Ekipa Stalowego musiała załadować 8 tonowy agregat, ale Zbyszek zapomniał pasów... [Złomowisko PL]

Opublikowany 6 kwi 2021
Oglądaj wszystkie odcinki w discovery+ w Playerze:
player.pl/discovery-plus?
Subskrybuj kanał Discovery Channel: plthrow.info
Tej wiosny widzowie po raz ostatni zobaczą ukochanego Marka "Krzykacza" Pawłowskiego, który niespodziewanie zmarł 31 grudnia 2020. Na otwarcie nowego sezonu programu "Złomowisko PL" twórcy przygotowali odcinek specjalny - wspomnienie "Króla Złomu".
Bohaterowie powspominają Krzykacza, wrócimy do scen melancholijnych. jak i tych zabawnych. Marek był przede wszystkim autentyczny - przed kamerami zachowywał się tak, jak w życiu prywatnym. Niech to będzie trybut dla "Króla Złomu", któremu tej korony już chyba nikt nigdy nie odbierze...
Marek Pawłowski swój pseudonim "Krzykacz" zyskał przez swój donośny głos. Był znany fanom jako "Król Złomu" z Pruszkowa. Dał się poznać szerokiej publiczności jako pełen energii, humoru i charakteru bohater emitowanej w Discovery od 2015 roku serii "Złomowisko PL", w której występował wspólnie z kierowcą Edwardem "Edkiem" Kalińskim. Marek Pawłowski zmarł 31 grudnia 2020 roku.
#discovery #złomowiskopl #discoveryplus
S12E04

Komentarze

  • Oglądaj wszystkie odcinki w discovery+ na Playerze: player.pl/discovery-plus?

  • Stalowy powinien. Widziec że ma ekipe 60+ I pasy Sam powinien przygotowac

  • 1:27 w oknie ;)

  • Stalowy farbuje włosy 😂😂

  • Stalowy farbuje włosy😅😅kryzys wieku średniego się załączył😅😅😅

  • A to nie silnik od t34?

  • Ale jeep zajebisty

  • Czy stalowy farbuje włosy?

    • Chyba od dwoch odcinkow widać, że zaczął farbowac 🙊🙈🙉

  • Silnik W-2, chyba W-2k, bardzo szeroko stosowany. M. in. w T-34, KW. Pierwotnie był to wolnoobrotowy silnik lotniczy.

  • Poszukuję spodni takich jak ma na tym filmie Stalowy, ktoś, coś?

  • Stalowy i Pawełek tj święte krowy ręce w kieszenie i tylko rozkazywac potrafią.

  • Nie rozumiem jak można nie wiec w hakowcu łańcuchów pasów klinów i belek .

  • stalowy wlosy na czerwono pomalowal

  • Kto nie da rady jak stalowy nie da rady

  • Stalowy nie da rady ???? Stalowy zawsze daje radę rękami pracowników.🤣

  • Kiedy są nowe odcinki złomowiska pl?

  • Bez krzykacza to nie to samo

  • Modlin Twierdza :) ❤

  • A MOZE 8 KIL TO 8 KILOWATOW

  • Tonowy

  • 8 kilo na tylu chłopa to bułka z masłem xd

  • Ulala 8 kilo.

  • Marek z Edkiem by go na busa wciągli ręcznie...tacy byli mocni👊

  • duży jak na 8 kilo

  • 8 kilowy to ja mu recznie przeniose za pol ceny

  • Chyba zapomnieliście zer dodać w tytule, albo taki Clickbait, brakuje Mareczka niema oglądalności?

  • 8ton a nie kilo poprawcie

  • Stalowy Sam.sobie trwałą Robiłeś ?? 💩💩💩😂😂🤦🤦🤦

  • Dobrze że nie głośniki 2-tonowe.

  • Co jest 😊

  • Widzę że stalowy ma nowego Mercedesa ale ładny jest

  • Wszystkich dziwi pomyłka w tytule, a mnie dziwi że taki silnik montowany w czołgach trafia na złom . Pewnie jeszcze za niemałą kasę by poszedł w internetach

    • Oni wyraźnie mówią że to nie trafia na złom, ekipa go tylko przewozi w nowe miejsce, przy okazji przyjazdu po jakiś złom.

  • Stalowy Mercedesa zmienił

  • Twierdza modlin.😊

  • Ekipa gotowa?🏋Tak wszystko mamy ...No ale nie mamy😂

  • Silnik był montowany w lokomotywach manewrowych

  • 👍

  • 8 kilo to ja podnosze tyle co chwile rękami a nie dzwigami

  • Kto temu stalowemu farbował włosy 🤣

  • Widać na pierwszy rzut oka że waży 8 kg

  • Tak Czasem Bywa Pozdrawiam👍👍👍

  • Dlaczego nie ma pełnych odcinków? Już nie róbcie scen

  • Jest najlepszy kierownik ze wszystkich kierowników

  • Reupload...

  • Ogromny agregat.Panowie będą mieli ciężką pracę do wykonania. Dziękuję za świetny fragment odcinka.Pozdrawiam :)

  • 8 tonowy (błąd)

  • Dobre 8 kilo

  • 8 kilo dosyć mało

  • 8 kilowy

  • Na 8 kilowy agregat to ten kontener będzie chyba za mały😂😂😂😂😂

    • @Paweł 2211 dzięki mordo że wyjaśniłes

    • @Ghost dla beki napisane

    • oni mowia ze 8 ton ale ktos zle napisal tytul

  • 8 kilowy ?:)

  • 💥

  • Haha, Zbyszek i kierownik, klasyka tematu 😂🤣🙉🙈

  • Witomy

  • 8 ton a nie 8 kilo

    • Jednostką masy w układzie SI jest gram. Stąd kilogram, czyli tysiąc gram, potocznie kilo. W angielskim występuje jeszcze "click", u nas rzadko pojawia się ten skrót w odniesieniu do odległości. Kilometr pozostaje kilometrem, nie żadnym kilo czy klikiem.

    • @Michal Romanowicz teraz już nazwę filmu zmienili, ale napisali kilo co też było poprawnie a @Szymon Bieniecki się o to spruł poczytaj co wcześniej pisałem nie będę pisał drugi raz i spierdalaj a nie weź się za naukę

    • @Piotr Wójcik w tej sytuacji nie chodzi o kilo ani tysiace tylko o tony ogladanie i czytanie ze zrozumieniem to chyba podstawowka, wez sie za nauke

    • @Piotr Wójcik wez gosciu wracaj dalej do e nauczania...

    • @Discovery Channel Polska ale 8 kilo też poprawnie, ponieważ kilo=tysiąc

  • 8 tonowy poprawcie

  • Oglądanko :D