Major SPZ na Hip-Hop Raport Projekt Ełk 2019

Opublikowany 2 lip 2019
Kilka ujęć z tegorocznego występu Majora SPZ z gościnnym udziałem Kaziora. Dzięki że byliście!

Komentarze

  • Ale gowno. Co to ma być za pierd....nie. Hehehe koszulki posciagali i myślą że są Gi. Hehehe

  • Szkoda ze ta edycje slabo zorganizowano mimo to Major odpala bazooke💪💪💪😎😎😎

  • Niby spoko gość ale nawijke ma słabą wszystkie kawałki brzmią tak samo no ale gimbaza uwielbia więc chłopak będzie leciał z fartem

  • Do zakopca major :D

  • Szanuje typa ...

  • 💥💥

  • Dobrze że jest Policja...I oby ich wyłapała wszystkich!!!!Zgniłą nogę sie odcina..ich powinni redukować nocnymi nalotami..gdy spią z kurwami..zbombardowani..

  • Jakie tłumy... Remiza pękała w szwach !!!

  • Na koncertach lipa w chuj

  • Pozdro 💥💪😏 Osobowice, Wrocław zawsze na głośnikach 👍😁

  • Szkoda tylko, że na żywo leci gorzej niż łaki od autotue'a...

  • GANGSTERKA W RURKACH, NO OK..

  • Major jest tylko jeden mówie tu o STUSIU I KONOWICZU!! ;))

  • POZDRO LOKAL VANDAL

  • Takie gowno ma po miliony wyświetleń co to jest haha

  • j0or dobra nawijka całe te

  • Jebać całe frajerskie Wiadomo-shop.pl

  • Ogień w szopie auuu

  • Ciekaee czy moje jelonki tam sa

  • Moje miasto !!!!

  • Zapowiedź Świdnicy???

  • taki sobie ten koncert

  • Major to akurat jest tylko jeden podrabiance. Zapraszam na szkolna 17, wyjaśnione będzie ugulem, całe te

  • Na blachach zs-y👑

  • Major to jest Major, to jest dopiero Major

  • Co jest kurwa 🤣

  • NAJLEPSZY KONCERT

  • Pozdro mordy był rozpierdol z wami 🔥🔥🔥

  • Ta publika to jakaś jebana padaka

    • Stoją ludzie napierdalają wersy bez tchu i to jest padaka? Pozdrawiam ziomek ✌

  • 🔥🔥🔥

  • Ale te gimnazjum na końcu mogliście sobie darować bo aż wstyd mordy pozdro Szczecin

    • Co ty pierdolisz, fani to fani. ;)

    • Tam na koncertach większość stanowią więc czuliby się pominięci

  • Fajnie.Tacy nie za bardzo naćpani.I ta jakość.Suuuuuper

  • Major dobra mordka, jak zdjecia robi to uśmiech widać ze prawdziwy a nie jakis podrabianiec:)

    • Też to zauważyłem. Widać ,że to szczery ,a nie szyderczy uśmiech :) Pzdr

  • Kazior dobry Hypeman

  • Rozjebaliscie panowie 💪 mam nadzieję że za rok tez sie widzimy 🤙🔥 pozdro!

    • @PĘDZEL lecz sie bandzwole polski

    • @Kersa J kup sobie słownik dzieciaku.

    • @Kersa J juz ci powiedziałem żebyś wypierdalal. Elo

    • Nie broń tych kretynuf kretynie

    • Rozjebaliscie się chyba czereśniaku tempy

  • Pozdrawiam wydziabanego kolegę 1:43

  • ;)

  • 🇦🇬🇦🇹🇦🇽🇧🇯🇧🇦🇦🇺🇦🇹🇨🇰🇨🇫🇨🇫🇨🇫🇨🇦🇨🇿🇪🇷🇪🇨🇫🇰🇬🇦🇪🇬🇫🇷🇩🇿🇭🇳🇬🇼🇭🇳🇭🇳🇬🇼🇬🇸🇭🇷🇮🇩🇮🇹🇮🇱🇱🇷🇰🇾🇰🇾🇲🇨🇰🇵🇱🇰🇰🇿🇱🇦🇲🇹🇳🇦🇲🇹🇲🇲🇲🇵🇲🇿🇲🇹🇲🇹🇳🇦🇲🇼🇲🇸🇲🇴🇲🇱🇵🇪🇵🇹🇵🇳🇵🇼🇶🇦🇵🇱🇷🇪🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱

  • Kurwa muszę iść na następny

  • XD

  • 👽🔥🔥🔥🔥🔥👽✌from the London✌

  • Rozp.ierdol konkretny był !

  • Że ten tego i tam tego 😀👌

  • NIELEGALE >>> LEGALE (taka prawda Major)

    • @Daruda102 Koleżko jak już

    • Z czegos trzeba zyc koleszko ;)

    • Prawda a subiektywna opinia to dwie różne rzeczy łebku

  • SPECNAZ cały czas i jeszcze dłużej! 💪👊

  • Zajebiscie 💪💪💰❤️

  • Major Spz na zawsze 😀😎

  • Dawaj na festival do Płocka!

  • 😎😎💪💪❤

  • Pierwszy!

  • elegancko!! klasa sama w sobie major

  • Spz elo

  • Haha Pierwszy like poszedł. Poozdroo

  • I love your miusic

  • Zakebiste mordy Kurwa ❤❤

  • Byłem tu Mordo

  • 1

  • Sztoooos