馃槀 157 vs 175 MIERZYMY SPODNIE Z SIECI脫WEK Z BASIA KASZUBA / Zara, Stradivarius, Reserved haul

Opublikowany 25 lut 2021
鉁↖NSTAGRAM/ROZDANIE:
osipowiczka
鉁∣DCINEK U BASI:
plthrow.info/my/wideo/3ZhpdIPbxpmqmX0.html
鉁∣DCINEK U OLIWII:
plthrow.info/my/wideo/uKWciWi4zLaOZ2Q.html
鉁∣DCINEK U RLM:
plthrow.info/my/wideo/rK2foJu43auwmYk.html
鉁═IKTOK:
@osipowiczka
鉁↙INKI DO SPODNI:
馃挮STRADIVARIUS
mom jeans:
bit.ly/3ko0NcN
spodnie dresowe:
bit.ly/37KISb6
馃挮ZARA
szerokie jeansy:
go.zara/3qWzAQW
spodnie z rozci臋ciem:
go.zara/2Pd4fvu
馃挮RESERVED
mom jeans:
bit.ly/3bChTje
spodnie z eko sk贸ry:
bit.ly/2ZST1OG
Zapraszam na nowy odcinek z mierzenia spodni z Basi膮 Kaszub膮. Czy przy 18 cm r贸偶nicy wzrostu b臋d膮 na nas pasowa艂y te same modele? O tym w艂a艣nie si臋 przekonamy 馃槀
Mi艂ego ogl膮dania!
馃捀 WSP脫艁PRACA/COLLAB馃捀
kontakt.osipowiczka@gmail.com
鉁∕UZYKA:
soundcloud.com/jeff-kaale/monday
plthrow.info/my/wideo/uayZaWSwvcqaiWg.html
*Film nie jest sponsorowany

Komentarze

  • Jaki rozmiar mia艂a Basia w tych szerokich spodniach z zary gdzie za艂o偶y艂a szpilki 17cm??

  • A mo偶e odcinek mierzenia spodni z asos, monki? Spodnie np kroju baggy jeans, dad jeasn, straight leg jeans :)

  • 7:27 ale za to jak ci wyd艂u偶a nogi ;p

  • Ogl膮dam ju偶 kolejny taki odcinek u was i dopiero zauwa偶y艂am to 偶e wy macie 157 cm wzrostu i 175 cm, a ja i moja przyjaci贸艂ka mamy po 13 lat i ja jestem wzrostu Basi a moja przyjaci贸艂ka wzrostu Kasi.

  • Mnie si臋 wydaje, 偶e wszystko, nawet te przykr贸tkie rzeczy, wygl膮daj膮 lepiej na wysokich ludziach xd No i zazdro, bo z takim wzrostem powinna艣 by膰 modelk膮

  • Takie filmiki s膮 super, pokazuj膮, 偶e ka偶dy jest inny i trzeba siebie akceptowa膰, fajnie 偶e dobrze czujecie si臋 ze sowim wzrostem i to jest najwa偶niejsze. :-)

  • Ale xs to nie 32 XD

  • Te drugie spodnie przepi臋knie wygl膮da艂y na Kasi

  • Ja maj膮ca 12 lat i 154 cm wzrostu i spodni rozmiar mam 34 ps.jest bardzo szczup艂a

  • Basia ma g艂os jak lil masti 馃槼

  • Kasia wygl膮dasz jak gigant przy Basi馃槉

  • U mnie i mojej kumpeli jest to samo 馃槀Ja mam 177cm wzrostu a ona 156馃榿

  • Ja mam 181 cm i jednak wola艂abym komu艣 odda膰 tak z 5 cm 馃槄馃ぃ

  • sk膮d bluzki??

  • Kocham Was za ten film 鈾 I nareszcie wiem, jak wygl膮dam z moj膮 bff (Ja - 180 cm, ona - 161 cm) XDD

  • 0:00

  • Ja mam 167 cm wzrostu a i tak wi臋kszo艣膰 spodni musz臋 skraca膰 馃様

  • mo偶e sukienki ?

  • Brakuje tu w膮skich spodni... A nie same szerokie

    • We藕miemy to pod uwag臋 nast臋pnym razem 馃槈

  • Czasami wydaje mi si臋 偶e spodnie 32 s膮 d艂u偶sze od 34 czy 36 ://

  • Czy ka偶da wysoka laska ma niska przyjaci贸艂k臋 馃ぃ馃ぃ moja psiapsi mog艂aby robi膰 za moje dziecko

  • Ja jestem jeszcze troszk臋 wy偶sza od Kasi i spodnie z sieciowek odpadaj膮 a nawet kupno spodni np na zalando czy na asosie w sekcji tall to ci臋偶ka sprawa mam wra偶enie 偶e aktualnie wszystkie marki robi膮 coraz kr贸tsze spodnie ci臋偶ko mi znale藕膰 wymarzon膮 d艂ugo艣膰 czyli takie zakrywaj膮ce kostki

  • ja bym bardzo chcia艂a zobaczy膰 was w kombinezonach

  • pani po prawej wydaje mi si臋 taka wysoka, a sama mam 178cm馃槼馃槄

  • Sk膮d macie te bluzki?鉂わ笍馃槏馃槏

  • sk膮d buty kasi? cudowne

  • tez mam kolo 175 cm wzrostu, i dopiero teraz widze jaka to jest roznica jak stoisz przy Basi

  • Morzna skruci膰 u krawcowej 馃槂

  • Trafi艂am tu przypadkowo, b臋d臋 wraca膰 馃 Jeste艣cie bardzo pozytywne w odbiorze dziewczyny, mi艂o si臋 was ogl膮da. :) Sama mam 175 cm i nie odda艂abym ani milimetra, mimo 偶e mam problem ze znalezieniem ciuch贸w na d艂ugie nogi/r臋ce 馃お

  • ale interesuj膮ce por贸wnanie wzrostu ale to dobrze teraz wita膰 t臋 r贸偶nice jak bardzo ludzie si臋 od siebie r贸藕ni膮 to jest to pi臋kne 偶e ludzie s膮 inni

  • Ja 163 cm i bardzo podoba mi si臋 jak te ubrania le偶膮 na ni偶szej, to opadanie spodni na buty, mega to wygl膮da!

  • Czekam na odcinek z sukienkami!

  • Ja mam prawie 176 cm wzrostu a moja przyjaci贸艂ka 153 i to tak samo komicznie wygl膮da haha

  • " Siski"馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  • 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

    • potrzebuje takiego filmu z facetem, 197cm i 177cm :D mam zawsze problem ze spodniami

  • Hahaha siski 馃グ meeega film

  • stwierdzam 偶e na mnie te偶 fajnie le偶膮 i mi si臋 podobaj膮 馃槀 spodnie ze Stradivariusa s膮 najlepsze

  • zrobcie z tego serie 157vs 175 bo jest mega

  • malutkie dziewczyny sa najlepsze :D

    • @Ga艂gan no wiadomo nie dla wszystkich ;p

    • Dla mnie niebardzo :/

  • W艂膮czam odcinek, wy mierzycie pierwsz膮 par臋 a ja m贸wi臋: o moje spodnie, w艂a艣nie w nich siedz臋 馃槀 wy stwierdzacie 偶e fajnie na was le偶膮 i wam si臋 podobaj膮, ja zadowolona, stwierdzam 偶e na mnie te偶 fajnie le偶膮 i mi si臋 podobaj膮 馃槀 spodnie ze Stradivariusa s膮 najlepsze

    • Ja mam 22 lata i tylko 1,53 m wi臋c ...

  • Ale 艂adnie wygl膮dacie 馃槏

  • Ejjjj Basia k. w tych 3 wygl膮da pi臋knie takie d艂ugie i serio 艣licznie le偶膮

    • Ja 169 to ani jedna ani druga 馃槀

  • 艣wietny odcinek

    • 7:58 Kasia wygl膮da jak na szczud艂ach hahah

  • Moja przyjaci贸艂ka ma 171cm wzrostu a ja 146

  • Fajny filmik, my艣l臋 偶e taka seria by艂aby super

  • Ja mam 13 lat mam 154 a moja psiapsi ma 172 i mamy tyle samo lat:> Pozdrawiam XD

  • 7:58 Kasia wygl膮da jak na szczud艂ach hahah

    • a jest wy偶szy ode mnie o 17 cm

  • Ojj Basia sztos wygl膮da 馃榿

    • Naprawd臋 rozmiar 32? 馃槍 Z tak膮 figura i rozmiarem to mog艂abym mie膰 nawet 140 cm.

  • Woah Kasiu pi臋kne d艂ugie nogi 馃槼 zazdroszcz臋 馃槄

  • potrzebuje takiego filmu z facetem, 197cm i 177cm :D mam zawsze problem ze spodniami

    • U basi byly spodnie dobre w wiekszosci na basie a u kasi w wiekszosci dobre na kasie XD

  • Og贸lnie r贸偶nica jest mi臋dzy wami jak d艂ugo艣膰 mojego wariata.. wiec patrz膮c jak to wyglada u was. To jestem Murzynem. Pozdrawiam.

  • 7:58 Kasia wygl膮da jak na szczud艂ach hahah

  • Kocham spodnie ze stradivariusa!!

  • Nast臋pne sukienki!馃拑

  • Ja mam 22 lata i tylko 1,53 m wi臋c ...

    • a jest wy偶szy ode mnie o 17 cm

  • Ja bym bardzo chcia艂a takie odcinki z sukienkami! Sama mam 175cm i jest tyle pi臋knych kiecek, ale na mnie o wiele za kr贸tkich, 偶e a偶 przykro. :/ Licz臋 na Was dziewczyny!

    • B臋dzie taki odcinek 馃槏馃グ

  • 7:58 Kasia wygl膮da jak na szczud艂ach hahah

  • Ja 169 to ani jedna ani druga 馃槀

  • a jest wy偶szy ode mnie o 17 cm

  • Zabawne! :)

  • Sk膮d ma Basia spodnie z pocz膮tku odcinka?

  • Ch臋tnie bym wtr膮ci艂 moje 157 kg do odcinka ^^

  • Naprawd臋 rozmiar 32? 馃槍 Z tak膮 figura i rozmiarem to mog艂abym mie膰 nawet 140 cm.

  • Moja przyj jest ode mnie wyzsza o ponad 20 cm :)

  • U basi byly spodnie dobre w wiekszosci na basie a u kasi w wiekszosci dobre na kasie XD

  • To ja i moje wszystkie przyj (ja jestem ta niska)

    • Ch臋tnie bym wtr膮ci艂 moje 157 kg do odcinka ^^

  • 6:05 Kasia zostawi艂abym sobie te spodnie 馃槏 bosko w nich wygl膮dasz! Idealne jak na ciebie ie szyte

  • Poprosz臋 wi臋cej takich por贸wna艅! 鉁

  • Gdy zobaczy艂am pocz膮tek powiedzia艂am: o ku*wa! Dlaczego u Was r贸偶nica wzrostu wygl膮da tak zabawnie? 馃槀 Ja stoj膮c obok swojego ch艂opaka wygl膮dam w miar臋 "normalnie" a jest wy偶szy ode mnie o 17 cm

  • Spodnie ze Stradivariusa polecam bra膰 rozmiar mniejsze bo si臋 straaszniee rozci膮gaj膮.. 馃槙

  • 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

  • Sk膮d spodnie Basi z pocz膮tku filmiku? Czy mo偶na je jezczsze gdzie艣 dosta膰?鈽

  • Mo偶e ma艂o to wa偶ne ale m贸j wzrost to 166 czyli idealnie pomi臋dzy wami

  • A sk膮d bluzki kt贸re macie na sobie?

    • Basia przerobi艂a swoj膮 z sukienki, a moja jest z lumpa

  • Super film 馃槑

  • Jaki rozmiar macie spodni z Zary?馃樆馃樆 Jestem w nich zakochana

  • Super odcinek! 鉂わ笍 Zdecydowanie kontynuujcie t臋 seri臋, szczeg贸lnie przydatny by艂by odcinek z sukienkami i sp贸dniczkami 馃槉 Sama mam 175 cm wzrostu i czasami ci臋偶ko jest co艣 wybra膰 馃檲

    • @Osipowiczka Totalnie si臋 zgadzam 馃檲 Ja ju偶 zrezygnowa艂am z zamawiania sukienek online, bo to zawsze loteria z d艂ugo艣ci膮 albo co艣 nie uk艂ada si臋 tak jak powinno. Taki sam problem mam z kombinezonami sieci贸wkowymi, trafi膰 w jaki艣 skrojony na wysok膮 osob臋 to cud 馃槀鉂わ笍 Tak偶e Wasza seria to super pomys艂!

    • Z sukienkami jest najgorzej 馃ぃ

  • Jaki masz rozmiar buta je艣li przy tak du偶ej r贸偶nicy mie艣cicie si臋 w te same buty?

  • o akurat czekam az ta pierwsza para spodni mi przyjdzie i jestem milo zaskoczona, bo mam 160cm wzrostu i wiem ze nie beda za dlugie jak widze na tym filmiku

  • Ch臋tnie bym wtr膮ci艂 moje 157 kg do odcinka ^^

  • Z filmu wynika, 偶e r贸偶nica wzrostu mi臋dzy Wami wynika z d艂ugo艣ci n贸g, Kasia ma mega d艂ugie nogi.

  • Ja mam oko艂o 30 cm r贸偶nicy z moj膮 przyjaci贸艂k膮馃槀 to dopiero musi dziwnie wygl膮da膰馃槀馃槀

  • Kto艣 tu sobie albo dodaje, albo odejmuje wzrostu, bo ja tu widz臋 wi臋cej ni偶 18cm r贸偶nicy :>

    • @OsipowiczkaPrzy dodawaniu odpowied藕 jest prosta - bo 157cm wygl膮da 艂adniej ni偶 przyk艂adowo 155cm, w dodatku 157cm to w zaokr膮gleniu (niema艂ym, bo prawie 0.5cm) 5'2ft. Do teraz jeszcze nie zrozumia艂em, dlaczego niekt贸rzy odejmuj膮 sobie wzrostu, ale jednak garstka ludzi tak robi. Anyway, mi臋dzy wami jest jaka艣 g艂owa r贸偶nicy, a g艂owa to co najmniej 20cm (zazwyczaj ko艂o 22), w dodatku w tych 17cm szpilkach r贸偶nica nie wynosi 1cm, lecz raczej ko艂o 3, mo偶e 3.5

    • Nikt sobie nic nie odejmuje, ani nie dodaje 馃く Po co mia艂yby艣my to robi膰?

  • ej what!!!!!! najpierw mam was w tik toku a teraz w polecanych na you tubie

  • Jestem identycznie Twojego wzrostu tj 157 cm i mia艂am tak膮 dobr膮 kole偶ank臋, kt贸ra mia艂a 183 cm i szczerze m贸wi膮c to nie czu艂am, 偶eby ona by艂a a偶 taka wysoka.馃槈

  • Czy ten film to nie jest po prostu 偶ywa kopia ostatniego filmu Red Lipstick? A偶 w oczy k艂uje dziewczyny ..

    • Nie jest :) Specjalnie nawet przed nagraniem nie ogl膮da艂am filmu u Ewy, ale uzna艂am, 偶e warto wspomnie膰 o nim w odcinku. Nie wiem, czemu od razu kto艣 zak艂ada, 偶e tw贸rcy od siebie kopiuj膮 i ^kradn膮^ pomys艂y na odcinki 馃し鈥嶁檧锔

  • 11:15 ale synchro

  • Feel you... Mam taka r贸偶nic臋 na co dzie艅. Mam 153 cm a m贸j ch艂opak 192 馃槀馃槀

  • Ja mam 188cm wiec si臋 nie wypowiadam

    • 188 w dzisiejszych czasach to nie jest wysoki wzrost (90+ centyl) :v

    • Tez super :) R贸偶norodno艣膰 jest 艣wietna!! 馃

  • Fajnie, 偶e doda艂y艣cie linki do dziewczyn (mimo ze ja obejrza艂am juz dawno te odcinki) ;))

  • Z moj膮 przyjaci贸艂ka wygl膮damy podobnie. Ja 180, ona 154 馃檲 dzi臋kuj臋 za ten film bo mia艂am bardzo du偶y problem ze spodniami, kt贸re b臋d膮 d艂u偶sze ni偶 do po艂owy 艂ydki 馃槄

    • Stradivarius ma opcje d艂u偶szych nogawek w rurkach :)

    • Prosz臋 bardzo :D

  • Seria, seria!!!

  • Ja maj膮ca 12 lat i mam 176 cm wzrostu馃ぃ馃ぃ

    • I ekstra! Z pewno艣ci膮 艣wietnie wygl膮dasz 馃

  • Mam 180 cm wzrostu i widz臋 cz臋sto r贸偶nic臋 mi臋dzy mn膮 a kole偶ankami, gdy wychodzimy razem 馃槄

    • Tak, a ju偶 znale藕膰 ch艂opaka wy偶szego to ju偶 ca艂kiem jest ciekawe 馃槄

    • Ja tez a偶 tak tego na co dzie艅 nie zauwa偶am 馃槄

  • Przychodz臋 z konta Basi, zaraz obejrz臋 :D

  • Sk膮d te body?

    • Basia przerobi艂a je z sukienki :)

  • Super jestescie i wgl kocham was ogladac, ale jak slysze takie mocne akctenowanie na 艁Y艢MY... to aua 馃槶馃ぃ zrobi艁Y艢MY

    • Dzi臋ki za komentarz, zwr贸c臋 na to uwag臋 :)

  • Mo偶ecie nagra膰 film z bluzkami

  • Ejjjj Basia k. w tych 3 wygl膮da pi臋knie takie d艂ugie i serio 艣licznie le偶膮

  • Teraz ju偶 wiem jak wygl膮da ta r贸偶nica mi臋dzy mn膮 a moimi znajomymi... jest do艣膰 spora (mam 150 cm)