EKIPA - CHILL

Opublikowany 1 maj 2021
♦ PREORDER DOSTĘPNY NA:
► sezon3ekipa.pl/
► sezon3ekipa.pl/

EKIPA dołącza do entuzjastów wakacyjnych piosenek i za sprawą Poczciwego Krzycha, Tromby oraz Friza ratuje wszystkich muzycznych meteopatów, prezentując bezpretensjonalny i orzeźwiający letniak o wszystko mówiącym tytule "Chill". Trzeci singiel z płyty “3 SEZON” przywołuje w oparach nostalgii nasze najfajniejsze wspomnienia, umilając odliczanie czasu do pierwszych popołudniowych drzemek na hamaku i słonecznych wibracji.
PREORDER DOSTĘPNY NA:
►sezon3ekipa.pl/
Credits:
//tekst
Jakub B.R.O. Birecki, Ekipa
//audio
Produkcja: DON
Realizacja nagrania, mix i mastering: Jarosław JARO Baran
//visuals
Dawid Szewczyk - EKIPA
Piotr Twardowski - EKIPA
//executive producer
DON/DonPro

Komentarze

  • Album ekipy dostępny w preorderze na sezon3ekipa.pl/ Debiutancki singiel EKIPY już dostępny do odsłuchu na wszystkich platformach streamingowych!

  • 3:18 nawet się nie zaciągną XD

  • Komu się podoba jak Marcysia w tle powtarza

  • Ejjjj to jest ZAEBYSTE!!!!

  • Czy wy nam plucie na mordę tym chill gdy my notatek nie mamy i ja w tym ognisku to zeszyt spalić bo nie mam notatek

    • 特質的人捕食部落,氏族,城鎮,#城市和鄉村中的弱者,#無`'#💖守和貧窮成員。#然而,#人類的生存意願迫使那些被拒絕,#😜被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活

  • Tak bez tego Buha to lepiej XD żartuje ale na początku gdy pierwszy raz ją usłyszałem to mi nie pasiła

  • Ekipa jest gorsza od ,,super muzy techno''

  • Ktoś wie gdzie kupić Takie koszulki jak na początku mają?

  • Dzisiaj tylko... Reklama buha bez reklamy buha

  • Krzychu super robota 😉

  • Debilne i nudne

  • To jest poprostu najlepsze 😘

  • discord.gg/PapKHPgt5s

  • Tromba |adnie spiewasz §§

  • Chil chill Chil wszyscy teraz będziemy chillować

  • Mogę żeby moja córka mogła was zobaczyć na żywo moja ulica Cenckiewicza 3/7 proszę mojej cukru to jest mazenie

  • #Kto po usunieciu etykiety z butelki. Ja

  • 0:44 pije grappa ice

  • Ekipa jest najleprza mam 9 lat chodzę do szkoły nr 314

  • Mega wow najlepsze

  • shorturl.ca/girlsxhotp46vz ٩(◕‿◕)۶ P-R-I-V-A-T-E____S-E-X- ❣ #今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!#この日のライブ配信は、#かならりやばかったですね!#1万人を超える人が見ていたもん(#笑)#やっぱり人参最高!#まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした, 💝😉在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,#城市和鄉村中的弱者,#無`'#💖守和貧窮成員。#然而,#人類的生存意願迫使那些被拒絕,#😜被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,#並繼續將其 融入不斷發展的人類社會。說到食物,#不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。#相反,#他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。#他們學會了清潔,#切塊,#調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,#在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,#並且學會了使用芳香的木煙(#如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食I1$

  • LOL odpisałem mi teraz friz Lol

  • Pls 👎

  • Wyluzuje się na parę chwil w sobotę

  • Takie sobie ale szanuje pracę

  • xd chujowe

  • uwielbiam wasze piosenki i filmy

  • Super

  • Robię ten komentarz aby wyświetlały powiadomienia i pamiętał tom nutke

  • Najlepsza chill piosenka

  • A tamy było piwo czy cosi innego.?

    • ty pijany jesteś że tak piszesz xd?

  • Szczerze to jedyna ich nuta którą da się w kółko słuchać

  • ff

  • Szoł

  • ekipa zajepista

  • To jest jedyna jak narazie wasza piosenka, której tekst jest sensowny, wokal w porządku i chce się słuchać :)

  • najlepsza muza

  • I wreszcie jest Krzychu cały czas czekałam aż będzie wszystkich widać na piosence oprócz 3KIPA :)

  • wiem że to już po tygodniu ale piosenka jest ekstra takiej mi brakowało jest mega spokojna i Chillowa

  • Super piosenka🙃

  • Kozak Antek sadowy

  • Wyluzujmy się na parę chwill⛱️🌴🏖️👙🐚

  • ,🌺🌺🌺🌴🌴🌴🌬️🌬️🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌪️🌴🌴🌴

  • EKIPA

  • Mega nuta

  • Sajebista piosenka

  • I jem sobie lody ekipy i już nie mogę się doczekać wakacij🏝🏝🏖🔥Piękne .

  • Ekipa

  • 🇵🇱

  • HEJ 🇵🇱🎉😃💙💜

  • najczęściej latam furką

  • Kto czeka na walkę Czara i Dubiela ? 💜👊 👇

  • PRO😍

  • Proszę dajcie 1,000 łapek proszę

  • Lool

  • Niech za 100lat przyjdzie mi powiadomienie ze ktos polubil!!

  • Dobre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Tylko chill

  • Moim marzeniem jest żebym doloncYla do ekipy FRIZA ale mam 10 lato w tamtą sobotę miałam komunie

  • Gdzie mieszkacie i mogę do was przyjść

  • Kto lubi friza

  • Minuta ciszy żeby pomyśleć jak to się wszystko zaczęło. Szacunek

  • Bardzo cię lobie Karol

  • Karol nuta buja

  • Nikt: Totalnie nikt: Wszystkie komentarze: 99,9% "Kto po usunięciu etykietek z butelek"

  • Bardzo mi się podoba ta nota!

  • Kurka te lody ekipy

  • Mój brat półtorej roczny słucha waszych piosenek i od razu jest szczęśliwy, spokojny, i zaczyna po swojemu tańczyć

  • "mini Majk to nasz barman" CHILL CHILL CHILL. (🍋Czy 🍓) ja zdecydowanie 🍋

  • Dzisiaj tylko chilli . Tak już musi być wyluzuj my się na parę chwil . Chilli .Chcetnie bym coś zapalił

  • Tromba to w koncu pogoda jak w LA czy jak w Cali?

  • kupilem wasze lody ekipa XD

  • Czy tylko ja tak mam że jak słucham tej muzyki w piątek to naprawdę to jest uspokajające , a zarazem relaksujące

  • XDDDDDDDDDDDDDDDD chili

  • najlepiej marcysia zaśpiewała

  • ej friz gdzie mieszkasz bo cie widziałem

  • extra!

  • Nie jesteście wcale tacy sławni!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  • niezła nuta

  • 😊😏😂

  • Kto pamięta zaeboście

  • 😀

  • Niech za 10 lat NIE przyjdzie jak ktos polubił Proszę 😁

  • Kozacka wakacyjna nutka przy niej bez kitu czuje chill

  • Zaebysta nuta

  • Cilll

  • Otwórz wino niech zapłonie gril🤪🍷✨

  • Superrr

  • Cz jesteście z🇵🇱:-$

  • Kohamwas😍😍😘🐩🍟🍔🏝🏆💎🚻

  • Wyluzujmy się na pare chwil 🌴🌴 Wyluzujmy się na pare chwil 🌴🌴 Wyluzujmy się na pare chwil 🌴🌴

  • Kkk

  • ta nuta jest zajebista

  • według mnie jest jedna rzecz albo dwie które mi nie pasują 1. to zadługi refren 2. Jak friz śpiewa chill, chill,chill film film film a tak spoko

  • Dzisiaj tak juz musi być wyluzujmy się na parę chwil :)

  • Dziś tylko chill 😌🌴🌊

  • Dobrze oby tak dalej Tim x nikty tak nie zrobi

  • Chil

  • Ja się cziluje

  • dałam 622k łapkę (: