Klinika Skeczów Męczących: Kabaret Skeczów Męczących - Marlenka

Opublikowany 25 paź 2020
www.polsat.pl/program/kabaret-na-zywo/
kabaretnazywo
kabaretnazywo

Komentarze

  • 10:52 Wychodzi na to że trzeba było sobie radzić a nie uczyć się za mlodu

  • Zajefajni sa👏👏👏👍

  • Ale riposty leciały

  • cześć, bardzo dobry i śmieszny skecz. Jeśli chcesz więcej takich fajnych i nowych skeczy to zapraszam do mnie po dużą ilość nowości. pozdrawiam :D

  • Śruba jakiś taki bidny , wychudzony..

  • Mistrzostwo!

  • Reakcja Jarka w 5:41....priceless😂

  • Super. Pozdrawiam.

  • U. W. I. E. L. B. I. A. M.!!!

  • Nawet, nawet.

  • 6:25 Marlenka najlepsze momenty hehe 6:37 - ale mamie leki wjechały 🤣🤣🤣

  • 3:40 - ojciec słynny magik WIELKI ĆWIARTOLINI , i matka KRÓLOWA HYDROKSYZYNA WŁADCZYNI KSANAKSU 🤣🤣🤣

  • Jak leki wjechały dostałem ataku śmiechu :D

  • super skecz

  • Lecą w dół ,grubiaństwo bez smaku i polotu

  • Jak można się z nich śmiać???

  • Ten gościu co się za Marlenke przebrał jest the best

  • Kocham ich ❤❤❤❤ Karol, Marcin, Michał i Jarek są najlepsi. Ich skecze rozbawiają do łez

  • Zajebista ta Marlenka😁😁😁

  • Dupy nie urywa

  • Ale gniot

  • Słabe

  • Z czego

  • Masonski na mordach i cha szczego cha z oblakania

  • Ich fühle mich geil, dobre 🤣🤣🙈

  • 🤣🤣🤣

  • Miałam jeszcze okazję zobaczyć ten skecz na żywo! Genialny!

  • Qq

  • bardzo fajny

  • Nie wiem kiedyś to kabarety były śmieszne, teraz już tylko żałosne, dialogi na siłę wyciągane 😢

  • Dobre hehe 👍😂

  • Moment z niemiecką telewizja całkowicie mnie rozwalił 😂🤣

  • Jakie to prymitywne i porażające głupotą.

    • @Marcin Najman Królw którym momencie? A nie sorry ty oglądasz wk to rozumiem IQ równe widelcu

    • Zajebiste

  • Ten jego niemiecki jest geil😂😂😂😂😂😂😂

  • Marlena.. Hahahhaha

  • Więcej skeczy z Marlenką!!!!

  • Super!!! Bardzo fajny materiał. Miło się oglądało ! Jeśli macie ochotę, zajrzyjcie również do mnie. Jeśli Wam się spodoba, proszę o suba 😊 Pozdrawiam i życze miłego dnia ! 😊

  • Nie da się tego oglądać przez ten syntetyczny śmiech w tle...

    • @MEGATHIX nie? Coś w tym jest? Nie da się tego słuchać. 😂

    • SERIO!!!!????? obrzydziłeś mi ten skecz, dzięki!

    • jaki syntetyczny jak tam widownia była?

  • 😂😂😂😂

  • Dramat!!!!

  • Marlenki nikt nie podrobi , tylko Paranienormalni !

  • ,,Ale mamie leki wjechały" mistrzostwo 😂😂😂

  • super

  • Jarek 😂😂😂😂😂😂😂

  • Świetnie trafione w punkt. Najlepsza terapia to zobaczyć siebie w lustrze. Poadrawiam

  • 1:45 właśnie A niektóre dziewczyny nago śpią A nie powinny

  • KSM to można oglądać seryjnie. 😂😂

  • Zajebisty Skecz ubawiłem się

  • Jak zawsze super !!!!!

  • Ehh chyba ten sam wam pisze teksty co Kiepskim

    • Przecież to jest prześmianie takich rodzin jak Kiepscy... Lol. Czy ludziom trzeba tłumaczyć. Kabaret jest dla ludzi - w miarę-myślących.....

    • Nie, na pewno nie, jakby tak było to by było to tak świetne jak Kiepscy.

  • Sztos

  • Słabe :-(

  • Lubie KSM ale to jest PORAŻKA

  • Papa Smerf i Smerfetka czekają na warzniaka

  • Dla mnie najlepszy kabaret ale ten skecz nie bardzo😉🙃🙂

  • 👌👍

  • Mało śmieszne teksty, ale spoko zagrane i lubię te gęby :) Ale panowie! Popracujcie trochę dłużej nad scenariuszem.

  • perfect! jestescie odlotow!i..

  • Super skecz kocham was

  • Mistrzostwo

  • Na jebeju xD

  • Ale "oryginalne " teksty. Upadek kabaretu trwa....

  • super skecz iestescie super

  • No najlepsi 😂

  • Słabiutkie.Granie na siłę

  • Od 5 minuty troche śmiesznie

  • Po obejrzeniu tego skeczu Ich fühle mich geil auch xD

  • paździerz

  • Marlenka to nowa gwiazda 👌

  • Hahaha z śmiechu można zawału dostać 🤣😂🤣😂🤣😂👍👍👍👍👍

  • czemu się tak zeszmaciliście , bez urazy , ja się pytam się ?

  • Moi rodzice na pewno by mi taknie powiedzieli

  • KSM przywraca mi wiarę w polski kabaret. Nie mówię o tym skeczu ale ogółem

  • Uwielbiam Was Panowie, ale ten skecz wam nie wyszedł

  • fajne fajne ale jeszcze nie ogladalem :D

  • Super❤