DZIECKO VS NASTOLATKA || Śmieszne sytuacje w szkole od 123 GO!

Opublikowany 27 paź 2020
SUBSKRYBUJ: bit.ly/2MgmvQO

Pamiętacie swoje dzieciństwo? Dużo się od tego czasu zmieniło - i zachowanie, i wygląd. Nawet życie jakoś tak inaczej płynie, kiedy jest się dorosłym.
Znacie te sytuacje? Za czym najbardziej tęsknicie z dzieciństwa? A jeśli chodzicie do liceum, co się wam najbardziej teraz podoba? Nie zapomnijcie podzielić się tym filmikiem ze znajomymi, żeby przypomnieć im, jak to kiedyś było fajnie!
#123GO #szkoła #śmieszne
#123GO! #śmieszne
Muzyka od Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/ Materiały stockowe: www.depositphotos.com www.shutterstock.com
Ten filmik powstał w celach rozrywkowych. Nie udzielamy żadnych gwarancji odnośnie dokładności, bezpieczeństwa i rzetelności. Wszelkie działania inspirowane zawartymi tu informacjami są podejmowane na własne ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty. W razie próby odtworzenia przedstawionych czynności widz powinien właściwie ocenić sytuację i zachować środki ostrożności.
Niniejszy filmik może prezentować czynności wykonywane przez naszych aktorów w środowisku kontrolowanym - jeśli planujesz je powtórzyć, zachowaj ostrożność i kieruj się zdrowym rozsądkiem.

Komentarze

  • 1:11 czemu wy robicie sobie makijaż na makijaż ?! 😂😂

  • Najpierw płatki potem mleko

  • PIĄTEK JEST NAJLEPSZY KOHAM SOBOTY I NIEDZIELE

  • Najgorsze śniadanie pod słońcem

  • Poniedziałek najgorsze XD🤪

  • jezu jaki cringe z was

  • 👶👵

  • Fajne filmiki ale 10:34 się uśmiałem

  • Mi się nie chce wstawać na zdalne nauczanie a co dzień mam na 8:15

  • Najpierw płatki potem mleko

  • Hej

  • BOsusk

  • 10:36 kurcze musze siusiu ale sie uśmiałam

  • 4:38 ja wstaję o 7 albo o 6:40

  • Ale ma pupę ta mama

  • Ale fajne!!! 😊😊😊😊

  • Ja nadal jestem w podzcawuwce

  • W tym tygodniu nie ma problemu kwadrat do tego tym

  • Ja

  • 😶

  • 😶

  • Śmieszne tylko trochę przesada z tymi wszystkimi odcinkami.

  • Bvnvllll.

  • Gfb b

  • Wreście odcinki na temat a nie urywki trochę tego trochę tego

  • Te niby małe na początku miały makijaż

  • #123go

  • Dlaczego dziecko jadło w makijażu

  • 6:20 lily jest dziwna

  • Hi girls

  • To fajnie wiedzieć że w 1 klasie zachowywałam się jak nastolatka xD

  • Ja się interusje geografio dopieru jestem wy pierwszej klasie Stany Zjednoczone Wielka Brytania Laos Mjamna Niemcy Holandia The jeos pas ISLANDS Stany zabaiowa

  • :3

  • Ekstra

  • Poco wyciąga przybory szkolne z piurnika ??? ¿???????

  • Fajny film❤️

  • 0.25 ale one są pomalowane.

  • Ussr i Polska pogodzili się !! I inne światy pogodzili się z polską

  • Jaki poniedziałek taki cały tydzień 🐶

  • 😛😛😛😝😝😝😝😠😠😠😠💔👅👅👅👅

  • Marcelina

  • 0:41 Ja to zwykle podkradam słodycze a nie kosmetyki

  • kto nie lubi poniedziałków daje like 👍

    • @Natala Soltys Ja to zdjęcie mam od nie dawna, ale nie wiedziałam że ty masz takie samo

    • @Maja Kopka nwm xd mam od 2 miesięcy

    • @Natala Soltys A skąd masz takie samo zdięcie?

    • Ja

  • DoejnejejekekeekeaeisbsbheaiosasaoeajieowojwiwwowjwiwkwjbHj;je'😍😉😍😊🤗😉🙂😉🙂😉🙂😗😉😍😉🙂🤗😉😉🤗🤗😉😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜❣💜💛💘💛💛💛💚💙💛💙💛💛💚💙💚❤❤❤❤❤❤❤❤🖤🖤💚🖤💛💟🖤💟🖤💟💜💭💔💘💕💔💔💭💔💔💔💔💜💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💟💚🖤💝❣🖤❣🖤🖤💜💓💜💜jkmkrjdibfhDkjddhdjduUDHDhhhDjSjdDijdJDIDuDDo0

  • noto 123 go polish

  • Dzieci to nastolatki

  • bnn m j n bki n jh j ccnncncnbcc H n H JJ jej n k k cofnąć m n b, cbncbcbcbbcjx bnn cbbcncbcbcnncncncbdncbcbxnbxb b b nn m ncmcnrmml ncmcnrmml c n , , c mcndkfkckindness n k modne n ncmcnrmml k n ncjcjcnc n Juncker n n n mcnc n n ncn c ncn nc cb ncn c ncn CNC nc c c ncknvnj n, n mn ncnccnn'cn mn mnn n n cncnnxnx, , b, b, ,, , , x n, n, nxnxncnnxncn ccnncncnbcc mcmcm c f mcnc kc m c n

  • H JJ cf ,, Cenckiewicz j nrnfnfcncncnvv ccnncncnbcc c v c nic cc ncb'c ccnncncnbcc CNC cnccnncnnccnck

  • 7:16 boże fuj

  • 😗

  • 8:00 też tak miałam

  • Nastolatka ma 12 lat a nie 20

  • Grdyqdystdu

  • W tych scenach z dzieckiem powinnyście być bez makijażu !! ja nie widziałam nigdy żeby jakieś dziecko miało na sobie makijaż !! 😂😂

    • @natalia jakaś no są ale byłam u niej i nie ma tam nic

    • Są kosmetyki dla dzieci 👍

    • No XD

    • @gravity falls POLAND xd ja wiem jak to jest bo mam 11 lat

    • Moja 8 letnia kuzynka uważa że ma trądzik i mówi że się maluje... Nie ma w jej pokoju kosmetyków. A ona nie wie co to puder

  • Xd po co podkradają kosmetyki mamie jak są i tak pomalowane

  • Ale Lili. Ma fure

  • Ja mam naimie Agata lubie lili jestem fankom lili

  • super filmik podoba mi się bardzo

  • 4:42 poniedziałki są NAJGORSZE

  • Jak oni wstają o 8:00 skoro lekcje zaczynają się o 8:00 a ja wstaję o 6:00

  • Hfhfbthhdbvxvgzhgsbzbzfdbbbzbxxxxvxjxvcx:czvzv

  • NAJPIERW PŁATKI POTEM MLEKO

  • To jest głupie nie moge na to patrzeć

  • Zkilka godzin raczej kilka sekund

  • Pozdrawiam Lili jesteś pienkna

  • Co za ludzie

  • 465

  • Boże ile można czekać na następny odcinek nagraliście to ponad tydzień temu 😒😒😒😒😒😒😒

  • Pp

  • Ej! Kozak filmy ! rubcie wiencej

  • ludzie wy nie piszcie takich kom specjalnie żebyście serduszko dostali bo oni i tak wam tego serduszka nie dadzą ponieważ oni nie są z polski XD

    • Wiem chce żeby to Polacy oceniali na przykład ty oceniłeś

    • @Amelia Bednarek noo napewno to czemu ten kanał się polish nazywa a po drugie tu są angielskie napisy w rużnych miejscach napszykład na tablicy szkolnej i po 3 ci sami aktoży występują w angielskim kanale!!

    • Są z polski bo to moja kolęrzanka

  • 10:53 od kiedy w liceum ma się praweczko

  • 😂😂😂🤗

  • :v

  • oj nie polecam być dzieckiem moge sie pszyznać że mam 10 lat i nie mam tekiego dnia gdzie bym się nie zesmuciła raczej chciała bym być już dorosła :(

  • ☺🙂😊😀😁😂😃😯😉😈😇😆😅😄😐😑😕😠😬😡😢😴😮😣😤😥😦😧😳😲😱😟😰😩😨😵😶😷😞😒😍😛😜😝😋😗😙😘😚😏😪😔😖😌😭😎😓😫🙋🙌🙍🙅🙆🙇🙎🤗🤔🙄🤐🤓😺🙏🙁🙁🤕🤒🙃😼😸😹😻😽😿😾🙀🙈🙉🙊💩👶👦💑💏👵👴👩👨👧👪👫👬👭👤👥👮👷💁💂🕵🕴👯👰💃👳👲👱👼🎅👸💆💇💅👻👹👺👽👾👿💀🤖🗣💪👀💋👅👄👣👃👂👁❤💙💚💛💜💓💔💕💖💗💘💝💞💟👊✋✌✊👌👎👍☝👆👇👈👉👋👏👐🖖🤘🖐

  • Swietnie😉

  • Gogh

  • Xd przecież Lili jusz ma makijaż a ta ich matka wyglondała jak nie wiem co

  • Dlaczego dzieci mają makijaż?

  • Fajny filmik

  • Q

  • Ą

  • Następnym razem jak będziecie robić taki odcinek to wieście to pod uwagę że dziecko w pocyawuwce się nie maluje jak był początek tego filmiku to pomalować a one były i w poctawuwce jak i w liceum one był pomalowane

  • Dla czego dziecko z przedszkola ma makijaż

  • Super 123go

  • 5:45 możecie dawać innego lektora?? 🙊

  • 😂😂😂

  • Gdzie kupić taki piórnik? Plisss, jest piękny!

  • KLAUDIA

    • Mam telefon po tacie ale mam na imię Klaudia

  • Marz taką samą kołdrę jak ja

  • O usmej to ja do wychidze do szkoły

  • czyli ja jestem nastolatką od dawna?

  • 0:45 a one już obydwie w makijażu XD

  • Ha ha

  • Wytyfy

  • a to takie naturalne że wstajesz z makijażem na twarzy:)

  • To z nastolatką przybory to przesadziliście

  • 5:30 czemu ona śpi w staniku?

    • Jestem dziewczyną tylko mnie tak po prostu nazwali na jutubie

    • Ja też śpię w staniku

  • Jakie normalne dziecko wychodzi same na miasto pewnie jeszcze daleko od domu!