CIEKAWOSTKI Z PATECEM O HODOWLI MANDRYLA W DOMU

Opublikowany 17 kwi 2021
► Zobacz też odcinek u Pateca:
Odcinek zrealizowany w celach edukacyjnych aby poszerzyć wiedzę ludzi na temat zwierząt, ich hodowli, żywienia oraz sposobów wychowywania. W tym odcinku poruszam temat Mandryla Bogdana ! :)
► ZOO Wojciechów: bit.ly/3mq3xrc
Obserwuj mnie:
kamilintravel
Polub mój fanpage:
kamilintravel
SnapChat:
► www.snapchat.com/add/kamilintravel
Mamy również grupę:
groups/709158055912301/
Zachęcam do subskrybowania i pozdrawiam!
--------------------------------------------------------------------------------------------
MÓJ SPRZĘT:
► Plecak który zabieram na wyjazdy:
► bit.ly/2Gm9EXV
► Aparat kompaktowy którym kręcę vlogi:
► bit.ly/3gIAhZj
► Aparat główny Lumix:
► bit.ly/2GYjn7S
► Mikrofon kierunkowy:
► bit.ly/2pSHhJw
► Zegarek:
► bit.ly/35j7JjB

Komentarze

  • Kozacki odc!

    • Zarobisty odc a nie kozacki

    • @PatecWariatec no prawda

    • @Kamil - In Travel Witam, koszulki już będą czy jeszcze trzeba czekać? :)

    • Patec ma💩😁

    • I ten ja z lubelskiego blisko Wojciechowa. Pozdrawaiam😄🔥

  • Pozdro Kamil i patec

  • Może kiedyś odcinek o żółwiach czerwonolicych? Myślę, że by się przydał, jako iż dużo osób posiada to egzotyczne zwierzątko :P Poza tym, to świetny odcinek :D

  • plecki nad dupką.jak myslicie o czym mówi mandryl w tej min.15.30s?

  • ha ha ale jaja mandryle w koszulkach tokio i internet siedzą

  • Kamil jakiś czas temu padł ostatni nosorożec biały północny są jeszcze południowe

  • Ulubiona seria

  • Wygląda jak moja teściowa gdy coś zrobię nie tak

  • PEWNIE DOBRZE SIĘ NIMI OPIEKUJE ALE WG.MNIE POWINNY ŻYĆ NA WOLNOŚCI W AFRYCE

  • Czesc tu falowana blaszka

  • W 2018 odszedł samiec nosorożca białego PÓŁNOCNEGO to podgatunek nosorożca białego same nosorożce białe mają się bardzo dobrze :)

  • Jesteś z Patecem , po za tym jesteś też patafianem bez wiedzy o zwierzętach.

  • Patec wkońću w swoim żywiole 😁

  • Ale patec był zestresowany było widać😄

  • Niech montażysta zajmie się dźwiękiem bo od 0:40 uszy wybuchają...

  • Gdzie jest nagrywany odcinek??

  • Noice

  • Kiedy odcinek "ciekawostki z nandrylem o hodowli pateca w domu"?

  • Pozdrawiam

  • Czekam na kolejne odcinki!

  • Ekipa to gówno

  • Ok

  • Karmienie wyglądało jak zbiorowisko zjarańców na gastro XDD

  • Małpi raj xd

  • Super filmik! - jak zresztą zawsze!!

  • Tak a propo ludzie tubylcy ktorzy nie znali swiata tez byli bardzo agresywni

  • Zrób odcinek o żółwiu chińskim

  • Pov: prowadzisz prezentacjew klasie z kumplem na temat malp

  • Każde zoo to beznadzieja. Więzienie dla zwierząt... Podobnie z zamykaniem dzikich zwierząt w domach.

  • Kamil, za bardzo skaczesz tymi kadrami, pierdolca idzie dostać

  • Koleś próbuje mową naśladować Kamila... nawet śmieszne ;-)

  • Jak na moje to więcej odcinków z patecem bo widać po nim że lubi zwierzęta i fajnie się go ogląda

  • Kto czekał czy sie zesra na nich małpa ? 😂

  • Jaki jest sens chodowli tych małp no chyba że dla kasy fe.

  • Kto od pateca?

  • Czy kolejny filmik może być o zwierzętach towarzyskich

  • kto od pateca??HAHA

  • Ciekawe jak ułożyli tę kartke na której było to wszystko co mówili i tak żeby wyglądało to jak by patrzył na kamerę

  • 9:36 chujowa sprawa 😂

  • 5:32 łosie, jelenie, sarny, dziki, lisy, borsuki, kuny, jenoty, i rysie z ptaków: kuropatwy, bazanty, dzikie kaczki, gęsi, bekasy, i cietrzewie

  • Kiedy coś o koszatniczka h

  • O chodowli szamana w domu

  • No wiadomo że żyją na ziemi przecież nie na księżycu hahaha

  • Ale fajne małpki haha pozdrawiam

  • @Kamil In Travel zrobisz dzień z SZOPEMPRACZEM lub ciekawostki hodowli szopapracza w domu

  • Kozak odc. ciekawie się zwierzętami

  • na początku przeczytałem ''Ciekawostki o hodowli pateca w domu'' XD

  • K0zak

  • Pppp

  • Świetne filmy o zwierzętach moze być ich więcej np karaimy pantera mglista jaguar aligator pancerniki leniwce mrówkojady okapi manuele oraz toko itd.

  • 2:50 zapomniałeś o ludziach

  • Kiedy jakiś odcinek z Panem Sławkiem Stolarskim?

  • Krasan je.gdje mozem takega nakupiti? Vybavis mi jednega?

  • Bodzio, zajebiste imię xd A to ciekawe czemu 😂

  • dzenki za umilenie dnia

  • witam pewnie nikt nie zobaczy tego komentarza ale życzę miłego oglądania! !

  • Kamil może nagrasz film teraz z małpa białoucho albo szympans

  • Bardzo ciekawy film i na przemian jak mówiliście to było fajne 😊 i to jak czaiła się ta małpka na ten telefon w kieszeni u Pateca 😃

  • Ja nie wiedziałem, że patec się zna na małpach. Chociaż patrząc na to z kim nagrywa.....

  • Czy można kupić ryśa kanadyńskiego

  • Dzięki teraz wiem jak mojego brata chodować

  • Na samym początku ładnie zesrani byliście xD

  • Ja to trzeba upaść żeby robić filmy z tymi małolatami, ten koleś do "friza" lata od yutubera do yutubera. Rozumiem widownia za stara to zbijamy do 10+,beda wyświetlenia. W sumie o to chodzi 😀

  • super filmy, można się dużo dowiedzieć o zwierzątkach ❤️

  • No i cóż, wstęp taki, że po 50 sekundach wyłączam.

  • Ale patec się przygotował

  • uwielbiam te filmy z pateckim

  • Ojojoj te czarne paski 0:50 razi w oczy

  • Mnicha nizzina teraz!

  • Fajnie, ale to następny Twój film o gatunku a nie hodowli ( tym bardziej w domu). Tytuł pewnie dla przyciągnięcia uwagi, ale nieadekwatny do treści

  • 👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌

  • Nie wszedłbym tam....te małpy mają kły jak usta godlewskiej 😳

  • 👍

  • o to filmik chyba o mnie... witam witam

  • Kamil kiedy odcinki z Panem od psów z k9 pzdr

  • Ciekawy materiał !!

  • uwielbiam was razem

  • Bardzo ciekawy i śmieszny film nawet pani od biologii pokazywała twoje filmy na lekcji 😀😀🦧

  • Pewnie, że kojarzę Rafikiego! Król Lew to moja ulubiona bajka Disneya!

  • WOW FAJNIE :) Pozdrawiam

  • Jak zawsze świetny film :D chętnie bym zobaczył jakieś większe zwierzęta np słonie lub nosorożce

  • Hej mam pytanie dalbys rade zrobic pogadajmy o zwierzętach z jaszczurka paroedura pictus?

  • ta jasne za chwilę będzie o hodowli słonia w domu .....widzę ze już ci się zwierzęta kończą ")

  • Może ciekawostki o heterodonach

  • kto myslal ze mu buchnie telefon? :D

  • Przeczytane

  • Kto od Pateca?

  • Ululu

  • Patecki i gitara

  • Patecki GENIUSZ. Najpierw żarty o gównie a teraz ciekawostki o małpach.

    • Jak Patecki z Hikaru wygrali turniej szachowy, Patecki wygrywa z xntentacion. To big brain, a śmiech Wojewódzkiego był głupiutki, Patec jest skromny ale inteligentny w chuj.

  • Pisze ze jest 15 kom a wyswietla sie 11 XXD

  • Jak widać patec świetnie dogaduję się z małpami

  • 9:36 Ale ma siura

  • A dziękuję Chłopaki Bogdan Pozdrawia :)

  • witam

  • Uwielbiam Cię zazdro

  • Świetnie to wygląda jak oni tam tacy zesrani we dwóch siedzą haha

  • Założę się że małpa która siedziała na górze zesrała się na któregoś i nie zostało to wrzucone

  • YT: 4 komentarze Widać: jeden kom

  • Siema