GORĄCO VS ZIMNO || Dwa typy belfrów! Śmieszny filmik z przyborami szkolnymi od 123 GO! SCHOOL

Opublikowany 5 sty 2021
W dzisiejszym odcinku chemia pomaga belfrom uporać się z niesfornymi uczniami.
Pani Żarna kicha płomieniami, a pani Soplowa strzela lodem!
Teraz uczniowie zastanowią się dwa razy, zanim postanowią zadrzeć z belferkami!
A wy którą moc byście chcieli?
Piszcie w komentarzach!
Wysyłajcie ten filmik znajomym i subskrybujcie kanał 123 GO! SCHOOL, jeśli macie ochotę na więcej!
#123go #ciepłozimno #szkoła

SUBSKRYBUJ: bit.ly/2UF35rw
Muzyka od Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Materiały stockowe:
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com
elements.envato.com
Ten filmik powstał w celach rozrywkowych. Nie udzielamy żadnych gwarancji odnośnie dokładności, bezpieczeństwa i rzetelności. Wszelkie działania inspirowane zawartymi tu informacjami są podejmowane na własne ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty. W razie próby odtworzenia przedstawionych czynności widz powinien właściwie ocenić sytuację i zachować środki ostrożności.
Niniejszy filmik może prezentować czynności wykonywane przez naszych aktorów w środowisku kontrolowanym - jeśli planujesz je powtórzyć, zachowaj ostrożność i kieruj się zdrowym rozsądkiem.

Komentarze

  • Minuta 05

  • 10

  • Tam widać patyk i kawałek zapałki

  • Oh, you look cool though.

  • Pół biedy jak zjara się etui, bieda dopiero jak telefon się spali

  • Ta z zimnem

  • Wole mac ognia

  • 8:11 xD ale włosy!

    • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.

  • Ale zjebane

  • W klasie jest więcej osób

  • Kurwa znuw to gówno huja

  • XDDDDDDDDD

  • Kurwa takiego gówna to ja jeszcze nie widziałem

  • Oh, you look cool though.

  • heksD#erWfffhjfnfbfhfjffHFjFndžfn&fnbdn;Mnkmjdh

  • Miniaturka pasuje do xycia tych aktorów...pozdrow rodzinkę

  • Wytrzymałem 47sec ... zaraz kys za to scierwo ... mam nadzieje ,ze dobrze na tym scierwie zarabiacie ...

  • Chłop co montował ten film :ile chcecie efektów specjalnych z Indii? 123 go: tak

  • 0.14 " chemia rozwiąże nasze problemy".. Powiedziała pani soplowa otrzymując iperyt siarkowy który następnie rozpyli w stołówce pod postacią gazu musztardowego

  • twoj kanal jest hujowy

  • 123 SRO BRO RO >:( 🤬🤬 ja pierdole

  • sorry za to gaj

  • gaj wolę zimną stronę bo jest piękna

  • To jest wszystko na xd😂😂hi hi hi hoooo haaaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂xd się ma ha😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🈚😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.

  • 😫😵Obiecuje jak zabacz te ryje w Polsce to to zabije po co komu ten kanał potrzebny do życia 🤢🤮🤕

  • pozrdo od gitiksa

  • Matko tylko kliknęłam film i usłyszałam "Pani Soplowa" to od razu to wyłączyłam. Jak ktoś jest mały i nie może znaleźć kanału to idźcie na telewizję cartoon netwoork (idk jak się pisze) i tyle a nie oglądacie to.

  • czemu to nie jest pegi 18

  • Ale fajne to są MOCE !!!!!

  • Łał super filmik ale czemu nie można wnosić spineruw na lekcje?

  • Gówn0 j3b@ne

  • 123go

  • *123 GET OUT!*

  • Ze wam nie wstyd w taki sposb zarabiac

  • y7yyu87tý7

  • ale sraka

  • Wypierdalać, co to kurwa jest do chuja wafla

  • Wypierdalaj

  • piękne mam -1iq jagby co-tymon

  • 6:24 hmmm pyszna ' KOKAINA' Xd

  • Ja wolę panią lody:-)

  • Reklam najebać więcej się chyba nie da

  • kurw.. czemu to gówno jest na numer 13 na czasie ale miniaturka pasuje do tego gówna xD

  • Jak wypalić szare komórki w 11 minut:

  • Ha Ha! Bo wiecie, gówno na spodniach jest w kur*e śmieszne! (żałośne :/)

  • Czy to gówno kiedyś dostanie bana ba yt?

  • Mają porombaną szkołe na mojej lekcji mórzna bawić się spinerami

    • Plis pomóżcie wbić 100 sóbów oni się bardzo starają macie tu linka do kanału. plthrow.info/clone/NLjjBltXuRvov-eibWTDiA.html

  • Zastanawiam sie kto to jeszcze ogląda

  • ❄🎄🔯🎁✨👼🎑😌❄🎁✨👼🎄 *Z powodu miłości. Bóg posłał swojego Syna Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Trzy dni później. Wskrzesił go z martwych.* *Teraz. Tylko przez Jezusa Chrystusa. Bóg dał nam darmowy dar życia wiecznego. On cię uratuje i uzdrowi.* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*

    • dal nam ludzi, którzy stworzyli to

  • bardziej to juz was chyba nie moglo popierdolic

  • wypierdalajcie z tym gówno contentem

  • Tymczasem moje myśli: 🔥todoroki❄️ XD

  • No tak bo stoly nornalnie nie sa płaskie 2:20

  • cieszę się że jak byłem mały to nie było takiego chujstwa.

  • Kto używa spinerów w 2021...

    • 1971: Za sto lat będą latające samochody! 2021: MmMmM pYsZnA kOfEiNa tłumaczsięzjebał.123goł!

  • 6:24 usłyszałem ,,pyszna kokaina'' XD

  • Ja wo

  • Kurwa Tylko Mandzio !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! plthrow.info/my/wideo/u55nhX6-2Jiek2Q.html

  • Ała

  • Beznadziejne, miałkie, plastikowe, dubbingowane G Ó W N O

  • 🐈🐩🐿🐫🐪🐆💐

  • Plis pomóżcie wbić 100 sóbów oni się bardzo starają macie tu linka do kanału. plthrow.info/clone/NLjjBltXuRvov-eibWTDiA.html

  • Hejka, jeśli możecie to proszę kliknijcie czerwony przycisk na moim kanale. Chcę go oddać młodszemu bratu który marzy żeby zostać "youtuberem", to dla mnie wiele znaczy. Z Góry dziękuję każdemu za pomoc i życzę miłego dnia

  • jak to ogladalam to chuj mi stanol

  • co kurwa

  • Dziwne te pornole w tych czasach. Muzyka się zgadza, aktorki się zgadzają ale że ubrane i z dubbingiem ? Dobrze że nie z napisami. Kto widział pornole z napisami.

  • Koham ih kanał

    • Jeśli to miało być śmieszne to ci nie wyszło

  • Fajne etui

  • 🤯🤮😵

  • 1971: Za sto lat będą latające samochody! 2021: MmMmM pYsZnA kOfEiNa tłumaczsięzjebał.123goł!

  • Mój rakometr dostał raka po zobaczeniu samej miniaturki.

  • Ło kurwa

  • Zapraszam ludzi do pogadania i pogrania discord.gg/DR5Fhbzf

  • Co to za gówno kurwa

  • wip1iqsjkseie skakaao

  • qi sjdjwwusw jsjsjskskskk lssosisks kskssksks skskslsld rwwr

  • twórcy tego gowna to jawni satanisci, wiecie co z nimi zrobic !!!

  • Karta na czasie stała się takim śmietnikiem polskiego yt

  • Czemu taki syf jest na karcie na czasie???

  • Gdzie popełniliśmy błąd?

  • Gówno jebane Pozdro

  • Czułem wstyd oglądając to..

  • Głupi trochę był ten film

  • Moc nie subskrybowania Tego kanału

  • Hello i'love :-) ;-)

  • Ekstra filmiki mogę oglądać cały dzień i się śmiać hehe 😁😁😁😂😂😂😂😆😅

  • 8:11 xD ale włosy!

  • 🤦‍♀️

  • Tak przy okazji nauczyciel nie ma prawa zabierać telefonów

  • jeny kolejny kanał z guwna

    • nie Wow (Łoł). =_= 3:18 Tak racja "co to ma być?" Zgadzam się, co to ma być? Do Anielki (nie wnikać) co to ma ku być? Ki!l me. =_= 3:39 Nie! Nie!!! Kurczak, NIE!!!!!!!!!!! To jest

  • 3:44 najsuchszy żart jaki słyszałem

  • 2:21 nie kur*a na krzywym

  • HAHHA kupa kumacie G Ó W N O

  • Zgłaszać jako treści budzące odrazę

  • Ten film to gówno

  • Kleks

  • Czemu to jest kurwa na czasie do chuja

  • Hahaha bo wiecie zima i raki zimują Hahaha... Ha.. co ja robię ze swoim życiem

  • Zamiast promowac ludzi polskie talenty ktore zasluguja na bycie na karcie na czasie to daja jakies gowno ktore jest nr2 na karcie nie wiem ale ten kraj juz calkowicie upadl ten rzad gdyby tylko pilsudski istnial to by powyzynal te medy