Odrodzenie

Odrodzenie Odrodzenie

  • 76
  • 401
Relajate.pl

Wideo

2:37Tymek - RELAJATE prod. Urbanski
Tymek - RELAJATE prod. Urbanskiwyświetleń 618K13 dni temu
3:43Tymek - Frunę prod. Urbanski
Tymek - Frunę prod. Urbanskiwyświetleń 195KMiesiąc temu
2:36Tymek - Follow feat. Kbleax prod. Favst
Tymek - Follow feat. Kbleax prod. Favstwyświetleń 667KMiesiąc temu
7:01Tymek - Piacevole Album Sampler
Tymek - Piacevole Album Samplerwyświetleń 95KMiesiąc temu
2:29Tymek - Życie Artysty feat. Sarius prod. Favst
2:53Tymek - Beautiful feat. Coals prod. Favst
Tymek - Beautiful feat. Coals prod. Favstwyświetleń 1,4M2 miesięcy temu
2:47Tymek - Pomarańcze feat. Tony Yoru prod. Favst
Tymek - Pomarańcze feat. Tony Yoru prod. Favstwyświetleń 601K2 miesięcy temu
2:57Tymek - Hendrix feat. Gverilla prod. Favst
Tymek - Hendrix feat. Gverilla prod. Favstwyświetleń 300K2 miesięcy temu
2:53Tymek - Mare prod. Favst, Lucassi
Tymek - Mare prod. Favst, Lucassiwyświetleń 1,2M2 miesięcy temu
2:48Tymek - Kultowe (Akt II) prod. favst
Tymek - Kultowe (Akt II) prod. favstwyświetleń 860K2 miesięcy temu
3:32Tymek/favst - Mimosa (Akt I)
Tymek/favst - Mimosa (Akt I)wyświetleń 2,4M3 miesięcy temu
2:43Tymek/favst - Tranquillo
Tymek/favst - Tranquillowyświetleń 2,3M3 miesięcy temu
0:21kochaj mnie bardziej
kochaj mnie bardziejwyświetleń 65K3 miesięcy temu
2:26Tymek/favst - Tabi
Tymek/favst - Tabiwyświetleń 3,7M7 miesięcy temu
2:17Tymek/favst - Syrop
Tymek/favst - Syropwyświetleń 3,6M9 miesięcy temu
2:03Tymek/favst - Lekarstwo
Tymek/favst - Lekarstwowyświetleń 8MRok temu
2:19Tymek/favst - 80’
Tymek/favst - 80’wyświetleń 16MRok temu
0:13Kwiatuszek.
Kwiatuszek.wyświetleń 132KRok temu
0:40FIT.
FIT.wyświetleń 173KRok temu
2:02Tymek/C0PIK - Klubowa suka
Tymek/C0PIK - Klubowa sukawyświetleń 17MRok temu
2:53Tymek - Jedyna (KLUBOWE) prod. C0PIK
Tymek - Jedyna (KLUBOWE) prod. C0PIKwyświetleń 13MRok temu
3:13Tymek - Romans prod. C0PIK (KLUBOWE)
Tymek - Romans prod. C0PIK (KLUBOWE)wyświetleń 33MRok temu
3:14TYMEK - NIEZNANE prod. ADZ
TYMEK - NIEZNANE prod. ADZwyświetleń 200KRok temu
3:40TYMEK - SZTUKA prod. ADZ
TYMEK - SZTUKA prod. ADZwyświetleń 658K2 lat temu
3:33Tymek, Lelon „Film” (prod. Faded dollars)
3:46TYMEK - JESTEM  prod. ADZ
TYMEK - JESTEM prod. ADZwyświetleń 1,2M2 lat temu
4:16TYMEK - SEMANTYKA prod. ADZ
TYMEK - SEMANTYKA prod. ADZwyświetleń 11M2 lat temu
4:09TYMEK - TABLETKI feat. FROSTI REGE prod. ADZ
2:23TYMEK - TOKSYCZNE prod. ADZ
TYMEK - TOKSYCZNE prod. ADZwyświetleń 3,1M2 lat temu
3:17TYMEK - U MNIE SIĘ SYPIE UKŁADA feat. FROST
3:48TYMEK - CHMURY feat. SKIP prod. ADZ
TYMEK - CHMURY feat. SKIP prod. ADZwyświetleń 1,6M2 lat temu
4:22TYMEK - SAMBO prod. ADZ | PLATINUM+ Film
TYMEK - SAMBO prod. ADZ | PLATINUM+ Filmwyświetleń 1,3M2 lat temu
3:58TYMEK - POWIETRZE feat. SARIUS prod. ADZ
3:06Tymek - Droga (JestemTymek) Prod. Rakkaman
3:35Tymek, Emuody - Sorry // JMF
Tymek, Emuody - Sorry // JMFwyświetleń 114K2 lat temu
3:47Tymek - Kresbez (JestemTymek ) prod. Rakkaman
3:30Tymek - Wachlarz  prod. Rakkaman
Tymek - Wachlarz prod. Rakkamanwyświetleń 293K2 lat temu
3:00Tymek - List do Ciebie prod. JazBrothers
Tymek - List do Ciebie prod. JazBrotherswyświetleń 1,4M2 lat temu
2:43Tymek - Początek prod. Piotr Piotr
Tymek - Początek prod. Piotr Piotrwyświetleń 121K3 lat temu
2:42Tymek - PONTON prod. Piotr Piotr
Tymek - PONTON prod. Piotr Piotrwyświetleń 333K3 lat temu
0:14Tymek - PONTON Teaser
Tymek - PONTON Teaserwyświetleń 6K3 lat temu
2:51Tymek - IDĘ prod. SAMIRYI
Tymek - IDĘ prod. SAMIRYIwyświetleń 915K3 lat temu
2:56Tymek - Ona (OneShot) prod. Rakkaman
Tymek - Ona (OneShot) prod. Rakkamanwyświetleń 5M3 lat temu
3:49TYMES - LUCKY DAY Official Video (ONE SHOT)
0:13LUCKY DAY FUNNY
LUCKY DAY FUNNYwyświetleń 7K5 lat temu
4:14TYMES - Sen ( kvsprx mash - up VIDEO )
TYMES - Sen ( kvsprx mash - up VIDEO )wyświetleń 12K5 lat temu
4:3610. Tymes- Kwiaty
10. Tymes- Kwiatywyświetleń 9K5 lat temu
2:4008. Tymes- Niepozornie proste
08. Tymes- Niepozornie prostewyświetleń 3,4K5 lat temu
4:5807. Tymes- Sens słów
07. Tymes- Sens słówwyświetleń 16K5 lat temu
4:5106. Tymes- Szczęki
06. Tymes- Szczękiwyświetleń 6K5 lat temu
4:1905. Tymes- Przystań
05. Tymes- Przystańwyświetleń 5K5 lat temu
4:1403. Tymes- Niedosyt
03. Tymes- Niedosytwyświetleń 5K5 lat temu
3:0201. Tymes- Zmiany
01. Tymes- Zmianywyświetleń 18K5 lat temu
3:07Tymes - Open mind
Tymes - Open mindwyświetleń 8K5 lat temu
2:56Tymes - Niech zyje rap
Tymes - Niech zyje rapwyświetleń 30K5 lat temu

Komentarze

  • Najlepsza piosenka na świecie ❤️

  • Kochaj mnie bardziej!

  • Wspaniała piosenka na wspaniałej płycie wspaniałego człowieka z wspaniałym głosem

  • Dla nowych widzów *Uwaga uzależnia* Nie żartuje

  • Kiedy Tymo nie mial jeszcze tatuażów na ryjku haha

  • 2020? Hah

  • Jestem kurwa zakochana <3

  • Gtrr

  • kto już po albumie?😅

  • Ktoś z 2020 r

  • Brakuje tego tymka z klubowe i tych wyświetleń już nie będzie tego samego 80' , Banalne , Poza Kontrolą 💔💔😭😭😢😢

  • [*] jimi hendrix Tęskinmy

  • ta piosenka jest taka super że sucham jej cały czas

  • Lol Gonciarz 1:07

  • Dawno nie było nic takiego dobrego #ludzierenesansu #ludzieodrodzenia

  • Kozak, 2 lata temu wrzucone, słuchają tego ludzie w całej Europie. Jestem dumny <3

  • to jest zajebiste!

  • O.k

  • Dzieciaki.skonczylem 54 lat i jednak cos mnie kręci

  • O.kk.????

  • Kto od Brudzewskiego? :D

  • Kto lepszy Weronika sowa Czy może lexy chaplin

  • 8️⃣0️⃣'S 2020

  • X

  • Dajcie to do radia

  • Niech ktoś zrobi 1h pls bo ta piosenka fajna jest do chólajnogi i jest zajebista

  • chujowe.

    • @xSqbanax a kogo to chuj interesuje jak ty masz max 14 lat xD

    • xddd

    • Sam byś lepszego nie zrobił

    • łapa w dół i spadam

    • To wynocha :)

  • Co

  • Zajebisteeee

  • Widać że Gonciarz Kręcił Klip Bo Jest Najlepiej.

  • cudo

  • Buhaha co to ma być przestań ćpać 🤣🤣🤣🤣

  • Moja ulubiona piosenka Tymka 😍😍😍

  • zajebiste ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Chodź zobaczymy jak się budzi Gdańsk...

  • Co za szajs

  • Zróbcie razem płytę 😎

  • KURWA MYŚLAŁEM ZE JACUŚ SIĘ TUTAJ WKLEI

  • Troszeczke mniej przekleństw

  • The poor doggie had to suffer and watch dis XD.

  • 🤩💥

  • Też mam na imię tymek

  • POLECAM!

  • Ale to gówno buja

  • Ale się w to wciągnąłem ❤️

  • Zajebista piosenka tymek! Zajebisty teledyski gonciu!

  • Muzyka + Tekst + Kamera + Scenografia + Rekwizyty + Kostiumy + Scenariusz + ... + ... +++++...

  • ale to kurwa fajny

  • Będzie płyta z tym kawalkiem?

  • Tymek nie wygasaj

  • Ja uwielbiam tą piosenkę👌👌👍👍👍

  • Jestem Fabian tymek🇮🇩🇮🇩🇮🇩🇮🇩🇮🇩🇮🇩🤑🤑🤑🤑🤑😷😷😷😷

  • Jak robi się że szklanki lej?

  • 2018- tabletki 2019- lekarstwo 2020- syrop 2021- szczepionka

  • Tak powinno być Odkładam telefon ja urywa się cały ŚWIAT a nie Dzień aby się rymowało

    • @Kuba ty pewnie nawet nie wiesz że ja rymuje się ze świat🤣

    • @Kuba aż muszę kanał odwiedzić 🤣

    • A po za tym i tak to lepiej się tymuje niż to twoje więc wypierdalaj dzieciaku to tej 7 klasy

  • 0:40 she is hot girl and sexygirl.

  • Reszta teledysków Tymka, z innymi reżyserami: *normalne, takie jak wszystkie inne teledyski* Teledysk do Relajate z Gonciarzem jako reżyserem: s p y c h a c z

  • Kto na zdalnym?

  • 👇🏻Klik tu jak to kochasz

  • Wow Tymek co piosenka to lepsza ❤️❤️

  • PpLjr

  • Tymek nic na siłę ale przeczytaj w Nowym Testamencie czym to grozi co ty robisz. Tam też się dowiesz ile naraz w sobie można mieć demonów i który za co jest odpowiedzialny. Też kiedyś z demonami świrowałam jak każdy z nas wogóle nie wiedząc o tym. Życzę ci, abyś otrzymał Bożą Łaskę i się nawrócił. Z Pisma Świętego dowiesz się o tatuażach a także o tym, kto na tym świecie daje sławę, mamonę i władzę i dlaczego Jezus jak tu żył nie chodził w koronie i nie rządził. On napewno Cię kocha i tęskni za tobą jak za każdym z nas. Tymek, trzymaj się, zawróć jeśli to możliwe ❣️

  • Nowy tymek tez jest zajebisty ja uwielbiam go w kazdym utworze dla mnie nie ma i nie bedzie lepszego od niego

  • 155ax

  • Kurwa, sztos! Więcej nut w tym klimacie. 😁

  • Tu lena

  • Kozak 🤘

  • Ale że buldozera wziąłeś

  • hej Tymek

  • Dokładnie,, to jest kultowe''

  • budzi zapach słońca...

  • Rozjebana nuta

    • o co chodzi z Se policzyłem do pięciu minut, jak Johnny Depp

  • Totalny pog champ <3

  • Pfff, Buldożer... Słoń miał czołg xDDD

  • Tym teledyskiem zaorał wszystko :D !

    • Legenda głosi że Tymek jeszcze nie oddał buldożera na budowe

  • o co chodzi z tą całą współpraca z gonciarzem? mógłby ktoś wytłumaczyć?

    • Wciągające .. 😆

  • Jak ja to lubie😍😍😍

  • No no zajebiste 🥰🥰🥰

  • Gdzie som pieniądze zalas xdd

  • Jedna z nut którą siada dopiero po kilku przesłuchaniach