Kayah i Mery Spolsky - Królestwo Kobiet (Official Video)

Opublikowany 25 wrz 2020
Singiel ‘Królestwo Kobiet” to efekt pracy niezwykłego duetu Kayah i Mery Spolsky! Piosenka jest hołdem dla siły i jedności kobiet. Królestwo Kobiet to świat w którym to kobiety biorą sprawy w swoje ręce i same decyduje o sobie i swoim życiu. Są odważne, zawsze biorą się w garść, głowę noszą wysoko i nie cofną się przed niczym. To kobieca solidarność, bo kobieta to siła! 👑💃💪
🎶 Posłuchaj singla "Królestwo Kobiet" w serwisach streamingowych ➡ kayax.lnk.to/KrolestwoKobiet
Inspiracją do piosenki jest serial „Królestwo Kobiet”, który już w 18 października będzie można zobaczyć w TVN. Serial, tak jak piosenka, pokazuje, że kiedy kobiety łączą siły są nie do pokonania. I ta moc to jest ich prawdziwa natura! Opowiada historię czterech zupełnie różnych kobiet które połączy los. Przez jednego mężczyznę wpadają w sam środek kryminalnej intrygi. Zdane tylko na siebie będą musiały stawić czoła światu. Miłość, przyjaźń, zbrodnia, wielkie pieniądze i duża dawka ostrego humoru gwarantowana! A w rolach głównych wybitne aktorki: Krystyna Janda, Gabriela Muskała, Karolina Gruszka i Aleksandra Adamska.
Kayah wraz z Mery Spolsky ubrały tę historię w swoją wrażliwość, przepuściły przez rwącą się do tańca energię i stworzyły hymn babskiej jedności, siły, wsparcia, mądrości i odwagi! Poprawcie koronę i do przodu dziewczyny!
Oglądaj więcej w Playerze ➡ player.pl/seriale-online/krolestwo-kobiet-odcinki,27465
#kayah #meryspolsky #krolestwokobiet
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Kayah & Mery Spolsky „Królestwo Kobiet”
Tekst: Mery Spolsky/Kayah
Muzyka: Kayah/Mery Spolsky/No Echoes
Produkcja: No Echoes / Patryk Kumór / Dominc Buczkowski - Wojtaszek
Mastering: Patryk Kumór / Dominc Buczkowski - Wojtaszek
Produkcja i prawa: Kayax Production & Publishing 2020
Premiera: 25 września 2020
Reżyser: Sebastian Wełdycz
Dop: Sebastian Wełdycz
Montaż/koloryzacja/postprodukcja: Sebastian Wełdycz
Asystent kamery/ostrzyciel: Paweł Tejchman
Scenografia: Agata Wełdycz
Rekwizytor i obsługa planu: Jacek Godorowski
Kierownik produkcji: Agata Wełdycz
Asystent produkcji: Magda Łaba
Make up Kayah: Marta Furdyna
Stylizacja Kayah: Anna Zeman
Stylizacja fryzur Kayah: Urbański Team
Make up Mery Spolsky: Renata Skórczyńska
Stylizacja Mery Spolsky: Natalia Zdrojek
Stylizacja fryzur Mery Spolsky: Urbański Team
Oświetlenie: Open Madia
Sprzęt filmowy: Fast Media
Producent wykonawczy: Pompidou Film (www.pompidou.film)

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tekst:
Puk, puk dobijam się
Do ciebie jak szalona
Puk, puk otwieraj
Zanim spadnie ci korona
Od dzisiaj widzę, że polegać
tylko mam na dziewczynach
Puk puk, na nowo
już bez ciebie żyć zaczynam
Królem
Możesz być królem
Królem
Jeśli królową masz
Możesz królem być o tak
Możesz królem być jak chcesz
Ale musisz królową mieć
Nam niepotrzebny żaden król, bo i tak jesteśmy cool
Moje motto być na złoto i nie dawać się idiotom
Silne i przychylne, tak
Zawsze nieomylne, tak
Ładne i zaradne, miłe
Zazdrosne tylko chwilę
Puk, puk
Od dzisiaj prosto w czoło będę pukać
Ona mówi szczerze
Puk, puk
Gdy przyjdzie mi problemów w sobie szukać
Od dzisiaj w siebie wierzę
Od dzisiaj rządzi tu
Niezastąpione królestwo kobiet
Ona mówi szczerze
Puk, puk
od dziś otwarta jestem już na nowe
Królem
Możesz być królem
Królem
Jeśli królową masz
Możesz królem być o tak
Możesz królem być jak chcesz
Ale musisz królową mieć
My jesteśmy dziewczyny
Których nie zniszczy czas
My się nie rozczulimy
My się bierzemy w garść
My nowe królowe
Mamy wysoko głowę
To jest królestwo kobiet
No co ty nie powiesz
My jesteśmy dziewczyny
Których nie zniszczy czas
My się nie rozczulimy
My się bierzemy w garść
My nowe królowe
Mamy wysoko głowę
To jest królestwo kobiet
Królestwo Kobiet
Same Królowe
Królestwo Kobiet
Królem / Królestwo Kobiet
Możesz być królem / Same Królowe
Królem / Królestwo Kobiet
Jeśli królową masz
Królestwo Kobiet
-----------------------------------------------------------------------------------------------
KAYAH
Facebook: kayah.official
Instagram: kayah_official
www: kayah.pl
MERY SPOLSKY
WWW: www.meryspolsky.pl
Facebook: meryspolsky
Instagram: meryspolsky
Snapchat: meryspolsky
Spotify: spoti.fi/30VJFB9
KAYAX
WWW: www.kayax.pl
Facebook: kayaxmusic
Twitter: KayaxMusic
Instagram: kayax_music
Spotify: open.spotify.com/user/kayax_music

Komentarze

  • ⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

  • Piosenka strajku

  • Super serial. Już dawno tak ciekawego nie widziałem. Rola Jadny pierwsza klasa.

  • Tfu

  • Szo ny druga zmiana

  • Kaja stara rura, przy młodych chce sie teraz odmłodzic

  • ⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

  • Janda wygląda lepiej od Kai

  • ⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

  • Ksiądz Mateusz tam był XD

  • To jest wszystko poj*****e jap******e sorry ze przeklinam ale ja nie mogę wytrzymać 😡😡😡😡😡😠

  • Większość kobiet widzi w facetach źródło utrzymania😂🤣, to ja podziękuję za taką znajomość gdzie dla kobiety liczy się tylko kasa 😂, nie toleruje ludzi którzy przekładają pieniądze ponad wszystko bo to ludzie którzy nie są warci czasu im poświęconego

    • Dlatego kobiety walczą o równouprawnienie by stać się niezależne od facetów. Faceci wciąż więcej zarabiają od kobiet i to kobiet ponoszą wciąż większą odpowiedzialność za dom.

    • To działa w obie strony ;)

  • Mam wrażenie, że wiedziałyście co stanie się niespełna miesiąc po publikacji piosenki #BabcieWangi

  • ⚡⚡⚡🔥

  • Kocham tą piosenkę

  • Mery uwieeeeelbiam Cię, ale nie rób tego więcej... To było złe.. Kaya to też tyczy Ciebie. Złeeeeee

  • Ten serial jest mega i piosenka też super. KRÓLESTWO KOBIET RULEZ

  • Bardzo bardzo fajne :) Kayah + Mary? TAAAAK!!!!!

  • Mega !

  • That’s so 90‘s 😅 to promote a movie on a Music clip. Guys, please move forward. Anyway, that song is quite nice.

  • Jaka hujnia

  • a zebyscie sie nie zesraly

  • Fajnie posluchac i poogladac inteligentne i utalentowane kobiety :)

  • Jakie zjebane xDD

  • 2:24 współczuję facetowi xD

  • 2K20 ☹️

  • ogolnie fajna piosenka ale ze to jest hymn strajku kobiet nie lubie tej piosenki

  • JBĆ strajki

  • Kayunia jak pieknie wyglada❤️

  • Raczej tańszy kawałek.

  • Rzygac sie chce tym nachalnym i perfidnym promowaniem feminizmu. Im więcej widze i słysze tego typu teksty tym bardziej chce żeby ten świat sie już skończył. Co Wy wyprawiacie dziewczyny? Przecież mężczyzna to wspaniała wartość i bez nich nasze istnienie nie ma większego sensu.

    • Piosenka została napisana na potrzeby serialu, a tekst na podstawie jego dwóch odcinków - to nie jest jakieś widzimisie Kayi i Mery.

  • Gdy słyszę waszą piosenkę od razu chce śpiewać

  • 0:12 18+

  • A ja nie mam królowej. Ech. Nie bądź mi królem (((

  • Ona mówi szczerze ;)

  • 2:00

  • jak nie ....to #wypierdalać#!!!!! kocham moje przyjaciółki !!!!

  • Hahahahah co za fantastyczne komentarze haahahahah

  • 2:06 to jest to po co przyszedłeś

  • 2:07

  • 2:08 fajna część

  • 2:06 :)

  • M

  • My jesteśmy dziewczyny,których nie zniszczy czas!

  • Cudnie dziewczyny! Jest moc ! 💪

  • 2:07 ❤️

  • Chujowe

  • ❌❌❌❗❗❗❗

  • Widziałam zapowiedź nowych odcinków "Królestwo kobiet".....Przypadek nie sądzę.ヾ(•ω•`)o

  • Jestem jeszcze mega młoda ale już dosłownie nie chce mi się wychowywać w Polsce

    • @†Apmal† ty sobie wypierdalaj jak ci się coś nie podoba a poza tym ja bym bardzo chciała ale nie mogę :)

    • To wypierdalać za granicę

    • Tak samo... Coraz bardziej się ciesze z swojego podwójnego obywatelswa...

  • Kaya, wiadomo, ale Mery nie odstaje. Pikne!!!!!!!!!!!!!

  • ale rak japierdole

    • Rak to jest PiS, a to jest piosenka

  • Jestem za kobietami Każda kobieta powinna mieć wybór!!

  • zrobcie to w RUS: plthrow.info/my/wideo/zKhheqTNzrumoJeo.htmlww.plthrow.info/my/wideo/36dyqoeelr2rkY0.html

  • MILJON!!!🖤🖤🖤

  • Milion 😍❤♥️👑

  • Partie Kayah bym wyciął.

  • Świetna piosenka🙂

  • Nigdy się nie poddamy. Walczymy Swoje Prawa 💪💪💓

  • Polska Jennifer Lopez

  • Ta piosenka pasuje do dziejszych czasów

  • Haha ciekawe czy jakiś mężczyzna odważy się na taki krok.

  • A czy to był film no bo nie wiem

    • Serial TVNu. Leci w niedziele o 21:30.

  • ⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

  • Aya ttps://m.plthrow.info/my/wideo/uqR5aaTOssycd4k.html

  • 2:07

  • 2:07

  • Pff, król będący gejem nie potrzebuje królowej

  • ⚡✊💗

  • 💓💓💓💓 ✌

  • my jesteśmy dziewczyny których nie zniszczy czas my się nie rozczulimy my się bierzemy w garść my nowe królowe mamy wysoko głowę to jest królestwo kobiet

  • Meega

  • ⚡⚡⚡⚡⚡

  • Kaja pięknie wyglądasz! ❤️

  • Jestem krolem I nie chce sie dzielic niczym z krolową ,sama musi zapierdalc. 🙂

  • Patrz... na czassie :D

  • Ta piosenka jest tak chujowa że ja pierdole

  • To powinien być hymn strajku kobiet

  • Dziewczyny, damy radę! Siła w krolowej, unoś wysoko głowę ✌

  • Jesteś gupia

  • Ostateczna wyprzedaż -80% - Sklep internetowy Office Shoes oferuje buty damskie, męskie i dziecięce. Modne obuwie takie jak: balerinki, ...mytracking.pl/p/0MwP/m5nF/ujWD

  • Ta piosenka powstała na podstawie nowego serialu "Królestwo Kobiet" a luzie używają to do strajków xD

  • Wkurwia mnie to że kobiety robią z SB bogów jakby. Że ooo my jesteśmy dziewczyny ooo

  • troche bajka...lecz dam "lajka".

  • Wowww. Królestwo kobiet

  • idealnie trafiły z czasem🔥⚡️

  • 2:07

  • ⚡⚡⚡⚡

  • H

  • BRAWO DZIEWCZYNY!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • ⚡💓

  • kocham tą piosenke

  • Zarówno emisja serialu jak i premiera piosenki odbyła się w odpowiednim czasie. Niesamowity zbieg okoliczności...

  • No lol

  • Gratulacje za nutkę_mega super się tego słucha 👌a i energię do własnego zdania daje 👍

  • Super 👌 utwór który dobrze opisuje że kobiety są silne 💪

  • Dobrze ze za marzenia nie karaja

  • Teraz w tej sytuacji piosenka trafiona w 100%brawo!!