Kabaretowy Szał - Kabaret Moralnego Niepokoju odc. 10 (50')

Opublikowany 1 gru 2020
Najlepszy prezent! Kabarety na DVD allegro.pl/uzytkownik/allegronewabra
The Best Of Kabaret Moralnego Niepokoju - Odcinek 10
1. Gejowski ślub 11’, 2017
2. Test na pracę 13’, 2007
3. Na budowie 8’, 2007
4. Jak mi dobrze bez Ciebie 5’, 2017
5. Test 11’, 2017
„KABARETOWY SZAŁ!” to unikalna kompilacja polskich kabaretów.
W 45 minutowych odcinkach zobaczą Państwo najpopularniejsze
polskie kabarety w swoich najlepszych skeczach i piosenkach.
Prezentowane materiały wideo pochodzą z wydanych w latach
2006-2015 autorskich płyt DVD. Wśród wykonawców zobaczymy:
Ani Mru-Mru, Kabaret Moralnego Niepokoju, Kabaret Młodych Panów,
Kabaret Smile, Kabaret Łowcy.B, Kabaret Jurki, Kabaret Ciach, Kabaret DNO,
Kabaret OT.TO, Grupę MoCarta, Zbigniewa Zamachowskiego, Ireneusza Krosnego,
Artura Andrusa, Waldemara Malickiego i wielu innych.
Zapraszamy do oglądania i życzymy dużo uśmiechu!

Komentarze

  • Fajny kabaret mówią że Polacy kradną w Niemczech a terorusci bomby wysadzaja

  • "POKOJOWE" odejscie? chyba najlepsza optymalna taktyka.KOMUNISCI sami sie zaorza. Odtajnienie dokum. otworzy oczy wielu niedowiarka. Latwiej bedzie "wyprostowac" "niegodziwosci" TEGO SWIATA. Teorie spiskowe okaza sie PRAWDA, ignoranci otworza oczy.MOZE. Mysle ze DJ TRUMP (lub ktos podobny)zdobedzie jeszcze wieksze poparcie i "naprawi" ZLO tego SWIATAzgodnie z pozytywnymi PRAWAMI NATURALNYMI .

  • *Ktoś zakręcił się na pomidorze* 😁

  • A to nie jest Grażyna??? 😄

  • Jak jesteś taki elektryk i wiedz jak zrobić obejście ...

  • Żebyś ty wiedział jak kurwa nie mogę na twój ryj patrzec

  • The poor doggie had to suffer and watch dis XD.

  • plthrow.info/my/wideo/zqFopqumq913ip8.html

  • Czemu YT tego nie nie banuje ? a LGBT nie Hejtuje ? przecież te Śmichy na sali są NIELEGALNE ?!!!

    • Z normalnego małżeństwa jak żartują to nikt nie ma nic przeciwko więc morda.

  • thX

  • Ta niby lewica rozbawia mnie lepiej niż najlepsze polskie kabarety

    • popatrz sobie na prawdziwa - PIS - tam to jest dopiero cyrk wsrod komuchow :D

  • dzis przy najpodlejszym dniu mojego zycia, jak mi humor poprawili...:)

    • @jackxd10 AAa

    • A co się stało?

  • Własne dziecko się kocha🤔✋ jakie by ono nie było🎺👒🕊kabaret!!!#a jednak...🌷🎅⭐

  • Propaganda zboczenia

  • Aż się chłop spocił jak usłyszał 😋

    • 44:52 dopiero teraz załapałem że on tutaj czyta odpowiedzi 45:43 a tu czyta następne 46:05 XDD

  • Stare

  • a co z Aldoną?😊

  • NO I TAK WSZYSTKIM DOBRZE JEST SAMYM . Nie potrzeb ludobójstwa przez szczepionki czy cokolwiek innego co sobie kto wymysli.

  • jak jest taki elektryk to niech kombinuje

  • stare konie a bawią się w wycinanki. Weźta się za robotę zamiast pajacować

  • B

  • plthrow.info/my/wideo/roiWiJfMu92ia58.html

  • Góral bravo kawałek dla rozwodników,gonić te ściery.Elementarnie traktować te pomioty,blachary,i esencje zła .j.......c,dać 2 dychy i won z domu.

  • MOJE WYPOWIEDZI NIE SA WIDOCZNE DLA CZYTELNIKOW NA WIELU PORTALACH, cenzura niewygodnych tresci z wiadomych powodow JESLI WOLNOSC dla Twoich najblizszych jak i WSZYSTKICH LUDZI nie jest Twoim celem NADRZEDNYM to idziesz w niewlasciwym kierunku. Natomiast WIEDZA moze pomoc w lepszym zrozumieniu. CZASEM trudno zachowac pogode ducha, bycie pasywnym to jak wspolpraca z przeciwnikiem - zdobywanie rzetelnej wiedzy i infornacji to klucz do swiadomego dzialania na rzecz POZYTYWNYCH NATURALNYCH WARTOSCI . TU TRZEBA inicjatywy, kreatywnosci, dzialania, . Sprawy DUCHOWE-wzbogacaja-TYLKO czyn moze COS zmienic, i o tym wiedza WSZYSCY, lacznie z ciemiezcami. Zasadniczo, nie osoba ma tak duze znaczenie jak idea o która walczy . Ma znaczenie co się mowi, ale jeszcze większa ma, co chce sie osiagnac i co robi sie. SAMA WIEDZA nie wystarczy. USWIADOMIENIE sobie tej wiedzy i inteligentne jej zastosowanie moze przyniesc pozytywne wyniki. Niech ZYWI nie traca NADZIEI. Pogoda ducha jest zarazliwa i udziela się . MOZNA ZMIENIC“zaprogramowany “ bieg wypadkow, pomimo przewagi “przeciwnika”. Jego posiadania srodkow przymusu, propagandy, indoktrynacji, sadow, “wladzy wykonawczej “ itd. NAS jest WIECEJ. Trzeba przestac sie BAC(emocje, szczegolnie negatywne sa zazwyczaj nie najlepszym doradca ). Co mamy do stracenia? Niewolnictwo? Bycie Zombie? Utracenie wolnosci? Prosze PRZEMYSLEC. Dla “politykow” to jest zycie lub smierc, w wielu wypadkach. BYC ALBO NIE BYC. KTO przedklada BEZPIECENSTWO ponad WOLNOSC, nie bedzie mial OBU. Kwestia czasu. Wklejam swoje opinie gdzie to jest mozliwe. Aby jak najwięcej osob moglo zapoznac się. Nie tylko w kanaly tematycznie zwiazane. Jest wybor , można czytac, czytac wybrane fragmenty lub nie czytac. Nasz wybor. Cenzura to inna sprawa. TEMATOW jest znacznie wiecej, (wolna energia, silniki plazmowe, zycie bez chorob, ogolna szczesliwosc etc ). Rozpowszechnianie PRAWDY, może być aktem PATRIOTYZMU dla WSZYSTKICH ludzi. „Uczciwe pomylki „ to inna sprawa. ZLOTOUSCI nie zawsze są przedstawicielami PRAWDY, czasem są daleko od niej(lub maja ukryte cele). Dobrze by było PRZYJRZEC się aktywnym dzialaczom w kazdej dziedzinie. Ich zyciorysy, powiazania, uklady, tez ich bliskich. SUGESTIA, prosze mi nie wierzyc, prosze SPRAWDZIC SAMEMU, w niezaleznych , nieskorumpowanych zrodlach (zazwyczaj tradycjonalisci , konserwatysci w pozytywnym znaczeniu, dla LUDZKOSCI. NIE wykluczajac WSZYSTKICH, ktorzy moga przyczynic sie do postepu i prosperity dla LUDZI) Nawet gdy jestesmy swiadkiem wydarzenia, nie zawsze jest to prawdziwe (np.cyrk, ilizjonisci, magicy, spryciarze, oszusci itd itp., i nie tylko w cyrku ). TYLKO sprawca PRAWDY zna ja, reszta być MOZE ja zna. PRAWIDLOWE przyswojenie kazdej tresci wymaga czasem kilkatrotnych powtorzen ze zrozumieniem. Np. teksty techniczne , zapamietanie na stale ( tabliczka mnozenia ). Tresci lekkie nie wymagaja takiego skupienia. Zazwyczaj geniuszem nie zostaje sie NATYCHMIAST. Do szkoly nie chodzimy jak na pojedynczy wyklad ktory mialby z nas zrobic WSZYSTKOWIEDZACYCH. JESTEM wczesnym emerytem. Po studiach technicznych, z mozliwoscia przeprowadzania prostych analiz, na bazie aktualnej mojej wiedzy (ktora uzypelniam w miare mozliwosci- nie jestem anonimowy) logiki, zdrowego rozsadku, intelektu i “chlopskiego rozumu”. Nie otrzymuje zadnej gratyfikacji od nikogo, jest to moj udzial na rzecz rozszerzenia informacji dla, CHCACYCH, MOGACYCH. Jest wiele osob z wieksza wiedza w roznych dziedzinach, ktora chcialbym powiekszyc, jesli to jest mozliwe. GENERALNIE, KAZDA rzecz można upolitycznic, np. LGBT, Antifa, rasizm, segregacje, stosunki miedzyludzkie itp. W/g mnie KAZDY polityk jest KRYMINALISTA (czasem mimo woli ). Np. podobnie jak relacje zlodziej/paser. TAKA SAMA KARA DLA OBU. Kazdy powinien zglosic podejrzenie ( nie mylic z donosicielstwem ) popelnienia przestepstwa. Inaczej jest wspolwinny. W praktyce to wyglada inaczej. I tak będzie dopoki POLITYCY beda rzadzic narodami. W kazdym KRAJU jest dosc madrych, inteligentnych patriotow , dla ktorych sluzenie KRAJOWI bedzie misja, poslannictwem. ZROBMY taki eksperyment myslowy.USA zastale przejete przez lewakow. Jaki wplyw bedzie to mialo na SWIAT? Jak zblizy sie nasz poziom i jakosc(z czasem) zycia do poziomu przecietnych ludzi Chin, potegi ekonomicznej? DONALD J TRUMP ma znacznie wiecej informacjii niz wielu z nas … jak dotychczas nie zrobil ZADNEGO znaczacego bledu (moze nie podobac sie nam osobowosc, ale to odbior indywidualny, czasem sugerowany). Nalezy wygrac wojne , a nie bitwe. NAJLEPSZY PREZYDENT USA od dlugiego czasu. PREZYDENTURA poprzednich rezydentow Bialego Domu, nie najlepsze zarzadzanie. W niektorych wypadkach nawet zdrada Panstwa przez zarzadzajacych. Nie jest latwo wyprostowac wieloletnie "nieprawidlowosci". Ale normalne, zdrowe rozumowanie i postepowanie powinno przechylic szale na strone PRAWDY. JAKIEKOLWIEK poparcie dla idei kom/soc prowadzi do degradacji jednostki na wielu polach (namacalne przyklady(chwilowy pobyt nie daje wlasciwego obrazu )):Chiny , Rosja, Kuba , Wenezuela, UE itp ).Wybor jest dosc oczywisty (przynajmniej dla mnie). KTOS powiedzial “ gdyby usunac z zycia publicznego 50 najbogatszych RODZIN, to SWIAT stalby sie normalny, hmm SPOJRZENIE z innego punktu swiadomosci, dzielenie sie KONKLUZJAMI, zazwyczaj wzbudza wiele emocji. Gdybysmy razem szli krok po kroku,doszlibysmy do podobnych wnioskow. Baza wyjsciowa MUSZA byc podstawowe pozytywne wartosci NATURALNE. Inaczej w ktoryms momencie wystapimy przeciw naturze, a to moze byc ... KATASTROFALNE. TOLERANCJA moze pomoc na drodze do porozumienia(poza skrajnymi przypadkami niezgodnymi z POZYTYWNYMI wartosciami naturalnymi). ROZNICE ZDAN, pogladow, opini,powinny byc czynnikiem jednoczacym na drodze do wypracowania WSPOLNYCH sposobow porozumienia dla WSPOLNEGO DOBRA. Jakosc myslenia zgodnie z POZYTYWNYMI WARTOSCIAMI NATURALNYMI moze byc droga do rozwiazania WSZYSTKICH problemow. I tak bedziemy WSPOLNIE przebywac we WSPOLNEJ przestrzeni, bez wzgledu na to co myslimy. ZLO nalezy NALEZY OBNAZAC , NAPIETNOWAC i ELEMINOWAC. Zawsze i wszedzie. BEZ WYJATKU. IGNORANCJA, polegajaca na odcinaniu się od podstawowej wiedzy na tematy polityczne (i NIE TYLKO), jest przynajmniej NIEROZSADNA. Od politykow zalezy (jeszcze) poziom i jakosc naszego zycia. Uklady polityczno- mafijno-korporacyjno-religijne itp, obnizaja poziom i jakosc naszego zycia. Kontynuacja ukladow politycznych i podobnych to DEGRADACJA naszego zycia. PLANDEMIA->DEPOPULACJA=strach+stress+DEPRESJA=obnizenie odpornosci organizmu. FED+UN+ONZ+NATO+WHO+NASA+UE=NWO->Grupa Bilderberga Wielkie $ korumpuja poprzez“srodki przymusu” chciwych,uleglych, kryminalistow itp. To skroty dla rozumiejacych. GDYBY okazalo sie prawda, ze wirusy, szczepionki itp. sa OSZUSTWEM , od samego poczatku, w celu wszelkiej KONTROLI, a reszta to TEATR( z naginaniem faktow do teori i roznych manipulacji). To latwiej byloby zrozumiec bieg wypadkow. KTO dostanie PLACEBO szczepionki, a kto COS innego, i nie wiadomo co ??????? Mozemy domyslac sie ... ZAKAZENIE TO NIE CHOROBA ... wszyscy jestesmy zakazeni "czyms". Przykladem może być OPRYSZCZKA , która objawia się przy niesprzyjajacych warunkach i sama zazwyczaj przechodzi. Prawie WSZYSCY ja mamy. ODPOWIEDNIO MOCNY, ZDROWY, ZBALANSOWANYsystem odpornosciowy jest KLUCZEM do samych POZYTYWOWzdrowotnych. TESTY sa niedokladne ( musza byc 100% , aby nie ryzykowac swego zdrowia i zycia , " na wszelki wypadek", rosyjska ruletka? Wynik testu mozna “zaprogramowac” ).Wiedza , logika i zdrowy rozsadek i nie bedzie ZADNEJ PLANDEMII, i wielu innych BZDETOW, zapoczatkowanych przez FAKE NEWS, podawanie niecalej znanej i wiadomej prawdy lub jej przeinaczanie, przemilczanie itp. Podobnie jak reklamy. Trzeba sprzedac produkt,i to sie liczy, reszta ma mniejsze znaczenie. MASKA nie eliminuje rozprzestrzeniania elementow rzedu wielkosci wirusa. Natomiast pogarszaja jakosci (wlasne CO2 - dopuszczalna granica 1000 ppm) i ilosc powietrza wdychanego do pluc (dziala jak odkurzacz ), zmniejszajac doplyw tlenu do komorek i mozgu. A po czasie, choroby pluc, ukladu trawiennego itd. i to niby nie wiadomo skad? Inne restrykcje( np. dystans, zakaz zgromadzen itp) powoduja zmniejszenie zaufania spolecznego (nieufnosc, agresja, ataki verbalno/fizyczne ), ograniczaja kontakty miedzyludzkie i relacje spoleczne, doprowadzajac do stresow, zalaman psychicznych oraz samobojstw. MASECZKOWSCY sa zmuszani do misji samobojczej. A osoby ktore do tego naklaniaja w JAKIKOLWIEK sposob, powinny byc pociagniete do odpowiedzialnosci z wielu PARAGRAFOW. Oprocz eliminowania objawow (kazdych negatywnych) trzeba siegnac do PRZYCZYN, a objawy czesto same ustapia .... WIRUS NIE jest zywym organizmem,( sztucznie stworzony, a niektore opatentowane $$$) ale namnaza sie blyskawicznie...a "szczepionki" nie nadazaja (wieczne szczepionki ?), wiec przeciwko czemu szczepimy sie? Zatem co wprowadzamy do naszego organizmu? Czy czasem nie ingeruje sie w nasz kod genetyczny, nanotechnologia? NATURA sama tym reguluje , generalnie. GDY USWIADOMIONO sobie ze KLAMSTWEM, oszustwem i innymi niegodziwosciami można więcej uzyskac, stosuje się to często w KAZDEJ dziedzinie naszego zycia. I to nie ma ZE NIE. ZANIM OKLAMIESZ KOGOS, musisz oklamac SIEBIE i podjac decyzje oklamania KOGOS. Jak się z tym czujesz? JEDYNA ostoja P R A W DY może być RODZINA, która staraja się rozbic na WSZELKIE sposoby. Trol i podobni NIGDY nie uzywaja wiedzy merytorycznej, z wiadomych powodow.Nie maja SZANS ATAK PERSONALNY bywa oznaka emocji, manipulacji ( które paralizuja logike i rozsadek), braku rzeczowych argumentow, braku wiedzy zblizonej do prawdy, lub zwyklym chamstwem i SWIADCZY O ATAKUJACYM

  • ta kobieta magda wogole nie pasuje do kabaretu....to nie zlotopolscy gdzie mozna byle jak

  • Nie nawiedzą sikiratek praca opiekun sikiratek lol XD

  • @Sf6o Ludzie rzadzą Syjoniści oni sie was o nic nie będą pytać tylko zabić tymi szczepionkami , Patrzcie na to co mowi Sumliński w Mediach narodowych ,jak to żydzi atakowali Polakow po wejściu Sowietów w 1939 r obdzierali ze skóry i strzelali w plecy z gadania nic nie wyjdzie musicie sięzbroić i uciekać na Białoruś w razie W, tam nie ma żadnej pandemii ludzie chodzą bez masek wszystko jest otwarte , robić ulotki dla wojska i policji w Austrii i Szwajcarii szczepionki są zakazane nie dajcie się zabić niszczcie ten syf bo was zabiją, pod real24 kasują linki ,idzcie po nazwie filmu

  • plthrow.info/my/wideo/xoCpm5fTvLekmn0.html

  • Myślisz, że widziałeś już wszystko ? Zobacz to - plthrow.info/my/wideo/l4mioqSYtdtoY4k.html

  • Daj ie cos nowego

  • Starocie

  • Nnnnnnnmn. Nnnnnnn mnnńnnnnnnnnnń.n. .nn. N.n nnnnnnnnnnnnnnmnnnnnnjnn.j. Nnnn n nn nj. Nn nn mn.n nnnnn nmnnnmmjnmnnnnnnnnnnn.nj jjjnnn.jnj. Mnn .n.n.. . N. Nn. .. nnnń. Mn. Nń. . N. ... .. nń n,. Nm nn .. . Nn nn.. nn. Nmmnnn. .n. ! N.n. Nn! N nn nn. Jnm n n. Nn nnn n.j n. Nmnn. N. Mn. N .m.nnm n. Nn n. N. Nn. M n .nn.jjjn. . N . M . .nn. .n mn nnn. . ., N. ..nn n n.n.n m n . N. N., .,. M. Nn. N M. Jnnm mnn .,nn.m

  • Świetna ta piosenka o rozstaniu i kocie, przede wszystkim muzyka. Ciekawe jakby to brzmiało, gdyby to zaśpiewał ktoś, kto ma głos do śpiewania.

  • Mniej polityki to beda jeszcze lepsi

  • No w końcu kanał który nie ściemnia że same nowości kabaretowe.

  • Świetni 💪🤣

  • Oglądam chyba setny raz i za kazdym razem mnie to bawi.To jest najlepszy kabaret .

  • Dziękuję Autorowi filmu. Bez oszukanego tytułu i bez chaosu merytorycznego. Świetne archiwum, KMN to klasyka.

  • Сzcigodni mistrzowie śmiechu, nic do dodania!