CHMIELAREK wkurzył FRIZA - Ten sklep to scam?

Opublikowany 4 maj 2021
Mateusz Chmielarek odpowiedział na zarzuty związane z jego sklepem PolarizeShop. Napisał do niego Friz, który poprosił o usunięcie lodów Ekipy. Czy Chmielarek jest ofiarą pomówień?
⬇⬇⬇DLA CIEKAWSKICH⬇⬇⬇
Chmielarek odbył rozmowę telefoniczną z Mateuszem Spysińskim, w trakcie której odniósł się do zarzutów związanych z jego własnym sklepem PolarizeShop. Mimo, że Chmielarek przyznał się do wielu błędów, w tym m.in. do problemów z wysyłką, źle napisanego regulaminu czy też tendencyjnej reklamy - uważa, że stał się ofiarą pomówień. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że skontaktował się z nim Friz, który poprosił, aby Mateusz usunął ze sklepu mystery box z lodami Ekipy. Postanowiłem przeanalizować słowa Chmielarka i sprawdzić czy faktycznie to on jest tutaj tym poszkodowanym. Oprócz tego, przypomniałem sobie jego film z przeprosinami z 2020 roku i... sami zobaczcie.
💎 Dołącz do Discorda: discord.gg/2Eb6RmT3fK
📸 Wpadaj na Insta: revo_toja
✅ Przygotował i zmontował: Tomasz „REVO" Bagiński
▶️ Wykorzystane materiały:
- Mateusz Chmielarek
mateuszchmielarek
www.tiktok.com/@mateuszchmielarek
plthrow.info
- Mateusz Spysiński
plthrow.info/my/wideo/12KjeqK82bB3dJ8.html
- Gargamel
plthrow.info
- PolarizeShop
polarizeshop.com
#CHMIELAREK #FRIZ #EKIPA

Komentarze

  • Brwi Chmielarka be like: _ _ 👀 👃 👅

  • paczka ez

  • masz spadło ci królu montażu, i królu przedstawiania informacji 👑

  • Paczka

  • co trzeba mieć w głowie żeby coś takiego robić

  • 🖐️💪

  • Chmielarek trafił podróbę iPhona, bo miał narysowane pół jabłka.

  • Aż ci suba zostawiłem bo 3 odcinek z rzędu i tak bez subika

  • Paczka

  • Paczka

  • swietny kanal

  • Jeden z najlepszych kanałów commentery na polskim yt

    • Chyba usuneli mu tik toka lub po prostu mi się nie wyświetla.

  • paczka

  • Piec eko trupka Zostawcie go niech w końcu ma te pieniądze jak mu od tego stanie się chłop lepiej poczuję To czemu masonie robić na debilach pieniędzy dla wszystkich osób które czują się urażony słowem debil w poprzednim zdaniu Spójrz na siebie No rząd i powiedz czy nie Jesteś debilem

  • paczka xD

  • żeby chmielarek zrozumiał co robi sam musi być oskamowany

  • 2020: nie jestem w realu osobą, na która się kreuje w internecie, kazdy kto mnie zna potwierdzi 2021: STO LODÓW EKIPY

  • Szukałem jakiegoś fajnego kanału Commandery i znalazłem

  • Kurna komputer sobie zniszczylem

  • Imo Chmielarek bardzo przesadził z cenami danych rzeczy jednakże nie zapominajmy o istnieniu marży którą on sobie może narzucić jaką chce chyba że producent ograniczył maksymalny koszt produktu do danej ceny. Dlatego to że sobie ustawił 500zł za słuchawki warte 10 zł to zrobił to na legalu i tylko głupi to kupi XD

  • Paczka, to nie jest naciąganie, to jest wszystko legit XDD

  • Jacy youtuberzy dziś są głupi. Najlepsze jest to że ludzie są jeszcze głupsi co widać po ilości pozostałych lodów ekipy w Biedronce...

  • ale mnie skręcało z cringe przy tych wstawkach z tiktoka

    • Już niedługo Cała polska śpiewa z nami chmielarek za kratami

  • Chmielarek to kurwa i tyle w temacie

  • Przez piec dni na czasie!!!!1!!11

    • WOW GRATULUJĘ KARTY NA CZASIE I 450K VIEVS

  • Chyba usuneli mu tik toka lub po prostu mi się nie wyświetla.

  • Zamawiajcie 300 mystery boxów XD

  • Ludzie mam problem bo jestem śpiąca o 20/21 zasypiam o 22/23 i budzę się o 5/6 i jakby co ja mam zrobić by budzić się ok 7?

  • chmielarek to wszystkich wkurwia nie tylko friza

  • REVO lepszy niż kukold gargamel

  • paczka paczuszka paczuszeńka XD

  • Gargamel wyłaź ze szafy bo Chmielarek hajs dzieciom kradnie

  • czekaj czekaj, skoro boxy sam pakował a w filmie jest, że zamawia rzeczy z ali bezpośrednio do kupującego to ten scam jest faktycznie legitny :D

  • 12:39 jak na black Friday podwyższa cenę , i to mocno by ją później zmniejszyć

  • Łał, brawo. #29 na karcie na czasie

  • Weszłam z ciekawości na ten PolarizeShop. Jako ktoś, kto uwielbia grać, chciałam sprawdzić "gaming box". I tak z samej góry : "Zamawiając tego boxa możesz dostać jeden z oryginalnych akcesoriów do komputera lub Polarize Etui na telefon, karta o nominale od 10zł" i na dole : "Produktem sprzedazy jest etui na telefon pod nazwa własna „GAMING BOX”..." Etui za 150zł? Z minimalną szansą na wygranie czegoś więcej? Hahaha. Nope. Dodajemy, że jedyne co widzimy nie przewijając, to super grafika przedstawiająca etui, głośnik, klawiaturę czy słuchawki. Gdybym nie przeczytała do końca, to pewnie bym się skusiła a nuż wylecą "akcesoria do komputera". Ciekawe ile osób ma teraz etui nie pasujące do telefonu....

  • Już niedługo Cała polska śpiewa z nami chmielarek za kratami

  • WOW GRATULUJĘ KARTY NA CZASIE I 450K VIEVS

  • 17:53 XDD

  • Ale fajnie mamy kolejnego strażnika Internetu. Może będzie mniej gówna na yt. Subik leci. PACZKA.

  • Paczka

    • Proszę niech ktoś zamówi 301 boksów xD

  • Jedyny PLthrowr u którego oglądam całe reklamy.

  • Dlaczego ten dzba jeszcze ma Social Media jak kamerzysta mial wczesniej dopoki go policja nie zawinela XDDDD Drop Shipping przeciez to zwykly scam frajerski ktory tylko oszukuje klienta

  • 1:55 jeśli tak jest to ja mam mystery boxa za 500 złoty. MOŻNA WYGRAĆ STO SZTUK KOKAINY! STO SZTUK KOKAINY!

  • Fajny film, ale za zamówienie to nie płaci się podatku dochodowego, tylko od darowizny😀

    • @soniyu ziuy no

    • Aż mnie na krześle skręciło kiedy zobaczyłem jego twarzy po otrzymaniu emaila z informacją o airpodsach pro.

  • Ale że chmielarkowi chciało się robić 300 Multi kont żeby łapkę w dół zostawić

  • Internetowa wersja "metodą na garnki", nie no a tak całkiem serio dopóki youtube ma wypierdolone albo jakikolwiek organ odpowiadajacy za oszustwa to sie chuja zmieni i takie gwiazdki beda w kiche krecic.Pozdrawiam

  • Chmielarek wyżej sra niż dupę ma xD On chyba bawi się w Kamerzystę

  • Jezu takie comentery kupuje; proste, jasne, stanowcze i klarowne; nie dziwie się że twój kanał tak szybko się rozwija

  • ᵐᵃˡᵘᵗᵏᶦ ᵏᵒᵐᵉⁿᵗᵃʳᶻʸᵏ

    • Już niedługo Cała polska śpiewa z nami chmielarek za kratami

  • Brak mi słów jak trafnie komentujesz dramy i potrafisz doszukiwać się argumentów w różnych sytuacjach. Robisz dobra robotę, pozdro.

  • ten kanal wystrzeli w max miesiac

    • Aha czyli to że friz mówi o scamie to nic i to że sam sie przyznał że te ipodsy były fejkowe to też nic no słabo ci idzie to kłamanie a apropo pisma to poco ci je wysyłać skoro i ta

  • Ten chmielarek to scam ,ktoś mu powinien to wyjaśnić …za dużo teraz takich atencjuszy taki trueman 2021

  • Po jego filmie z przeprosinami pomyślałem, że chłopak się zmienił, ale teraz widzę, że to po prostu zły człowiek

  • Proszę niech ktoś zamówi 301 boksów xD

  • Chciałbym żeby ekipa zbankrutowała

  • Mnie bardziej zastanawia jak ci ludzie to kupują no bo skoro są to TEORETYCZNIE dzieci (poniżej 14 lat czyli jeszcze bardzo łatwowierni i łatwi do zmanipulowania) to nie wiem czy oni kupują to za pośrednictwem kont bankowych czy blika rodziców, i czy rodzice są na tyle inteligentni aby swoim dzieciom robić konta bankowe itd. (Albo dawać dostęp, nie wiem) Aby potem tacy Biznesmeni tak to nazwijmy, zarabiali na pieniądzach owych rodziców (bądźmy szczerzy dzieci nie mają swoich pieniędzy tylko to co dostają) no i tu się zastanawiam gdzie leży problem czy w opiekunach którzy nie kontrolują co ich pociechy robią i kupują w internecie czy w ludziach którzy żerują na ludzkiej głupocie.

    • innym ludziom no jedno wielkie "XD" CHMIELRAK

  • 17:52 najlepszy moment w filmie😂😂😂😂

  • I PACZKA

  • Aż mnie na krześle skręciło kiedy zobaczyłem jego twarzy po otrzymaniu emaila z informacją o airpodsach pro.

  • Najebales rekalm co 2 min

  • To wardegi"ja pierdole" zajebiste

  • paczka:3

  • jestem od zebo i nie żałuje ze tu zaszedłem

  • Wyskoczyl z szafy jak prokurator

  • Czy jest mowa o tym samym typie co się wysłał kiedyś pocztą w kartonie i wciskał wszystkim że jest geniuszem czy to jakiś inny pedofil ?

  • wszystko z tym typem od boksów jest nie tak

  • Aha czyli to że friz mówi o scamie to nic i to że sam sie przyznał że te ipodsy były fejkowe to też nic no słabo ci idzie to kłamanie a apropo pisma to poco ci je wysyłać skoro i tak to jest fake więc wiele nie zdziałasz jedynie próbujesz tym faktem ludzi omamić że to niby nie jest fejk no i jakieś 9 latki by sie nabrały ale inteligentni i starsi ludzie nie. Powiem tyle chmielarek po prostu jest oszustem jego filmy były ustawiane i jeżeli go ktoś niedaj boże ogląda to lepiej go odsubskrybujcie nie warto.

  • Czy tylko mi podoba się nazwa Polarize shop

  • on sie myje?

  • 19:36 czemu tam jest numer pokazany, ktos go nie zamazał

  • ale ten chłop jest cringem no kuźwa, kupuje ze swojego własnego sklepu jakieś rzeczy, czyli kasa do niego wraca i tak na prawde tylko otwiera sobie pazcki ktore potem pakuje innym ludziom no jedno wielkie "XD" CHMIELRAK

  • Duży plus tego kanału to timing, jest drama - jest film. Podoba mi się taka szybka reakcja 😃

  • Zadrośnik i tyle 😌

  • Czyli moge sobie kupowac az nie trafie iphona XDDD

  • Tomeczek na czasie , gratulacje chłopie 👏👏👏

  • Jest tu jakiś dzik?😞

    • ale frajer z chmielarka,dalej próbuje zrobić z siebie ofiarę

  • fajnie profesjonalnie wygladaja twoije filmy ale wedlug mnie jak cos te swiatla na twarzy wydaje mi sie ze lepiejby wygladaly jakby byly bardziej z tyłu zeby nie padały na przod twarzy tylko na profile a z przodu jakies miękkie biale swiatełko, ale i tak jest fajnie i ogolnie super sie rozwijasz

  • Szczerze aż mi go szkoda... Chłopak zamiast do normalnej pracy tak bierze się za byle gówno żeby zarabiać. Masakra

  • 5:45 współczuje psowi który żyje z takim człowiekem

  • Ja na tego typa już nie mam słów jak nie Kamis to teraz Chmielarek oszuści waleni.

  • Gościu... Przecież w dropshippingu o to chodzi, żeby znaleźć "golden product". Przedmiot tani na Aliexpress, za który ludzie są w stanie zapłacić o wiele więcej - jako pośrednik musisz uzyskać jak największą różnicę w cenie oraz popyt na ten przedmiot musi być duży.

  • 17:53

  • Jedyny PLthrowr u którego oglądam całe reklamy.

  • noramalnie wyścig szczurów

  • 02.44 nie twoją a konopskiego

    • @REVO a ok ale na jednym filmiku podał nazwe że chodzi o konopa ale jeśli tak mówisz to ok

    • Myślę, że jednak moją, bo wrzuciłem film przed Konopskim, a niedługo później miałem wiadomość od Chmielarka, który przyznał, że oglądał mój materiał 🙏

  • 18:00 czy ja słyszę zamiast stronie sronie XDD🤣🤣🤣😂😂

    • handel podróbkami jest nielegalny - zresztą loterie/hazard nieregulowany również.

  • Jak wyjaśnić kogoś w 20 minut i 41 sekund

  • Paczka 😉 Naprawdę spoko materiał, zostaję tu na dłużej!

  • ale frajer z chmielarka,dalej próbuje zrobić z siebie ofiarę

  • Wersow chyba tez gowno sprzedawała, a jakoś wtedy się Friz nie wypowiadał

  • Tak samo jak QOTB powinien zniknąć na chwilę z Internetu. XD

  • Przeczytajcie skład tych lodów 🤢

  • PACZKA

  • Co ten idiota chmielarek ma kurwa na glowie

  • Paczka

  • Odwal się ot werki

    • O kurwa no nie wracaj tam do 2 klasy

  • REVO jak ty kox

  • Co ten typ ma na łbie xD

  • Najlepsze jest to że każdy wie że ćmielarek scamuje