CO Z WYPŁATĄ NAJMANA? Kara od Fame MMA?

Opublikowany 22 lis 2020
Na każdym ventrilo była jakaś osoba z której się wszyscy śmiali. Jeśli zawodnicy sportów walki mieliby jednego wspólnego venta to taką osobą byłby Marcin Najman.
Nowy instagram: sawardega_wataha
00:03 Fotografia Karol Makurat: tarakum_photography
Źródła:
plthrow.info/my/wideo/raqZZJGmpshuX4E.html
plthrow.info/my/wideo/2p5ifpOn0sCpYp8.html
plthrow.info/my/wideo/uWx6ZIXfspeKZaM.html
plthrow.info/my/wideo/0aefnWfVp9Bpp6c.html
plthrow.info/my/wideo/rGmhdpuxuLytn4k.html
plthrow.info/my/wideo/lYZyZIrQw8-CfGQ.html
plthrow.info/my/wideo/zap7pKrTyMd-n5c.html

Komentarze

  • Na moim nowym instagramie instagram.com/sawardega_wataha głosowanie w sprawie mojej walki z Blonskym. Jeśli 90% widowni będzie chciało oglądać moje przygotowania zwieńczone walką to w sumie byłaby to ciekawa przygoda, trzeba tylko dogadać wagę bo ja 72 kg a Blonsky z 82, z wzrostem nic nie zrobimy bo on ma 185 a ja 171 :D, ale Gohan tez byl nizszy od Komórczaka :D

    • W dosiądzie najman jest co noc

    • Wardega ty jesteś strasznym hipokryta. Robiłeś z siebie "deb*la" a teraz udajesz wielkiego znawcę i oceniasz wszystko i wszystkich, bo widać nie masz już pomysłu na coś innego - stałeś się takim pudelkiem youtuba... :/

    • Głosuję na TAK

    • w świecie nierzeczywistym

    • Kiedy prank? Już rok czekam!

  • wataha krul

  • Widze ze sie wpierdzielasz we wszystko co sie dzieje w sieci musisz skomentowac.Kim ty do ch jestes jakims znawca w kazdej dziedzinie. Zniknij z sieci i wez sie do normalnej pracy a nie zerujesz na mlodych osobach ktore kradna pieniadze by ci wplacac Ktoregos dnia za to komentowanie ludzi w sieci trafisz zle uwierz mi i te wszystkie twoje komentarze ci sie odbija

  • Najman to taki hit. XD

  • Te ostatnie słowa mnie rozwaliły 😂😂 mądre

  • No i legendarna końcówka:D

  • MARCIN SIĘ OSTATNIO BARDZO ROZWINĄŁ, DO POBICIA PRZECIWNIKA MA TERAZ DO POMOCY OCHRONIARZY I TRENERA. PRAWDZIWY MISTRZ SIĘ SZANUJE.

  • Wal tego Kacpra! :D 👊👊#wataha

  • Kocham gościa 😂

  • I na koncu ten twój klasyczny tekst xD

  • Dubiel jest kurwa niezniszczalny.

  • miej trochę powagi i człowieczeństwa i nie pchaj się w to gówno jakim jest to "fame mame mma"

  • chciałbym byc tak mądry jak ty pozdro tlyko nie disuj prosze fk

  • Frajerstwo frajera frajerem pogania cała ta akcja

  • Marcin "El Salchicha" ( czyt. Salczicza ) Najman

  • Najman to frajer tak jak ten trener dwa śmiecie nic nie warte ...

  • Twierdzenie Najmana - Kto powie i powala ten z Fame MMA migiem wypierdala

  • Gówno, drugi raz bym gali nie wykupił, wiedząc, że ten prosiak znowu może kopnąć albo ugryźć. Żadnego wydarzenia sportowego już NIGDY nie wykupię, jeżeli w rozpisce zobaczę kogokolwiek z nazwiskiem NAJMAN...nawet jeśli byłaby to tylko zbieżność nazwisk...

  • Bardzo dobre, szczere podsumowanie... 👍👍

  • "Dubiel jest kurwa niezniszczalny" XDDDDDDD

  • ale chujowizna

  • WATAHA

  • Sko

  • nie to jakaś paranoja .......... wszyscy walczą a nie potrafią się bić niedługo kszysztof ibisz albo janusz sznuk i sztrasburger bedzie walczył! ale kasa się liczy, za $$$ fujarę można pokazać tez......

  • „Trzymią” - Damian Herczyk, mgr inż

  • "pokaże w, że on tak naprawdę nie wiele potrafi" El progesteron już dawno pokazał że totalnie nic nie potrafi xd

  • wardęga co ty za głupoty pierdolisz ty myslisz ze mu zależy na kasie ?? on już do końca życia nie musi pracować .. wiele razy zrzekał się gaży za walki albo oddawał ją na cele charytatywne .. sylwek i dobra rada wez sie ty kurwa za robote a nie pociskasz jakieś smieci w necie .....

  • 2:59 rekin Kurwa normalnie

  • Pewnie że tak wpierdol mu konkretnie

  • ja powiem tylko jedno, wszyscy, którzy komentują, oglądają, wchodzą w filmiki, prowadzą dyskusje w necie o CZYMKOLWIEK związanym z ś.p. Najmanem są wg mnie lekko nieświadomi, LUDZIE ten gość na tym wszystkim ZARABIA DUUUŻĄ kasę na którą wy pewnie pracujecie pół roku myślicie że to kopnięcie obalenie i dyskwalifikacja w ostatniej walce to ma dla niego znaczenie??? jemu chodzi o suby lajki iklikanie, czytanie oglądanie - także robiąc to robicie mu dobrze a on naciera się w domu banknotami i śmieje jacy ludzie są durni, że się tym podniecają...... (serce mnie boli, że w małym stopniu teraz się w to włączyłem, uspokaja mnie to, że na co dzień tego nie robię)

  • Najman raus. Herczyk klamca

  • #WATACHA

  • Dubiel jest kurr niezniszczalny

  • Nie mieszaj się do tego po co Ci to? Dla kasy dla sławy? Masz moim zdaniem więcej do zaoferowania niż taki pato kontent.

  • Ale z ciebie tempak po chun gadasz o czyms co juz wiemy

    • @Piotr Kwieciński 1. To że to było 2 tygodnie temu a Ty ciągle tym żyjesz 2. Jak zaczepiłeś o ten temat wyświetleń to to brzmi jak byś mu zazdrościł 3. Przeciętny Nowak kliknął by w ten film a nie szukał by tego na stronie fame mma

    • @Mateusz G co mi z tegl ze 2tyg temu xd

    • @Mateusz G jakby jedyne co robi to wyswietlenia a gowno wniesie do tego calego tematu najmana

    • @Mateusz G jest na stronie fame mma xd

    • 1. To było 2 tygodnie temu 2. Może ktoś nie wie jakie kary dostanie najman

  • #WATACHA

  • Sczerze po co macie się bić skoro werdykt jest jeden A Błoński się z niego cieszyć nie bedzie

  • Jak go mocno pobijesz to zawalcz :)

  • Pocaluj mnie w dupe pocalij.mnie w dupe

  • Elo

  • To PROSTAK i tylko tyle.....

  • WATAHA!

  • Możecie je**c Najmana ale zostawcie czestochowe bo to nie jest jej wina ze ten przyglup tam mieszka

  • Wardega jestes spoko ale lizesz sam w tym filmie jaja famemma bo bedziesz tam walczyl 😂🙈

  • Wataha ®

  • Bajo jajo

  • ✨dubiel jest kurwa nie zniszczalny✨

  • Daj se spokój Sylwek jesteś sporo starszy i chory na cukrzycę nie każdy musi się bić to nie jest wyznacznik Mestwa. Ja bym mógł się z nim bić ale nie mam fejmu xd

  • WataHa

  • Najman to inteligentny gościu :D ale jednoczesnie ch*jek z niego

  • Wy wszyscy jesteście niezniszczalni do momentu kiedy was się spotka na ulicy...

  • 2:44 "trzymią" to słowo w zupełności wystarczy. Nie trzeba tłumaczyć 🤣

  • MISTRZU nie mogę się doczekać jak na jednej gali ubijesz Dubiela i Blonskiego jednego po drugim

  • Witam, proszę weź odpuść ta farsę która się tam odbywa. Jesteś poważnym gościem, który nie potrzebuje tego typu gowna bo przecież czymś takim jest to całe Famme MMA.

  • Walcz!

  • Ledwo blonsky wygrał?? Kontrola 2 rund w parterze...

    • No a nie?? Przecież oglądałem walkę wiem jak było Dubiel był jak worek treningowy

    • XD

  • Sylwester, weź go załatw, bo już nie mogę przepatrzeć co ten Błoński robi. Pomścij Dubiela. Jestem za. Utrzyj mu nosa :)

  • 4:40 Dubiel jest kurwa nie zniszczalny

  • jak widać na filmie ze Kasjo kopnął tego typa i złapał mu tylko nogę ;)

  • Wardega rób film o SZCZEPIENIACH!!!! Cała Polska się tego boi!!!! Temat 100% oglądalności. Im mniej ludzi się zaszczepi tym mniejsza szansa wymusić na nas Nową Normalność. Pozdrawiam.

  • 3:42 Sylwek , wejdź rozjeb chłopa i po sprawie :D

  • Wataha

  • Kasjo leży na dnie, ale Marcin zrobił odwiert.

  • Dobry materiał

  • Piękny koniec.

  • Walcz na fame mma ale nie z Bolońskim

  • Nie no, szanuj się i nie walcz w tej menelskiej lidze

  • Siema, czy mozesz skomentowac tragedie Krzysztofa Kononowicza jaka odbywa sie na oczach calego internetu? Mysle, ze przede wszystkim pomoze tu zwrocenie uwagi na jego zycie, bo nie dzieje sie z nim dobrze. @t

  • Zamiast walki? mma wolałbym remake za stary dobry klasyk police trainer :) to była przygoda :) klepać się po gębach? można mieć jaja i nie brać udziału w takich imprezach

  • Sylwek na insta masz 91% na głosowaniu na tak więc trenuj przed potężnym błońskim xd (dystans)

  • Ty jesteś Sylwek niezniszczalny... 👍😄 Ale na YT. W ringu bym nie ryzykował 😉😄

  • Wardęga się zjebał, kiedyś miał ciekawe pomysły, teraz chujowy jest po całości...

  • Marcin "El Salchicha" Najman

  • 2:11 Ale to jest wypowiedź po konferencji FAME MMA 7

  • 1:53 przecież Rozpara to członek zarządu a nie szef

  • Ty to Wardęga taki dziennikarz youtuba

  • Ciśnienie rośnie, ciśnienie rośnie, będą pieniążki cooo? Raczej dogadujecie stawki, a nie kategorię wagową, bo ten drugi typek, to musiał by schudnąć do poziomu więźniów z czasów okupacji, żeby z ulanym tobą móc stanąć w ringu.

  • Mam mieszane uczucia co do Twojej walki z Blonskym, z jednej strony tak ale z drugiej to jakby odpowiadać na wyzwanie menela spod sklepu gdy odmówi mu się 2zl.

  • WATAHA

  • REŻYSER ŻYCIA NAGRAŁ ODPOWIEDŹ WARDĘGA NAGRYWAJ

  • Wardęga mam pytanie. Uwielbiasz i to widać klimat wikingów, jak oceniasz najnowszego Asasyna? Grałeś, masz zamiar czy nie będziesz grał ?

  • Dubiel jest ku*rwa niezniszczalny

  • Wataha 🙂

  • Za tą wstawkę na końcu z inst to szanuję. To oczywiste, że zawalczysz ale dajesz tą dozę niepewności żeby ludzie ci wchodzili na insta głosowali i zostawiali followa

  • Z tym instagramem dobry chwyt marketingowy 💪🏼👌

  • Jak będziesz walczył to wyjątkowo kupie ppv

  • Siema siemka dokładnie po co sponsorować najmana jeśli można zgotować lepszy los człowiekowi! zrzutka.pl/594psh

  • Nie straci wypłaty ewentualnie dostanie pół wypłaty wiecej mu nie zabiora straszą go tylko pod publiczke wszystko jak to oni sie wszystkim zajeli. Tak jak pieprza głupoty nigdy wiecej nje bedzie walczył skoro jest wolnym zawodnikiem moze walczyć gdzie chce skonczylq mu sie umowa nie bronie go ale bzdury pisza w tym oswiadczeniu..

  • WATAHA!

  • Strach to ty luju masz...

  • Ehh... oglądałem kiedyś twoje materiały z przyjemnością, lubię twoją kreatywność i poczucie świata. Przestałem Cię oglądać ze względu na to iż twoje odcinki zaczęły kręcić się wokół ludzi których nie ma sensu oglądać na poważnie. Marnujesz swój potencjał, ale czasy są ciężkie A możliwości ograniczone, rozumiem trzeba materiał zrobić. Mimo to szanuje Cię.

  • Wszyscy jesteście siebie warci, ty najman, blonski reszta jutubetow pokroju gargamela czy reżysera życia. Macie identyczny cel, podobne kurewskie zagrywki które hejtujecie zachowania który jeden maskuje lepiej, drugi gorzej. Dlaczego wpierdalasz się w tyle spraw, kręcą cie afery? Po co robić takie filmy jak o abstra?Pamietaj ciebie tez kiedyś taka afera może ponieść.

  • Po co te pytania Panie Sylwestrze?? Rób Pan swoje. Nie pomyliłem się ani o milimetr. Dobra taktyka, tylko żeby sprawdzała się dłużej niż innym "youtuberom" Pozdro

  • Marcin czas wyjaśnić Godlewską!!! :D

  • Dawaj jedziesz z nim , rozwalisz jak to Sayanin :D

  • Tylko Marcin Najman

  • Sylwek, weź wpierdol temu Błońskiemu, bo już na niego patrzeć nie mogę xD

  • Witam, wraz z grupą przeprowadzamy badania dotyczące wpływu pandemii na życie zarówno zawodowe jak i prywatne oraz jakie bariery możemy napotkać związku z pracą zdalną. Będę bardzo wdzięczny za wypełnienie poniższej ankiety. forms.gle/ANhUD14zM9Kvp5j56

  • Kiedy 2 film o deynn i Majewskim bo chyba mial być ale może mi się pokrecilo?

  • Po co to całe pierdo...nie ??!! Tu chodzi tylko o kase 10 gości zarabia krocie na niby walkach a reszta polaczków się na to składa proste 🚽 tak samo jak pinokio i cała reszta zarabia na plandemi 🚽