Major x Matheo - "NITRO"

Opublikowany 19 wrz 2019
Zamów NITRO w wersji Deluxe!
wiadomo-shop.pl/pl/p/Major-x-Matheo-NITRO-Deluxe/96
Przedstawiamy klip do tytułowego kawałka "NITRO", którego premiera przypada w dzień wydania tego właśnie albumu. Od dziś album Majora i Matheo znajdziesz we wszystkich dobrych sklepach muzycznych.
tekst/rap: Major, Matheo
bit: Matheo
video: Filop Wiadomo Films
mix/master: Shimz

Komentarze

  • Ty nitroszczurze 😂

  • 💥💥

  • czemu tak bluzgają?

  • Ale się Wojtek odjebał do teledysku, widać paczki od widzów są pełne skarbów. Tekst był pisany pod wpływem natchnienia przez Boga leśnego dla Jego, a i wiewiórki i Monika trochę pomogli.

    • Jak się siedzi to się ćwiczy, żeby byle pizda nie podskoczyła. Chcecie mieć problem, to nie ma problemu ogółem. Widzicie, Ja mówię prawdę, a nie fałsz, to ogółem ludzie pomyślcie co wy robicie. Debilizm się szerzy na tym świecie, wariactwo.

  • Major Suchodolski lepsze rapsy robi , zabłądziłem w poszukiwaniach, spadam...

  • Kurde,, nie o tego Majora mi chodziło i nie o to nitro :(

  • Majora zwrotka to jakies szaleństwo

  • O SHIET

  • WEŹ ZAMKNIJ TĄ DUPĘ KURWA

  • Chłop co dal taki tytuł bo wie że major ma większy rozgłos niż on

  • O proszę ładnego masz pana

  • Matheo weź się za bity nie masz talentu do rapu

  • daj ktoś id na tego bolida batmobila

  • Spztnica musi kurwicy dostawać jak go porównują do suchego nitroszczura xd

  • Najlepsze nuty mają mało wyświetleń. Ta piosenka idealnie potwierdza tą tezę.

  • Hymn dla suchego idealny pozdro szkolna 17

  • UGUEM CAŁE TE UGUEM CAŁE TE

  • Co to za gówno? miał być Major w lesie!

  • Spaniała piosenka uguem i dzńkje za tq wpowiedz

  • Chłop dał tytuł piosenki nitro tylko po to żeby ludzie którzy wyszukują joora trafili na utwór nie wspominając o pseudonimie xd

  • Najlepsz muza

  • Z kosmosu dźwięk czasoprzestrzenny wypiorunował NITRO!

  • spaniały beat boży

  • dzieki major ze jestes

  • Powinienes frajerze odpowiadać za prawa autorskie tfu

  • z dedykacja dla majora suchodolskiego xd

  • Czegoś takiego nie było

  • Wow

  • Hahaha kurwa hymn nitroszczura 😂😂

  • Ale zajebisteeee gówno "Zrobię nam dwa długie baty gwiezdnego kurzu"

  • Major Nitro? Wiewiórki Konon?... ale shiza

  • Kozackie ale nie zapisałem w ''rapy'' tylko w ''coś'' ;) Pozdrawiam, bez napinki.

  • Odpalam Nitro💪💪💪📀

  • Pozdro 👊

  • Aż mi oczy demba staneli ugłem

  • Jakie fajne dziewczyny xD

  • Oczy to nie wyznacznik... ! :D

  • Debesta komenty w Polsce tylko tu tego

  • Przesłuchałam 10 sekund i zamiotło Pzdr

  • Gwiezdny kurz😎

  • To nie major KIN(knur i nitro)

  • Dmc, ford Anglia, auto z pogromców duchów. Ktoś ma bardzo ciekawą kolekcje aut

  • Knapik rozjebał system AMEN

  • Cóż za zbieg okoliczności z tym Nitro i Majorem 😂😂😂

  • Co tak mało wyświetleń przecież Matheo tu tak dopierdolił do pieca że mizaga!

  • Końcowe czytanie Pana Knapika to poezja , ciary !

  • Majora lubię i szanuję, ale z Mateło słabe to.

  • SZTOS

  • wkurza mnie to gadanie na końcu , przez to lipa jak leci na imprezie

  • Co wy pie....... kawałek szos!!

  • TEKST : [Zwrotka 1: Matheo] To, co nasze, ponad wszystko Weź zamknij mordę, robię milion Twoja ekipa wyszła jak z in vitro Chuj w takie coś, odpalam nitro Od razu po całości jebać intro I niech kurwa wszyscy to usłyszą 85' reprezent, lecę w przyszłość SPZ, zbijam pięć, żeby wyszło Jestem grą, więc ty do mnie z dobrą miną A chuj warte rady wsadź sobie jak dildo Omijam pułapki tych, co mi źle życzą Pomyślę o tym w banku, zanim wezmę coś na wynos Stoję sam, a nade mną niebo, gwiazdy Patrzę w oczy i nim dochodzę do prawdy Że już nie są one limitem żadnym A ciemną noc chciałbym dziś rozjaśnić [Bridge: Matheo] Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro [Refren: Matheo] Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam [Przejście: Major SPZ] Tro tro nitro to galaktyczny hip-hop Trzy płyty robię w rok - Towar, Lustro, Nitro Zieje ogniem głodny smok, [?] szykuj nitro Mówią: "Kurwa, stary chłop", a widzą we mnie przyszłość [Zwrotka 2: Major SPZ] Błysło, lecę przed siebie, gwiazdy gasną na niebie Mówią mi, że rozjebię, powiedz coś, czego nie wiem Wiesz co sobie cenię, na scenie czyste sumienie Z rury lecą płomienie, sprowadzam ich szybko na ziemie Major, Matheo, do góry patrz, układ słoneczny jest kurwa nasz Spada meteor, ratuje świat, nitro skład, kosmiczny rap Robimy wjazd, otwieram portal, zmieniam wymiary tak jak DeLorean Odpalam lont, pali się bomba, Człowiek Demolka i Człowiek Pochodnia Dawaj na pokład, ukrój torta i się wyluzuj Zrobię nam po dwa długie baty gwiezdnego kurzu Mówię ci, można bez grawitacji dokonać cudów Wszyscy gotowi? Przyszykujcie się do wyrzutu [Bridge: Matheo] Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro [Refren: Matheo] Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam[Zwrotka 1: Matheo] To, co nasze, ponad wszystko Weź zamknij mordę, robię milion Twoja ekipa wyszła jak z in vitro Chuj w takie coś, odpalam nitro Od razu po całości jebać intro I niech kurwa wszyscy to usłyszą 85' reprezent, lecę w przyszłość SPZ, zbijam pięć, żeby wyszło Jestem grą, więc ty do mnie z dobrą miną A chuj warte rady wsadź sobie jak dildo Omijam pułapki tych, co mi źle życzą Pomyślę o tym w banku, zanim wezmę coś na wynos Stoję sam, a nade mną niebo, gwiazdy Patrzę w oczy i nim dochodzę do prawdy Że już nie są one limitem żadnym A ciemną noc chciałbym dziś rozjaśnić [Bridge: Matheo] Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro [Refren: Matheo] Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam [Przejście: Major SPZ] Tro tro nitro to galaktyczny hip-hop Trzy płyty robię w rok - Towar, Lustro, Nitro Zieje ogniem głodny smok, [?] szykuj nitro Mówią: "Kurwa, stary chłop", a widzą we mnie przyszłość [Zwrotka 2: Major SPZ] Błysło, lecę przed siebie, gwiazdy gasną na niebie Mówią mi, że rozjebię, powiedz coś, czego nie wiem Wiesz co sobie cenię, na scenie czyste sumienie Z rury lecą płomienie, sprowadzam ich szybko na ziemie Major, Matheo, do góry patrz, układ słoneczny jest kurwa nasz Spada meteor, ratuje świat, nitro skład, kosmiczny rap Robimy wjazd, otwieram portal, zmieniam wymiary tak jak DeLorean Odpalam lont, pali się bomba, Człowiek Demolka i Człowiek Pochodnia Dawaj na pokład, ukrój torta i się wyluzuj Zrobię nam po dwa długie baty gwiezdnego kurzu Mówię ci, można bez grawitacji dokonać cudów Wszyscy gotowi? Przyszykujcie się do wyrzutu [Bridge: Matheo] Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Więc odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro [Refren: Matheo] Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam nitro tro tro tro nitro tro tro tro tro Odpalam

  • Major Ty Kocie rasowy

  • Czy to jakaś rodzina strusia, nitroszczura Suchodolskiego ?

  • Ten w chuście .. nie wiem co to za invitro ale tą gejowską zwrotką WYJASNIŁ wszystko .

  • Mam koleżankę z invitro i jest zajebista dupa do tego mądra

  • Jazdaaaaaa! Kocur!

  • Sztos nuta

  • Czytał Tomasz Knapik.

  • Kurwa ten major łak nagrywa po dwa wersy, wkleja je ledwo w bit, raperzy kurwa....

  • Major Pro lecz Matheo ma tak zmodulowany głos że nawet z bekniecia żula było by można zrobić siwtny wokal hehe

  • JA PIERDOLE TEN TWOJ PAN BOG TO SIE CIEBIE SLUCHA :d

  • Mówią kurwa satry chłop a widzą we mnie przyszłość

  • Sztosiki

  • Qwa klasa zajebiście :D widzę w Tobie przyszłość :)

  • Definicja sztosu kurwa

  • Major mordo co sie z tobą dzieje , coraz gorsza ta twoja muzyka :(

  • Jakby Kononowicz został prezydentem to wiem już jakby przemiał hymn

  • Wejście Majora w zwrotkę wejściem roku 2019. Oby tak dalej! 5!!!

  • Q DZIEN DQBRY CHCIALEM WAM PQWIEDZIEC

  • najlepszy raper

  • Pozdro Major SPZ

  • Ale się j00r odjebał, pewnie ubrania nowe z paczki albo co. Tylko gdzie krzysiek się podział się ?

  • Hejka zrobiłem Bass Booster tej piosenki Mam nadzieję że się wam spodoba A tutaj link. plthrow.info/my/wideo/m6CkYHmyp9t7gqc.html

  • To już nie hip hop to już hajsotłuki

  • ukrój tortu :* a nie torta ale ch*j z tymmm :D

  • Co to kurwa jest?

  • ale rozjebało fotel cały usrany

  • *CZEGOŚ TAKIEGO NA PEWNO NIE BYŁO*

  • jo0r mogłeś ksiengową i wiewiórki wziąć do teledysku ugułem

  • stary chlop;d!

  • Beat to remix Crazy Train?

  • Majoooor KURWA KOZAK!

  • Majorek dobry kawałek zapodał, całe te

  • Kozak

  • ODPALAAAAM!!

  • młodociane pelikany nic w nosie nigdy nie miały a więcej o wąchaniu pierdolą jak nie jeden narkoman

  • Knapik rozjebał haha

  • Niech Matheo nie nawija Rapuje czy śpiewa. Nie wychodzi to mu. Niech zostanie przy produkcji... Tragedia ten kawałek

  • Co to jest hahaha

  • Niedlugo sie mnie pozbedziesz^^major

  • Major udowodnił że polak wszystko zajebie XD

  • Nitrotrotrotrotrotrotro

  • Mówicie że on nitroszczur a on debesta raper, smiechu warte

  • Ale zajebał

  • Kiedy Nuta z Bonusem ? :D

  • Że talerze ?

  • 1:51 takie kwadraty to ja szanuję 😍

  • Haker

  • Mam wrażenie, że za dużo ćpacie, to już nie jest to co było, zero ładu i składu, takie nagranie aby było nagrane, coś tam ponawijali bez wiekszego sensu, jakis marny bit, teledysk z dupy, profanacja deloriana, słaabe w hooj

  • hahah no i major sie kończy tak szybko jak się zaczął.