Deemz - Fiesta ft. Smolasty, Sobel

Opublikowany 13 paź 2020
#fiesta #deemz #sobel #smolasty
Posłuchaj utworu w serwisach cyfrowych: DefJamPL.lnk.to/DeemzFiesta

Tytuł: Fiesta
Muzyka, produkcja: Deemz
Słowa: Sobel, Smolasty
Realizacja nagrań: @atutowy
Mix/Mastering: DJ Johny dla NOBOCOTO Studio

Reżyseria: Piotr Zajączkowski
Reżyser II: barvinsky
Zdjęcia/montaż: Maciej Pieczykolan (@pieczykolan)
Kostiumy/włosy: @susi_clay
As. kostium.: Aleksandra Gawłowska
Make-up: Kasia Sojka
Rekwizyty: Wojciech Perzyna
Fotosy: Piotr Pytel (@osiemdziewiec)
Kierownictwo produkcji: Patrycja Feldman
Współpraca produkcyjna: Filip Chmielewski, Katarzyna Sojka
Producent wykonawczy: Piotr Zajączkowski / Def Jam Recordings Poland

Wystąpili: Ania Wojdas, Magdalena Nowak, Marta Kowalska, NOCNY, Tadek, zespół Los Amigos w składzie: Carlos Martinez Anaya, Jesus Estrada Guzman, Gabriel Hernandez Rizo
Podziękowania: Pat Kustoms, Basia Sojka, restauracja S’poco Loco, Tomaszewski - kwiaty.

Deemz na Facebooku: DeemzBeatz
Deemz na Instagramie: deemzbeatz
Smolasty na Instagramie: smolasty
Sobel na Instagramie: szymonsobel

Komentarze

  • Mój ziom też jeździ fiestą mogliście się go zapytać to by wam pożyczył

  • Akurat do sluchania w fordzie fiesta na maxa

  • DEEMZ MA TEN SOS

  • 2.47 dupcia

  • Chujowe piosenka o fordzie fiescie no kurwa bez sensu •_•

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • smoła a tobie co grzyby rosną na głowie ? xd

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • 0:03 co to za pani ?

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • 1:28 Tylko mi się wydaje ,że Sobel wypadł troszkę z bitu? Propsy fajna nuta.

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • 🔥🔥🔥🔥VAMOS!!! AQUI HABLANDO ESPANOL Y VAMOS PARA LA FIESTA. ALSO ENGLISH LETS MAKE THE PARTY HAPPEN LETS GO POLAND!

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Jeśli na miniaturce by była ta blondyna w fioletowym stroju to wyświetleń było by drugie tyle. Pozdro♥

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • THAT’Z AMAZING. From Italy

    • Smolasty bardzo się zmienił ale głosem nie tak to kozak

  • A gdzie deemz

  • Świetna piosenka, prawie tak dobra jak ta: plthrow.info/my/wideo/q4ahZn_c2sWgoqs.html

  • Sobel jak poleciał, smolasty refren kozak a deemz bicior to ulalalaaa Amigo ❤️🔥🔥

  • Lubię jak są klimaty zagraniczne,pozdro

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • O jacie ale Sobel też się rozwija jak w Testarossa czy tutaj w Fieście

  • Dla ciebie mogę dzisiaj nie spać !

  • oh mama mija

  • Smolasty bardzo się zmienił ale głosem nie tak to kozak

  • W końcu poznałem człowieka,który zaczyna intro Deemza

  • ale sobel ma wkurwiajacy glos

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • od dzisiaj ford fiesta to mój ulubiony samochód

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • syf

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Fiesta

  • plthrow.info/my/wideo/3X1ooGXZnN-aoGw.html

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Deemz czy ty nie zrobiles serio nic w tej nutce?

  • Ale dobre dupeczki na teledysku ❤️❤️🔥

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Idealne połączenie

  • Puściłem tę nutę Arturowi i i teraz to tez Artur

  • Następna płyta Deemza będzie w takim stylu muzycznym: plthrow.info/my/wideo/z2Vgo5Wbmpxsdqs.html

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Super! Moja impreza turecka :)

  • Ma ktos ig pani z pierwszej sceny?

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Wiecej nutek ze Smolastym i Sobelem !

  • Kurde kto pamietan to z koncertu z Warszawy

  • Tam jest dres z Warszawy chyba

  • chyba jedna z lepszych waszych nut

    • Czy tylko mi sobel przypomina NLD Choppa w tej koszulce na ramiączka ?

  • żule pod sklepem mają fieste jak im kupie jabola xD

  • ford fiesta 1999

  • Wbiajac na kanał PIOTR MARECIK to moj pan od histy xD

    • plthrow.info/my/wideo/qpSghJaY162tpXk.html Totalne podziemie!!! ZOSTWAW KOMENTARZ I LIKE JAK MOŻESZ :)

  • Ale zajebista nuta

  • Clown Fiesta

  • 1:55 myslałem że bedzie o mamale XDDD

    • Nie było jakiejś fajnej dupy do teledysku. ? Bo ten slezaxy kondom jest strasznie słaby

  • Gdybyś wypuścił to w Czerwcu to była by to piosenka wakacji

  • dzień Dla Ciebie mogę dzisiaj nie spać Yeah, yeah, yeah

  • Hit miesiąca

  • Sciekaj jej z gąbki przez bikini dolne Co rozjebał to ja w szoku !!🤩🙈

  • smolasty jest tak do cipy że aż to wyłącze

  • zwrotka sobla trochę przypomina hot 16 kubana

  • Czy tylko mi sobel przypomina NLD Choppa w tej koszulce na ramiączka ?

  • ID na panią w fioletowym xd

  • Puściłem tą nutę koledze Frankowi teraz to Fernando

  • Mam tą piosenkę cały czas w głowie.. sztos🤍

  • Deemz nie potrafi dać na żywo czadu jak ci goście: plthrow.info/my/wideo/z2Vgo5Wbmpxsdqs.html

  • Dla tej czarnej 🔥mogę dzisiaj nie spać 😈

  • ❤️

  • 0:46 ta mina Xddd

  • Nie było jakiejś fajnej dupy do teledysku. ? Bo ten slezaxy kondom jest strasznie słaby

  • Fajne, ale ten beat nie komponuje się idealnie z tekstem.

  • Sobel i hiszpański to poezja

  • Dziwki , dziwki , dziwki ...

  • Fiesta i ten gest pod noskiem czy to znaczy cały dzień jadę na fecie....

  • 1

  • Pusciłam tą muzę Arturowi. Teraz to Arturo 🤭😂

  • 2:03 Zajebał głową w kamerę XD

  • Co to za szkielet na miniaturce?

  • poda ktoś ig tej w fioletowym z góry dzięki

  • Moje ucho się przykleiło do głośnika i nie puści

  • Słucham tego Całą noc i cały dzień 😈

  • ale piekne dziureczki

  • Ale to się kojarzy z NARCOS

  • No sztos i nic więcej plthrow.info/my/wideo/zn2bmHm4l6iJe5c.html

  • deemz dobra robota, sobel jak zwykle kocur, smolasty do wyjebania

  • Nie chcę nikogo urazić ale jak dla mnie wyjątkowo słabe. Ani tekstu ani muzyki

  • Mocne

  • Zapraszam na fieste do mnie!

  • Ta blondynka jest przepiękna

    • (Reklama trapowej muzyki) Wiem ze to wkurwia ale chcemy żeby ktoś docenił ich wysiłek(; Tu link do zioma plthrow.info/my/wideo/qn2gj4O5md6bhac.html Dzięki jeśli sprawdziles jestes dobrym człekiem

    • Siema piotrek

  • Każdy fan Fiesty powinien obejrzeć to video i przekazać link wszystkim swoim znajomym: plthrow.info/my/wideo/vKqggoC7kb6sdGQ.html

  • Sobel i Smolasty się mega dopełniają ze swoimi flow

    • (Reklama trapowej muzyki) Wiem ze to wkurwia ale chcemy żeby ktoś docenił ich wysiłek(; Tu link do zioma plthrow.info/my/wideo/qn2gj4O5md6bhac.html Dzięki jeśli sprawdziles jestes dobrym człekiem

    • Siemano doma

  • co za gowno jebane XDDDD

  • pozdro dla warszawsiego dresika. Wiem że trochę późno ale pierwszy raz oglądam z teledyskiem

  • sliczna blondzia, bardzo ladny usmiech

    • (Reklama trapowej muzyki) Wiem ze to wkurwia ale chcemy żeby ktoś docenił ich wysiłek(; Tu link do zioma plthrow.info/my/wideo/qn2gj4O5md6bhac.html Dzięki jeśli sprawdziles jestes dobrym człekiem

    • Czesc lukasz

  • Sobel teraz rozpieprza 💥

  • Pokutujcie ze swoich grzechów i ratujcie się przed wiecznym piekłem. Jezus Chrystus jedyną drogą do życia wiecznego.

  • *Only a future millionaire will like this...!!*

  • *"People Who Like This You Will Be A Billionaire One Day. Good Luck For All"😎*

  • *Whoever is reading this:* *Your skin isn't a paper don't cut it* *Your body isn't a book don't judge it* *Your heart isn't a door don't lock it* *Your life isn't a movie don't end it* *You are beautiful and don't let anyone bring you down* *Be you.. Stay safe!!* *Just wanna spread positivity !! ❤️* *If you enjoy the comment plz do “sabscribe”to my channel..,i appreciate your love, support, and generosity Thank You!❤️*

  • nie no ale ten pępek tej typiary to trochę DansGame

  • Kto z reklam? 🤣

  • "4:34" Yeah I've been getting paid daily with *p p l o n c a s h . x y z* I'm making over $1347 a week with them! ଏସ୍ତଙ୍କସ୍ତଙ୍କହା ସମସ୍ତଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ

  • Instagram tel blondyny w fioletowym to ladyhaska , nie dziękujcie

  • SUB się należy za tą nutkę😍😁

    • (Reklama trapowej muzyki) Wiem ze to wkurwia ale chcemy żeby ktoś docenił ich wysiłek(; Tu link do zioma plthrow.info/my/wideo/qn2gj4O5md6bhac.html Dzięki jeśli sprawdziles jestes dobrym człekiem

    • Siemano Bartek

  • Ci ludzie brzmią jak polskie dubbingi z Disney Channel, ktoś w ogóle tego słucha?

  • da sie ogladac z 🔇

  • *Ten teledysk jest zajebisty* 💥💥💥

    • zawsze jak leci ta piosenka chce aby zwracano sie do mnie po imieniu: Don Miguel :D

  • 0:47 gdy sąsiad częstuje cię swoim bimberkiem

  • vixa baran

  • 1:55 czy mi sie wydaje czy to pezet

  • kk

  • Ta reklama z sitkiem fajna ale ssie za długa

  • UWAGA !! grupa na FB --> Covid-19 - relacje chorych (wymiana doświadczeń)