tego Borzęckiego.

    • Merytorycznie świetny, mówi składnie, płynnie, dorzecznie. Weź pan się od niego odczep.

  • Augustyn bohaterem naszych czasów

  • Mati kosior sikor!

  • Covid w spain 🇪🇸 i italy 🇮🇹 najwieksza sciema swiata juz rok sie ciagnie a co najlepsze nie widzialem chorego taka pandemiaa ludzie ludzie obudzta sie te puste mozgi

  • Prędzej świnie zaczną latać niż lewandowski pobije rekord Mullera z jednego sezonu :) co roku to samo wałkujecie.

  • Generalnie milik zagrał bardzo średnio, żeby nie powiedzieć że słaby.

    • Na boisku nie robił nic . Nie wychodził do grania. W OM gra tylko Payet i Towen .

  • Wyjebcie tego grafika w koncu co tydzień jakiś bubel

  • Zaproście w końcu Oknińskiego do HejtParku. ESSA!

    • Z tego co pamiętam to już był

  • Dla całego Kanału Sportowego...Sto lat:)

  • Czas na powrót ojca. Michał Pol powinien ponownie prowadzić ten program. dziś bez kontaktu z widzam, bez pomysłu, z nadęciem.

  • zęby bolą, jak jest wawrzyniak, Gleniu może spiewać śmiało :P

  • Jestem neutralnym kibicem, ale brak choćby dwóch słów o derbach Poznania, jedynych derbach w Ekstraklasie, to żenada. Boli was ten Poznań, czy jaki uj?

  • Borek mówił coś o Kapustce?

  • jaki strzał Boguskiego???? Wy tak na poważnie??? to było dośrodkowanie i jeszcze jakiś minimalny rykoszet do tego...a bramkarz chowa ręce!

    • Sam Boguski był zdziwiony tym golem

  • 1:02:28 - "Prawda!"

  • Panowie wszystko pięknie, ale nie wprawadzajcie opinie publiczną w błąd, chodzi o zestawienie meczy "BIG 6" w lidze angielskiej. Nie widać tam choćby kilku meczy z ligi angielskiej: Manchester City - Tottenham (3-0) 13.02.2021, Liverpool - Manchester City (1-4) 07.02.2021, Chelsea- Manchester City (1-3) 03.01.2021, Tottenham - Manchester City (2-0) 21.11.2020, nie chce mi się dalej wypisywać wyników, zwolnijcie grafika i statystyka! Bo to nie pierwsza pomyłka u Was

  • Grafik jak zwykle forma xdd

  • Nuda dzisiaj

  • W studio powinien być dodatkowy fotel dla ego Potężnego Bora

  • Gleń prawie na szyję zarzucił nogę, żeby wszyscy dobrze widzieli jego szpanerskie trampki.

  • ten w srodku to John Terry

  • Smokowski lewak zapomniał o najważniejszym dniu "Pamięci o żołnierzach Wyjętych" jakoś mnie to nie dziwi

    • Może nie każdy uważa ich za wartych wspomnienia. Historia nie jest jednoznaczna.

  • Wystartowaliśmy równo rok temu, 1 marca 2021 roku. Nikt nie poprawił? 😆

  • 47:39 Hiszpania będą w "tej swojej epoce" w ostatnich 7 latach tylko 2 razy nie wygrali Ligi Mistrzów Kolejny "Pan ekspert" XDDDDDDDDD

    • Przecież ma rację, Bayern < liverpool < real < real < real < barca < real

    • Dokładnie o tym samym pomyślałem! Oni są tam ślepi czy jak?

  • Wezcie zmiencie tego grafika on ma jakies pojęcie o sporcie? Co plansza to błąd, a to nie to logo, a to nie ta kolejka, a to nie tyle goli, kompromituje kanał. Pomylić się można i to nie raz, ale co chwila?

  • 12:35 taki pasek z tematami mógłby wisieć cały czas z boku

  • Krychowiak strzelił bramkę, od razu jest tematem rozmów, to samo Milik. Dlaczego tylko jak Zieliński zagra fatalnie to wtedy jest o nim mowa? Od paru meczy jest najlepszym graczem Napoli, wczoraj zdobył taka bramkę (co prawda, przez głupotę Insinge) nie uznaną, że Krychowiak jakby wbił zwykle pachołki w murawe to by nigdy takiej nie zdobył. Kolejny raz od paru miesięcy zresztą był jednym z najlepszych w Napoli. I potem właśnie przez takie opiniotwórcze programy są dla niego krzywdzące opinie kibiców, którzy nie mają jakiekolwiek rozeznania i tylko piszą prześmiewczo o młodym talencie. Najwyraźniej poza Tomkiem Cwiakala, eksperci w naszym kraju też patrzą tylko na suche fakty jak statystyki. Niepojęte jak niedoceniany jest ten piłkarz. Jak zagra fatalnie bury wszędzie, jak błyszczy i prowadzi Napoli do zwycięstw jest cisza.

  • Czy jest wg jakiś sens poruszania tematu Grosickiego? Chłop totalnie wypisał się z kadry...

  • Witam was moi kochani

  • Borek przestań cwaniakować

  • Mateusz co do Pogoni ma rację. Pogoń na drużynę realnie na 5, 6 miejscc

    • To kto w tym wypadku wyżej Legia, Lech, a dalej kto?

  • Pan Glen super

  • Czasami mam wrażenie że misja football jest robiona na siłę, może nie co tydzień A co dwa

  • Borek niszuje straszne...

  • Zastartiwaliście w 2020....a nie w 2021....Smoku,...popraw się;-)

  • Borek ma tak nadmuchane ego jak niemiecki sterowiec XDDD

  • Dzień kibica cracovii - "no to już tak trochę gorzej" Buahahahahaha!!!!!

  • Dziś dzień żołnierzy wyklętych! Cześć ich pamięci!

    • @J.J. Jary Wypierdalaj.

    • Mordowali jak naród chciał żyć w pokoju.

    • Bys im znicz ,zapalił.....A nie pierdolisz kocopoly na PLthrow

    • Terroryści...

  • Smokowski tragedia prowadzący. Kotleszka byłyby dużo lepszy.

    • No co Ty powiesz Marco ?

  • Bez Kowalczyka? Jak to? Brak takiego autorytetu...

  • Fajny ten program, taki nie za ciekawy.

  • Kurcze chyba najsłabszy odcinek jaki widziałem

  • MISJA BUNDESLIGA.

  • Rzucam pomysł: aby z tylu za gośćmi były np. 3 tablice wyników które przedstawiają jakiś aktualny rekord np. na pierwszej mogą być nie przegrane spotkania MCity, na drugiej gole zdobyte przez Lewandowskiego w któreś z lig. I np na początku każdej misji futbol smoku by podchodził i aktualizował wyniki.

  • Jakie żałosne jest to gadanie o sporcie. Sporcie, który jest CZYNNOŚCIĄ oderwania się od codziennych zmagań i aktywnym odpoczynkiem. Czasem bronią w zmaganiach z niebezpieczeństwem. Ci panowie, gaworzący o tym jak znają lub mogą znać kogoś, kto czyni sport, jak go czyni, jak powinien czynić lub dlaczego nie umie go czynić, tak jak oni by chcieli żeby czynił, obezwładniają mnie. Zabierzcie się chłopaki za sport, namówcie kogo chcecie do uprawiania go w dowolnej formie (według definicji) i zajmijcie się jakąś robotą. Zbudujcie coś, nakarmcie kogoś, obrońcie przed biedą, chorobą, deszczem, głupim osiłkiem, i o tym opowiadajcie zarażając nas chęcią działania, dumą z bycia sobą. Dorosłe chłopy, które tylko gadają, plotkują, czeszą się, oglądają w lustrze i piją alkohol w swoim towarzystwie śmiejąc się z nas spoglądających na ich rozmowy, to wstyd. Wstyd mi, że w bezsilności stać mnie tylko na ten złośliwy komentarz.

    • W sumie masz rację : ) Nóżka na nóżkę, wygodny fotel i pierdolamento przez godzinę o ganiających za balonem. Niestety fakt, że to ludzie tak masowo oglądają, powoduje, że to się sprzedaje. Zaczyna to być groźne, jak taki Boras wychodzi z roli komentatora meczów i zamienia się w jakiegoś motywatora, który wykorzystuje swoją rozpoznawalność do mówienia ludziom jak mają żyć, choć z niego samego jest niezłe ziółko.

    • @Pawel Piechocki praca Pawle, łączy się z twórczością. Ona powoduje wzrosty: świadomości, dóbr materialnych, łatwości w pokonywaniu barier, szacunku wobec otaczających nas zjawisk. To wysiłek wkładany w odbudowę zasobów zużywanych i odkrywanie nowych, lepszych i odnawialnych. Wczytaj się w definicję sportu. To czynność odrywająca cię od pracy. Praca to coś zupełnie innego. Howgh 👍

    • @Pawel Piechocki niczego nie zrozumiałeś, Man 😕

    • Sport to rownież praca, to generowanie wielkich pieniedzy,napedzanie ekonomii. O tym sie rozmawia. Ten kanał jest dla ludzi dla których sport to pasja, jakas czesc życia, miejsce gdzie rownież organizowane sa zbiorki pieniedzy dla ludzi potrzebujacych.

  • ::.. *Pan Gleń bardzo ładne buty trzeba powiedzieć* 😃 ::..

  • Super że udało się zaprosić Hansiego Flicka i siedzi obok pana Mateusza. Kanał sportowy jak zwykle klasa :D

    • To chyba jednak van der Vaart

    • @Krzysztof B jeśli jesteś niewidomy albo głupi

    • A do tego jego język polski - top 😜

    • Tez to zauwazylem. Podobienstwo Glenia do Flicka uderzające.

    • A tak poza ty to wczoraj widziałem fajny kanał na yt

  • Co gość z tymi ukrytymi wpłatami musiał się wkurwić XD

    • Nie chodzi o to że się nie podpisał tylko ukrywał kwotę wpłat

    • @Jacek Kleban5j l gorzej jak nie robił tego celowo:D

    • Nie koniecznie .są ludzie z wielkim sercem,których celem jest pomoc innym a nie wygrywanie nagród.Jak by chciał wygrać nagrody to by się podpisał.

  • Potężny Bór to chyba kocha się w Miliku i Grosickim

  • Ogladam od początku powstania Kanał Sportowy i naprawdę podziwiam, że można tyle rozmawiać o Ekstraklasie ... droga przez mękę...

    • Jak misja futbol sie nie podoba, to polecam magazyn lig egzotycznych Prowadzacy TOP

  • Jak zwykle program na wysokim poziomie👍⚽️💪⚽️👍🤛Czekam aż Pan Redaktor Pol powróci i będzie już idealny magazyn

  • Też macie wrażenie że BOREK nie pasuje tam. Taki Kotleszka zjada go na śniadanie i nigdzie nie musi nawet dzwonić.

    • Marco, is that you?

    • Każdy ma prawo do swojej opinii,mimo wszystko Mati daje klimat tego programu. Smoku jest chyba jedyna osoba z kanału sportowego ,której sodówka nie uderzyła do głowy.

    • @SENTINO - BEST OF Dlatego jest TOP!

    • Borek jedzie na picu

  • Smoku znowu się kompromituje z tą czerwoną. Była oczywista i UEFA sama to potwierdziła

  • Wczoraj Augustyna na rynku widziałem sopranem nie śpiewał :)

  • "Wystartowaliśmy równo rok temu Pierwszego marca dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku" Paaaaanie Smoku 😂

  • Szacunek dla Pana Glenia za porównianie Sule do Gronka.

  • Stylista dla Matiego potrzebny na już!

  • Ta pompka Milika jest niesamowita. FENOMENALNIE wykonany rzut karny. Lodu na głowę panowie Mejweni.

    • Trzeba bronić tezy jak gadali ze Milik zaraz będzie w Tottenhamie, Romie, Juventusie itd. a wylądował w OM. 😂

  • TaMisja futbol mniej mi się podoba..Ta prowadzona przez Michała Pola była lepsza...Dobor gości był lspszy

  • 51:58 Ale głuchy dźwięk tak jak by tam nic nie było.