Dj.Frodo feat. Fokus - Plus 100 Do Lansu (Official Video)

Opublikowany 16 lis 2020
Spotify, Tidal: musicgo.lnk.to/plus100dolansu
Produced by: Dj.Frodo
Vocals performed by: Fokus
Mix & mastering: Shimz
Video by: Kamarat
FOLLOW DJ.FRODO
frodowsky
frodo_dj
FOLLOW FOKUS
fokusfanpage
fokus.official
BOOKING/BIZNIZ: bookingdjfrodo@gmail.com
#djfrodo #fokus

Komentarze

  • 💪💪MASZ MOJE POPARCIE TY CZARCIE !!!💪💪💪💪💪💪🍾🥂

  • Smok wymiata, cały czas na "top"ie:D szacunek.

  • Frodo daj tekst kurła !!!!

  • Zajebiste!!!!

  • Król jest tylko jeden!

  • FOKUS MUSISZ

  • Kurde tęsknię za starą Paktofoniką teraz to Rahim i Fokus pop jakiś śpiewają 😥

  • Ta laska nie pasuje na główny motyw teledysku, ma zbyt grzeczną mordę.

  • jest przekaz podprogowy

  • BIORĘ CIĘ NA ŁAŃCUCH-KATOWICE SIĘ SKATOWAŁY 💪💪💪💪💪💪💪💪💯Fokus jeszcze ROŚNIE

  • Smok daje radę

  • Faktycznie żalosne gość powinien najpierw ogarnąć ile ma lat xD

  • Fokus.. Co to sie porobiło..

  • Aż mi się przypomniała stara nuta Fokusa - Klaskaj ;)

  • Respect za Flow, niezmienny to lubie

  • Fi fi Fiesta!!

  • Pozdro z Dąbrówki Fokus! Katooo

  • Fokusa trzeba szanować. Najbardziej prawdziwe w nim jest to, jakim chamem jest w stosunku do obcych ludzi na codzień. Prawdziwe, bo jakbym był kiedyś popularny byłbym taki sam. Wku*** jące jest pucowanie się artystów do fanów. Teraz każdy chce być ziomkiem każdego. Ale prawda jest taka, że ludzie mają raczej wąską tolerancję dla innych. I dlatego fokus nie udaje.

  • Trop

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Panie Focusie mówi się Lamborghini

  • Fiesta ver Miazga :P wiecej tego fo plz

  • I ten głos❤️

  • to ten od magika ?

  • Fokus jest moim idolem od kąd miałem styczność z rapem , dzis jako 24 latek jeszcze bardziej go szanuję bo więcej rozumiem . jego głos jest absolutnym unikatem

  • Lubisz to 🤘😁🔥🔥🔥

  • Ehhh fani pfk zgłaszamy si3

  • Ehhh fani pfk zgłaszamy si3

  • no nie, nie nie nieeee.... warum ? Jebać te kurwy, chłopie gdzieś Ty się zatracił ? Jestem zdegustowany, choć to mało powiedziane...

  • Zajebiście poważny traczek z niepoważną treścią. Wymiatasz Fokus, poczułem powiew dawnych czasów :) 3maj się zdrów!

  • Bomba baracie pozdrowienia i lecisz !& Polski hip hop !

  • PLYYYYTAAAAAAA!!!!!....pretty please;)

  • Smutne w którym kierunku poszedł hh.

  • fokus to krol

  • Zajebista nutka tylko gdzie ten stary Fokus

    • Fo im starszy tym młodszy. Ibisz rapu.mistrz!

  • XDDDDD COTOGURWAJESTTTT

  • Stary dobry Smoku 💪💪

  • dawaj jakiś old school

  • Fokus... hokus... pokus...!!! 🎶📣🎶 Znowu rozje*ał!!! 🔥🔥🔥!!!

  • Ten glos fokusa to na koncu swiata bym rozpoznal

  • Fokusmok

  • 🧨😁😁

  • Dobry track ale 'lans' i 'bounce' to już słowa z poprzedniej epoki

  • The KING is back :)

  • W niektorych momentach strasznie oczywiste rymy jak na takiego wyjadacza.

  • Rozyyyyyebał

  • Zajebista robota💪🎶👍 FOKUS jak dobrze znów Cię słyszeć MISTRZU

  • Dobra robota chłopaki. Ja bym tu jeszcze zwrotkę Pezeta słyszał.

  • Zawsze mam dystans do siebie nie ma to tamto nie dla psa kiełbasa..uwodzić kusić zwodzić o ta

  • Fokus, nadal czekamy na kolejną płytę ;)

  • Kocham Go 👌

  • sztos ! witamy z powrotem 🖐🏻

  • Jak ja bym chciał tu VNMa na feacie

  • 01:58 FOKUSMOK

  • 1:37 Loda- zdrobnienia imienia od Leokadii ;}

  • Taka wersja "Rób co chcesz" po 20 latach można powiedzieć

  • Znajdę gdzieś tekst tego kawałka? Fokus miałczy tak, że ni uja nie idzie zrozumieć połowy słów.

  • Uroczy styl ;)

  • Mit, legenda, epopeja. Tylko to wszystko jest rzeczywistością ! Kozak

  • Numer typowo na imprezy, nie moja bajka, ale dobrze wiedzieć że Fo wraca w swoim stylu. Czekam na więcej numerów, o innej tematyce, a dla mnie będzie PERFECTO ;D

  • Nie no rozpierdolone!! Dawaj już tą płytę gadzie

  • 👍

  • Nazywa się Anka, to jego koleżanka, cziki cziki bom bom... Dawaj to solo jak najszybciej, bo forma stabilnie ostatnio na peaku się zawiesiła, a tu momentami wjeżdża feeling rodem z tych legendarnych staroci, będzie opus magnum

  • Fokus dawaj z powrotem

  • Znowu to kosmiczne flow ;O

  • W weekendy z pewnością liczba wyświetleń bedzie bardziej wzrastać

  • ...Smok przejmuje włości... FOkiNG

  • King is back 👑🤘🤘

  • Koniec !!! Nic aby klaskać!!!😎

  • Słuchając jak smok nawija sam wpadam w trans, dokładnie tak samo gdy na uszach EMAGIEIKA. Kozak track props!!

  • Czekam z napięciem 😃 zapewne będzie Jebniecie !!!

  • Chyba, tęskniłem. Ciekawy powrót , czekam na więcej ;D

  • Troche lepsze od dissu na Palucha

  • dawaj ktos tekst prosze

  • No kocham Cię ,no.....

  • Fokus: to ja nagram sie na chalpie, a Wy dograjcie te dupy pozniej.

  • Ta chrypka 😏

  • Ta jedna dziewczyna przypomina dziewczyne z serialu The Rain na netflixie :D

  • 🤩💃😈👄

  • Timbaland & Magoo

  • Ale mnie upierdokurwoliło. Jezeli wiesz o co chodzi to znaczy, ze jestes prawdziwym fanem 🤫

  • focus nawiń coś o osiedlach a nie o sukach

    • suki to nieodłączną część osiedli przecież...😂🤣😂

  • Rozjebał pozdro😜😎

  • I te wielokrotne 😍

  • Fokus.Słucham Cię od PAKTOFONIKI.Teks który nawijasz pasuje do 20_letniego szczyla,a nie do starego byka jak Ty.Słabo stary.Nagraj coś ambitnego,a nie muzę dla tępych dzieciaków.

    • Witam pfk team!

    • Również się podpisuje. Trochę śmierdzi kawałkiem z Dodą "suko jesteś pojebaną dupą" wtf. Głos jak zawsze jedyny w swoim rodzaju ale ledwo dotrwałam do końca :(

    • Kierwa, mam takie samo wrażenie... Zawiodłem się.

  • Przesztos! 💪🔥🔥🔥🙏✌️

  • Zajebiste, słuchamy z rodziną przy obiedzie! ❤️

    • No to elegancko....

  • Ale nawija tak czysto jak kiedyś, nie tnie wersjami jak w powietrze tnące.

  • Słabo coś 😰

  • Fokus dalej nr 1 w Polszy!

  • Jest i oooooon! Król wrócił i widać ma się świetnie 👌

  • w końcu w teledysku są prawdziwe kobiety, a nie kupa plastiku! Klasa! Styl! Wokal petarda jak zawsze!

  • Przypomniałeś co to hip hop! Uczta się!

  • troche sie zmieniles od 2003

  • Fokus tęsknie za twoim przekazem. Prawdziwym i szczerym Za szacunkiem dla Kobiet lecz o sukach tez trzeba. Czekam na Ciebie w Venlo 😘

  • Fajne dzieci w teledysku

  • Sztos 💪💪💪

  • Uwieeeelbiam ten głos.

  • Jebac odychanie

  • szkoda że piosenka jest o niczym :/ ale chociaż autotun nie napierdala w ucho :D

    • @:3 Ta piosenka jest o wiele starsza niz ci się wydaje, dopiero niedawno zostala wydana

    • @Piter Wasp nie wiem czy rozumiesz o co mi wchodzi

    • @Piter Wasp porównaj to do innych piosenek chociażby "sen" nie uwazam ze ta jest zła ale no brakuje czego czegoś :/ nie zalapalem sie na czasy PFK ale uwazam ten utwór za cos słabego przy alfa i omega czy perwersję ale rozumiem ze każdy sie zmienia wiek i wszystko jestem małolatem nie jestem odpowiednią osoba aby sie wypowiadać :D ale to jest tylko moje zdanie i tez czeiam na nową płyte :D

    • Jak to o niczym?