KaeN - Spowiedź [Official Music Video]

Opublikowany 14 sty 2021
PREORDER ALBUMU „JASON” 👉🏻 k13stuff.pl
Posłuchaj w serwisach streamingowych 👉🏻 musicgo.lnk.to/spowiedz
Sprawdźcie kolejny singiel z albumu "Jason"!
Artist: KaeN
Title: Spowiedź
Lyrics: KaeN
Music: Got Barss
Video: REC PRO
Mix/Mastering: Staszek Koźlik, Erem Studio
Label: K13

kaen_13?hl=pl
ewelinalisowska...
gotbarss_?igshi...
recpro.pl?igshi...
staszekeremstud...
eremstudio?igsh...
#kaen #spowiedź

Komentarze

  • Do Kaena Dawida S bo Rodo. Czemu tak ciągle pana atakują że kopiuje pan styl rapera Eminema jego teledyski czy gestykulacje? Co wejde w kawałki panśkie to ciągle jakieś porównania do Eminema czy rzeczywiście Dawid wzoruje się na nim ? Bo przecież Eminem to sprzedajna marionetka dla kasy. Chyba Dawidzie Kaen nie jest sprzedajny że mu masoneria co rządzi przemysłem muzycznym mówi co ma rapować? Chyba walczysz z systemem? Czemu tak ciągle wyszukuje każdy hejter bo o to jest zerznietę z teledysku Eminema o bo tam podobnie rapował bo Kaen to xeroboy. No ciągle czekam na taki dłuższy kawałek gdzie Dawid poruszy temat tego że nie jest drogim polskim Eminemem. Rozumiem że Kaen jest sobą a może tylko inspiracja dla jego twórczości jest tematyka tekstów Marshalla Matersa? Jak już mówiłem Eminem sam nie jest realny sprzedał się dla kasy nie jest sobą mówi co mu producent każe o tym . To po co powielać teksty kogoś kto dla kasy pojedzie po własnej matce czy byłej żonie? Eminem sam powiedział w tekstach swoich że sprzedałem duszę diabłu. Tak więc przyznaję że oddał się masonerii by być bogatym .Szkoda że Kaen ma porównania do takiej osoby jak Eminem. Masoneria go kupiła dlaczego zarabia miliony bo jest kukiełka w ich rękach. Dawid nie wiem czy jest takim psychofanem Slima Shaydego. No ale to że ktoś się inspiruje kimś to coś złego? aa Sienkiewicz Prus Reymont Wyspiański jak pisali swoje powieści nie zainspirowało ich dzieło innych twórców literatury ? Czemu atakować kogoś bo on to nie ma swojego stylu? No właśnie Dawid masz uwielbienie w kimś kto sam cierpi ale żeby jego córka było dobrze robi to czego może nie chce ? Przecież Eminem nie robi tego co chce te teledyski może ktoś z wysoka nim kieruję bo wiedzą że to się sprzeda. Przecież elity też kierują muzyka o czym śpiewać tutaj raper ma rapować. No i Eminem tylko siedzi w tym i przytakuje inaczej skończy że zniszczą go zabiją jak 2 tupaca Shakura czy Michaela Jacksona. Chcesz być takim jak oni? Dla kasy dla sławy i bycia gwiazdorem oddali się korporacjom. Tak skończył Elvis Prasley tak skończyła Marilyn Monroe czy Księżna diana. Wszyscy byli zabici gdy zaczęli się buntować nie chcieli być posłuszni do gazet powie się bo to był wypadek. Zrobią kłamstwa jak tylko gwiazdor chce się wycofać odciąć od tego. Eminem też chciał ale by zabili go zrobili z jego życia piekło. On to robi te karierę dla córek by miały raj na ziemi. Wierzę że Dawid nie jest związany z takimi ludźmi bo naprawdę oni są tylko po to by promować co złe. Eminem to tak serio człowiek który wymyśla swoje życie a udaje twardziela mocnego gościa. Ma talent to fakt i Dawid ma talent na pewno dany od Boga. Ale system może zniszczyć każdego dobrego człowieka i zrobić z niego potwora byle był w klatce. Ten człczłowiek może nawet wołać o pomoc w swoich tekstach. Tak nie ma co patrzeć na Eminem on już wybrał drogę że poszedł w to kłamstwo byle mieć dobre życie. Tak działa system a nie ma co go naśladować to dla mnie człowiek który sam boi się być może tego co tworzy. Zobaczcie że Dawid za bardzo patrzy na tego Eminema. Kaen nie idź tą drogą bo to droga nie do Boga. A w teledysku już odonosiłeś się do wiary. Eminem tego nie zrobi nie powie Boże uratuj mnie. Taka prawda już w tym zostanie aż umrze. Będzie robił to co sprzeda się co będą kupować.

  • Wrócił Władca liter w dobrym swoim stylu oby wiecej takich kawalkow Kaen

  • Super tekst kilka słów a jest w nich wszystko

  • Ta muzyka wchodzi Tobie jak jebany krysztal

  • Bede snil wlasny film bede robil co chce!

  • Powiem że lepsze muzy ale kaen to mo ią ulubioną muza

  • Powrócił

  • widać że z pasją śpiewasz i nagrywasz teledyski :) genialne :)

  • Super kaen wroc tak samo jak z alter ego ;(

  • Jest ogień panie

  • Znowu teksty z sensem! KaeN powraca!

  • Nie no stary KaeN to najlepszy KaeN Oby więcej takich Nutek pozdro 💪

  • Więcej tego typu 🎶🎶🎶 🔥🔥

  • Taki mocny i otwarty poprostu super " so stark und offen einfach klasse "

  • Ale zajebiste pamiętam jak kiedyś jeszcze Dave oglądałem mega zmiana :P

  • plthrow.info/my/wideo/rYOigXidys9uhps.html&ab_channel=HITBOX

  • Sztoss

  • To jest to :o

  • dajjcie starego kaena

  • w końcu wrócił stary KaeN, który towarzyszył w liceum! aż się przypomniał 2012

  • Kaen, czemu Ty znow ten swój pyszczek zakrywasz?🤔 Nutka petarda💙

  • Jest ogień 😈😈😈

  • Siadło mi i mojej 2 letniej córci 😅❤️ Próbuje (ona) śpiewać refren 😁 Super piosenka lecimy z tym :3

  • czekam na nową płytę

  • Co oni ci dali w tym sfd że tak lecisz🤔😁

  • Zajebjsty kawałek. Pozdro Kaen 🤝

  • Pamięta ktoś może KaeN - Alter Ego ? Hah

  • Wreszcie stary dobry kean powrócił pozdro trzymaj się 💪❤️🙂

  • hen ko dokłanie ale nie powoli tylko leci zajebiśćie

  • Jak cię nie słucham to , to jest złoto !!!!

  • Dziwie się, że tu jest tak mało aktywności, naprawdę muza z potężnym potencjałem!

  • ❄🎄🔯🎁✨👼🎑😌❄🎁✨👼🎄 *Z powodu miłości. Bóg posłał swojego Syna Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Trzy dni później. Wskrzesił go z martwych.* *Teraz. Tylko przez Jezusa Chrystusa. Bóg dał nam darmowy dar życia wiecznego. On cię uratuje i uzdrowi.* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*

  • prawie jak sylas

  • Kocur

  • Niezłe☺

  • Co jak co wokalu KaeN'a nie lubię... , ale tekstów to mu nikt nie zabierze dalej trzyma poziom

  • to Kaen i jego alter-ego

  • Maska powraca i stary KaeN

  • System rozjebany 🥰🥰 Brawo 👏

  • "Czass nie zatrzymaa mnieee" już to gdzieś słyszałem🔥👌

  • 👍💪💪💪

  • Gdzie załatwic taką maseke u za ile Chodzi mu o zrobienie jej i dopasowanie do twarzy

  • Pozdrawiam Dawid 💪✌️

  • No co, zajebiście 🖤

  • NIEBEZPIECZNE !!!! WSZYSTKIE NOWOCZESNE SZCZEPIENIA PRZECIWKO KWIERCOWI I INNYM CHOROBOM ZATRUCIAMI CZIPAMI NANO PATRZ PATENT 060606. KIEDY ZOSTANIE SZCZEPIONKA, POSTAWI BESTIĘ SŁOWA PAUSIA ŚWIĘTY KONIK. BIOMETRIA. LASER. KOD KRESKOWY Z PRZODU. KOMPUTER „BEAST” W BRUCELLI. PRZECZYTAJ BIBLIĘ APOKALIPSY. Przesyłając dane biometryczne do paszportu BIO, dowodu osobistego lub prawa jazdy, osoba może potajemnie wypalić laser na czole ze zdjęciem twarzy z numerem QR CODE 666, aby kamery wideo natychmiast zidentyfikowały jako kod QR na smartfonie. po tym ludzie zaczynają chorować fizycznie i demonicznie w kościele lub znosić PSITEROR, czyli słuchać głosów w swoich głowach itp. nawet jeśli NIE DAŁEŚ ETYKIETY, to twoje biodany idą do komputera pod nazwą `` BEAST '' w Brukseli, każdy, kto wejdzie do komputera jest zdepersonalizowany IMIĘ od BOGA i otrzymuje osobisty 18-cyfrowy numer IMIĘ od SZATANA, czyli wchodząc do komputera bestię, którą zapisujesz w księdze rejestracji zmarłych w PIEKLE !!!! JEŚLI AKCEPTUJESZ BIOMETRIĘ I CHCESZ ZGŁOSIĆ, TO MUSISZ NAPISAĆ WNIOSEK O ODMOWĘ Z BIO PASZPORTU. PRZEJDŹ DO KONJEKTU KOŚCIOŁA PRAWOSŁAWNEGO SPAL PASZPORT I NIGDY GO NIE UŻYWAJ. KAPŁAN, KTÓRZY POSIADAJĄ BIOPASSPORT LUB POTWIERDZAJĄ - BŁOGOSŁAWIĆ PRZYJĘCIE I PROWADZIĆ WSZYSTKICH DO PIEKŁA !!!!! JAK PRZETRWAĆ? CHRZEŚCIJANIE ZABIJAJĄ W MIASTACH NA SWOJEJ KRAINIE....

  • Kozacka nutka wpada w ucho oby więcej takich piosenek Pozdrawiam!

  • Co sie stalo ze starą maską KaeNa?

  • ❤️❤️pozdro debest jak zawsze!!!!

  • Grinch rozjebał tą zimę ;) !

  • Fajnie się patrzy jak Idol z dzieciństwa znów powoli rozpierdala

  • Fajnie się patrzy jak Idol z dzieciństwa znów powoli rozpierdala

  • Idziemy po swoje ludzie KOZACZEK JAK MAŁO KTO.

  • Kozackie!🤙Jak zawsze rozpierdol!🤟Pozdro💪

    • Co za gówno he

  • Takiego gościa to można słuchać...co nuta to lepsza, czy solo, czy z kimś...szacun 😁💪💀👍👌✊✌👊👏🤘🤘🤘

  • Lubię takie teksty o prawdziwym życiu

  • Jak zawsze sztosik 🙏❤️

    • Fajnie się patrzy jak Idol z dzieciństwa znów powoli rozpierdala

  • Ja nie wiem czemu tak mało odsłon tego klipu jest

  • SZTOSSSSS!!!!😱👑

  • Dobre, dobre, dawajcie więcej Panowie. Pozdro, elo

  • KaeN to najlepszy raper na świecie co ja pierdole nawet w kosmosie

  • KaeN stary wrócił

  • KAŁen jeszcze żyje?

  • Ostatnia płyta mi mocno średnio siadła ale ta się zapowiada bardzo dobrze

  • Na początku myślałem że to zwykła popowa chujnia, dobrze że się myliłem 😊 rozjebane 😁

  • Takie puszczone oczko do "Ojcze Nasz" mam wrażenie

  • Zajebista nuta sztos Pozdrawiam 🎶🎶🎶🥳🥳❤️❤️

  • Rewelacja!!!

  • 🔥

  • Gdzie jest stary kaen..

  • więcej refrenu niż treści jebać te refreny nawijać proszę

  • Mocna Nuta, Szanuje Jak by o mnie ;d

  • Mógł wejść morsować w masce dla beki xd

  • 👌🎶🎵🎼❤

  • Nie przestaniesz mnie zaskakiwać GOŚCIU "SZTOS NUTA"

  • Koza buku dawaj tak dalej

  • Ten refren trochę Keke mi przypomina

  • Nuuda

  • Zajebisty kawałek, pozdro

  • TOTAL PORASZKEN WARATOWA GASTKA DURNA APLIKACJ NIEPOZODANA ZJAWA POJMAJET

  • brakowalo mi takiego kaena

  • Dawid jak zwykle ROZJEBAŁ ! Propsy

  • Bardzo dobre

  • Dojebany Kanał Pozdro Bajorson :D

  • Kocur 🤙💪👌

  • FEKJU ZA HELP

    • Good job.. keep up the good work.?

  • 19,12,2018

  • Czuć to tak mocno jak 2k12/13 😁

  • Raper SIDO z Niemiec, odsyłam Państwa do internetów.

  • Piękne, piękne, piękne! 🙏 W każdej gorszej chwili puść sobie samemu tą piosenkę Kaen! 😉

  • kozak nutka 🔥🔥❤

  • kurwa kot

  • Ale dojebany numer,Kaen dobrze że jestes

  • Lecisz strasznie ziomek propsik super zmiany flo sztosik Keep Up Piona !!!!

  • Kurwa dobre gowno dla mnie jestes kozak ktory wywoluje ciary na ciele !! powodzenia i rob dalej swoje

  • Kaen mam pytanie czy rozważał byś walkę na Fame z tetrisem? No chyba że rap battel co wolałbym zobaczyć szczerze mówiąc ale zapewne w tej formie potyczki tak jak we freestajlu nie uwłaczajac tobie mogło by być z tetem ciężko pozdrawiam i czekam na odp

  • 1:27 co za ujecie kozackie jak z jakiegoś filmu,takiej muzyki KaeN mogę słuchać

  • Tego mi brakowało 😁

  • No Stary KaeN wrócił z dobrą muzyką

  • 🎯🎯🎯🎯🎯

  • Stary KaeN 👌 w tekstach💪 #2021