GROMDA 4: BÓJKA NA WAŻENIU CAPO ZAATAKOWAŁ POLISH MACHINE "TO SPRAWA OSOBISTA"

Opublikowany 25 lut 2021
GROMDA 4 - KUP PPV - gromda.tv/
Krwawy piątek. Uwaga, nokauty gwarantowane!
GROMDA Fight Club: Walki na gołe pięści
Nie ma miękkiej gry.
#GROMDA #GROMDA4

Komentarze

  • Dobre Hostessy

  • Borek mistrz :D Jak ryba głębinowa :D :D :D - 0:33

  • Na miniaturce myślałem że to Borek sie będzie klepał z koksem xddd

  • polish maschine to nieźle 😂😂😂😂😂

  • Burak bez klasy

  • XD

  • Wielki Bór o mało nie został obalony 😁

  • Dno...

  • Wielki Bor by ich wszystkich swym kopytem poskładał w pół.

  • Czy ktoś tu robi kontrolę antydopingowe?

  • Borek za kasę to niedługo będzie się bić na gołe pięści z własną żoną.

  • Zalosne ustawki

  • 1:15 japierdole napiety jak grafik kucharza u Magdy Gesler... hahhahahaah jednak narkotyki + sterydy to nie dla kazdego

  • Po co tu wszedłem nie wiem... Wstydze sie tego. Ale bardziej mi wstyd ze jako homo sapiens inni "homo sapiens" za to gowno zaplaca i cyrk beda ogladac przy pifku i sie podniecac jakimis przyglupami.

  • Oj borek . Takich bezmogow promujesz ....boże .

  • Mateusz Borek to gość 🇵🇱👍🥇

  • Juz fame lepsze niż promowanie typowych zakazanych mord z kryminału.

  • no i tyle

  • Ile tych federacji walk jest w Polsce?

  • Najpierw był tymex i ludzi robił w uja teraz grabarz gromadę sobie wymyślił byle być za wszelką cenę w światłach fleszy

  • A publiczka się cieszy czemu mu odrazu nie wyje.. tylko odepchnął 🤣

  • Te ksywy zawodników są wymyślane 2 dni przed podpisaniem umowy czy o co tu chodzi? XD

  • Banda polskich szmaciarzy. Zero szacunku. Napinka i wyzwiska za każdym razem. Zwykle mendy

  • Myślałem ze borek to spoko dzienikarz ale przeszedl do takiego syfu masakra wstyd borek

  • Tak kiepsko wyrezyserowanego face to face to jeszcze nie bylo I jeszcze Borek I te podwiniete rekawy taki mlodzierzowy anturarz😂😂

  • Ero wstyd zebys dla Borka pracowac w tym cyrku

  • Ten borek to sie wszedzie wpierdoli.... Kasztan . ile mozna ogladac tą morde

  • ta maszynka do golenia to trochę imbecy,l co? potrafi sam wsiaść do autobusu, czy babcia go do szkoły odprowadza?

  • Dwa złote rubek

  • Co lubi Robic Borek po Pracy? Paczec w lustro I sie pytac " are you talking to me Mati"

  • Gromada dla mnie to nie jest żaden sport ale trzeba coś organizować dla marnych ludzi jeszcze żeby obijać sobie twarz dla jakiegoś Borka to trzeba mieć nie równo w głowie rozrywka wiadomo boks schodzi na psy gdzie te lata 70 80 90 już nie wrócą szkoda teraz te walki ja w nich nie widzę jakieś celu w tych sportowcach tylko pieniądze hańba i tyle. Więcej szacunku mam do bezdomnego który sobie puszki zbiera niż dla sportowców jesteście dla mnie szklanką gówna wy i tak tego nie zrozumiecie szkoda tylko pisać.

  • Co za szajs

  • Ustawka. Mati pewnie sam dograł z ekipami by w odp momencie chłopaki się ,,pokłócili,, ....

  • I te dziewczyny, które sama do końca wiedzą co tam robią :D

  • to jest bójka?

  • Ze Pan Borek tak nisko upadl taki chlam reklamowac

  • Buractwo

  • Czyli jutro wyjaśniamy. Bardzo dziękuję.

  • 1:03 - kuuuu*wa, je*łem! 😂😂😂 Mina Mati Borka... 🤣🤣🤣🤣🤣 SZTOS!

  • Szczur młodego zjada albo przedtreningówka 🤣🤣🤣

  • Widać że to ustawiane było

  • Mało brakowało z tym liściem xd

  • Mati Borek Krol, nie wymieka na robocie ;) Udanej Gali Panowie, pozdrawiam :)

  • Standard gra dla przyciągnięcia widzów ,kasa się musi zgadzać...

  • Dobrze, że nie wyprowadzili z równowagi potężnego Borka podczas przepychanki, bo żaden z nich nie byłby w stanie podejść do walki. Tym się kończy pomylenie odwagi z odważnikiem.

  • poliszmaszin

  • Nawet go nie drasnal

  • Poziom inteligecji ZERO .nadaja sie tylko do lania po ryjach.

    • @tomasz blazewicz Bardzo proszę .

    • @wet12wet dziekuje ,to byla elokfentna odpowiedz.

    • Pewnie tylko to potrafią , tylko nie mów że wymagałbyś od nich umiejętności czytania i pisania

  • Jezusie skąd Oni biorą tych pustaków?

    • Raczej w bibliotece ich nie spotkali

  • RICHARD MILLE

  • Ale Matiemu ktoś spodnie pochlapał

  • Borek jaki fajter dużą...

  • Wielki Borek wjechał się mało nie poprzewracali

  • Że ktoś jeszcze płaci za oglądanie tego to tylko pogratulować

  • 😂😂😂

  • Boże co za pół mózgi. A redaktor Borek bierze w tym udział. Nabite knury a w głowie przeciąg

    • Borek pewnie niezła kasę na troglodytach zarabia

  • On tam zahajlował ?

  • I te kozaczenire juz go wyjasnil krotko i na tremat i tak sie buja jak mnier to wkur....

  • I dupom mu wyszło

  • Dobrze że potężny Bór wkroczył

  • „To chodź” - największa groźbą w historii sportów walki

  • Te ważenia i wywiady to nie jest mocna strona gromdy , idzie to kierunku cyrku i rozrywki dla gimbazy , ten język tych sebiksow i mowa ciała dramat 🤣🤦‍♂️

  • Popiedolony sport obrażają się nawzajem wyrywają brak szacunku dla przeciwnika ale za to jakie to męskie sami twardziele

  • Przecież on naćpany jest xd

  • Borek wychowawca... Weźmie łobuzów i wychowa na sportowców 😃

    • @-- a no pewnie :D

    • @wet12wet tak 😇toż to dobry chłopak jest 😂

    • Tak jak tego Krystiana K. ,,Tysona,, ?

  • Nie Capo tylko Półchłopek 🥴

  • Rozwala panów//niech sobie wyjaśnią w parku👀😈👋

  • Mati cos ci spodnie zjadło.

  • Co niektórzy to pół główki

  • Japierdole jak się pajac buja

  • młody powinien kapucyna strzelić to i mózg zacznie pracować

  • 1:02 widać komu tren zrobił bigos z mózgu

  • Ktoś tu pomylił odwagę z odważnikiem😁

  • Borek i ty też się mieszasz w tym gówni...e myślałem. Ze jesteś zawodowcem....

  • Same debile jak kaczka siwa

  • Mateusz Kopyto Borkowski 🤣

  • Panie Capo ?

  • haha pseudo sportowcy 🤣🤣🤣🤣

  • Nie lubię robienia tego typu przedstawień na ważeniach :/

  • Japierdole

  • Ustawka I tyle. Wczoraj sie przepychali, dzis pobili a jutro bede piwo razem pic

  • 2:24 to głoś ero, czy mi się wydaje? 🤔

    • No i wszystko, dzięki 🖐️

    • tak to glos Ero

  • ale Borek miał minę jak zaczęli się bić xD

    • Gdzie oni się bili?

  • Co za zenada..

  • 0:27 wie ktoś jak nazywa się ta ring girl po lewej?

  • Ero co na końcu xd

  • Borek dłużej zadaje pytania niż są odpowiedzi

    • Nie wymagaj od nich zbyt wiele

  • Ehh

  • Noooo a gdzie ta bójka? 🤣🤔

  • Ten Polish machine to chyba z Lusje ma cos wspolnego 😂 taki sam wzrok i poziom wypowiedzi jak ta cpunka po wygranej w fame mma 🤣

  • Młody za dużo trena wali oj kiedyś będzie płacz 😮🤣🤣

  • Bójka ?😅

  • Zawodnicy zawodnikami, ale nikt nie miałby najmniejszych szans z ochroniarzami

    • Gala ochroniarzy przycmila by gromde!!!

  • Śmieszne

  • Dobrze że Polskiej ksywy gość niema bo bym się wstydził 🤪🤣🤣🤟✌️

  • Borek mistrz XD a

  • miklasz grubo nasterydowany

  • ktory z nich je kupe?

  • Same SEBASTIANY😁

  • Ja pitole...kolejna ustawaka.....