HEAVYWEIGHT (KIZO X JONGMEN X BONUS RPK) - NO LIMIT (Prod.Chivas )

Opublikowany 9 paź 2020
Posłuchaj w cyfrze:
👉 musicgo.lnk.to/NoLimit
Zamów płytę Heavyweight
👉 heavyweight.store
👉 SHOTGUNSHOP.PL 🔥
🔔 SUBSKRYBUJ KANAŁ! bit.ly/HWPR0JECT
(♫) Heavyweight
heavyweight_project
(♫) Kizo
kizo_wnik_058
KizoMyToSukces
(♫) Jongmen
jongmen_official
JongmenJongmen
(♫) Bonus RPK
bonusrpk_official
bonusrpk
Kizo, Bonus RPK i Jongmen połączyli siły i wspólnie stworzyli projekt Heavyweight, na który czekała cała hip-hopowa Polska! Dzisiaj raperzy odsłaniają kolejne karty i prezentują numer "No Limit", który jest potwierdzeniem tego jak mocna to kolaboracja!
Pomysł na Heavyweight powstał naturalnie przy okazji wspólnie spędzonych godzin w studiu. To nie pierwszy raz, kiedy można usłyszeć artystów w takim składzie. Już wcześniej raperzy współpracowali przy kawałku Jongmena - La Vida Loca. Zwieńczeniem projektu będzie album, który pojawi się jesienią tego roku.
Nad krążkiem Kizo, Jongmen i Bonus RPK pracowali od wielu miesięcy, a poza tą trójką na płycie pojawią się także inni czołowi gracze polskiej sceny hip-hopowej. Album będzie wybuchową mieszkanką stylów, bangerów oraz bezkompromisowych tekstów.
Zanim jednak pojawi się cała płyta, fani mogą posłuchać kolejnego kawałka - "NO LIMIT"!
🎬 Realizacja filmowa:
Marathon Films
© SHOTGUN LABEL
#Kizo #Jongmen #BonusRPK

Komentarze

  • Zamów preorder na: heavyweight.store/ Posłuchaj utworu w cyfrze: musicgo.lnk.to/NoLimit

    • zapraszam na mój film nie zmuszam ale jest ten film jak i cały kanał o tematyce dh i różnych hopek plthrow.info/my/wideo/mmufgWTGytCsqZc.html

    • plthrow.info/my/wideo/p6-eXX-cy7-YlmQ.html

    • @Artur Szpak 7⁷

    • 9Kurwa

    • Preorder juz zamowiony 😁 z zajebistą bluzą 😎

  • turin cricket persona5 pickleball mrbeast bleachost

  • Nawet

  • Nie No kurwa ponoć jogmen se kurwa rozkminiacz innym cygańskim dywanem czy może grypsować ... ludzie kurwa błagam

  • Bonus rozjebał, zupełnie inny poziom

    • Murem.za Bonusem❤❤❤❤❤❤

  • Bonus rozjebał. Pozdrowienia trzymaj się wariacie wszystkiego dobrego

    • kurwa takie zajebiste a tak malo wyswietlen a jaki zjebany tako hemingłej noł skill po 20 milionów

  • PDW BONUS!

  • Ciekawe czy nagrają kiedyś coś nowego. Kasa popierdoliła we łbach fest, treść ta sama od lat, na jedno kopyto.

  • Bonus rozjebał, zupełnie inny poziom

  • Nie ladnie tak odgapiac od ludzi z zachodu

    • Kozi co bons chce sam mu dam

  • Generalnie siadło, ale jako fan "RAF Camora - GOTHAM CITY" nie mogę propsować pomysłu jeśli nikt nie napisał "COVER"

  • Podróba "Raf Camora- Gotham City"

  • Bonus rozpierdolił tą zwrota! Przekot

    • No powiew świeżości to to nie jest

  • Dobry rap to się już dawno skonczyl

  • Dobra.. a gdzie są dupy? ;D

  • BONUS ROZJEBAŁ 🔥🔥🔥

  • PDW BONUS RPK

    • Bomez mc pozdrawia hahaha Jebać ksero bojów

  • MUREM ZA BONUSEM

  • To jest jakaś parodia?

  • Murem.za Bonusem❤❤❤❤❤❤

  • #MUREMZABONUSEM

  • kurwa takie zajebiste a tak malo wyswietlen a jaki zjebany tako hemingłej noł skill po 20 milionów

  • Te raoery

  • Na hej się prężna

  • Proszę o kontakt 781 448 288

  • Kozi co bons chce sam mu dam

  • SŁUP WYKURWIŁ MI LAT PARĘ

  • Nieeeeeeee bonus na to nie pozwoliłby. Bonus morado za bonusem ulica tym morda jest nie jakies ..... o nie

  • No powiew świeżości to to nie jest

  • 321 Sztolecbande

  • Słucham hip-hopu od 30 lat ,i powiem Żenada

  • Żenada

  • Bomez mc pozdrawia hahaha Jebać ksero bojów

  • Kizo mistrz ahahhahahahahhaha

  • BONUS KOT POZDRÓWKI

  • BONUS ROBI LACHE POD CELĄ

  • Bonus robi lache pod celą

  • Letniaczki w październiku, to mi się podoba

  • Spoko mordo ale wszystkie rapsy od was to na jedno kopyto.

  • Palmy z czego?

  • Sztos de fchuj

    • Ale SZTOS Heavyweight!! Dla takich kawałków kupuje krążki

  • La Vida locaa wjezdzam jak koka ♥️

  • O xeroboy-ach śpiewała już kiedyś Molesta 🤣🤣🤣🤣

  • Przyznawać się kto przesunął tylko tam gdzie zwrota bonusa 😂

  • Bonusa rodzina się pojawiła, to mega fajne, symboliczne.

  • No powiew świeżości to to nie jest

  • Pozerstwo. Rap na niskim poziomie. Tyle.

  • Ale gowno

  • NUTA JEST KONKRETNA MUREM ZA BONUSEM !!!...

  • Nie słyszałem nigdy gorszych tekstów niż jongmena w polskim rapie

  • zostawilem like tylko dlstego ze nawinal bonus i to dla bonusa reszta chujowa

    • Czemu bonus nie występuje na teledysku? Kręci kołowrotek bonus bgc?

  • nie wiem co robi tutaj bonus rkp... to kawalek o wygranej a on jest przegrany, nie jestes kozak jak dasz sie zlapac ... dla reszty szacun

    • Ten pseudo rap ....pseudo gangsta rap że strony jongusia i kizia kurwa mac. Pozdro bonus rpk

  • Chivas topka

  • Xero 187bande??

  • 0% tanczących lasek 0% porno 100%dobrych chlopaków

  • Ale SZTOS Heavyweight!! Dla takich kawałków kupuje krążki

  • Bit od Keke

  • Czy to wszystko musi brzmieć jak u Abdula z niemiec.

  • Propsy

  • pozdro bonus trzymaj sie kocie

  • Kto od Knightrrider ?😁

  • Idealne trio istnieje ;)

    • Szukam dresu Nike jongmena z teledysku pomoże ktoś?

  • Bonus Was ratuje

  • kozak

  • Masakra jak ja nie lubie tego disco rapu stylu cieniasy z zarobionymi tatusiami pseldorap w pelnymi portfelami a po nagywce tego utworu siedzisz podkulony w domu zeby czasami was prawdziwe zycie rapera kombinatora nie dopadlo, I te texty wielikch zarobasow Dno. Ps oczywiscie nie tyczy Klasyka Rapu Bonusa RPK.

  • plthrow.info/my/wideo/t2hycXfYtdeDdI0.html

  • Ten pseudo rap ....pseudo gangsta rap że strony jongusia i kizia kurwa mac. Pozdro bonus rpk

  • Czemu bonus nie występuje na teledysku? Kręci kołowrotek bonus bgc?

  • gdyby nie Bonus to było by to totalne dno.....

  • 1:01 Co to za koszulka którą ma Kizo, a która przedstawia herb radzieckich republik bez sierpa i młota? xD

  • kozak

  • Gowno

  • JAK MAM SŁUCHAĆ RAF CAMORY TO Z NIEMIEC A NIE Z POLSKI!

  • No powiew świeżości to to nie jest

  • Witaj bonus. Trzymaj się. Pozdrawiam.

    • @opzz xsin niewiem co ma Pan /pani na myśli.?

    • To mógłby być hit wakacji 😌

  • Ksero jak chuj ja pierdole ten kawałek byłby zajebisty ale bez tego bitu

  • Z kawalka na kawalek gorszy badziew . Nie bedziecie jak 187

  • Szukam dresu Nike jongmena z teledysku pomoże ktoś?

  • Jongcwel kiedy koncert w Szczecinie ? Czekamy ,dzidy maczety włócznie przygotowane

  • A gdzie maseczki ? Aj.. Gangsterzy nie noszą przecież.. chyba że na robocie..

  • Jebać resztę, Jongmen i Kizo na autotunie. Ja przyszedłem tu posłuchać Bonusa 💪

  • Muzyka ze wsi po co ci to bonus wiem że rodzinę trzeba nakarmić ale odmula tych pozerów

  • To dla tych co cierpią...

  • Modlitwa

  • rzucił

  • Takie polskie chujowe 500PS

  • Łapka zostawiona tylko dla Bonusa #MuremZaBonusem

  • Gdzyby jongmena by niebyło piosenka była by owiele lepsza

  • Nie podoba mi się taka muzyka, ale przynajmniej to nie jakieś pizdy po 60 kilo jak większość przejaranych "kozaków raperków"

  • To mógłby być hit wakacji 😌

  • Bonus rozjebał, zupełnie inny poziom

  • Bonus wyszedł?

    • rapowe disco polo fajnie, moze jakies colabo z Martyniukiem?

  • Ft. Zenek

  • Polska wersja ohne main team ale chuj tam ;D

  • Murem za Bonusem

  • Jongmen ubrania ma jak petałek

  • Ogólnie chujnia , nie podoba mi się. Takie kurwa tunezyjskie klimaty za bardzo...

  • Zawiało Rafem Camorą ;)

  • Nutka sztos, bonus ładnie pojechał😍❤️

  • Bonus