TKM Official

TKM Official TKM Official

  • 30
  • 153M

Wideo

2:35TKM - Wskaż mi drogę
TKM - Wskaż mi drogęwyświetleń 33KDzień temu
2:42TKM - Lepiej
TKM - Lepiejwyświetleń 75K7 dni temu
2:52TKM - Za rękę feat.Ewelina
TKM - Za rękę feat.Ewelinawyświetleń 87KMiesiąc temu
2:37TKM \u0026 wyszyński. - Tańczysz
TKM \u0026 wyszyński. - Tańczyszwyświetleń 86K2 miesięcy temu
2:40TKM - Odbiłem ci dziewczynę (Dzakob DISS)
TKM - Odbiłem ci dziewczynę (Dzakob DISS)wyświetleń 93K3 miesięcy temu
3:11TKM \u0026 PIT - Kamizelka
TKM \u0026 PIT - Kamizelkawyświetleń 139K3 miesięcy temu
1:57TKM \u0026 Marianne - PIS OFF
TKM \u0026 Marianne - PIS OFFwyświetleń 236K4 miesięcy temu
2:34TKM - Zabij mnie
TKM - Zabij mniewyświetleń 344K5 miesięcy temu
2:50TKM - Dam ci
TKM - Dam ciwyświetleń 328K6 miesięcy temu
2:59TKM - Do Piekła prod. Loyd (OFFICIAL VIDEO)
TKM - Do Piekła prod. Loyd (OFFICIAL VIDEO)wyświetleń 408K7 miesięcy temu
3:34TKM - Widzę więcej feat. Obi
TKM - Widzę więcej feat. Obiwyświetleń 264K8 miesięcy temu
1:05TKM #hot16challenge2
TKM #hot16challenge2wyświetleń 606K9 miesięcy temu
2:17TKM - Dwa naboje (feat. Janek S)
TKM - Dwa naboje (feat. Janek S)wyświetleń 164K11 miesięcy temu
2:04TKM - Zaraz zaśniesz
TKM - Zaraz zaśnieszwyświetleń 594KRok temu
2:29TKM - 2k20
TKM - 2k20wyświetleń 330KRok temu
3:00TKM - Jeden dzień do jej śmierci
TKM - Jeden dzień do jej śmierciwyświetleń 1,1MRok temu
3:01TKM - Szpilki
TKM - Szpilkiwyświetleń 579KRok temu
2:34TKM - Moja mała BB
TKM - Moja mała BBwyświetleń 1,9MRok temu
2:51TKM - Paladyn
TKM - Paladynwyświetleń 222KRok temu
3:54TKM - Spotify (Official Video)
TKM - Spotify (Official Video)wyświetleń 3,1MRok temu
3:17TKM - Powiedz ile
TKM - Powiedz ilewyświetleń 1MRok temu
3:11TKM - Królowa ognia
TKM - Królowa ogniawyświetleń 2,2MRok temu
3:14TKM - Dobra woń
TKM - Dobra wońwyświetleń 343KRok temu
4:30TKM - List do M (prod. Rutkovsky)
TKM - List do M (prod. Rutkovsky)wyświetleń 903KRok temu
1:52TKM - 18
TKM - 18wyświetleń 307KRok temu

Komentarze

  • oby było lepiej 🥰🥰

  • To jest zajebiste 🔥🔥🔥

  • 2k21

  • Mega ❤️👈

  • Wgl jestem niesamowicie zakochany w takiej jednej która nie istnieje z anime ale dzieki tkm'owi ten bol az tak nie boli <3

  • mi tesz nie

  • Jakie to piękne jest kocham twoje nuty 🥰🥰

  • Pięknie wyglądają

  • 2021 jest ktoś?

  • 😈

  • słucham od początku 🥺💕💖🥰😔

  • 03.03.2020 godz 10:02

  • To nasza chwila w naszym życiu roli już nie gra czas Pędzimy gdzie chcemy, lecimy tam gdzie poniesie nas wiatr Nikt nas nie zatrzyma, dodaje gazu, a ty słyszysz wrzask Nasza ekipa, nasza ekipa to ona i ja To nasza chwila w naszym życiu roli już nie gra czas Pędzimy gdzie chcemy, lecimy tam gdzie poniesie nas wiatr Nikt nas nie zatrzyma, dodaje gazu, a ty słyszysz wrzask Nasza ekipa, nasza ekipa to ona i ja Pędzę gdzie chce, lecę gdzie chce, nikt nie zatrzyma już mnie Oddałam mu serce, wiem, że go kręcę, z nim nigdy nie będzie źle Siadamy wieczorem, palimy blanta, ja jestem jedyną, nie żadna fanka On potem mówi mi chodź na kolanka, dopalam blanta, yeah Nie szukam miłości, miłość już mam, na Insta piszą, lecz to jakiś spam Typie nie podrywaj zajętych dam, typie, bo w dupie to mam Łapię go za rękę, dziś jesteśmy na koncercie, trzymam sobie hajs w kopercie Halo Marianna, bo fani chcą zdjęcie To nasza chwila w naszym życiu roli już nie gra czas Pędzimy gdzie chcemy, lecimy tam gdzie poniesie nas wiatr Nikt nas nie zatrzyma, dodaje gazu, a ty słyszysz wrzask Nasza ekipa, nasza ekipa to ona i ja To nasza chwila w naszym życiu roli już nie gra czas Pędzimy gdzie chcemy, lecimy tam gdzie poniesie nas wiatr Nikt nas nie zatrzyma, dodaje gazu, a ty słyszysz wrzask Nasza ekipa, nasza ekipa to ona i ja Wsiadamy do S-line, mała jesteś piękna W sumie jest z tobą jak w niebie, ale pędzimy autostradą do piekła Słodka gra, ty i ja, wciskam gaz, po sam blat Ponad 200 na liczniku, nikt już nie zatrzyma nas Z koncertu na koncert, potem chcę wydawać duże pieniądze W kiermanie mam dużo monet, to sonet i wiem, że wystrzelę jak jebany Moët STOP Baletu nie skończę, dzwoni telefon chyba go wyłączę Płyta na szczycie się świeci jak słońce, do tego celu zostało mi troszkę To nasza chwila w naszym życiu roli już nie gra czas Pędzimy gdzie chcemy, lecimy tam gdzie poniesie nas wiatr Nikt nas nie zatrzyma, dodaje gazu, a ty słyszysz wrzask Nasza ekipa, nasza ekipa to ona i ja To nasza chwila w naszym życiu roli już nie gra czas Pędzimy gdzie chcemy, lecimy tam gdzie poniesie nas wiatr Nikt nas nie zatrzyma, dodaje gazu, a ty słyszysz wrzask Nasza ekipa, nasza ekipa to ona i ja

  • Kto w 2021.??

  • A może by tak odwiedzić logopedę. Popraw dykcję chłopcze.

  • Przepiękna nuta! ❤❤❤❤

  • Zajebista nutka ❤🥺

  • Dobra nutka

  • 0:55❤️✨

  • 1:08❤️

  • halo marzec 2021 ??

  • 😆😆😆😆😆😆

  • dziękuję ci za te chwile, dziękuję ci za to, że żyję Teraz nie ma ciebie przy mnie moje serce już nie bije marzyłem o jednej dziewczynie skarbie, a to byłaś ty i wierze, że wszystko się zmieni i znów będziemy razem żyć pamiętasz nasze wyjazdy pamiętasz nasze imprezki powiedz czy pamiętasz chwile zwłaszcza nasze bransoletki kochanie, ja ciągle ją nosze i będę ją nosić na zawsze wierzę, że będziemy razem teraz śpiewam cała prawdę tej nocy dużo myślałem i myślałem nawet o śmierci moja psychika jest słaba nie umiem już zacisnąć szczęki nie umiem z tym sobie radzić i nie umiem tego ogarnąć i nie umiem Ciebie zostawić jesteś dawką idealną nie wyobrażam sobie życia, w którym ma cie nie być i teraz w sumie nie wiem skarbie czy dam rade przeżyć bo wokół mnie są wilki które widzę tylko wtedy kiedy ciebie tracę coraz bardziej co za sceny i dziś jedno mam marzenie skarbie, proszę daj mi rękę twoją delikatną skórę, przeszywają wielkie dreszcze Mała, nie wierzyłem w Boga dziś do Niego mam intencje aby dał nam wielka siłę byśmy mogli żyć jak w niebie i dziś jedno mam marzenie skarbie, proszę daj mi rękę twoją delikatną skórę, przeszywają wielkie dreszcze Mała, nie wierzyłem w Boga dziś do Niego mam intencje aby dał nam wielka siłę byśmy mogli żyć jak w niebie byśmy mogli żyć jak w niebie byśmy mogli żyć jak w niebie jak w niebie byśmy mogli żyć jak w niebje

  • Czy ja dobrze widzę że to Lublin ? ;>

  • Kto marzec 2k21 daje like

  • Będzie lepiej, dzięki za tą nutkę! Super robota, gratuluję❤️

  • 2021 A nutka nadal siada

  • Mega🥺❤️

  • zajebiste czekam na kolejne nutki

  • dzieki za te 2 serduszka slucham ci od 2 lat jestem twoim ogromnym fanem

  • Fajna piosenka💓💓💓

  • KOZAK

  • TEKST Ref x2 Wskaż mi drogę do twych ust i twego serca proszę powiedz czemu jesteś taka piękna widzę ogień widzę ogień w naszych sercach to nie koniec ta historia jest przepiękna chcę mieć cie na co dzień patrzeć ci w oczy przy kawie nad morzem czuć tylko twój oddech delikatne dłonie muskające skronie to wszytko jest proste daj mi odpowiedź czy będziesz mnie kochać na zawsze odpowiedz proszę odpowiedz ty już odpowiedziałaś bo budzisz się przy mnie rano ty już odpowiedziałaś bo to tobie mówie dobranoc z toba nigdy to samo ty jesteś moja damą chciałem cie zabrać do kina ale to nam zabrano został pokój i netflix Czerwone wino i gierki pokój i netflix Ref x3 Wskaż mi drogę do twych ust i twego serca proszę powiedz czemu jesteś taka piękna widzę ogień widzę ogień w naszych sercach to nie koniec ta historia jest przepiękna Nie widziałem więc pozwoliłem sobie wstawić dla wielu się przyda wydaje mi się że pomogłem ;)

  • Kocham to ❤❤❤❤❤❤

  • 2k18-przyjaciółka poleciła Byłem 2k19-Byłem 2k20-Byłem 2k21-Jestem i dalej będę wracał

  • 💓

  • Wow ale fajna nutka, spodobała mi się bardzo i ją cały czas słucham

  • Nuta naprawdę jest przekozak , aż czuje dreszcze gdy tego słucham, momentalnie w mojej głowie jest dziewczyna <3

  • kto tez wraca do tej nuty w 2021

  • XD

  • 2021😍 ja nadal tu wracam

  • Ja mam bfff i nie moge od niej odejść bo ja ją kocham a ona mnie też i jak ona skoczy albo sie zabije to ja też bo ja ją kocham pamiętaj o tym misia na tak ma na imie i ma 11lat tak jak ja

    • I była piżamówka

    • 😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😗😙😙😙😙❤️🧡💛💚💙💜🖤❣️💕💞💓💗💖💘💝💟💟💟💟

  • slucham kiedy mi smutno i juz mi lepiej

  • Mega to jest 🔥

  • Zawsze pomaga w trudnych chwilach czyli praktycznie zawszę 💔🖤.... Wracam i bende wracać tu cały czas ⏳....

  • Zajebisty vibe 😂❤️

  • mam pytanie

  • To jest zajebiste poprostu sztos❤😽

  • Jesteście tutaj jeszcze🖤? Będę tutaj wracać💜

  • 🚀🆒✅👽⚡

  • TKM slucham Cie od jeden buziak, przesłuchałem wszystkie twoje stare nuty, imo wtedy byłeś lepszy, teraz jakos juz nie słucha sie tego z taką satysfakcją.

  • muzyka koks <3 dla muzyki

  • Jest mi lepiej dzięki tb tkm!

  • 💔🔪

  • No jest łogień🔥🔥🔥

  • 2021?

  • załebiste

  • mam pytanie

  • mam

  • Kocham ❤️

  • Kozak <3

  • Kox💥

  • wyobraźcie sobie być laską którą przesunął w lewo i widzisz to na tym klipie XDD

  • Pewnie nie dostanę serca i tego nie widzisz ale chciałbym cię poznać pogadac z Tobą i nie wiem zależy na tym mi

  • Tyle czasu ja nadal ciary

  • Nie mam siły Ale ta piosenka pomoga wskaż mi drogę jak mam dalej żyć

  • Kiedy chcę znaleźć 1H i muszę cały czas ręcznie odtwarzać xD najlepsza piosenka 2021 roku według mnie

  • 😀😀😀😀😀

  • Zajebiste TKM <3

  • 😍😍

  • Tomekkkk super!

  • Z Ani jest szczęściara Zazdroszczę jej takiego zajebistego i cudownego chłopaka ❤❤😈😈❤❤ Wbijamy kartę czasu ❤❤😈😈❤❤🔥🔥🔥🔥 POZDRO TOMEK RÓB WIĘCEJ TAKICH KOZACKICH PIOSENEK 🔥🔥🔥❤❤❤🔥🔥🔥 JEST 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • NIE DAJMY TEJ PIOSENCE UMRZEĆ KTO Z 2021 ?

  • Piękne jak ja uwielbiam twoją muzykę jak zarówno wszyscy którzy tu są ❤️ 😍

  • 🤍👌

  • TKM TO KOX!!!!! Kolejna zajebista piosenka trzymaj tak dalej

  • No i kurwa kolejna zajebista piosenka. Jak ty to robisz Tomek? Mogę twoje piosenki słuchać milion razy.

  • Nuta jest mega można jej słuchać w nieskończoność. Dobra robota. Kocham twoje piosenki.

  • A mówili że stary Tomek nie wróci..

  • prosze rob taka muzyke a nie jak z marianne flexowanie sie hajsem prosze