shoty_LT

shoty_LT shoty_LT

  • 30
  • 3,5M
SHOTY_LT ROZRYWKA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE!

Kontakt: [email protected]
Współpraca: [email protected]
Instagram: lehx_97

Chcesz reklamy/promocji swojej strony, firmy, bloga ? Napisz do mnie na email, dogadamy się. :)

Wideo

10:01NAJLEPSZE MOMENTY z WAŻENIA FAME MMA 10
NAJLEPSZE MOMENTY z WAŻENIA FAME MMA 10wyświetleń 3,9KDzień temu
15:11OJCIEC MURAŃSKIEGO GROZI ARKOWI TAŃCULI !!!
10:29DOMINIK ZADORA NISZCZY DOBRE IMIE MURAŃSKICH !!
5:20Kamuś aresztowany, Grozi mu 8 lat więzienia !!!
8:00🥊 Zawodnicy HYPE MMA po walce
🥊 Zawodnicy HYPE MMA po walcewyświetleń 1,4K21 dzień temu

Komentarze

  • Kto to Haribo i Alan

  • Siemanko Mam suba u cb od jakiegoś czasu. Fajnie czasami sie pośmiać z Pago albo z innych streamerow, na codzień niechce mi się oglądać tych streamów, nie mam na nie czasu, poświęcam go na bardziej ambitne cele. Ale szczerze nie dałem ci suba po to żeby patrzeć na tę pajacerke, chciałem czasami sie po śmiać, to nie jest śmieszne, to nie jest nawet żałosne co oni tam robią. Nie chce na to patrzeć. Jeszcze jeden filmik takiej treści i klikam unsub. Pozdrawiam;)

  • Stary Muran vs Don Kasjo - hit Chciałbym widzieć te konfy

  • Kurr znowu wielkanocny

  • Jaki wielkanocny jak już po majówce 🤣🤣🤣🤣

  • Dajcie dziadkowi kropelki 🤣🤣🤣

  • kurde, czemu Bin Kasjo nie wzial reklamowki z biedry. wie ktoś?

  • Jak dubiel będzie się tak garbił to łatwiej na szczenę dostanie :)

  • xD ten Dubiel podczas f2f

  • Muranski jak brzuch wciągnął

  • Muran jak ciagle brzuch wciagal zeby bębna nie bylo widac XD

  • Smutne to. Tańcują na PLthrow. Solo na zewnątrz i tyle , nie bać się sądu. Wypierdol się należy.

  • Dubiel xddddddd

  • Przodem do publiczności xd a oni do tyłu xd

  • Do tej pory byłem niewierzący. Teraz wołam Boże widzisz i nie grzmisz...

  • Sprowokował go

  • Śmieszne to jest

  • Szkoda że prowadzonycym na tej konferencji nie był z dvpy

  • Ktoś napisze w skrócie o co chodzi w końcu?

  • cała banda inteligentów

  • Hah , prowadzący nieświadomie mówi że Menager klubu Rum 13 nie chce udostępnić wideo z bójki Amadeusza. Dziwić się managerowi skoro klub powinien być wtedy zamknięty.

  • kim jest zlodziej lancucha gdzie te filmy z tych dwoch bomb

  • Hahahaha klatka dwa na dwa ale mają fantazję i co będą ją spawać z drutu żebròwki

  • Wiadomo ze tego twojego pszczolke maje by moj trener raz pierdolna w cymbal XDDDDDDDDD

  • Wygrał z klatką piersiową wygrał a Mateusz ferrari

  • Tatuś ale w nocy już nie przychodz

  • Jak ich oglądam to jestem za aborcją całą tą hołotę łącznie z organizatorami i widownią

  • kurwa jak on morde drze

  • Ale 4 tyg wczesniej mowil do kasjusza ze klamie bo inna osoba mu zajebała w cymbal a innay ukradł mu kete wiec o co chodzi:)

  • Kto ma łańcuch i przed końcem ujęcie na gościa który ma ten łańcuch ,przestaje to oglądać bo reżyserka jest evidentna te dymy są wyreżyserowane ;[

  • muranski placek nr 1 w pl

  • Ale gra aktorska ,nie przepada za Adrianem a chwilę wcześniej filmik puszczają jak razem na hotelu normalnie jak ziomeczki sobie się bawią 🤣

  • Klamczucha

  • Torcida się was kurwy wstydzi

  • Zabił by ich i na koniec oszczal :D

  • Konfidentem nie jestem. A kto doniósł do kancelarii???

  • A ja mysle ze nikt nie powinien w tym momecie patrzec na wiek P Jacka tylko jak on tak chce wszystkich w 30 sekund rozpierdolic To nic chlopy tylko na jego zyczenie idzcie walczyc z tym czlowiekiem Klatka jeden na jeden i po ptokach bedzie

  • Sytuacja tak napięta jak barania torba 😂

  • Murański odczep się od Górali i wsi

  • Prowadzący jest nie dojebany

  • Kurwa ten młody muranski to jest ale zjeb a na starego to nawet szkoda słów

  • Oprócz wyższego wykształcenia dobrze byłoby posiadać jakieś średnie wyobrażenie i co najmniej podstawowe wychowanie

  • Zlodziejstwo tępic !!!

  • Powinni wejść czterech do klatki i powiem wam że byłoby to zajebiste. pozdrawiam wszystkich

  • "Jebnij się w łeb" 😆😆😆 #teamtancula 👍🏻💪🏆

  • psycha siadla :c

  • Szkoda mi tego młodego Murana, jest tak zaślepiony starym że aż wstyd. Jak dziecko we mgle!

  • Pewnie później obaj idą na wódkę. To są aktorzy odgrywają scenki a ludzie myślą że to jest naprawdę. Tak wygląda Fame MMA

  • Tatatatata... Chłopaki no KULWA przestańcie

  • Hahaha gosciu ma gadane jak najman i barwa głosu taka sama

  • Tata z synem razem do burdelu jeżdżą???

  • Xd

  • Tato kupa

  • To musi być rodzina najmana!!! Podobieństwo zwala z nóg! Retoryka kropka w kropkę. Nastepny miszcz WKU tym razem obrzezany zdaję się. Panie Jacku możemy się napierdalać. Forma WARCABY, KLATKA - METR KWADRATOWY.

  • kozak wszedł na konferencje, dostał strzala i sie obsral

  • Legenda glosi ze mlody sie pyta starego czy moze sie odlac

  • O yeahhh widac po srasjuszu ze juz nawet sie tak nie madrzy.....ha ha pieknie. A zamiast lepe mu wyhebac to go oblal woda....parle mu na psyche pieknie wjezdza

  • Jeżeli to prawda że Tańcula dosypał coś Murańskiemu to jest frajerem kolega koledze takich rzeczy okropnych nie robi tym bardziej że Murański mógł się równie dobrze przekręcić . Jeśli to prawda życzę Murańskiemu zwycięstwa i niech walczy ile ma tylko sił . Jeśli to nie prawda to życzę Tańculi zwycięstwa !!!! Chociaż jak patrzę obecnie na Murańskiego jaki jest napizgany mam szczere wątpliwości czy trzeba mu coś dosypywać !!!!

  • ale mnie wkurwia ten Hubert pajac

  • Z Toridy hahaha ,pozdrawiam z Zabrza i nowy klub

  • Kasjusz obsrał się

    • @mamam papa co wy pierdolicie xDDDD

    • Ciakawe dlaczego nie przyszedl?? Gdzie te wscy znawcy kasjusza kozaka i zabijaki...jprd zdemolowal chlopa psychicznie...a tem mowi ze presji nie wytrzymal a Stoi w kacie...no coz kasjuszu w koncu chyba zajazyles co zrobiles ale jest zapozno....

  • polski mcgregor

  • Don Kasia obsrany zbroje

  • Hahaha parke psycha siadła

  • Rodzina murano . Hahaha co za dno dna i metr mułu

  • Z toridy😂😂😂

  • Żałosny Facet żal się na niego patrzy

  • napluc na takich to szkoda sliny bo ma wieksze wartosci

  • Młody Murański gówniarz i "Banan" trzymający się nogawki taty czyli bity frajer wyzywa Tańculę od frajerów ręce opadają

  • myslalem ze to pakol

  • Te Murańskie są pojebane ...

  • W jaki sposób partnerowo hmm,pewnie ustami hahaha,ten Stary pajac w tej skai to kto wgl hahahaha

  • Murański jest tak naćpany że aż się przykro patrzy

  • Kasjo techniki z shaolin pomylił z wudzitsu

  • Tata oddaj ten mikrofon. tata😂😂😂

  • Z toridy? Co to kurwa jest torida nie ppjebalo mu sie z torcida? Japierdole co to za idioci

  • Nie Świruj Murana :D

  • Boże co za człowiek 🤣🤣🤣🤣🤣 Mati chyba za bardzo czuje się gwiazdą przez ten lombard 🤣🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ haha To był mój ulubiony serial A teraz wolę słuchać radio Maryja 🤣