REVO

REVO REVO

  • 30
  • 6M

Wideo

20:42CHMIELAREK wkurzył FRIZA - Ten sklep to scam?
11:45MANDZIO vs. BYŁA CZUUXA
MANDZIO vs. BYŁA CZUUXAwyświetleń 223KMiesiąc temu
11:32WERSOW vs. WARDĘGA - Werka nadal kłamie?
WERSOW vs. WARDĘGA - Werka nadal kłamie?wyświetleń 117KMiesiąc temu
9:30DUBIEL oszukuje fanów? Nie kupuj tych zegarków!
10:00NITRO dołączy do TEAM X?
NITRO dołączy do TEAM X?wyświetleń 51KMiesiąc temu
11:54DUBIEL i LEXY rozstali się. Pogubieni influencerzy
15:39GARGAMEL popełnił BŁĄD. Naciągane argumenty?
9:46GARGAMEL chroni TROMBE? Umowa z FRIZEM i EKIPĄ?
10:45WARDĘGA vs. RAFONIX - WATAHA zna prawdę o kontuzji?
10:33PSYCHOLOSZKA wykorzystała QUEEN OF THE BLACK
PSYCHOLOSZKA wykorzystała QUEEN OF THE BLACKwyświetleń 102K2 miesięcy temu
9:37LIL MASTI pozwała FAME MMA - BOXDEL ujawnił adres?
8:21TEAM X znowu TO zrobił
TEAM X znowu TO zrobiłwyświetleń 73K2 miesięcy temu
9:17ABSTRACHUJE przegrywają dramę?
ABSTRACHUJE przegrywają dramę?wyświetleń 29K2 miesięcy temu
8:13DOMINIK BOS vs. TVP - Telewizja atakuje YouTubera
12:27WARDĘGA odczarował BOXDELA (FAME MMA, FAME Cage)
10:35FAME MMA odpowiedziało na zarzuty LIL MASTI
FAME MMA odpowiedziało na zarzuty LIL MASTIwyświetleń 7K3 miesięcy temu

Komentarze

  • 10:51 lublina?

  • One to raczej nie tylko do ucha dały by sobie włożyć świeczkę ....

  • 4.37...14.V.2021/V:...Film: KRYPTO...(:d?)ni"M" NINA... IJeZU"S"?Inf!!! M.M...OON ROYEe:???CHaHa...aJAMAm...??? Ż O.N.E...ur.jak O.N.A: 1.6...26 a 62!!! ====================================== Oj DZIECInf.: w 1997 TOYamiAU: 40 i 4 lata!!! I COO??? Hmmm ...w poDOBIE uro:DIVA...KOZIoRO RZEC... ??? NaVVALIł jej ZAMEK...w dRZwiACH! I kiedy PÓŁ nAGA...(MIESZkAŁŁA DNA była! ...???NadeM NO!)pOproSIŁA SIe:...??? O.N.A...PRR AVE ZAMKA...: moZOOląc...???SInf.e +++AK /PALiłem... CHaHa... CóRZ...FA K +++RZECI...TOSO?DO"M"A+++BaCH...o:RZeŚZ TY SInf!!!

  • 8:20 Mi po tych wyrazach ( groźby groźby )wyskoczyła mi reklama z biedry Tylko teraz prosto z biedronki XD

  • Kinia po filmie przeprosiła na insta, ale nie za możliwe uszkodzenie zdrowia widzów, a "jeśli kogoś urazilam przepraszam".

  • Jest Pan fajnym, młodym człowiekiem.Bardzo miło się Pana ogląda.Pozdrawiam.

  • Kiedy wejdzie odpowiedzialność karna na tego typu reklamy. A te wszystkie ameby które to reklamują powinny zostać wygwizdane.

  • ŚWIECA Boże dziękuję za ten film bo chciałam to zamówić tak cudownie reklamowane😫

  • Myślałem że jesteś kolejnym youtuberem który rąk pracą nie zhańbił. Nabrałem gigantycznego szacunku, rośnij z subami młody

  • Bankrut

  • Bankrut

  • Tak samo niszczą zeby słuchając tych debili i wybielają je UV! Kretyni

  • Ahahahahahhaahahhahahaahh masakra co za debile

  • Nie polecam długo pracować w biedronce, moja mama po 10 latach pracy miała 4 zabiegi na ręce

  • Niech każdy w odpowiada na ten komentarz i pisze XD Niech będzie jak najwięcej odpowiedzi XD

  • 100000 SUBÓW SREBRNY KNYFEL PRZYJDZIE?

  • Masz 222 filmy XD

  • Tak samo było z produktem Sunew. Miał to być to produkt peelingujący, ale w składzie nie miał żadnego kwasu, enzymu, ale miał skrobię ziemniaczaną. Przy pocieraniu skrobia się rolowała. Ludzie robili wtedy testy na silikonowych rękawiczkach i pojawiał się ten fejkowy "naskórek"

  • Gówno się wybiło

  • GARGAMEL i myk do statystyk bo zaczynasz mi się podobać jako twórca a to dopiero pierwszy obejrzany przeze mnie twój film. Pozdrawiam

  • chłopie uwielbiamy cie!

  • A ja się zastanawiam od jakiegoś czasu, ile osób przechodzi przez kasę w markecie w ciągu całego dnia pracy sklepu, lub też w ciągu 8 godzin pracy jednego kasjera, chyba, że nie jest to równo 8h. Jesteś w stanie jakoś bliżej to określić?

  • Autentycznie zachowują się jak dzieci XDD

  • Te osoby nie rozumieją że ten diskorolka pokazuje co KAŻDY psychofan może wystalkować? Może w końcu ludzie zaczniecie szanować swoją prywatność i bezpieczeństwo. Każdy może to znaleźć i może mieć złe zamiary. Chcesz mieć prywatność to nie pokazuj jej w internecie!

  • 1 film a ja mjałem 4 reklamy

  • Ja nie wiem jakie trzeba mieć morale, żeby reklamować taki syf

  • Isamu młoda widownia? chyba nie

  • Ah ci Bankruci

  • No niestety tak jest

  • Podoba mi się Twój styl nagrywania :)

  • Marschmelo MARS

  • Revo gratuluję 100 tysięcy subskrypcji

  • Bende pracował w lidlu 4k odrazu pyk

  • Gratulacje 100k

  • Jakim cudem takie influencerki mają fanów? Wspaniały materiał na idola, według młodych nastolatek (nie wszystkich, ale raczej ok. 75%): reklamuje scam, jest po 20 operacjach plastycznych, wypina się na ig i najlepiej jak jest blondynką

  • szafa

  • siema mam pytanie w jakiej biedronce pracowales w sensie w jakim miescie?

  • Zrobisz jakiś specjal na 100k subskrypcji🤔?