Martin Stankiewicz

Martin Stankiewicz Martin Stankiewicz

  • 100
  • 267
"Staram się być śmieszny w tym smutnym świecie."\n\ninternetowy twórca filmowy - kinoman - kolorowy chłopiec\n\nTu jestem i tu tworzę: \ninstagram.com/martinstankievitz\nfacebook.com/martinstankievitz \n\nWspółpraca biznesowa: [email protected]\n\nOferty matrymonialne, wiersze na moją cześć i ludzka rozmowa: [email protected]

Wideo

5:54Mój 2020 w pigułce
Mój 2020 w pigułcewyświetleń 151K6 dni temu
44:36I co dalej?
I co dalej?wyświetleń 84K16 dni temu
17:01Mój ostatni film świąteczny
Mój ostatni film świątecznywyświetleń 189K29 dni temu
13:34Wyprowadzka, czyli próba przyjaźni
Wyprowadzka, czyli próba przyjaźniwyświetleń 255KMiesiąc temu
13:17Kochanie, poznaj moich przyjaciół
Kochanie, poznaj moich przyjaciółwyświetleń 314K4 miesięcy temu
21:09Facet vs działka | Czy mówiłem Wam?
Facet vs działka | Czy mówiłem Wam?wyświetleń 411K5 miesięcy temu
0:31KU*WA, czyli monolog na 42 duble
KU*WA, czyli monolog na 42 dublewyświetleń 134K6 miesięcy temu
4:00Przemowa
Przemowawyświetleń 145K6 miesięcy temu
1:48Martin Stankiewicz #hot16challenge2
Martin Stankiewicz #hot16challenge2wyświetleń 432K8 miesięcy temu
3:13MAKING OF: Moja strefa komfortu
MAKING OF: Moja strefa komfortuwyświetleń 33K8 miesięcy temu
3:43Moja strefa komfortu
Moja strefa komfortuwyświetleń 133K9 miesięcy temu
12:36Mój 2019 w pigułce
Mój 2019 w pigułcewyświetleń 225KRok temu
26:46Dogonić Święta
Dogonić Świętawyświetleń 438KRok temu
16:23Dziewczyna vs prezenty | Czy mówiłem Wam?
5:18Spacer donikąd
Spacer donikądwyświetleń 170KRok temu
7:07Plotka, która zmieniła świat
Plotka, która zmieniła światwyświetleń 780KRok temu
10:35W poszukiwaniu sensu w bezsensie
W poszukiwaniu sensu w bezsensiewyświetleń 243KRok temu
20:09Facet vs basen | Czy mówiłem Wam?
Facet vs basen | Czy mówiłem Wam?wyświetleń 4,1MRok temu
26:21Ostatnia dostawa, czyli wyścig o miłość
28:54MAKING OF: Miłość - to skomplikowane
10:55Jak przetrwać kaca? | Kumple #05
Jak przetrwać kaca? | Kumple #05wyświetleń 492KRok temu
15:49Pościele moich byłych
Pościele moich byłychwyświetleń 2,5MRok temu
8:50Mój 2018 w pigułce
Mój 2018 w pigułcewyświetleń 307K2 lat temu
52:31Mój projekt życia
Mój projekt życiawyświetleń 266K2 lat temu
19:08Walka o przyjaźń | Kumple #04
Walka o przyjaźń | Kumple #04wyświetleń 490K2 lat temu
15:51Facet vs Ikea | Czy mówiłem Wam?
Facet vs Ikea | Czy mówiłem Wam?wyświetleń 4,6M2 lat temu
19:43Ta niezręczna rozmowa
Ta niezręczna rozmowawyświetleń 1,4M2 lat temu
16:10Podryw na domówce | Kumple #03
Podryw na domówce | Kumple #03wyświetleń 1,2M2 lat temu
15:46Martin sam w Tokio
Martin sam w Tokiowyświetleń 534K2 lat temu
20:00Facet po rozstaniu | Kumple #02
Facet po rozstaniu | Kumple #02wyświetleń 2,7M2 lat temu
17:11MAKING OF: Suma szczęścia
MAKING OF: Suma szczęściawyświetleń 137K2 lat temu
21:05Suma szczęścia | Czarne Lusterko
Suma szczęścia | Czarne Lusterkowyświetleń 1,3M3 lat temu
4:18Mój 2017 w pigułce
Mój 2017 w pigułcewyświetleń 739K3 lat temu
18:00Świąteczna Historia
Świąteczna Historiawyświetleń 3,2M3 lat temu
11:17Gdy twój kumpel jest pantoflem | Kumple #01
16:19MAKING OF: Ja, dziadek i nasz wielki film
5:26Ja, dziadek i nasz wielki film
Ja, dziadek i nasz wielki filmwyświetleń 926K3 lat temu
8:25Facet vs zakupy | Czy mówiłem Wam?
Facet vs zakupy | Czy mówiłem Wam?wyświetleń 7M3 lat temu
8:09Wyjątkowa miłość
Wyjątkowa miłośćwyświetleń 3,1M3 lat temu
10:36Gdyby rozmowa o pracę była filmem
Gdyby rozmowa o pracę była filmemwyświetleń 2M3 lat temu
10:00MAKING OF: Dziewczyna vs dieta
MAKING OF: Dziewczyna vs dietawyświetleń 564K3 lat temu
8:03Dziewczyna vs dieta | Czy mówiłem Wam?
2:56Miłość z dużego ekranu (eksperyment)
Miłość z dużego ekranu (eksperyment)wyświetleń 410K4 lat temu
11:08MAKING OF: Nieudane oświadczyny
MAKING OF: Nieudane oświadczynywyświetleń 323K4 lat temu
3:06Mój 2016 w pigułce
Mój 2016 w pigułcewyświetleń 537K4 lat temu
13:17Nieudane oświadczyny
Nieudane oświadczynywyświetleń 3M4 lat temu
9:05MAKING OF: Facet vs choinka
MAKING OF: Facet vs choinkawyświetleń 562K4 lat temu
7:06Facet vs choinka | Czy mówiłem Wam?
Facet vs choinka | Czy mówiłem Wam?wyświetleń 3,5M4 lat temu
4:04MAKING OF: Jak wkurzyć sąsiada w 138 sekund
3:22Jak wkurzyć sąsiada w 138 sekund
Jak wkurzyć sąsiada w 138 sekundwyświetleń 7M4 lat temu
6:06MAKING OF: Obrona według studenta i profesora
6:32Obrona według studenta i profesora
Obrona według studenta i profesorawyświetleń 3M4 lat temu
4:32Mały Książę | Świat według Martina
Mały Książę | Świat według Martinawyświetleń 312K4 lat temu
7:39Sztuka wyrzucania | Świat według Martina
5:11MAKING OF: 3 typy imprez których nienawidzę
5:333 typy imprez których nienawidzę
3 typy imprez których nienawidzęwyświetleń 3,9M4 lat temu
1:36Wzór idealnej kobiety
Wzór idealnej kobietywyświetleń 689K4 lat temu
5:1712 rzeczy, które wkurwiają podczas spania
6:49Poprawka ustna według studenta i profesora
7:30Wypowiedzenie znajomości
Wypowiedzenie znajomościwyświetleń 1,2M5 lat temu
3:23Mój 2015 w pigułce
Mój 2015 w pigułcewyświetleń 575K5 lat temu
13:14Sprzedałem się.
Sprzedałem się.wyświetleń 429K5 lat temu
7:30Jak podarować radość? (parodia)
Jak podarować radość? (parodia)wyświetleń 650K5 lat temu
6:58To miał być kolejny viral
To miał być kolejny viralwyświetleń 397K5 lat temu
6:20Dlaczego nie warto mieszkać z dziewczyną?
3:25Powrót do dzieciństwa | Chwila Wolności #3
3:33Najgorsza wizyta w publicznej toalecie
Najgorsza wizyta w publicznej toaleciewyświetleń 3,6M5 lat temu
3:50Biurowe perypetie | Chwila Wolności #2
Biurowe perypetie | Chwila Wolności #2wyświetleń 367K5 lat temu
6:02Egzamin według studenta i profesora
Egzamin według studenta i profesorawyświetleń 6M5 lat temu
5:23Martin S. w 20m2 Łukasza
Martin S. w 20m2 Łukaszawyświetleń 125K5 lat temu
5:33Krótka historia wielkanocnej gorączki
Krótka historia wielkanocnej gorączkiwyświetleń 1,1M5 lat temu

Komentarze

  • Dlaczego tak bardzo utożsamiam się z Maratonem XDD

  • Smutne trochę

  • Jakie Fajne Fraki :))))))

  • Ale super filmik !!

  • Heh

  • <3

  • Zerwanie z klasą upokarzanie poprostu super tylko mieszkacie się jak dostaniesz w ryj😘

    • Sorry chciałam napisasac niedziwcie się 😘

  • Hulk nawet nie był zielony w twoim filmie

  • Na paznokcie polecam gorzkiego pazurka, kupisz w aptece. Dzięki temu ja się oduczyłam gryźć.

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Siema

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Kocham oglądać ten film 😍😍 powracam tu co jakiś czas

  • 'Ja nie wychodzę z domu do wtorku, 2021 roku' Martin... Skąd wiedziałeś?

  • Jak wyszedłem na 50 km spacer, to na jakimś 30 km włączyłem twoją rozmowę z Paciorkiem. Nie żebyście coś ciekawego mówili, a Woody Allen jest słaby (XD), ale dobrze się szło jak ktoś gadał w uszach. Relacja z mojego spaceru "donikąd" - plthrow.info/my/wideo/tm5lkYm9xbyJp58.html

  • A

  • Kiedy płyta Martin?

  • Edek #STARY XD

  • Będę z Tobą Martin! Robisz świetne filmy, szczerze? Zawsze gdy miałam /mam cięższy okres w swoim życiu oglądam Twoje filmy i jest mi po nich dużo lepiej! Jesteś wspaniały w tym co robisz! Oglądałam kiedyś Twoje filmy z moim już byłym chłopakiem i jeśli to czytasz - to pozdrawiam Cię! Dzięki Tobie Martin mam wspaniały pogląd na życie! Mimo, że jeszcze trochę zgubny, ale nikt nie jest przecież idealny i Ty to właśnie pokazujesz w swoich filmach, że nie trzeba być idealnym aby być wartościowym, bo to co najważniejsze znajduje się w środku. Do dzisiaj pamiętam Twój film "NIE" UDANE OŚWIADCZYNY zrozumiałam trochę, jak wielki błąd popełniam będąc taka samolubna? Nie samolubna to złe określenie.. Będąc niemiła, zbyt dużo chciałam, a nie doceniałam tego co miałam. I Ty właśnie to pokazałeś w swoim filmie. Kochany życzę Ci dużo sukcesów i mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Twój film na dużym ekranie, dziękuję, że jesteś i bądź dalej! Twórz i rób to co kochasz! Jesteś wyjątkowy i tego nikt Ci nie zabierze! Nigdy się nie zmieniaj! Pozdrawiam😚

  • Czemu ostatni? 😯

  • Martin bardzo Cię lubię 😊 jak zawsze szczery 😁

  • XD

  • 10/10

  • 2/17

  • Mam nadzieje, że kiedyś będę mógł pójść do kina na Twój film.

  • Nie lubię czekoladek z marcepanem haha

  • Pralka wpierdalarka dostępna w sklepach IKEA nawet o 50% taniej!

  • 3:28 TAK

  • Koniec najlepsze wiadomo! 😀😆

  • czekalem caly rok

  • kto w 2021?

  • Zastanawiałeś się nad współpracą z kanałem darwin?

  • Dziękuję za kolejny wspaniale spędzony rok :)

  • super martin nie poddawaj sie i lec dalej

  • Ja wiem, że bardzo po czasie i może już wyświechtane, ale.... Nagrywane dawno temu i z kontaktem, ale to to właśnie powinno "być puszczane w szkołach"! Serio!!!

  • dobra nie flexuj sie tak

  • Dzisiaj

  • jake chwyty do piosenki na gitarze?

  • martin nie kończ z youtube (żeby nie bylo pisze to przed obejrzeniem odcinka )

  • 3:31 fortfitier blues

  • Ten film to ja kiedy muszę robić zadania domowe (:

  • łezka w oku się kręci

  • Stuu jaki chudy xD

  • Komu się wyświetliło na głównej po 6 latach? Heh😅🤣

  • Wzruszające, ten montaż, kolory wszystko piękne ❤️zawsze gdy płaczę, gdy też nie płaczę lub nie mogę spać :3 zawsze mnie rozśmieszasz być może wzruszasz, kocham twoje filmy dzięki nim zawsze mam dobry humor lub dobre sny. Od twoich filmów bije pozytywna energia Widać że się starasz i to zawsze. Kocham jak odgrywasz sceny i je montujesz co mam jeszcze dodać?!? To jeat ARCYDZIEŁO nie raz się rozpłakałam z wzruszenia bardzo tobie dziękuję że jesteś tu taj i nagrywasz dzięki tobie świat jest lepszy ❤️:3 OSOBO KTÓRA TO CZYTASZ DZIĘKUJĘ ŻE PRZECZYTAŁAŚ A JEŚLI MARTIN TO PRZECZYTAŁEŚ TO DZIĘKUJĘ

  • plot twist: to się stało reklamą

  • *Nie no ten z 2 przeprowadził się xD i jest lepszy xD?*

  • A ja wciąż czekam na film typu "Jak Martin poznał Kasię" ❤️

  • Mega dużo zrobiłeś przez ten rok. Gratuluję.

  • Ja uwielbiam czekoladki marcepanowe , nie wiem o co Wam chodzi xd

  • Czemu ja tego filmu nie widziałem 6 lat temu, a teraz jest? Miło przypomnieć sobie jakie Twoje życie jest smutne, gdyż jest się samemu.

  • 5:04 Nie wiem czemu ten moment mnie strasznie śmieszy xD

  • Ooo warszawski dresik

  • plthrow.info/my/wideo/moCmfXfe0qt5dmw.html&feature=emb_title takie cuś ostatnio przeglądając yt znalazłem ;-)

  • NIEWIEM CO TO JEST I CZEGO TO REKLAMA BO MI SIE WYŚWIETLIŁA GDY SE GRY Z KOSZA OGLĄDAŁEM XD

  • Przypomina mi to serial "You"

  • Ja to bym posprzątał to poddasze ;D Lubię segregować takie różności xD

  • 17:10 co to za muzyka? Proszę, wydaje się być bardzo w moim stylu

  • 00:17 Naaazywam się Martin Stankiewicz od 20 min jestem właścicielem teego o to szklanego domu pooowoli zaczynam żałowac zaakupu...

  • Dasz serduszko🥺

  • Czemu ja to miałam jako reklamę 😳

  • On zmienil kobite? Sory bo go nie ogladalem z rok czasu patrze a tu nie laura tylko jakas cudowna kasia

  • Kocham twoje filmy

  • W tym filmiku wystarczyły tylko 3 słowa ,,kurwa zapomniałem maseczki ''

  • Hej, mam bardzo ważne pytanie, od dawna jestem twoim fanem ale film „mój ostatni film świąteczny bardzo mi pozostanie w pamięci, w szczególności końcówka. Muzyka dla mnie od małego była najlepszym sposobem na odczuwanie emocji i ta muzyka którą obrałeś na koniec filmu jest genialna. Od dwóch tygodni próbuję ją znaleźć. I nie mogę. Bardzo cię bym prosił czy mógłbyś podać nazwę tego instrumentalu który pojawia się w ostatnich minutach? Bardzo mi zależy na znalezieniu tej piosenki, jest bardzo piękna.

    • Proszę o bumpy! I Like tak by zobaczył Martin ten post!

  • A więc nadszedł 2021! Wtorek również już był. Czy już Martin wyszedł z mieszkania? :)

  • Martin jest LBGT?

  • Twój rok minął lepiej od mojego, bardzo się cieszę z tego

  • <3

  • Widzę, że nie tylko ja kupiłam kwarantannowe ps4 XD

  • 2:00-2:03 i zapętlamy:)

  • Heej martiiin

  • No właśnie coś nie migłem znaleźć starych filmów

  • kurwa jebana reklama playa

  • Jezu ale udajesz że śpiewasz

  • To nie jest najgorsze

  • Charlie Chaplin w Twoim wykonaniu jest zajebisty, Martin!