GRUPA

Opublikowany 12 sty 2021
pieknysyf.pl/produkt/ogrody-mixtape-2/

Komentarze

  • Украина тоже на ogrodach! Pzdr

  • *Wychowałem się w tym syfie jak mój ziomal dlatego się rozumiemy płoną jointy na balkonach*

  • "Kupujecie płyty więc trochę jest mi wygodniej ale zawsze to gówno będzie najprawdziwsze w Polsce" 🔥 🔥 🔥

  • Najprawdziwsze gówno w całej Polsce 🔥🔥

  • ❤❤

  • kiedy na apple music?

  • szacunek do konca swiata

  • *Filipek*

  • Mielismy wlasnie kupic wasz krazek MIXTAPE 2. Wielka szkoda ze nie wysylacie poza granice Polski. Z checia bysmy go odpakowali

  • Prosto w serce!!!

  • cała moja grupa na detoksie powoli się przyzwyczajam że nas znają w całej Polsce wczoraj chciałem kupić sobie porsche ale muszę pomóc troszkę aby wszystkim było dobrze sprawy płoną co dzień muszę zwiedzać Polskę nigdy się nie spodziewałem że zarobię taką forsę jointy mocne aż musiałem przestać jarać życie bywa tak przewrotne mam coś na czarna godzinę Wilczy bilet, owce całe, wilk nie syty Rap mnie wkurwił, nie mam w planach nowej płyty Piszą o mnie gazety, wszystkie media chcą być przy tym Chciałem tylko robić muzę dla ludzi z mojej ekipy Ale wyszło jak wyszło jest lepiej niż chciałem grę ??? jak zawsze i hajs z tym dalej Mamy w piździe pieniądze, choć ten milion to mało To wolę aby zostało tak jak zawsze ziomalom Żeby było dobrze jak kiedyś, bo wszyscy chcą wesela, nie pogrzeby Nasze damy będą śliczne jak mery Nasze domy będą wielkie jak sceny Hałas I choć wszystkie furtki, dziś mamy otwarte To nadal oko czujne, ciągle ktoś pełni wartę Mamy szansę, za którą dadzą się zarżnąć Mamy w głowie prawdę, bo przeszłość to hardcore Hardcore Ale wiem, że było warto, ogrody, mixtape, ja oficjalnie opuszczam bagno Do ochrony jakbyś dostała szansę na sukces Gibony smakują najlepiej przy wódce Ziomale, którzy byli zawsze dla mnie najbliżsi Znikamy, gdy ??? zamyka licznik Zasady, które już każdy poznał i żył tym Lojalność znaczy więcej niż forsa i dziwki Chłopaki, z którymi będę zawsze najszybszy Nigdy się nie odsłonię do końca na misji Chciałem pokazać mamie całe Stany Ale boi się latać i woli Zakopane Rzadko bywamy już w starym mieście Zostało przyzwyczajenie, jestem ciągle na oriencie Kupujecie płyty, więc trochę jest mi wygodniej Ale zawsze będzie to gówno będzie najprawdziwsze w Polsce Wychowałem się w tym syfie, jak mój ziomal Dlatego się rozumiemy paląc jointy na balkonach Za tona zawsze piona dla słuchaczy Że czujecie to gówno i że tyle dla was znaczy Gdyby nie było, to bym nie nagrał tego tracka Szacunek do końca świata Tekst pochodzi z www.tekstowo.pl/piosenka,ogrody,grupa.html

  • Kiedy na spoti???

  • WWO!!!

  • Wstaje z rana i już poprawiło mi humor

  • Że tak napiszę, pierwszy mój komentarz na tej pralni xD Jesteś jak dąb, nie do zajebania :D :D Czekamy na dalesze ... HITY :D :D

  • Pzd od 071...o każdej porze Dnia

  • ❤️❤️❤️

  • plthrow.info/my/wideo/vYxlinfel92gdmQ.html ogrody ale inne

  • Każdy przez grzech zasługuje na wieczne potępienie. Są tylko 2 drogi, piekło i niebo (czyściec nie istnieje). Jezus Chrystus, Syn Boży przelał na krzyżu swoją krew za grzechy każdego człowieka. Pokutujcie i wierzcie w ewangelię. Jezus Chrystus jest jedyną drogą do życia wiecznego.

  • Zajebiste

  • Kukon co namieszane w rapie

  • Kukon co namieszane w rapie

  • ZAJEBISTE!! przekot !

  • Mocno💪💪💪💪💪

  • Kukon ma u Peji plecy hehe

  • Ale ten bit jest magiczny, ogień

  • FU TY NIEUDACZNIKU, UCZ SIĘ OD NIEGO TO MOŻE COŚ ZAROBISZ

  • nie no ty zawsze mnie nie zawiedziesz jest grubo trzymaj tak dalej PIONA !!!!!!!!!!!!!!

  • dawaj to na spotify

  • Kukon, kurwa, co to za rap jest🤯🤯 E?

  • co mam ci powiedzieć, rap z sensem dzięki że jesteś i dajesz nam muze

  • Mocne? Mocne!

  • Kwarantanna jest a ty na zdjęciu na dworze XD

  • Spotkałem prawdziwy hip-hop i kazał wszystkich uspokoić, bo ma się całkiem dobrze!

  • ❤️🥺❤️

  • popłakałem się, smutno mi, wszyscy mamy ciężko, każdy zmaga się z jakimś problemem, Kuba, utożsamiam się z tym w chuj, kocham Cię jak człowiek człowieka, raper rapera, fan idola, podbij kosmos!

  • Rakieta 🚀

  • Komentarze 420 ale props szkoda ze tym komentarzem psuje to XD

  • dodaj na spoti🙏🙏🙏

  • ale rozpierdol na tracku

  • Moja też na deto

  • dawaj to na spotify pls

  • Przecież to jest syf

  • Zajebiste

  • Taki kukon jakiego lubię

  • czuć mega zajawe w tych ogrodach

  • ogrody to marka 🤯

  • OGRODY

  • OGF 4L ❤️

  • Mocne, nie zmieniaj się ❤️

  • szacun mordo

  • Żeby wszystko bylo dobrze, powodzonka

  • Szacunek do końca świata ❤️

  • 0:36

  • Nie podpuszczam ale nie zrobisz 3 mixtape'u do końca roku:DD

  • kukon kox

  • OGRODY !!🥰

  • kocham cie, rob to co ci serce podpowiada

  • Jedyne prawdziwe Ogrody🔥

  • Ale czuć klimat z takich nagrywek 2014

  • Ogrody 💪🍀

  • musze to tak napisać ale chyba cie troszke pojebało :P bo czarne bmw to słucham do dzisiaj po min. 3 razy dziennie nie kończ tego prosze

  • ty nawet nie myśl kuba o odejściu od rapu

  • Ogień 🤪

  • Gdyby nie WWO to nie nagrał bym tego tracka, szacunek do końca świata MOCC

  • SZACUNEK DO KOŃCA ŚWIATA!!!!

  • Rób to co robisz sztos nutka ❤😎💪🏻

  • To jest tak dobre, że włączając to enty raz mam ciarki... WOW WOW WOW

  • Kukon najlepsze flow w chuj. I naprawdę nikt nawet sie nie równa z ekipą z ogrodów.

  • sztuka

  • ,, I chyba cię nie zawiodłem młody co ,, Nie zawiodłeś ale zawiedziesz jeśli odejdziesz Kuba , twoja muzyka jest czymś więcej , jest czymś co nadaje mi sens , i chcę by mi i wielu innym fanom dawał ten sens jeszcze przez kilka lat , Prosimy nie odchodź

  • Nuty kukona będą i są jedyne w swoim rodzaju nic ich nie zastąpi damn

  • props Kuba

  • Nadal oko czujne ciagle ktos pelni warte

  • mocne i to bardzo

  • Kurwa mać nawet mi się nie waż kończyć Królu!!!

  • Byle pieniądze nie strzeliły ci do głowy 😏 rób swoje i się nie zmieniaj 😉

  • Kurwa ale ciary

  • zajebiste

  • Coś pięknego

  • 27 osob woli pogrzeby

  • kukon swój gość jestes!

  • Dla ludzi których nie da się kupić ❤

  • detoks niedługo się kończy

  • gdyby nie wwo to nie nagrał bym tego tracka szacunek do końca świata gimbusy pewnie nie wiedzą co to wwo

  • Bo wszyscy chcą wesela nie pogrzeby 👏🤙

  • A psycholog nie chciał wierzyć że Ogrody to najlepsze lekarstwo 💪🔥😍

  • Będziesz wyznaczał trendy. Brawo.

  • Kurwa jakie to prawdziwe

  • 2021 bez Ciebie będzie tragedia rób to co kochasz i błagam zostań z nami.

  • Nikt kurwa jak Kuba, nikt

  • Bumm🔫❤❤❤

  • no i jest track a nie piosenka ;)

  • co chlop odjebal ze dreszcze przechodza

  • we to wrzuć na spotify ziomek

  • nie wiem czy to normalne ale nie slucham nikogo innego XD

  • czuje to gówno i wiele dla mnie znaczy

  • Boże chroń ogrodów przed dzieciakami

    • dobrze niech dzieciaki słuchają niech Kuba zarabia więcej niz teraz co ci szkodzi ze więcej osob go bedzie sluchac?

    • @Socjopata Gosc nagrywa z quebo i mata, a ten aby dzieciaki tego nie słuchały ahaha

    • Przecież już kurwa większość dzieciaków tego słucha, pewnie na czele z Tobą

    • oj tak

  • Nic nowego sztosiwo

  • gdyby nie twoja muza moje życie potoczyłoby się w chuj gorzej, pozdro