Major dzwoni do fan贸w // Nitro Rozmowy #1

Opublikowany 15 sie 2019
ZAM脫W PRE-ORDER ALBUMU NITRO NA 馃憞馃徎馃憞馃徎
preorder.pl/muzyka/polska/major-spz-matheo-nitro-deluxe
Pierwsza pula sprzedanych pre-order'贸w NITRO Mamy dodatkowo bonus niespodziank臋, kt贸r膮 jest telefon od Majora z podzi臋kowaniami za zakup NITRO w pierwszej kolejno艣ci. Mo偶liwe, 偶e zadzwoni i do Ciebie!

Komentarze

  • Ale g艂osik seksowny tej Pani , mog艂a By艣 do mnie m贸wi膰 i m贸wi膰

  • Major to jest Major,to jest dopiero Major.

  • Major pliska zadzwon do mnie to jest m贸j nr tel. 693659589

  • Major...nitro .... zaraz zaraz co艣 mi tu nie pasuje og贸艂em ca艂e te

  • Dzi臋ki Bogu xD

  • Jak ja cie kurwa szanuje

  • Major i Nitro ? Przypadek

  • Super Szczecin Dumy

  • zajebisty pomys艂 propsy Major! "To si臋 zacz臋艂o kiedy mia艂em kilkana艣cie lat.." #pdk SPZ馃憤馃挭馃敧馃嚨馃嚤馃嵒

  • Fajna akcja

  • Major jeste艣 prze mistrz w tym co robisz 馃憣馃徎馃憣馃徎馃憣馃徎馃憣馃徎

  • A kim ty, do chuja, jeste艣? Prawie nikt ci臋 nie zna, cz艂eniu. Nazwa p艂yty, 偶eby ludzie klikali my艣l膮c o Majorze Suchodolskim. Wypierdalaj z tymi swoimi trikami

  • Jestes nieprzewidywalny hehe pozdro

  • Ciekawe ktory tera zrobi to samo 馃槀 ale dla fejmu bo tu widac ze spontanowo wyszlo

  • Major jest tylko jeden i jest to wojciech suchodolski

  • dzien po moich urodzinach wrzucone XD szkoda ze dopiero niedawno sie dowiedzialem o albumie ale tez zakupie na bank! Zajebiste podejscie mordo szacun max! ESSA z Wolnego Miasta Gdansk!

  • Major jest JEDEN podrabiancu Ty ... qurwa i plyta nitro 馃槀

  • ja pierdole a da艂ny i pajace z gimnazjum dalej s艂uchaj膮 tego frajera z puchy :) Wielki ulicznik schowany do wora teraz b臋dzie si臋 wozi艂 masakra jeba膰 frajer贸w i fest贸w :)))

  • Spoko track ! Pozdro od ekipy Gun Talk ch艂opaki :) !

  • A do mnie nie zadzwoni艂 :-( A jestem najwi臋ksz膮 fank膮 Majora. Serio serio wiadomo wiadomo :-)

    • No bo p艂yty nie kupi艂am a chce mie膰 wszystkie i co teraz... Zjem Paprykarz Szczeci艅ski rano na 艣niadanie poczuje ten klimat hehe Pozdrawiam Majora serdecznie kiedy艣 spotkam si臋 z Tob膮 oko w oko Krokodylu. Majorka gor膮ca Ty una na na na ;-)

  • Major jest tylko jeden! Suchodolski ugu艂em

  • Major rozjebales!! To si臋 nazywa szacunek dla fan贸w! :D pozdr贸wki! ;d

  • Super akcja!! Mega mi艂e zaskoczenie dla s艂uchaczy

  • fajna akcja

  • Zajebista akcja 馃敟

  • Major jeste艣 genjuszem je艣li hodzi o hip hip ale ja to dopiero w empiku kupie p艂yt臋

  • *prawdziwy Major mowi 鈥瀟ak halo?鈥*

  • Major nagrywa wam

  • Og贸艂em czy to przypadek major i nitro ca艂e te i przepraszam 偶e tak powiedzia艂em

    • Moim zdaniem to wykopki pierd贸艂 e.... Na plecach Joora si臋 wozi teraz... Oooooo nie tak to nie b臋dzie... Pujdzie pismo okuratne

  • Najlepsza akcja 馃敟

  • OG脫艁EM CA艁E TE MAJOR DZWONI DO KNURA xD

  • major to jest major to jest dopiero kajor

  • ZAMKNIJ T膭 KURWA DUPE ~M.Suchodolski

  • A Ty srasz w majtki ile razy sie zesra艂es

  • no siemanko 00jor

  • Spoko akcja! Piona馃憡馃徎

  • SRAM NA MEXYKANA

  • Zadzwoni prosz臋

  • Jezu jak ja ci臋 lubi臋 byku pozdrawiam major jest koks

  • 1:46 "oo kurwa" hahahaa

  • Elegancko 鉂わ笍

  • I to sie szanuje

  • To s膮 jakie艣 stare filmy Suchodolskiego? Znaczy za m艂odu? teraz jest o wiele starszy... lub tak to Nitro na niego dzia艂a, 偶e si臋 postarza艂

  • Grubo ! Major kozak

  • R贸b to cz臋艣ciej Major, uwielbiam Ci臋 馃檰

  • Szacuneczek za dbanie o fanow

  • Wiecej wiary na teledyskach, naszych wariat贸w szanowac niech sie rozmnazaja, niech nas bedzie 5x wiecej na nastepnych teledystach, myszki tez szanowac niech dbaja o nas. Maja sie nas bac wszedzie kurrrr, ale nikomu nic nigdy nie zroobimy

  • siema morda, dobry jestes

  • Pozdro major mordo szczeci艅ska

  • Major zapierdala jak matka po wywiad贸wce do domu hahah

  • no powiem 偶e kolega mnie bardzo zaskoczy艂 zw艂aszcza 偶e dzi臋kowa艂 za kupienie p艂yty nie jeden artysta lokalnej sceny powinien troch臋 si臋 tego nauczy膰 od powy偶szego pana

  • Major dopakuj bo spadles cos ;)

  • Ja bym Zajebalem wi臋kszy rozpierdol przez telefon

  • CIARY MAJOR! KOZAK MY艢L! Z FARTEM! 鈿 鈴

  • Siema wariaty. Wiecie 偶e najwi臋kszym fanem NITRO b臋dzie Wojciech Suchodolski. Polecam kana艂. xD

  • 661 343 322 major zadzwo艅 do mnie nie zamawiam p艂yt ale slucham no to tez sie liczy mordeczko

  • Prawdziwy major to major suchodolski

  • Major gdzie mo偶na zobaczy膰 cb bo bym sb zrobi艂 zdj臋cie bo do pi膮tku jestem w Szczecinie jeste艣 zajebisty

  • Szacunek Major !

  • Siemka

  • wszystkie majory nitro uzywaj膮????

  • Rozpuszczalnik nitro

  • Fajna sprawa

  • Wszyscy upo艣ledzeni, maj膮 wylew itp.

  • Dobra akcja ka偶dy raper powinien tak.robic pozdro

  • Ja my艣la艂em 偶e Major Suchodolski.

  • Nooooo ;P PZDR

  • Zajebista akcja! Pozdro i tak 3maj Major!

  • Nagraj filmik z Majorem Suchodolskim Polski YT tego potrzebuje

  • Major kozak pozytywny gosc

  • Nie no major za to to cie jeszcze bardziej szanuje

  • Zajebista inicjatywa 馃榿

  • Nooo

  • Major to pokaza艂 klas臋 ostatnio po koncercie w Krakowie jak gotowa艂 Crack i p贸藕niej wystrzelony siedzia艂 hahaha

  • PROPSUJE AKCJE! ELEGANCKIE ZACHOWANIE. POZDR脫WKI MAJOR

  • Nacpalem sie i nie mam z kim pogada膰 byczku馃ぃ

  • a czy ty sie zajmia艂es zajmiesz sie ze on narkotyki wacha?rozpuszczalniki trawk臋 i tak dalej zajmij sie tym mecenasku predko bo jak nie bedziesz spierdolony ze stanowiska i to pr臋dko

  • on nie major on chujajor

  • Ale kot!!!

  • pozdroo EkwaDorcia 艣le ;)

  • Klasa zachowanie

  • Zamawiam dzis 100 sztuk 馃槑

  • Co艣 wyjebanego w kosmos! Z takim wdzi臋cznym gestem to 偶aden raper nie wyjecha艂. To w艂a艣nie jest Major. Mam nadzieje, ze przytrafi mi si臋 taki telefon 馃榾馃榾 Pozdro SPZ

  • Major szacunek za tak膮 akcj臋.

  • Fajna akcja

  • Props za akcj臋 Major

  • og贸艂em fajna akcja tego typu

  • MAM TEN TELEFON ROZPIERDOLI膯 O 艢CIANE?!

  • Wow

  • I to sie szanuje xd

  • Major no kozaaak Mordoo 鉁岋笍 pierwszy raz takie co艣 widz臋, szacun by艂 bo si臋 s艂ucha 馃挘馃敟 ale za takie co艣, to jest komboo Respect normalniee 馃憫 pozdro :)

  • ELEGANCKO! a偶 ciary przechodz膮. Dobra akcja ;) Powodzenia! SPZ!

  • Odwiedziny do szpitala s膮 mo偶liwe hehe? 馃槄

  • Kozak akcja, pozdro major!!!

  • Zajebisty pomys艂! Progresuje takie akcje 馃憣

  • Pi臋kna akcja , propsy :)

  • Major najwiekszy kot w rapie

  • To si臋 szanuje

  • Dobry pomys艂 Major. Z fartem

  • Kozacka akcja !!! Pozdro Major !!!