Major x Matheo ft. Białas, Chór Markato - "5 Minut"

Opublikowany 4 paź 2019
Zamów album Nitro:
wiadomo-shop.pl/pl/p/Major-x-Matheo-NITRO-Deluxe/96
Wiadomo Label prezentuje oficjalny odsłuch kawałka z albumu Nitro, w którym gościnnie usłyszycie Białasa i Chór Markato

Komentarze

  • Nie wolno nie chodzić do pracy

  • A jak pare. Koła przyslania mi oczy to mam okulary za tyle

  • Sztos

  • Super nuty słucham mega dobre 👍🙂🙂

  • "Powiedz ile z siebie dasz.."

  • Słyszę ten bit i wiem, że Białas go tak rozpierdoli, że zostaną same sample w FLU.

  • Nie no matheo to artysta perdolony pzdro

  • 😀😊😁😊☺😊😀

  • 5 minut minut

  • Dojebany caly kawalek

  • Mega nuta , propsy

  • Mam tylko 27 lat drogi przez piekło chcesz to Ci dam. Pora zrobi obwodnicę by kolejne pokolenia miały dużo latwiej

  • MAJOR KOCUR

  • Refren mozna ustawic sobie jako budzik :D

  • Jeśli się podobało to dajcie łapkę nie mi w komentarzu tylko pod NUMEREM trzeba docenić dobry numer

  • 5 minut

  • [Refren: Chór Markato] Powiedz ile z siebie dasz za te pięć minut, pięć minut Gdy tylko tyle czasu masz, tylko pięć minut, pięć minut [Zwrotka 1: Major SPZ] Plus minus pięć minut, to twój czas, kombinuj Zarabiaj, wydawaj, pamiętaj o synu Pamiętaj o stylu, masz talent, nie świruj Zdobywasz bez trudu, bez bajer i wstydów Sterylnie jak chirurg pozbywam cię złudzeń Pierdolę pięć minut, zostaję na dłużej Bez spiny, na luzie, prawdziwe uczucie Rzucam to na Polskę w detalu i hurcie Alarm wyje co pięć minut, ktoś nie poszedł dziś do pracy Złodziej ma tylko pięć minut, żeby okraść wszystkie kasy Złoty krokodyl na tarczy, dres, czapeczka Adidasy Trzysta sekund mi nie starczy, żeby wszystkim wytłumaczyć Czym starszy, tym lepszy, w głowie przybywa olej już czasem Dobrze pamiętam wczorajsze błędy, dziś się nie rzucam ludziom do gardeł Nie jestem królem, nie jestem asem, w rękawie mam całą talię Gramy tu razem, Major z Białasem, rozdaję karty, podnoszę stawkę [Refren: Chór Markato] Powiedz ile z siebie dasz za te pięć minut, pięć minut Gdy tylko tyle czasu masz, tylko pięć minut, pięć minut Powiedz ile z siebie dasz za te pięć minut, pięć minut Gdy tylko tyle czasu masz, tylko pięć minut, pięć minut [Zwrotka 2: Białas] Przeprowadzamy se naszych artystów przez drugi próg podatkowy Mają po dwadzieścia lat i kupują samochody Zdobyli swoje pięć minut, oby nie zachłysnęli się karierami Bo niejeden dokładnie w tyle rozjebał to, co budował latami Złośliwi mówią, że ich wykorzystuję, bo chcą byśmy się pokłócili A ja nie zarabiam na moich dzieciakach, tylko ja zarabiam z nimi Jestem tu dla nich jak Gucci Mane, bo doskonale znam głód i fame Jestem ich ziomkiem nie pod publikę, jestem ich ojcem i rówieśnikiem Pieniądze nas nie zaślepiły, wiemy co na zawsze jest, a co na chwilę A jak parę koła przysłania mi oczy, to mam okulary za tyle Tak samo jak wy, słuchaliśmy pustego gadania, że droga nie tędy A żyjemy szybko i dajemy slow-mo na wszystkie najlepsze momenty Szedłem do studia, na ulicy leżała stówa, ale nie podniosłem Mam nadzieję, że pomogłem Nosimy złote łańcuchy sukcesu, bo spajamy różne ogniwa biznesu Jest dobrze [Refren: Chór Markato] Powiedz ile z siebie dasz za te pięć minut, pięć minut Gdy tylko tyle czasu masz, tylko pięć minut, pięć minut Powiedz ile z siebie dasz za te pięć minut, pięć minut Gdy tylko tyle czasu masz, tylko pięć minut, pięć minut

  • 👎

  • Wzrostowi ja zjarany jestem o kurwa ale buja jak marlenka na chujaaa

  • Daj mi z 5 minut...

  • Czy ktos wreszcie podniosl ta 100?

  • MEGA PROPSY!

  • I to jest to , a nie jakieś gowno z popkiem

  • Wygral z tymi okularami piona

  • jest okej pozdrawiam cieplutko

  • Ale to jest mocne

  • Kurwa kozak chór

  • need clip

  • Jedna z moich ulubionych z płyty 🤩 Świetnie się tego słucha tak na maxa głośno 💢🔥szczególnie gdy ma się długą drogę przed sobą;)

  • Mają tylko pięć minut, a zmiescili się w nieco ponad 3. Szacunek xd

  • Major + Białas=🔥🔥🔥

  • 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Schudł mimo że wszystko wpierdala od zawsze :0

  • Białas ogień!!!

  • Pozdro 👊

  • Major to twoje 5 minut, lecisz zajebiscie

  • 247 316 - 14/10/2019

  • pewnie nikt nie uwierzy ale tata mojego kolegi siedzial z bialasem w lawce

  • A kto to kurwa jest ten Balas?

  • Majorku jak ja Cię kocham ^^ widzimy się na koncercie 29 listopada w wwa :D

  • To jest kotem 👏

  • Białas co z Tobą 👌🤗

  • Major poleciał jak jeq@ne f16 ... Rozjebane👍

  • Bizi królu !

  • Na blachach zs-y 😝

  • Młody Bizi dawaj jakiegoś kawałka, kochamy cię

  • Jest nasza Majeczka z druga fesciara

  • 1:38 nie dziękujcie 😂

  • OKULARY JAK POPEK KALI PALUCH SOBOTA QUEBO SITEK 89ZŁ www.olx.pl/oferta/okulary-jak-popek-sitek-paluch-kali-gradient-grandmaster-cazal-dita-CID87-IDjTOED.html OKULARY JAK POPEK KALI PALUCH SOBOTA QUEBO SITEK 89ZŁ www.olx.pl/oferta/okulary-jak-popek-sitek-paluch-kali-gradient-grandmaster-cazal-dita-CID87-IDjTOED.html

  • Białas jest raperem, którego dostaliśmy, choć nie zasługiwaliśmy.

    • @Slawomir El Właśnie, więc "Białas jest artystą, którego dostaliśmy, choć nie zasługiwaliśmy.,,

    • A gdzieś tam nawijał że nie jest raperem bo na rap mu szkoda rymów, to jak to jest ?

  • Szacunek Białas za zwrote!

  • Szkoda major że cały kawałek nie jest twój mam nadzieję że w następnej płycie to nadrobisz pozdro

  • Od razu przewinąłem do zwroty białasa i nie żałuje 👌

  • Ten chór tutaj to jest taki sztos, że mogę non stop zapętlać

  • o kurwa bizi z h8m4

  • białas kc

  • Jak nie potrzebujesz hajsu ja mogę wziąć jp Czaplinek priv

  • Jaki wjazd na bit wow! 💪👊👊

  • Disco polo

  • dobrze słyszeć Białasa

  • kozak numer, Białas dawaj płytke!

  • the king is back młody Be

  • dzięki Bizzy, to moja stówa tam leżała

  • Beezy mordeczko czekamy na nową płytke!!!

  • Luks

  • Jaka moc w audio 😳😍

  • puzdro. W końcu na szczycie!

  • Bialas kozak reszty nie słuchalem

  • Bialas cisza przed burzą 😮💪💪Klasyk

  • Zlodziej ma tylko 5 min zeby okradl wszystkie kasy Caly czas SPECNAZ Kocur

  • 👎 Za Balasa

  • Bizi wracaj

  • Wracaj Białas bo nudno tu

    • Gdzie niby kurwa nudno?

  • Niby 5 minut A 3:10

  • Poznań słucha 👍

  • Kurwa majorek jesteś jebaną maszyną do rozpierdlania rapu w szczególności ulicznego rapu szacun i pozdro leci do Ciebie z fartem BYKU🤙🤙🤑

  • Wada piosenki jest tylko jedna jest zbyt krótka

  • Białas tą stówą to mnie Roz*ebales

  • matheo ale dales bit kurwa

  • białas za wers o tej stówie to propsy w chuj

  • ten początek od majora taki troche na siłe i nie brzmi to dobrze

  • :)

  • Major dawaj z Kononem coś nagraj, a nie tylko to Nitro!

  • Kurwa stary białas się przypomina ;(

  • Bialas👏😱

  • Pierdoli o 5 minutach a nagrał 3

  • Mateo Ty kocie !!!

  • A tak każdy pierdolił że po co Białas że Major chce większego fejmu, A tu po prostu rozjebali ta nuta cała płytę, Jebac Hejterów !

  • Czekanko na płyte Białasa

  • bialas KOZAK ZWROTA

  • nie ma to jak stworzyć numer "5 minut" który trwa 3:09 min XD

  • Major wariacik rozpierdol

  • Białas naj.

  • Białas konkretnie

  • Bizi stworzyłeś imperium, jesteś królem tego gówna!

  • Białas wraca do nas razem z Qebo ze wspólną płytą. Marzenie

    • Udało sie

    • W stylu demowki jako dodatek do preorderu h8m5. To by było piękne

  • Ktoś wie z czego instrumental

  • Świder lacha bum patelnia chuj dupa drabina, pozdro SPZ!!!

  • Major z tym frajerem nagrales,nigdy bym tak nie pomyslala,bizi do piachu, sliwa Juz go wyjasnil R.I.P jebac BIALASA

    • @Tomasz Kownacki hah jak ja wyjaśnij pozdro 💪🔥

    • Szanowna Marto Szwarc, na jaką fundację mam przelać pieniążki aby ci pomóc?

    • dobra zamknij juz morde